It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Măcelarii de curbe

Adăugat de perole
Raportează ca șters! 86

Muzică: Def Leppard – Billy’s Got a Gun

Ce mai caută lumea:
  • macelarii bucuresti public 24
  • cubela cocalar
  • de taie curbele soferii romani

24 comentarii

  1. galadragos

    Omul are masina lata, nu incape in curbe pe o singura banda !

  2. Pentru tembel nu conteaza, e soseaua lu’ ma-sa… Odata si odata tot o sa i se intample si sper ca cel pe care il va intilni pe contrasens sa fie un tir.

  3. Cred ca toti mai taiem putin cate o curba, dar asta chiar are nevoie de o sosea numai pentru el.

  4. @Huffy: daca ar fi trecut numai putin pe partea cealalta si nu de atatea ori, n-as fi postat. Dar vedeti ca si Loganul face la fel…

  5. Asta se intimpla atunci cind unii merg mai tare decit poti ei sau poate masina sau poate drumul. Dar drumul poate, masina cu siguranta poate ca orice trotineta ia curbele alea cu 100+, mai ramine chilotul.

  6. Vad ca si Loganezu’ taie bine :)))

  7. DN12, în apropiere de Sf. Gheorghe, din direcţia M. Ciuc.

  8. @ perole : imi pare rau , dar aici trebuie sa te contrazic .
    faptul ca cetateanul cu VW ia curblele mai ciudat , nu constituie neaparat o proba solida cum ca ar fi un sofer prost . la fiecare curba pe care o ia mai larg , nu vine nicio masina din sensul opus , curbele sunt toate cu vizibilitate mare , deci care ar fi problema ?
    cand exista masini ce vin din sensul opus , omul se repliaza si sta aproape de banda exterioara, nu e cocalar ce sta lipit de banda centrala .
    omul – se vede ca-si cunoaste drumul – are drumul in sange , cunoaste curbele si stie unde poate sa intre mai in stanga .
    pe moment , din video nu reiese ca el iese tare in curba in stanga si e masina din sens opus .

  9. @GLA : „Faptul ca cetateanul cu VW ia curblele mai ciudat , nu constituie neaparat o proba solida cum ca ar fi un sofer prost”-nici macar nu s-a insinuat asta.Ideea filmului era ca cel cu VW,cat si cel cu Logan,au incalcat frecvent dispozitiile art.31/lit f din Codul Rutier.Daca acelasi articol/litera ar continua cu ceva de genul : „…cu exceptia cazurilor in care : NU VINE NICIO MASINA DIN SENSUL OPUS ; CURBELE SUNT CU VIZIBILITATE MARE ; conducatorul auto ARE DRUMUL IN SANGE , CUNOASTE DRUMUL SI CURBELE lui .” [Cu litere bolduite,sunt citate/extrase din comentariul tau] , ar fi insemnat ca filmul postat e pe langa,e aiurea.Dar cum el nu se continua asa,inseamna dupa mine,ca postarea comentariului tau e,daca nu pe langa,atunci sigur e aiurea.No offense .

  10. @ 7 sins : 1. legat de lege : discuta cineva intrun video postat acum 2 zile (in care pe valea prahovei , daca nu ma insel , un Opel incerca sa depaseasca un tir , si era sa intre intrun vehicul ce se afla in fata colegului nostru cu camera care mergeau in directia opusa) ca pe multe drumuri cu vizibilitate , atat indicatoarele cat si insemnele de pe drum sunt puse deampulea . daca tu nu ai gasit astfel situatii , eu am gasit multe , incepand de la DN1 la E60 si multe DJ . asa ca , degeaba imi dai cu legea in cap cand pe noi ne intereseaza CINE APLICA LEGEA SI CUM !
    p.s.: cine incalca legea , o face pe barba lui , nu comentez legea , comentez doar : cine o aplica si cum !
    2. cu ce te deranjeaza ca taie respectivul curba ? ti-a franat ? te-a incomodat ? nu te-a lasat sa depasesti ? OK , nu circula conform legislatiei , DAR ALTCEVA ??? nu ti-a pus viata in pericol , ti-o punea doar daca venea careva din sensul opus – gen tir – si-l pleznea de ti-l arunca peste tine . atunci DA , corect . DAR , daca te uiti la toate detaliile filmului si nu ca la desene animate , poti observa ca vine masina din sensul opus si omul nu doar ca se repliaza pe banda lui (ceea ce e normal) dar trage pana langa banda exterioara . ori scuza-ma , prefer un ” pilot ” decat unu care sta langa banda interioara , de nu ai nici cum sa-ti faci vizibilitate , nici cum sa-l depasesti si vezi doamne ” merge in limitele legale ” .
    p.s. : nu stiu cat de des conduci tu si pe ce distante , ar eu conduc pe distante mari , cu masina mica nu cu ceva inalt care sa ma ajute la depasiri, si dau des peste ambele cazuri . din experienta mea de drum, ii prefer pe cei de tipul ” pilotului ” de Formula VW si nu ceilalti.
    p.s. 2: nu generalizez , exista cazuri si cazuri .

