It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Lotus Evora – test drive

Adăugat de razvanbb
Raportează ca șters! 51

Mai țineți minte Elise-ul de ieri? Rămăsesem dator cu test drive-ul de Evora.

Daca Elise-ul era mecanica și forță brută, Evora trece deja în clasa super-car-ului. Are GPS, electronice și cameră de dat cu spatele. Este o versiune luxoasă a unei mașini de curse. Tot cu două locuri, tot cu tracțiune pe spate și tot cu motorul mișto amplasat. Apropos de motor și amplasarea acestuia, am fost profund impresionat de plecarea de pe loc. Știți că se spune că dacă dai de o mașină puternică cu tracțiune pe spate nu poți să pleci de pe loc pentru că îți fuge fundul. Am trăit senzația într-un Z4. Cu Evora și Elise nu am avut nicio urmă de intenție de tendință de a mișca din fund atunci când am călcat-o.

Oricum e diferență de la cer la pământ din punct de vedere lux între cele două modele. Dar mie tot Elise-ul mi-a plăcut. Era acea forță brută și acea senzație pe care doar mașinile clasice de curse ți-o pot da. De când cu computerele noi nu mai conducem. Noi îi spunem unui creier electronic că am vrea să meargă mașina mai tare și am vrea să nu se blocheze roțile când frânăm de urgență și el se conformează. Arta de a conduce nu mai e chiar o artă, e mai mult un joc pe computer… un fel de realitate virtuală așa mai realistă. 🙂

Povestea Evorei e bine s-o ascultați de la Lucian. Eu recunosc că deși eram fan Lotus în copilărie, acum când m-am maturizat :), aveam în cap că Lotus sunt mașini de fițe și figuri. Nu e chiar așa. N-o să vezi o pitzi conducând așa ceva. N-o să-i placă că n-are cup holdere suficiente și loc pentru gentuța de 5 kg.

Lotus este o mașină pentru pasionați. Lotus este o mașină pentru drumuri grele cu multe serpentine. Lotus este o mașină de pistă. Apropos de asta, anul ăsta Lotus va participa cu Evora la Le Mans în cursa de 24 de ore!

Lasă că mă fac eu mare și o să fac și pista aia în România.

Vă invit la film (e interesantă reacția motociclistului 🙂 ).

28 comentarii

  1. pinguinu nuclear

    parerea despre duster nu ne-o spui? Doar ai batut tara in lung si in lat cu el. 🙂

  2. misto masinutza :X … cati bani e ? 🙂

  3. sa fi picat masinuta asta pe manutzele mele…scoteam toti dracii din ea :))
    si nu masina mi-a atras atentia cand te-am depasit cu r1 ci camerele de pe plafon/aripa 😛 ma asteptam s-o vad pe Ciuhuleasca inghesuita in cutiuta :))

    • Chiar voiam sa-l intreb pe Thomas daca te cunoaste. :))

      M-am gandit si atunci ca la camere te-ai uitat. Dar am zis sa nu stric magia momentului. 🙂

  4. vad ca te-a prins bine febra cu lotus-urile, dar pe cand si un test drive cu un ….Esprit V8 sa zicem 😉

  5. Fara cuvinte. Ati dezbatut voi in video cam tot ce era de spus despre masina.
    Un autoturism exclusivist, asta cu siguranta!

  6. icsulescu

    acum ca am vazut si Evora pot spune ca imi place mai mult decat Elise. e mai moderna, liniile parca sunt mai „curgatoare”, si in Romania cred ca sunt putini care isi iau masini doar pentru pista, deci e nevoie si de ceva dotari pentru comfort.

  7. Mosu cu reni

    Frumos. 😀 A se observa la 11:27 se vede in dreapta o limita de 40, dar nu cred ca aveai chiar mult peste… :p (+)

  8. bulan.de.cluj

    Frumos bord ,fruoase scaune, ma gandesc si confortabile.. Imi place la 3:10 ,cand schimbi in a treia, iar masina parca prinde viata…

  9. doubleghe

    asta e simpatica, tre’ sa recunosc

  10. Adevarat salesman tipul din dreapta. 🙂

    Pe de altă parte, super tare realizat clipul.

  11. asteptam test-drive-ul cu Esprit R (in 2013), 600CP, sa vedem atunci cu ce mai compari (din masinile conduse) 😉

  12. fata de subaru cum e ?

  13. foarte tare faza cu motociclistul +

  14. Marcu Cosmin

    razvan, ii raspunzi lui io? 🙂 si eu sunt curios

  15. sunt 2 masini diferite dar dak vrei adrenalina si un pic de spatiu sti dak iti permiti mai multe masini iti iei lotus

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!