Recomand vizionarea la 1080p HD. Cu sunet cu tot.
Contine urme foarte, foarte vagi de limbaj licentios.
A, si ca sa vedeti ca nimic nu e intamplator pe lumea asta: soferul Fordului care a fortat patrunderea in intersectie, nu mi-a acordat prioritate voia sa intre prin masina mea, si dupa aceea, cand a vazut ca nu e loc, a luat-o pe contrasens, la 02:50, e acelasi care putin mai tarziu (cronologic) n-a respectat nici indicatorul de prioritate la 01:29 .
24 comentarii
😀
Este destul de cunoscut semnul de „Drum cu prioritate” si la Iasi, doar ca multi nu se obosesc sa se mai uite dupa semne…
Eu n-am vrut sa arunc anatema asupra tuturor iesenilor. De fapt nu conteaza ca masina are numere de Iasi. E clar ca omul nu cunostea zona aia de Bucuresti, venit probabil din Iasi. Dar asta nu e deloc o scuza. Tocmai pentru ca nu stii zona trebuie sa te uiti mai atent la semne.
:)…n-am luat-o personal…iti urmaresc de mult timp clipurile si mi-am dat seama ce ai vrut sa spui, doar ca m-a mancat limba si nu am putut sa tac…sper sa dai si de ieseni mai atenti 😀
Drumuri bune si o zi frumoasa!
Repeta dupa mine: GUSFRAAAAAAAAAAABAAAAAAAAAAA
Serenity now!
Primul mi-a adus aminte de „asta (2:24).
+
Fordul de la 1.41 e acelasi cu cel de la 2.50 😀
Pai… am si specificat asta in descriere. Poate trebuia sa le pun si in compilatie fazele una dupa cealalta, in ordine cronologica, dar cum a trecut ceva vreme de atunci, la montaj am uitat ca fazele sunt legate. Am remarcat asta doar dupa publicare, si nu mai avea sens sa refac clipul. 🙂
Daca ar citi baba si descrierea…. 😆
Primul imi place… Adica cum? Nu reusesti sa iei curba si-l deranjezi pe om cu manevrele tale… si tot iti permiti sa claxonezi? :))
Oare daca aveam remorca, tot asa reactiona? 🙂
Acuma pe bune, nici sa fi vrut nu puteam lua curba cum isi inchipuia el, pentru ca imediat dupa intersectie era parcat un nesimtit. Si, poate ma repet pe undeva, eu aveam treaba pe b2, unde sunt obligat sa ma incadrez din vreme. Culmea e ca el avea treaba pe b1, din acelasi motiv. In lipsa marcajelor de ghidare, amandoi ne putem incadra pe ce banda vrem. Doar ca el trebuie sa-mi acorde prioritate de dreapta, pentru ca prioritatile se stabilesc inainte de intrarea in intersectie. Asta este „ne-negociabil” 🙂 Mai ales ca domnul respectiv nu era presat de nimic in acea pozitie. Nu bloca intersectia, nu statea in calea nimanui, dar s-a gandit ca n-ar fi rau sa forteze nitel si sa se puna in calea mea. Sau, mai degraba, n-a gandit nimic, atent mai degraba la telefon decat la trafic.
Prima data l-am claxonat scurt, de avertizare, pentru ca l-am vazut cu telefonul la ureche, si credeam ca e doar neatent. Abia cand am vazut ca nu se sinchiseste, am mai claxonat o data, mai lung si am oprit cand am vazut ca e gata sa intre peste mine.
Explicatia e, de fapt, adresata celor care mi-au dat minus.
Si daca erai cu TIRul se gasea sa comenteze! „Vezi ca ai o remorca, nu doua…”
Pur si simplu n-ai cu cine 😉
Mai știi serialul „vărul din străinătate”?