  11. @ GLA din argumentatiile tale intelegem ca si tu esti un pilot care confunda soseaua cu pista de curse.
    Nu va ajunge latimea unei benzi de citculatie ?
    Aveti impresia ca o sa scurtati distanta si o sa ajungeti mai repede ?
    In alta ordine de idei, mai pune si tu niste diacritice cand scrii.

  12. @GLA : Raspunsuri punctuale scurte.1-)Am gasit semne si marcaje total aiurea puse pe toate categoriile de drumuri,unele anulandu-le practic pe altele ! 2-)Am fost de prea multe ori chiar in spatele unor „piloti”,cum ii numesti tu preferential pe acestia,care pe mine,avandu-i in fata,nu m-au deranjat LA CONDUS . Dar unii (nu toti),au deranjat pe altii.Cel mai tare deranj vazut si trait de mine:drum sinusoidal lung de vreo 4 Km;linie dubla continua;trafic lejer pe ambele sensuri;intr-o curba la stanga, „pilotul”din fata mea era aproape trecut cu masina pe contrasens,moment in care,de pe un drum lateral care urca pana in soseaua pe care rulam noi,a aparut unul care voia sa faca dreapta.A scos botul masinii sale cca. 1 m.ca sa se asigure omul din stanga sa(altfel nu putea,nivelul ochilor sai ar fi fost sub nivelul soselei in care voia sa intre) si exact in secunda urmatoare,”pilotul” lui peste ii trage un sut in partea dreapta fata ,il intoarce cu fata de unde asta tocmai venise,iar asta,meseriasul in taiat curbele,pierde controlul volanului si sare de pe sosea intr-o vale din stanga soselei,fara sa se dea de-a dura pe camp!(au fost cativa raniti,nu grav,iar eu si un coleg aflat chiar in spatele meu,martori).Ce zici de o faza ca asta,pentru ca sigur,niciunul dintre ei nu s-ar fi gandit 1000 de ani la o asa posibilitate ?! P.S.-Conduc zilnic(de multe ori si in week end la interventii) masina de la firma,in oras si in judet,cca 80-90 km in medie.Intr-o luna,cam 2000 de Km.Duster.Conduc si masina personala,dar mult mai putin!Permis din ’92.Zero accidente.O amenda,abuziv data,contestata si castigata. Oricum,am vazut mult prea multe accidente(post si unele chiar live) ca sa mai pot accepta „argumente ” ca ale tale,indiferent de abaterea vazuta in trafic.Drumuri bune,colegule,sincer!

  13. @Patratel, nu cred ca pentru a scurta distanta taie el virajele.

  14. @GLA: Audi, nu VW. 🙂 Curba de la 0:28 e in rampa vizibilitatea nu e buna. Si succesiunea de curbe de la 1:15 e fara vizibilitate si merge sus si jos pe un deal. La 1:35 chiar nu vede daca vine cineva din cauza pantei si a curbei in dreapta. Oricum eu nu am spus ca e sofer prost, dar niciodata nu inteleg de ce nu poti merge pe banda ta la viteze normale (vezi ca eu am ajuns din urma in curbe fara a taia curbele, o singura data a mers putin spre stanga inainte de o curba spre dreapta). Nu spun ca niciodata nu tai curbele, dar soferul aici exagereaza.

    PS: Nu stiu cat de mult cunoaste drumul, era o masina cu numere de IF, probabil prin tranzit (cel putin nu mergea spre centrul orasului ci pe „varianta”).

