Eu nici nu il bagasem in seama pana la frana aceea. Imi vedeam de ale mele..
Dupa aceea a procedat la fel si cu altii. Claxoane, schimbari de banda.. de pe o parte pe alta.. etc
Nou
Dragonfly
@Adrian Betoniera are ABS doar ca anvelopele sunt din 90′ sau second, de iarna.
@DTC cred ca daca piscai un pic gazul facea spume.
Eu zic sa stati jos, astia care ziceti de drujbe si betoniere. Comentati de parca sunteti vulpi si ati vazut struguri. Sau sunteti si voi din categoria „masini germane”?
Pacat, intr-adevar, ca un asa cretin are parte de o asa masina…
Iar tu @DTC, daca Leonul tau nu e Cupra, sa stii ca te-ai cam fi plimbat singur. Prin toata parcarea. 😉
@vineri12: de acord cu tine cu drujbele si betonierele, masina nu are nici o vina pentru calitatea soferului si doar pentru ca e vehce nu inseamna ca e proasta asa cum doar pentru ca e de o anumita marca nu inseamna ca automat e mai cu/fara mot.
Dar vezi ca nu doar puterea masinii ii factor in cazu asta. Mai ii si greutatea si traficul. Era destul de aproape de Passatul din fata, putea sa il plimbe mult si bine sau sa faca cum am facut eu cu bizonelu’ cu BMW.
Nou
toshy
@RebounD11 – Nu e „veche”, in cel mai rau caz este din 2008 (dupa antena).
@vineri12 – Se tinea dupa el cu orice Leon. Masina „maimutoiului” nu este un model foarte puternic, rotile de 16″ de pe masina respectiva nu sunt puse decat pe modelele cu motoare mici, pe motoarele puternice nu incap din cauza franelor.
@toshy – 159 are jante de 16″ de la cea mai „slabă” motorizare – 1.8 16 v 140 hp (eu sunt foarte mulțumit de motor, ce-i drept pe-o caroserie cu 250 kg. mai ușoară) – până la 2.2 JTS, care dezvoltă 185 hp. Nu mi-aș pune banii, deci, pe orice Seat.
Nou
toshy
@vineri12 – Dupa 2008, pe 2.2 JTS au pus franele mari si chiar daca e pre my08 ii lipseste esapamentul dublu. Deci ramane de la 1.9 JTD 120 pana la 1.9 JTDm 150, cu 1.8 MPI si 1.9 JTS in mijloc, nici una din motorizarile astea nu e foarte sprintena. 🙂
@toshy: eu am motorul ala de 1.8 140cp pe un Opel (de unde l-a luat si Alfa); daca se tine dupa mine un Leon 1.2TSI, 1.6i sau 1.6 TDI eu iti dau masina cadou. Asta o zic din ce am incercat, nu dupa ce scrie pe hartie.
Nou
toshy
@amatoru’ – Nu conteaza doar motorul. 159 e o masina foarte grea si nici cele cu motoare mari nu se descurca mai stralucit. Asta ti-o zic din experienta 🙂
Am o fenta care merge la toti maimutoii astia frustrati, recent am aplicat-o la ultimul urangutan si a functionat perfect.
Deci, maimutoiul vine din spate in depasire de coloana dar fara sa aprecieze corect distanta si viteza celui de pe contrasens si e nevoit sa retrogradeze vreo 2-3 viteze, motorul urla turbat si eu il ajut cu frana in ultimul moment ca sa nu ii vad mațele pe jos. Culmea, tot el suparat ca nu am franat mai din timp (probabil) si imi baga 2-3 frane in fata si un S pe ambele benzi, asa ca in timp ce el franeaza nervos ma fac ca il depasesc, dar imediat ce imi taie fata pe sensul opus, in loc sa franez, pisc acceleratia si ii iau locul pe banda si il las pe contrasens, fara loc in fata mea. Am avut o faza in care maimutoiul a trebuit sa franeze si sa reintre in coloana la vreo 4 masini in spate. 🙂
Nou
Eddiemcstanley
haha ce maimutoi ai surprins in clip… o sa aiba cineva hac de cojocul lui stai chill
Nou
pinguinu nuclear
@vineri12 – nu la toti ne plac masinile de weekend. Stii tu, bancurile cu masinile italiene care stau in service de luni pana vineri, duminica se strica iar… 😀
@DTC – ce faceai in timp ce ala te stresa auditiv, lingeai inghetata?
