Mamaaaa, ce era s-o musc

Adăugat de Goofy Pilotu
Raportează ca șters! 259

Era cat pe ce sa-mi patez anul 2014, imaculat (fara accidente) cu 2 zile inainte de revelion

De azi ma puteti gasi si pe Facebook:)

www.facebook.com/pages/Goofy-Pilotu/1568194180084569

14 comentarii

  1. De ce ai tras frână de mână? Ca nu am înțeles.

  2. Sa vezi ce misto e cand trece de semafor pe galben apoi franeaza ca i se face frica. Se la sa cu remodelare de botic.

  3. Pentru cei care nu inteleg sensul trasului frinei de mina in acea situatie: ABS-ul daca simte ca rotile patineaza pur si simplu nu mai opreste masina. Frina de mina e mecanica si mai ajung rotile sa muste din ce mai e pe jos. La foarte multe modele de masini de la multi producatori ABS-ul este prea agresiv (in sensul anti-blocarii) pe suprafete cu aderenta foarte scazuta.

    In astfel de situatii ABS-ul la multe masini este pur si simplu idiot, masina se va opri mai repede cu apasare moderata a pedalei de frina versus apasare la maxim, deci trebuie frinat mai din timp si lasat ambreiajul cuplat cit mai mult, atit cit suporta motorul (1200rpm). Ambreiaj+frina de obicei duce la situatii ca cea din clip.

    La prima faza prefer sa nu comentez, pentru ca am foarte multe impotriva celor care au timp berechet sa se opreasca cind vad semaforul galben si nu o fac, iar conduita generala a lui Goofy nu prea seamana cu ce am vazut acolo.

  4. Ce-ti place viteza…..

  5. Gregorian Bivolaru

    Frate… NU tragi frana de mana cand te duci sanie!!! Daca rotea putin volanul lovea cu lateralul magazinul ala. Viteza 1 si dat drumul la ambreiaj, frana de motor e sfanta iarna (bine, ea e sfanta in orice anotimp). Mituc, o roata blocata rezulta 0 aderenta si cred ca stii ce inseamna asta. Sunt de acord ca ABS-ul impiedica o oprire completa a masinii, de aceea, asa cum am spus mai sus, frana de motor e sfanta.

  6. Cand franarea e la asta mici 70% pe fata, restul pe spate, ce e de facut ?
    ABS By Fred Flinstone ? Adidas Braking System ?
    Unde mai pui ca unii autori spun ca pe spate si baietii au fost economicosi se trage un singur tambur ? Eficienta in dinamica mai din prtile laterale ?

  7. @Mituc: nu stiu cum poti descifra conduita mea generala dupa cateva faza postate pe trafictube dar daca tu ai facut-o felicitari:)
    @Gregorian Bivolaru, robwin_75: in caz ca nu ati observat imi scrie viteza in coltul dreapta jos. in niciuna din faze n-am trecut peste 40. Despre ce vorbiti?
    Plus se vede clar ca trasul franei de mana in situatia a 2-a m-a ajutat. Da a fost reflex, dar nu am avut ce sa mai fac. frana de motor la viteza asa mica ar fi inrautatit doar lucrurile.
    Chiar nu va inteleg: aveti situatia obiectiva, reala data, care sa confirme ca frana de mana m-a ajutat, dar voi o dati orbeste cu ce-ati invatat acum 10 ani la scoala de soferi ca pe gheata doar frana de motor si nu cumva sa te atingi de frana.

    Frana de motor m-ar fi ajutat daca o foloseam mai repede, doar ca nu stiam si nu ma asteptam sa fie asa ghata acolo.

    PS.:AM observat ca nu se vede viteza in partea de jo. revin cu o reeditare a filmuletului.

  8. Goofy, 25Kmph (adica aproape 30 de bord) in conditiile alea de drum e cam mult avind in vedere ca ai inceput sa frinezi la 9-10 metri de intersectie 🙂 25-30Kmph e viteza cu care se merge pe acolo cind e uscat si frumos afara (ca pe orice alte alei inguste din zone rezidentiale). Deci m-am inselat, nu stiu daca ABS-ul te-a tradat, ci viteza.

    Referitor la cealalta faza, pot sa spun doar ce-am vazut in clipurile tale de pina acum, si anume ca nu prea erai genul care sa fortezi astfel de situatii si sa accelerezi cind vezi galben. Imi cer scuze daca m-am inselat din nou, dar chiar nu am de unde si cum sa stiu altceva 🙂

    Bun, deci acum dupa mai multe clarificari edificatoare imi pot si eu exercita dreptul la vot. -, ofc.

  9. Uite de ce nu e eficient abs-ul pe zapada: ca poti sa ai aheata dedesubt !

    Inainte de a te apropia de o intersectie pisca putin frana sa vezi daca tine asfaltul cu tine. Daca tine, franzeaza, daca nu, frana de motor cat poti si joc de pedala in rest.

  10. De acord Mituc, galadragos

  11. Goofy: du-te din nou pe un drum acoperit cu gheata (liber de preferat), mergi cu aceeasi viteza ca in clip, apasa ambreiajul si trage doar frana de mana. O sa vezi cu ochii tai cam ce forta de franare iti ofera si cat de „mult” te-a ajutat in situatia din clip faptul ca ai tras frana de mana 😀 Iti spun eu ca nu te-a ajutat deloc, la fel opreai si daca nu o trageai. 😉

  12. Poate m-a ajutat, poate nu, cu siguranta nu a stricat

  13. @Goofy Pilotu La prima faza intr-adevar ai fost norocos 🙂 La 0:10 se face galben care tine trei secunde, nu avea cum sa treaca prin intersectie decat daca ar fi fortat rosul.

    La a doua faza, am zis ca vrei sa faci un drift cu frana de mana 😆 Frana usor (daca e nevoie) si-apoi frana de motor a II-a in I-a 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!