It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

M*** CJT

Adăugat de RebounD11
Raportează ca șters! 19

Cica drum in lucru… misto semnalizare.

Asta e drumul care leaga Timisoara de autostrada…

Pentru carcotasi:
– masina are recunoastere a indcatoarelor, in Ungaria le vedea si pe cele pentru biciclete sau de pe bretelele paralele cu autostrada. Aici nu a observat nimic.
– camera era cu 10-15 cm mai sus decat ochii mei, cu 30 de cm mai in dreapta si cu aproape 1m mai in fata. Eu nu vedeam nimic din capota din pozitia mea.
– in dreapta era vestul cu soarele la apus… sa zicem ca nu e o placere sa conduci cu soarele in ochi chiar si din lateral

Costul distractiei: 760 de lei (janta a scapat, cauciucul nu).

24 comentarii

  1. Si cu toate astea…tu trebuie sa te uiti la indicatoare. Nu masina. Ca tu esti la volan.
    Am inteles, iti intra soarele in ochi…deci nu vedeai bine…atunci de ce n-ai mers mai incet? Si camera se pozitioneaza in asa fel incat sa nu te incurce (eu o am sus sub oglinda…nu imi incurca cu nimic. Am trecut de vo 3 ori pe drumul ala (banuiesc ca-i drumul de pe autostrada spre gearmata).
    Tapa…neatentia te-a costat 760lei. Nu inteleg de ce CJT-ul este vinovat

    • Nu cred că ai înțeles… nu era vorba că eu sau mașina trebuie să mă uit la indicatoare. Nu era nici vorba că mi-e camera în drum, nu o văd de la volan fiind în spatele oglinzii. Nu e nici vorba că mi-era soarele în ochi, era doar un deranj în plus.

      Era vorba că indicatoarele alea erau în iarbă mai mare ca ele. Dacă nu conduci mașina mare (dubă, TIR sau ceva SUV cu poziția sus la volan) nu le vedeai. Oricum și cu indicator, noaptea nu ai cum să le vezi sau ocolești. Dacă vine cineva pe contrasens și ai mașina joasă oricum lovești cu ceva.

      „Am trecut de vo 3 ori pe drumul ala (banuiesc ca-i drumul de pe autostrada spre gearmata).”

      Da, e drumul dinspre autostradă… da la Giarmata. Eu nu am mai trecut pe acolo de 2 ani. Nu aveam de unde să visez că așa o să semnalizeze ăștia drumul în lucru… care așa de în lucru e că nu era nici un utilaj sau muncitor pe el. Soția (care stătea în spate) a mai fost de curând de aia și-a adus aminte de ceva, dar avertizarea a venit târziu.

      „Tapa…neatentia te-a costat 760lei. Nu inteleg de ce CJT-ul este vinovat”
      Dacă ție ți se pare normal așa ceva ce se vede în clip, ia-te de mână cu CJT și acceptă urarea pentru ei.

      P.S.: Nu m-am costat pe mine.
      P.P.S.: Totuși drumul ăla e ce văd toți (sau oricum marea majoritate) care vin din vest cu mașina și vor să viziteze Timișoara. E o primă impresie extraordinară.

    • @Rebaund, ursul (si eu) se intreba ce are Consiliul Judetean cu proasta semnalizare a lucrarilor la drum? CJT doar plateste (proiectant si constructor)… admininistrarea si responsabilitatea e la Directia de Drumuri … care n-are nici o legatura cu CJT, e in subordinea CNAIR. Pe aia trebuie sa-i injuri pentru cauciucul ala! CJT-ul, in ultimii ani, chiar si-a facut treaba …

    • ingfrancisc: e drum judetean, e in administrarea CJT… (citez din lege:
      Art. 22.
      Administrarea drumurilor județene se asigură de către consiliile județene[…]
      )

      Treaba lui ce face cu cei care executa lucrarile. Daca o delegat administrarea altcuiva, o sa imi raspunda sesizarii sau o sa o trimita celor care trebuie, ma gandesc.

  2. Pentru asemenea situatii si daune, provocate de gropi sau lucrari nesemnalizare, direct reaspunzator este administratorul drumului. Ai incercat sa depui filmarea si poze facute la roata si portiunea respectiva de drum , insotite de o reclamatie la politie/primarie/consiliul local? Nu este primul caz de acest gen si cu siguranta nu ultimul, dar exista cai legale pentru despagubire. https://www.clujust.ro/primaria-plateste-daune-pentru-o-masina-stricata-intr-o-groapa-ghid-caz-de-avarie/

  3. „vezi ca era o groapa… asta-i.” :))
    cateva secunde mai devreme daca iti zicea…

  4. Cu.pluta.sunt.dus

    Indicator de drum cu denivelări. Ignorat. Indicator de limitare de viteză. Ignorat. Indicator de atenționare cu „drum în lucru” – ignorat și acesta. Da, știu, sunt cârcotaș, dar ai ignorat tot. Ai văzut că e drumul cu denivelări și totuși… Nu ai văzut indicatoarele? Nu e în regulă. Nu le-ai văzut din cauza capotei? Iar, ceva nu e ok la poziția la volan.
    Da, te adresezi administratorului drumului pentru despăgubire, dar filmarea ține-o pentru tine. Am ajuns să ignorăm tot ce înseamnă indicator și nici nu ne asumăm responsabilitatea. Bun, nu ai văzut că e drum în lucru. Sau că ai limită de viteză. Dar care e limita de viteză în zona indicatorului „Drum cu denivelări”?
    Îmi pare rău pentru ce ai pățit, dar puțină atenție pe viitor când mai mergi pe drumuri atât de denivelate.