@pinguinu nuclear – astea-s glume de fan Golf, nu mă așteptam de la un „opelist” serios… Cu-atât mai mult cu cât și despre Opel se fac multe glume. Aștept noi glume de autobază, să vă „simteți” și voi bine în ignoranța voastră.
Mai, nu stiu ce sa zic, dar pe toti prietenii mei care au Alfa Romeo i-am auzit ca au avut probleme mari cu ele. Pe ei si pe cei cu Opel. 🙂 Probleme minore sunt la toate masinile…
Știi care-i chestia? Seatul tău spune totul despre TINE, nu despre alte Leon-uri. La fel și mașina mea, la fel și-a pinguinului. Îmi pare rău c-am devenit așa… înfierbântat, dar nu-mi plac deloc generalizările (chiar dacă mă mai surprind și eu făcându-le) și le consider exemple de ignoranță și, de multe ori, de invidie.
Nou
FireBlade
@DTC imi cer scuze pentru comportament dar ma grabeam la o shaorma :)))) (asta ca sa ii raspund piticului de AndreF)
Buey, potoliti-va. Nu conteaza caii de sub capota ci magarul sau boul sau oaia proasta de la volan.
Nou
pinguinu nuclear
@Kor – stim asta, dar ne facem ca nu e asa. Tu insa cand ti-ai luat masina nu ai stiut ca cele mai slabe masini sunt cele care incep cu f – fiat, ford, frantuzesti? 😀
@vineri12 – ai prea multe asteptari de la mine. Cand am plecat in germanica dupa masina am plecat sa imi cumpar golf. Golf 4 TDI. Cu I rosu. 🙂 Nu te aud ce zici de posesorii de opel. Ce? Sa dau manelele mai incet ca sa te aud? Never!
@DTC – seat incepe cu f.
@ all – Serios, nu va legati de opel. Va dau fum la oricare aveti masina cu cel mult 73 de cai.
@pinguinul – esti in mare eroare cu Ford, mai ales cu cele din clasa mica sau compact. E o masina extrem de rezistenta, cu demaraj bun, consum decent, consumabile la pret modic, si care nu te lasa niciodata in drum, daca ai grija de ea. Pe unde mi-am dus eu „Marele Hamster”, n-ai fi indraznit s-o faci nici cu un 4×4 ieftin, gen Duster.
Cand mi-am luat masina am stiut foarte bine ce vreau. Ford.
@pingunu – te provoc oricand la o cursa pe serpentine, tu cu Opelul tau de maxim 74 CP, eu cu Fordul meu de maxim 74 CP. Am mai postat aici cum se poate merge pe Dealul Negru cu o masina de clasa mica 🙂 https://www.trafictube.ro/dealul-negru/
Nou
gamaraan
Daca tu mergi cu Fiesta ta unde merge un Duster, eu cumpar Subaru lui zoso si ti-l fac cadou 🙂
@gamaraan – un Duster nu merge singur. Ii trebe sofer. Ori daca soferul nu stie, nici Duster-ul nu stie. Daca soferul stie, Duster-ul poate sa fie si Ford Fiesta. Asta am vrut sa spun. Ca poti indrazni cu Fiesta acolo unde soferii de duminica nu indraznesc cu Duster. Nu masinile erau comparate ci soferii.
Nou
gamaraan
Mai conteaza garda la sol, unghiul de degajare si de atac, transmisia 4×4. Cu Fiesta risti de mult mai multe ori sa ramai suspendat pe o culme de pamant, sau sa pierzi aderenta la rotile din fata si sa ramai blocat decat risti cu un Duster (sau orice 4×4 care poate iesi si in off, nu doar 4×4 de asfalt), oricat de bun sofer ai fi (nu te poti pune cu fizica si cu limitarile constructive).
Ca poate sa iti moara motorul la o panta mai abrupta ca nu stii sa il simti si sa dozezi cand, cat si unde trebuie acceleratia, asta e alta mancare de peste. Ca de, imi amintesc de prima mea iesire cu masina dupa ce am luat permisul, cand am blocat o trecere pe sub un viaduct ca imi murea mereu motorul, nu am mai reusit sa plec de acolo 😀 Dar sunt cam 12 ani de atunci si cateva sute de mii de km.