Don’t be ridiculous! 😄+
Chiar nu stiu serialul 🙂
Balki Bartokomous :))
Balki 🙂 https://youtu.be/BFd3rGIa5UY?t=41s
@kor – mai erau cativa care sunt de parerea ca daca faci dreapta este OBLIGATORIU sa te bagi tot pe banda 1 ca sa:
a) permiti celor care fac stanga sa se bage pe banda 2
b) ca sa nu-l lovesti pe ala care face dreapta din paralel cu tine, de pe banda 2
cu din astia defilam noi pe aici, intelegi? adica in spiritul „fluentei” traficului uitam de rahaturile minore ca prioritate de dreapta, de obligatia respectarii marcajelor aplicate pe benzi, etc
Obligatoriu e doar ce zice la lege. Lege care nu ma impiedica sa ma incadrez pe ce banda vreau la virajul in intersectie, daca nu exista un marcaj de ghidare.
E adevarat, legea zice ca trebuie sa folosesc b1 daca e libera, dar daca asta ar fi valabil pentru mine, care virez dreapta, trebuie sa fie valabil si pentru cei care vin din fata si vireaza stanga, nu? 🙂 Deci tot la prioritate de dreapta ajungem.
Dar tot legea zice sa ma incadrez din vreme pe banda potrivita. Ori in situatia din clip banda potrivita e b2 pentru mine si b1 pentru celalalt. Ori daca ne intersectam, tot respectarea prioritatii de dreapta ne scoate din impas.
Cat despre „fluidizare”… vad ca multi o folosesc ca pretext, mai mult ca sa se „fluidizeze” doar pe ei in trafic, in detrimentul celorlalti. Nu mai zic ca acest termen nu se regasaste in legislatie. In plus, cine anume ar fi indrituit sa „fluidizeze”? Poate doar Politia, si atat. Altfel ar fi haos pe sosele daca fiecare incearca sa „fluidizeze” dupa mintea lui. Adica sa incalce legea cum ii convine lui, sub pretextul ca „fluidizeaza”.
Si da, am inteles ca tu imi dai dreptate, deci discursul de mai sus nu e pentru tine, ci pentru „fluidizatori”.
@Kor: poate fluidizare se refera la imprastierea fluidelor dintr-o masina pe carosabil… iar asta se poate cel mai usor cand nu doar traiectoria a 2 masini se intersecteaza, ci si masinile in sine 🙂
eu de multe ori am fost in situatia sa fac dreapta si banda 1 dupa colt sa fie blocata de un autobuz oprit in statie… si cand vrei sa schimbi pe banda 2 nu ai loc de jegul care a facut dreapta paralel cu tine de pe banda de obligatoriu inainte in general (sau cum e la mine… au obligatoriu stanga)
@florin – oh, da, stiu pozitia. E o magarie de aceeasi speta. Doar ca e o nuanta: o data ce te-ai incadrat din start pe b1 dupa virajul dreapta, ca sa schmbi banda trebuie sa te asiguri, sa semnalizezi, sa dai prioritate…. tot tacamul. In caz de poc, cred ca fiecare isi va plati portia de amenda. Si asta numai daca ai si camera pe spate, sau filmarea arata de unde a venit celalalt. De aia e bine sa fii atent.
In locul tau as vira de fiecare data direct pe b2. 🙂 Eu asa fac pe Traian cand fac dreapta pe Mosilor.
@Kor 0:35 Daca nu comenteaza ceva, care sa-i justifice cumva actiunea, nu se simte bine. Oricum prin asta arata ca de fapt n-a inteles mai nimic din intamplare, doar c-are o gura prea mare atunci cand nu e cazul.
1:40 Panoul aditional se pare ca e pentru altii. Totusi de ce s-a oprit si-a asteptat cel de pe drumul prioritar?
2:24 Acela e … un nou tip de prioritate 😆 La 3:09 cine se mai uita seara la semne aka indicatoare?
+
1:40 – poate din acelasi motiv pentru care eu l-am evitat pe acelasi bizon in faza, cronologic, anerioara. Ca sa evite o acrosare.
Sau poate din acelasi motiv pe care il aveau cei din ultima faza: nu stia ca are prioritate pentru ca nu s-a uitat nici el la semne, si credea ca trebuie sa dea o prioritate de dreapta inexistenta.