    • De asta nici nu cred ca o sa aibe sanse nici in instanta. Era semnalizat.

    • Prost dar semnalizat (adevarul este ca era bine daca era semnalizat mai bine)

    • 1. Aveam 70 maxim pe portiunea asta cand am accelerat la iesirea din giratoriu… cred ca aveam maxim 50 cand am lovit groapa. (deci sub limita de viteza pe drumurile denivelate, nu de alta dar la roti cu talon mai mare s-ar fi indoit janta minim daca luam groapa aia cu 50 la ora, aici doar cauciucul a suferit).
      2. Nu am zis ca nu am vazut indicatorul de capota… am zis ca era imposibil de vazut din masina de la sofer. Iarba e mai inalta ca indicatoarele alea. Am zis ca nu vedeam capota din masina, pe cand pe filmare se vede mult din capota. Spre deosebire de camera, eu nu pot sta nici cu ochii aproape de plafon nici cu ei lipiti de parbriz. Chiar si asa pe camera se vede indicatorul de limitare de viteza de la maxim 5m de el
      3. Nu am ignorat nimic, am vazut semnul cu drum cu denivelari, am redus viteza.
      4. Am vazut peticele de asfalt, culoare diferita de a drumului… ok, cand vad inca ceva cu o culoare asemanatoare cu a peticelor de unde sa visez ca e o groapa.
      5. Dupa a 2-a groapa mai erau si altele, prin care am trecut cu <20 la ora si tot au zguduit bine masina, dar erau dupa o intersectie… de ce nu au repetat indicatoarele?

      Carcotas, ne-carcitas, dar ai si tu camera in masina si stii ca nu vede aproape deloc la fel cum vede ochiul si in nici un caz nu e in aceeasi pozitie. Inteleg ca am devenit un fel de "asta ii bun sa dai vina pe el", dar aici e vorba de civilizatie si bun simt. Un indicator de asta se pune de 2-3 ori inaintea gropilor, vizibil langa drum nu in iarba de 1m, se delimiteaza zona de lucru si se dirijeza traficul. Repet, asta e drumul pe care il vede oricine coboara la Timisoara de pe autostrada venind din vest, o prima impresie extraordinara… noaptea sunt aproape imposibil de vazut din timp atat indicatorul cat si gropile daca nu le stii.

    • @ursul: nu trebuie sa se ajunga in instanta, decat daca ala e interesul. Am reusit de la primarie sa primesc 2 despagubiri deja:
      – 1 pentru ceva similar: santier cu indicator pozitionat prost fara delimitare (in oras)
      – 1 pentru un canal ne-adus la nivel… aici a fost o disutie intre mine, Politie si Primarie, iar clipul e undeva pe aici, relativ recent, mai mult canalul a fost adus la nivel a 2-a zi dupa depunerea sesizarii.

      Nu sunt singurul din cate am inteles care a patit ceva similar acolo, doar ca oamenii sunt prostiti sa nu faca sesizare, iar politia e retardat de inutila la fazele astea, citez din domnul de la tamponari: „pentru cauciuc nu iti trebe dovada de la noi, ce vrei sa amendez drumul?”… Raspunsul diplomat ar fi sa mearga un echipaj sa verifice daca e in regula si sa notifice macar administratorul drumului, sa il si amendeze daca e cazul. Pentru nici una din cele 2 cazuri de mai sus in care am primit despagubiri de la Primarie nu a fost emis nici macar un avertisment de Politie. Se pare ca cer prea mult… sa isi faca institutiile treaba, preferabil bine si din prima, cine o mai auzit de asa ceva… 😐

    • Cu.pluta.sunt.dus

      Nu mă înțelege greșit, eu din explicația ta am înțeles altceva. Știu diferența dintre cameră și ceea ce vede șoferul. Doar că vorbind pe filmare, strict din ceea ce se vede pe filmare, ei au o scuză. La început mi s-a părut că ai mers destul de repede pe drum. Merg mult prin țară și am ajuns deja la drumurile de genul să încetinesc destul de mult dacă sunt singur sau să las pe altcineva în fața mea, dacă e vorba de mers cu viteză mai mare. Din ce ai zis tu, mi s-a părut că ai o poziție destul de joasă în scaun. Poate mă înșel. 🙂 Oricum sesizările nu strică, trebuie să remedieze semnalizarea acolo. Și nu știu de ce în zona aceea nu curăță iarba, pentru că eu am văzut constat pe E-uri și DN-uri cum o curăță.