@kor – nu sunt in eroare cu ford, doar am glumit putin. Doamne, nu stiam ca sunt barbati care nu accepta glume pe seama masinilor personale. 🙂
La clasa mic si compact, fordul s-a ridicat enorm in ultimii 10 ani. Eu zic ca e mult peste opel la ora actuala (plm, cine nu este peste opel la ora actuala?). La clasa mica si compact fordul se bate de mult cu VW. Si la ford „revolutia” a inceput cu focus 2 si fiesta 6.
Accept provocarea ta, dar sa stii ca eu nu am zis ca am 74 de CP. Am zis doar ca dau fum la tot ce e pana la 73. Pentru ca eu am 100. :-)))) (imi trebuia si mie o marja de siguranta, nu?)
@kor – daca o sa bam o bere impreuna o sa te las sa imi povestesti totul despre masinile cu suflet. O sa incerc sa nu te intrerup cu intrebari stupide gen „cat consuma” sau „cat costa un telescop” 🙂
Stiti doar: pentru orice cioara puiul ei este cel mai frumos din lume, nu-i asa?
@iuda – pe tine nu te primim, pentru ca esti in stare sa te prezinti iar cu o masina cu parbrizul crapat. Si daca iti pui pe radio slujba de la Patriarhie, e clar ca iti faci un avantaj nemeritat inca din start
Nou
myke_104
@pinguinu: Ford a reusit sa surclaseze toti competitorii incepand prin 98-99 cand s-a lansat Focus1. Era singura masina din clasa care avea suspensie independenta pe spate si avea un sistem care mima foarte bine sistemele cu doua bascule. Sistemul este intalnit si azi pe Focus 3 cu foarte mici modificari. Altfel, Golf va avea intotdeauna cel mai bine realizat interior, Astra-ul arata bine la exterior iar Focus-ul se conduce cel mai bine. La capitolul fiabilitate, costuri, etc sunt masini de volum mare si mai depinde si de noroc putin dar altfel sunt identice sau foarte aproape.
@myke_104: amin pentru suspensia aia independanta… daca repara si torque-steeru’ nu doar ca o sa se conduca foarte bine, dar o sa poti pleca si de pe loc cum vrei tu fara sa lovesti pe cel din dreapta… si daca sunt la capitolul off-topic, am vazut un Focus ca ale meu (hatchback 5 usi) benzinar de un albastru deschis metalizat cu o camera in bord. Tu erai?
Nou
myke_104
@R11: Nu eram eu, eu am combi gri 🙂 Problema de torque steer cred ca e doar la diesel-uri ca benzinarele nu au suficient cuplu ptr asa ceva 🙂 Cred ca doar daca iti pui TC s-ar putea rezolva o parte din problema. E pe forumul de la Ford un tip florin21 care se pricepe la astea 🙂
Ford colaboreaza cu Renault si Daimler, in materie de motoare. Nu cred ca si cu Opel. Pare ciudat, dar sunt producatori de masini care, desi pe piata sunt concurenti acerbi, sunt parteneri ocazionali la multe proiecte, mai ales la capitolul motorizare.
Nou
pinguinu nuclear
@vineri12 – partea cu berea de la comentariul meu anterior era si pentru tine. 🙂
@iuda – ma intrec cu tine oricand… ai duba plina cu baterii, de exemplu. 😆
@myke_104 si @RebounD11 – focus 1 este o masina cu care ford s-a ridicat foarte mult. Pentru ca era rau in groapa. Adica a inceput sa fie observat in clasa dominata de golf si astra (golf – cea mai buna masina in clasa, astra cea mai vanduta masina in clasa 🙂 – asta pana prin 2002 – 2004). Cu focus 2 a inceput sa domine clasa.