  15. @perole Poate pentru ca si-au luat permisul pe pista de racing, nu pe drumul public. Sau poate cum am mai auzit pe-aici … pentru confortul pasagerilor 🙂
    +

  16. Loool, daca „ai drumul in sange” (whatever that means) inseamna ca poti depasi linia continua draga @gla !? Ps: audi nu vw! Ps 2: Banda exterioara!?!? Banda centrala !?!? Wtf ,tu faci drumuri lungi, dar habar n-ai de nimic se pare. Ce vrei tu sa zici e MARCAJ, banda e altceva, da’ de unde sa stii tu, tu ai „drumul in sange” ce-ti mai trebuie altceva!? Iti zic eu de fapt ce ti-ar mai trebui: Un neuron, ca sa nu moara de singuratate unicul pe care-l ai ,dar pe care nu-l folosesti.

  17. Acum am mai remarcat un detaliu savuros emis de @gla : „ori scuza-ma , prefer un pilot decat unu care sta langa banda interioara , de nu ai nici cum sa-ti faci vizibilitate ” LOOL. Banda interioara :)) pilot? Mor de ras, pilot te numesti cand o arzi pe circuit, pe drumul public esti sofer chiar de te cheama titi aur (cu atat mai putin nu esti pilot cand tai curbele inutil ,daca avea 140+ intelegeam ca nu poate altfel lua curba,dar tot un trist era cu asa stil de condus aka pericol public). „Sa ti faci vizibilitate” :)))) sunt singurul care remarca ineptille astuia? Sunt eu nebun? fa ti vizibilitate in creier prietene, dormi cateva ore ca am impresia ca nu prea ti ai facut vizibilitate azi

  18. @Zamolxes
    Reguli de utilizare Trafictube
    1. Nu se acceptă comentarii injurioase sau atacul la persoana.

  19. Si cel care taie cubele si cel din masina caruia se filmeaza sunt soferi prosti: primul taie curbele (si depaseste viteza legala) iar al doilea depaseste viteza legala (vezi viteza dupa GPS).

    Definitie: Un sofer prost este un sofer care incalca regulile rutiere.

  20. Gica: da, sunt sofer prost, stiu. 🙂 Daca as vi vrut, as putea sa ascund viteza, si imediat nu mai sunt sofer prost, nu-i asa?

  21. gigel_meserias

    Daca e liber drumul de ce sa nu taie curbe la 120 KM/h ? Pericol public la ce, este vizibilitate maxima in curbe, si eu folosesc toata latimea drumului daca am posibilitatea. Nu ca pilot, ca sofer.

  22. @perole
    Daca ascundeai viteza nu deveneai bun automat, doar ca nu ne mai dadeam noi seama de asta 🙂
    Si eu sunt un sofer prost dupa propria regula dar incerc sa nu mai fiu; incerc sa-mi creez/mentin un stil de sofat care sa fie regulamentar: viteza regulamentara si adaptata la conditiile de drum, mentinerea benzilor, trecut doar pe verde, acordat prioritate, in special la pietoni, semnalizat la fiecare manevra, distanta suficienta fata de cel din fata si altele…Odata ce ti l-ai creat este foarte usor sa conduci regulamentar si nu mai trebuie sa fii atent la politie, ca poate te vede vreun politist si te amendeaza.

  23. §nak€™

    @gigel_meserias nick-ul tau zice tot … te rog du-te si preda permisul la politie pana nu omori pe cineva nevinovat!

  24. @GLA: „faptul ca cetateanul cu VW ia curblele mai ciudat , nu constituie neaparat o proba solida cum ca ar fi un sofer prost”. Mda. Adica un sofer CIUDAT DE BUN, nu?
    Este de neimaginat pentru mine genul asta de gandire! Adica pot sa-mi imaginez ca sunt unii care taie curbele asa de distractie insa totusi constienti de faptul ca ceea ce fac o o tampenie care-i califica din start drept soferi prosti. Dar sa consideri normal un astfel de comportament este inacceptabil.
    Genul asta de comportament creaza reflex: Nu semnalizez ca asta e pentru incepatori, tai curba ca sa nu irosesc cauciucul (?!). Orice sofer are momente cand este mai putin atent ca sa nu spun neatent si atunci actioneaza pur si simplu reflex….
    La zece mii de curbe de astea taiate o sa uite sa se asigure ca din fata nu vine un tir. O greseala la zece mii de situatii e uman acceptabil. Eu recunosc, gresesc chiar mai des poate o data la o mie de situatii in trafic. Spre deosebire de ala care are parte de o moarte sigura mai devreme sau mai tarziu, sansele sunt mult mai mari ca pe mine sa ma salveaze reflexele: desi nu-s atent la drum imi pastrez banda…

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!