    • Din motive dimensionale, stau cam la maxim de jos în mașină. Până la plafon mai am cam 4 degete (4.5 cu părul, spațiu de siguranță în caz de săltat la gropi). Camera e cu prinderea între parbriz și capitonarea de la plafon, la înălțime cam cum mi-ar sta pe cap.

      Am înțeles și știam că pe filmare se va înțelege altceva, mai ales dacă și cauți. De aia am menționat despre poziții a mea și a camerei. Despre treaba cu viteza, am înțeles și de la alte clipuri că impresia e de viteză mai mare. O să încerc cât de curând (mai ales că aveam în plan) o filmare sincronizată bord-parbriz să vadă lumea cum accelerează mașina și cum se vede la anumite viteze pe filmare. Voi face asta la masina trosnita în clipul anterior, că asta bagă sunet de motor prin boxe ca să nu se audă că e în 3 cilindri și pe cameră sună oribil, parcă bruiază cineva. 🙂

      Cât despre sesizare, e făcută, sper să se remedieze.

  5. Cred ca stam cel mai prost din tara la tot ce inseamna infrastructura rutiera si urban si extraurban.

    • Din fericire nu prea am cu ce să compar că nu circul mult prin țară, dar în oraș e similar cu Budapesta ca și calitate a asfaltului și mult mai liber traficul. Extraurban, momentan e greu de estimat că cred că se lucrează la toate ieșirile din oraș 😆

  6. Toate indicatoarele de drum in lucru si drum cu denivelari se termina la 0:23… toate interdictiile se termina la prima intersectie (acolo unde este si indicatorul de la 0:20…) deci puteai sa circuli 70 cum este pe indicatorul anterior gropii.
    PS: marcajele trebuie sa fie in concordanta cu indicatoarele. Pe intelesul celor mai ingusti: drum in lucru prin indicator obligatoriu trebuie insotit de marcajul galben iar unde avem decopertari marcaj de ocolire precum si indicator de ocolire stg/dr+drum in lucru(ala de impinge rahatul cu lopata)+limita de viteza (10-20-30-35-etc)… + daca nu ma insel un drum in lucru se atentioneaza cu 300 si ceva de metri inaintea inceperii efectiva a drumului in lucru

    • Hai sa o luam altfel… daca stateau cei mai corecti politisi cu radarul acolo indicerent pe care limita o considerau nu ma puteau amenda.

      Ala cu drumul denivelat era singurul indicator vizibil din iarba din pozitia soferului (confrmarea de la lorinn1 mai jos)… si sincer, drum cu denivelari inseamna altceva decat drum cu decopertare de 10+ cm lasata nesemnalizata de Dorel. Si alea 3 daca le puneau sa se vada macar nu cred ca ziceam nimic. Ce spui tu acolo e utopic in ultima vreme in judetul asta.

    • O fi utopic dar in instanta se castiga pe prostii de acest gen pentru nesemnalizari corespunzatoare si in concordanta. Am patit chiar ieri, intru in depasire a 2 tiruri ce se tractau cu vreo 30km/h pe dn, linia era discontinua si surpriza, pana sa ajung sa depasesc se facu depasirea interzisa asa pe vreo 10 metri(ceva drum laturalnic de tractoare)… un singur indicator pe partea dreapta. Acum sa imi explice mie domnii politisti cum ar fi trebuit eu sa vad acel marcaj continuu din departare cu soarele din fata. Ce trebuie facut? Simplu, se pune indicatorul de depasirea interzisa cu 50 de metri in spate si se pun sagetile aferente pentru asfalt ca sa nu te trezesti ca prostul in porumb

  7. Vilbroken

    Pentru situatii de acest gen , unde se lasa nesemnalizat coresunzator asemenea diferente de nivel , de poti sa-ti tupi masina in doua si mai rau , sa faci accident , merita ca responsabilul de proiect care nu si-a supravegeat lucrarea sau si mai pervers , l-a durut la basca sa respecte prevederile legale legate de decopertarea unui drum , sa-i fie luata masina ,banuiesc ca are oricum ceva foarte scump , rulat cu ea acel sector de drum la viteze mari pana cand masina nu se mai poate deplasa decat pe platforma , si atunci va intelege si el ca asemenea magarii nu trebuiesc facute.

    • Poate are ceva SUV si il doare in cur de chestiile astea… mai bine sa fie tras la raspundere conform legii, dar cand politistul ma ia la misto cu „si ce vrei sa fac io?” sunt slabe sanse de asa ceva.

  8. Exact acelasi lucru era sa-l patesc si eu acolo. Eu efectiv nu am vazut indicatoarele alea din burieni, e pentru prima data cand le vad in clipul tau. E o mizerie de drum, eram fericit cand am vazut primele cateva decapari proaspat asfaltate, ca mai apoi sa trebuiasca sa franez violent cand mi-am dat seama ca idiotii au lasat portiuni decapate fara sa le semnalizeze deloc. Am trecut prin ele cu 5km/h. Ce sa mai zic, asta e Romania, asa se lucreaza aici.

    • Macar ai apucat sa franezi si nu aveai pe nimeni in spate. DIn pacate asta e Romania cu conducerea asta. Nu a fost tot timpul asa, cel putin nu asa de rau si asa de generalizat.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!