@verdenpom – a fost o vreme cand eram naiv si credeam, de exemplu, ca un motor de 1,9 tdi este la fel de fiabil pe vw, audi, seat si skoda. Ghici – nu este asa. 🙂
@pinguinu nuclear – adică o să mă lași să-ți povestesc „totul despre masinile cu suflet” în timp ce-o să-ncerci să nu mă întrerupi „cu intrebari stupide gen “cat consuma” sau “cat costa un telescop”? You’ve got yourself a deal! Oricând vă aflați în Brașov, dragii mei, comentați la unul din posturile mele. Vă aștept 🙂
🙂 Buey, gata, ca nu mai terminam. Suntem demult offtopic si ne pierdem timpul postand fiecare pentru masina lui de suflet. Mai bine deschide careva un topic nou pe Forum, unde putem palavragi in voie. Zic si eu, nu dati in pianist…
Nou
Passat B6
@myka_104: fordul n-a descoperit apa calda cu suspensia independenta spate. Eu au si un peugeot 206 din 98 care are si el la fel suspensia… FYI
@Passat B6: Asa-i se folosea in masinile de raliu la vremea aia sau in cele sport sau de clase superioare. Focus a fost in schimb prima masina din clasa ei cu suspensie spate independenta si cred ca prima cu suspensie multi-link. Peugeot 206 avea doar barele de torsiune independente la suspensia spate. Suspensia in sine nu era independenta… cred ca doar 206 GTI din 98 avea suspensie independenta pe spate si ala o aparut dupa Focus.
Daca tu ai un Peugeot 206 din 98 cu suspensie independenta pe spate si nu e GTI, sa stii ca nu ai suspensia originala.
64 comentarii
nici macar abs nu are la drujba aia cu consum de 20 la %
FireBlade si-a luat drujba O_o ?
@Adrian – te pricepi la automobile cum mă pricep eu la fizica cuantică…
@DTC – felicitări pentru conduită! Bravo!
FELICITARI pentru calmitate !
Cam calm! Initial am crezut ca are o urgenta, dar dupa franarea in bot mi-am dat seama ca e prea dobitoc sa aiba carnet, traiasca Politia Romana!
Frumos
@DTC 1:23 „Acostamentist” … de oras? 😆 +
Ti-a dat „-”… 😀
…si dupa ce a trecut cu brio de tine, a ramas infipt in aglomeratie. Mare om !!!
Eu nici nu il bagasem in seama pana la frana aceea. Imi vedeam de ale mele..
Dupa aceea a procedat la fel si cu altii. Claxoane, schimbari de banda.. de pe o parte pe alta.. etc
@Adrian Betoniera are ABS doar ca anvelopele sunt din 90′ sau second, de iarna.
@DTC cred ca daca piscai un pic gazul facea spume.
Un cercopitec. E unul dintre oamenii care nu s-au „tras” inca de tot din maimuta.
@Dragonfly : Daca piscam gazul, il plimbam prin toata parcarea.
Eu zic sa stati jos, astia care ziceti de drujbe si betoniere. Comentati de parca sunteti vulpi si ati vazut struguri. Sau sunteti si voi din categoria „masini germane”?
Pacat, intr-adevar, ca un asa cretin are parte de o asa masina…
Iar tu @DTC, daca Leonul tau nu e Cupra, sa stii ca te-ai cam fi plimbat singur. Prin toata parcarea. 😉
@vineri12: de acord cu tine cu drujbele si betonierele, masina nu are nici o vina pentru calitatea soferului si doar pentru ca e vehce nu inseamna ca e proasta asa cum doar pentru ca e de o anumita marca nu inseamna ca automat e mai cu/fara mot.
Dar vezi ca nu doar puterea masinii ii factor in cazu asta. Mai ii si greutatea si traficul. Era destul de aproape de Passatul din fata, putea sa il plimbe mult si bine sau sa faca cum am facut eu cu bizonelu’ cu BMW.
@RebounD11 – Nu e „veche”, in cel mai rau caz este din 2008 (dupa antena).
@vineri12 – Se tinea dupa el cu orice Leon. Masina „maimutoiului” nu este un model foarte puternic, rotile de 16″ de pe masina respectiva nu sunt puse decat pe modelele cu motoare mici, pe motoarele puternice nu incap din cauza franelor.
@toshy: vorbeam in general 🙂
@toshy – 159 are jante de 16″ de la cea mai „slabă” motorizare – 1.8 16 v 140 hp (eu sunt foarte mulțumit de motor, ce-i drept pe-o caroserie cu 250 kg. mai ușoară) – până la 2.2 JTS, care dezvoltă 185 hp. Nu mi-aș pune banii, deci, pe orice Seat.
@vineri12 – Dupa 2008, pe 2.2 JTS au pus franele mari si chiar daca e pre my08 ii lipseste esapamentul dublu. Deci ramane de la 1.9 JTD 120 pana la 1.9 JTDm 150, cu 1.8 MPI si 1.9 JTS in mijloc, nici una din motorizarile astea nu e foarte sprintena. 🙂
@toshi – e-o plăcere, mă bucur pentru răspuns și-ți mulțumesc pentru lecție!
