It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

M*** CFR

Adăugat de RebounD11
Raportează ca șters! 21

Tragi-comedie in 3 acte:
1. Asteptarea – mai mult de 10 minute la bariera
2. Trenul e de fapt o locomotiva care face manevre… in zi lucratoare la ora de varf cu viteza ochiului mortului.
3. Coloana formata spre Deva era mai lunga de 1.5km, probabil era similara inspre Simeria, daca nu mai mare, ca dinspre Deva chiar inainte de bariera poti ajunge in Simeria cu 3 minute de ocol maxim facand stanga spre Saulesti. Eram prea departe sa vad cati au ales ruta aia, dar daca sunt localnici, estimez ca multi.

12 comentarii

  1. Asa se intampla daca nu ai masina corespunzatoare :

    https://www.youtube.com/watch?v=wu_fLnSFL_I

  2. Inainte sa incepi cu ce se pricepe romanul cel mai bine ,adica cu m**a ar trebui sa afli ca SERVTRANS este o FIRMA PRIVATA de transport marfa si calatori ! Nu are treaba cu CFR-ul ,decat ca-i foloseste infrastructura , la fel ca tirurile care folosesc soselele.

    • Cum zici cu romanu’? vezi ca vorbesti fara sa stii.

      Calea aia ferata fusese dezafectata, a fost scoasa si asfaltata trecerea aia. Au incurcat circulatia saptamani bune acolo cand au lucrat sa o faca inapoi iar acum, cand am trecut locomotiva era oprita mai incolo de bariera, bariera a fost lasata si ridicata manual, iar toti cei care coborasera din locomotiva si stateau langa bariera aveau veste pe care scria CFR.

      O fi Servtrans privata, dar oamenii care erau acolo (inclusiv cei care conduceau locomotiva) aveau insemne CFR.

    • CFR, adica cei care administreaza infrastructura se ocupa de bariera.
      Probabil calea ferata fiind reabilitata nu sunt montate toate semnalele de automatizare si bariera e coborata probabil prin semnal (radio sau ora stabilita).

    • @AdyAero: Doar locomotiva era marcata cu Servtrans, toti din ea si de la bariera erau imbracati in uniforme CFR.

  3. Si eu pe aceasta cale le doresc multa m**e lor si mamelor acestora pentru ca nu i-a avortat pe cei ce au condus cfr-ul dintr-un post sau altul. Eram la iesirea din alesd pe ruta ocolitoarea DN1 unde se efectuau lucrari intr-un sat si timpul era mai scurt pe ruta ocolitoare DJ. Surpriza, la iesirea din oras incep sa cante semafoarele fara bariera. Opresc frumos, astept 3-4 minute, vine un jeg de tren cu calatori si ghici ce? Se opreste cu 20 de metri inaintea barierei sa lase calatorii… am scos capul pe geam le-am bagat si scos alora de la cfr si am trecut pe rosu. Dupa mintea lor trebuia sa mai astept 15 minute la semafor pana se imbarcau pasagerii si accelera antichitatea nu?

  4. Si ce vina are CFR-ul ca nu exista autostrazi sau macar un pasaj suprateran acolo?!

    • 1. Calea aia ferata a fost inchisa… adica au asfaltata peste ea/in locul ei. A aparut de putina vreme inapoi. Daca mergem pe logica „cine a fost primul” (si nu istoric), drumul a fost sub forma asta inaintea refacerii caii ferate. Daca e vorba de pasaje, se putea face unul de cale ferata peste drum, cum sunt 2 peste drumul din dreapta de dupa bariera sau cum este peste 300 m in directia in care mergeam (care cale ferata de pe pasaj merge in acelasi loc si vine din acelasi loc ca cea refacuta).

      2. Nu faci manevre la viteza de melc cu o locomotiva, fara vagoane, fara scop, la ora de varf sa creezi coloane de kilometri.

      3. Exista autostrada, e paralela cu drumul ala. Toti care vin dinspre Sibiu si merg spre Hunedoara coboara si merg 20 km pe drumuri nationale si judetene. Si daca faci naveta intre Simeria si Deva, nu o sa mergi pe autostrada ca nu castigi nimic.

    • acel „fara scop” este evaluarea ta pe baza a ce?

    • Flat:
      Să vedem… ruta aia e de la Simeria la Hunedoara. A fost închisă pt nu erau trenuri pe direcția aia și nu erau trenuri pt că nu era cerere. Pe lângă asta mai e o linie tot între Simeria și Hunedoara, care are pasaj peste drumul european.

      Întreb acuma: ce scop are refacerea liniei ăsteia?

    • Poti sa adresezi intrebarea CFR infrastructura

      Poate ai dreptate, nu cunosc zona, insa mi se pare hilar sa crezi ca oamenii fac manevre cu o locomotiva doar asa de plictiseala, sau sa enerveze soferii.. evident au niste ordine de serviciu pe care le executa

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!