@vineri12 – Cand vezi una rosie candy prin trafic sa-mi faci din faruri 😉
🙂 drumuri bune!
@toshy: eu am motorul ala de 1.8 140cp pe un Opel (de unde l-a luat si Alfa); daca se tine dupa mine un Leon 1.2TSI, 1.6i sau 1.6 TDI eu iti dau masina cadou. Asta o zic din ce am incercat, nu dupa ce scrie pe hartie.
@amatoru’ – Nu conteaza doar motorul. 159 e o masina foarte grea si nici cele cu motoare mari nu se descurca mai stralucit. Asta ti-o zic din experienta 🙂
UTULPAN!
+
Am o fenta care merge la toti maimutoii astia frustrati, recent am aplicat-o la ultimul urangutan si a functionat perfect.
Deci, maimutoiul vine din spate in depasire de coloana dar fara sa aprecieze corect distanta si viteza celui de pe contrasens si e nevoit sa retrogradeze vreo 2-3 viteze, motorul urla turbat si eu il ajut cu frana in ultimul moment ca sa nu ii vad mațele pe jos. Culmea, tot el suparat ca nu am franat mai din timp (probabil) si imi baga 2-3 frane in fata si un S pe ambele benzi, asa ca in timp ce el franeaza nervos ma fac ca il depasesc, dar imediat ce imi taie fata pe sensul opus, in loc sa franez, pisc acceleratia si ii iau locul pe banda si il las pe contrasens, fara loc in fata mea. Am avut o faza in care maimutoiul a trebuit sa franeze si sa reintre in coloana la vreo 4 masini in spate. 🙂
haha ce maimutoi ai surprins in clip… o sa aiba cineva hac de cojocul lui stai chill
@vineri12 – nu la toti ne plac masinile de weekend. Stii tu, bancurile cu masinile italiene care stau in service de luni pana vineri, duminica se strica iar… 😀
@DTC – ce faceai in timp ce ala te stresa auditiv, lingeai inghetata?
@pinguinu’ : Nu. Ma asteptam la intrebarea asta. 🙂 Aveam ceva intre dinti si nu puteam sa scap nicicum de ce aveam acolo. 😀
@pinguinu nuclear – astea-s glume de fan Golf, nu mă așteptam de la un „opelist” serios… Cu-atât mai mult cu cât și despre Opel se fac multe glume. Aștept noi glume de autobază, să vă „simteți” și voi bine în ignoranța voastră.
Mai, nu stiu ce sa zic, dar pe toti prietenii mei care au Alfa Romeo i-am auzit ca au avut probleme mari cu ele. Pe ei si pe cei cu Opel. 🙂 Probleme minore sunt la toate masinile…
Știi care-i chestia? Seatul tău spune totul despre TINE, nu despre alte Leon-uri. La fel și mașina mea, la fel și-a pinguinului. Îmi pare rău c-am devenit așa… înfierbântat, dar nu-mi plac deloc generalizările (chiar dacă mă mai surprind și eu făcându-le) și le consider exemple de ignoranță și, de multe ori, de invidie.
@DTC imi cer scuze pentru comportament dar ma grabeam la o shaorma :)))) (asta ca sa ii raspund piticului de AndreF)
De cand face Alfa Romeo masini?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
e o gluma, luati-o ca atare.
@Sabotor : since forever :)))) (June 24, 1910)
@Sabotor
Q: What is the difference between a Audi and a porcupine?
A: Porcupines have pricks on the outside.
Why did the Alfa Romeo cross the road?
To pick up the bits it had lost yesterday.
😀
Si o poza:
http://img0.joyreactor.com/pics/post/auto-9gag-1198821.jpeg
Si, pentru a echilibra putin balanta:
https://www.youtube.com/watch?v=VohEkWMkbsI
Q: What is the smallest part of an Audi?
A: The owner’s brain.
Buey, potoliti-va. Nu conteaza caii de sub capota ci magarul sau boul sau oaia proasta de la volan.
@Kor – stim asta, dar ne facem ca nu e asa. Tu insa cand ti-ai luat masina nu ai stiut ca cele mai slabe masini sunt cele care incep cu f – fiat, ford, frantuzesti? 😀
@vineri12 – ai prea multe asteptari de la mine. Cand am plecat in germanica dupa masina am plecat sa imi cumpar golf. Golf 4 TDI. Cu I rosu. 🙂 Nu te aud ce zici de posesorii de opel. Ce? Sa dau manelele mai incet ca sa te aud? Never!
@DTC – seat incepe cu f.
@ all – Serios, nu va legati de opel. Va dau fum la oricare aveti masina cu cel mult 73 de cai.
@pinguinu – nota 10 (zece)! :))
@pinguinul – esti in mare eroare cu Ford, mai ales cu cele din clasa mica sau compact. E o masina extrem de rezistenta, cu demaraj bun, consum decent, consumabile la pret modic, si care nu te lasa niciodata in drum, daca ai grija de ea. Pe unde mi-am dus eu „Marele Hamster”, n-ai fi indraznit s-o faci nici cu un 4×4 ieftin, gen Duster.
Cand mi-am luat masina am stiut foarte bine ce vreau. Ford.
@pingunu – te provoc oricand la o cursa pe serpentine, tu cu Opelul tau de maxim 74 CP, eu cu Fordul meu de maxim 74 CP. Am mai postat aici cum se poate merge pe Dealul Negru cu o masina de clasa mica 🙂
https://www.trafictube.ro/dealul-negru/
Daca tu mergi cu Fiesta ta unde merge un Duster, eu cumpar Subaru lui zoso si ti-l fac cadou 🙂
@gamaraan – un Duster nu merge singur. Ii trebe sofer. Ori daca soferul nu stie, nici Duster-ul nu stie. Daca soferul stie, Duster-ul poate sa fie si Ford Fiesta. Asta am vrut sa spun. Ca poti indrazni cu Fiesta acolo unde soferii de duminica nu indraznesc cu Duster. Nu masinile erau comparate ci soferii.
Mai conteaza garda la sol, unghiul de degajare si de atac, transmisia 4×4. Cu Fiesta risti de mult mai multe ori sa ramai suspendat pe o culme de pamant, sau sa pierzi aderenta la rotile din fata si sa ramai blocat decat risti cu un Duster (sau orice 4×4 care poate iesi si in off, nu doar 4×4 de asfalt), oricat de bun sofer ai fi (nu te poti pune cu fizica si cu limitarile constructive).
Ca poate sa iti moara motorul la o panta mai abrupta ca nu stii sa il simti si sa dozezi cand, cat si unde trebuie acceleratia, asta e alta mancare de peste. Ca de, imi amintesc de prima mea iesire cu masina dupa ce am luat permisul, cand am blocat o trecere pe sub un viaduct ca imi murea mereu motorul, nu am mai reusit sa plec de acolo 😀 Dar sunt cam 12 ani de atunci si cateva sute de mii de km.
Dar daca se poate face off cu Ford Ka – https://www.youtube.com/watch?v=66yISwURzE4 – nu vad de ce Fiesta nu ar putea 🙂
@kor – nu sunt in eroare cu ford, doar am glumit putin. Doamne, nu stiam ca sunt barbati care nu accepta glume pe seama masinilor personale. 🙂
La clasa mic si compact, fordul s-a ridicat enorm in ultimii 10 ani. Eu zic ca e mult peste opel la ora actuala (plm, cine nu este peste opel la ora actuala?). La clasa mica si compact fordul se bate de mult cu VW. Si la ford „revolutia” a inceput cu focus 2 si fiesta 6.
Accept provocarea ta, dar sa stii ca eu nu am zis ca am 74 de CP. Am zis doar ca dau fum la tot ce e pana la 73. Pentru ca eu am 100. :-)))) (imi trebuia si mie o marja de siguranta, nu?)
@kor – daca o sa bam o bere impreuna o sa te las sa imi povestesti totul despre masinile cu suflet. O sa incerc sa nu te intrerup cu intrebari stupide gen „cat consuma” sau „cat costa un telescop” 🙂
astia doi raceri, ia ca vin si eu. Va dau avans 5 km.
Stiti doar: pentru orice cioara puiul ei este cel mai frumos din lume, nu-i asa?
@iuda – pe tine nu te primim, pentru ca esti in stare sa te prezinti iar cu o masina cu parbrizul crapat. Si daca iti pui pe radio slujba de la Patriarhie, e clar ca iti faci un avantaj nemeritat inca din start
@pinguinu: Ford a reusit sa surclaseze toti competitorii incepand prin 98-99 cand s-a lansat Focus1. Era singura masina din clasa care avea suspensie independenta pe spate si avea un sistem care mima foarte bine sistemele cu doua bascule. Sistemul este intalnit si azi pe Focus 3 cu foarte mici modificari. Altfel, Golf va avea intotdeauna cel mai bine realizat interior, Astra-ul arata bine la exterior iar Focus-ul se conduce cel mai bine. La capitolul fiabilitate, costuri, etc sunt masini de volum mare si mai depinde si de noroc putin dar altfel sunt identice sau foarte aproape.
@myke_104: amin pentru suspensia aia independanta… daca repara si torque-steeru’ nu doar ca o sa se conduca foarte bine, dar o sa poti pleca si de pe loc cum vrei tu fara sa lovesti pe cel din dreapta… si daca sunt la capitolul off-topic, am vazut un Focus ca ale meu (hatchback 5 usi) benzinar de un albastru deschis metalizat cu o camera in bord. Tu erai?
@R11: Nu eram eu, eu am combi gri 🙂 Problema de torque steer cred ca e doar la diesel-uri ca benzinarele nu au suficient cuplu ptr asa ceva 🙂 Cred ca doar daca iti pui TC s-ar putea rezolva o parte din problema. E pe forumul de la Ford un tip florin21 care se pricepe la astea 🙂
@myke_104: e si pe benzinare gen Focus ST 🙂
Alfa au motoarele de la opel (opel+fiat defapt)? Daca stiam imi luam alfa de la bun inceput.
Ooooo s-a luat de FORD!
Trage pe dreapta! ACUM!
Ford colaboreaza cu Renault si Daimler, in materie de motoare. Nu cred ca si cu Opel. Pare ciudat, dar sunt producatori de masini care, desi pe piata sunt concurenti acerbi, sunt parteneri ocazionali la multe proiecte, mai ales la capitolul motorizare.
@vineri12 – partea cu berea de la comentariul meu anterior era si pentru tine. 🙂
@iuda – ma intrec cu tine oricand… ai duba plina cu baterii, de exemplu. 😆
@myke_104 si @RebounD11 – focus 1 este o masina cu care ford s-a ridicat foarte mult. Pentru ca era rau in groapa. Adica a inceput sa fie observat in clasa dominata de golf si astra (golf – cea mai buna masina in clasa, astra cea mai vanduta masina in clasa 🙂 – asta pana prin 2002 – 2004). Cu focus 2 a inceput sa domine clasa.
@verdenpom – a fost o vreme cand eram naiv si credeam, de exemplu, ca un motor de 1,9 tdi este la fel de fiabil pe vw, audi, seat si skoda. Ghici – nu este asa. 🙂
@pinguinu nuclear – Dapoi 1.9 tdi nu e acelasi motor pe grupul vag? Poate difera auxiliarele…
@pinguinu nuclear – adică o să mă lași să-ți povestesc „totul despre masinile cu suflet” în timp ce-o să-ncerci să nu mă întrerupi „cu intrebari stupide gen “cat consuma” sau “cat costa un telescop”? You’ve got yourself a deal! Oricând vă aflați în Brașov, dragii mei, comentați la unul din posturile mele. Vă aștept 🙂
Masina de suflet: saab 9-3 aero combi 2006…
🙂 Buey, gata, ca nu mai terminam. Suntem demult offtopic si ne pierdem timpul postand fiecare pentru masina lui de suflet. Mai bine deschide careva un topic nou pe Forum, unde putem palavragi in voie. Zic si eu, nu dati in pianist…
@myka_104: fordul n-a descoperit apa calda cu suspensia independenta spate. Eu au si un peugeot 206 din 98 care are si el la fel suspensia… FYI
@Passat B6: Asa-i se folosea in masinile de raliu la vremea aia sau in cele sport sau de clase superioare. Focus a fost in schimb prima masina din clasa ei cu suspensie spate independenta si cred ca prima cu suspensie multi-link. Peugeot 206 avea doar barele de torsiune independente la suspensia spate. Suspensia in sine nu era independenta… cred ca doar 206 GTI din 98 avea suspensie independenta pe spate si ala o aparut dupa Focus.
Daca tu ai un Peugeot 206 din 98 cu suspensie independenta pe spate si nu e GTI, sa stii ca nu ai suspensia originala.