It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Daca te mananca…

Adăugat de DTC
Raportează ca șters! 212

… ajungi sa te scarpini.
Din pacate nu se vede tot recitalul lui din spate. 🙁 Taiat benzi, circulat cu viteza si desigur, toate manevrele facute fara semnal.
Eu aveam in momentul deplasarii cam ~55km/h. El sigur avea mai mult de l-au oprit. Asa imi place cand „jmecherii” sunt prinsi.
Nu imi fac sperante ca a patit ceva. Poate era fiul „cui trebuie” si a scapat in cel mai fericit caz cu amenda. Dar important e ca l-au oprit din „graba” lui. 🙂

Ce mai caută lumea:
  • Ce se poate intampla daca o roata e mai mica la o scoda vabia
  • avertisment pt depasirea vitezei
  • peste 80 km localitate

68 comentarii

  1. @DTC, ascult-o pe prietena/sotie, ca nu zice rau. Sa nu razi de altul, ca e boala ce se ia.
    Eu tin minte ca am ras in vinerea de Paste a anului 2012 de unul cu un audi A4 ca era tractat de un Logan. In ziua de Paste am ramas in drum cu masina, totul m-a costat 50 de lei, pentru a o repara, dar nu am mai ajuns la destinatie si era dragut sa stai sa verifici pe marginea drumului ce ar putea avea si sa mai fi si la costum. Si am mai si tractat masina 25 de km.
    Deci mare grija la ras, stie ea ce stie.

  2. ce inseamna ” a taia benzile” ?

  3. @madrian : Si eu am patit-o. Nu iti fa griji. 🙂 Prima oara cand am depasit 80 in oras m-au ars. Da, prima oara! In oras incerc sa nu depasesc 60. Mai am mici scapari, dar imi aduc aminte de taxa de viteza pe care am platit-o… Rad de el, fiindca in spate se credea mare zmeu. Facea ce voia el… Uite ca nu e chiar asa!
    @iuda : Nu trebuie explicat. 🙂 Se cunoaste fenomenul la smecheri care din scurt trec de pe o banda pe alta, fara semnal. Dar ca sa iti dau un exemplu : B1, B3 direct iar mai apoi B1. B2 etc…

  4. daca nu deranjeaza in trafic poate sa taie ce vor ei, chiar si porcul

  5. @DTC, iti dau un exemplu ce pe mine m-a facut sa nu depasesc 70 km/h in localitate in Romania, cand am de facut drumuri lungi.
    Aveam 80 km/h in localitate, era inceputul lunii iunie, veneam de dupa o curba usoara la dreapta se afla o scoala. In spatele meu era un TIR care avea in jur de 70-75 km/h, dar pastra o distanta cat de cat de siguranta. De dupa curba sare in drum un prichindel de clasa a 2-a, direct pe banda mea. Am claxonat, copilul a incremenit, eu eram cu un Nissan NP2000 (SUV), am intrat in santul de pe marginea drumului. TIR-ul a trecut pe contrasens ajungand si el in sant. Copilul a scapat teafar si nevatamat, dar cu o sperietura ca nici sa planga nu putea si nici nu a schitat vreun gest pana la venirea ambulantei. Semnul de atentie scoala era amplasat dupa curba. Deci a fost prima data in care sincer nu stiam ce sa fac sa fie mai bine pentru copil, gandindu-ma ca vine mastodontu’ din spate. Si eu si soferul TIR-ului ne-am spus ca e de acum prin localitati e cel mai bine cu maxim 60 km/h. M-a socat aceasta intamplare si de atunci pe mine nu ma vezi prin localitate gonind cu mai mult de 60-70 km/h.
    Pagube materiale eu n-am avut, masina era de firma si oricum nu s-a intamplat nimic ca nu era asa adanc acel sant. TIR-ul nu a fost asa norocos ca s-a oprit intr-un podet, eu m-am bucurat ca nu s-a rasturnat si soferul a avut foarte bune reflexe.
    Mi-am recunoscut vina si au fost super de treaba cei de la Politie si mi-au dat un advertisment verbal, ca m-au vazut marcat de cele intamplate.
    Sper sa va afecteze si pe voi si pe viitor sa fiti mai prudenti cand circulati prinlocalitati mai ales.

  6. @madrian
    viteza legala e 50, totusi…

  7. @Sabotor
    In Romania e 60 km/h, da in strainatate e 50-51 km/h, dupa care iti vine poza. Da in Romania e la fel cu zice Iuda 60 km/h.
    Drumuri judetene si nationale 90 km/h(100 km/h), drumuri national europene sau europene 100km/h (110 km/h). Autostrazi 130 km/h (140 km/h). Eu asa am invatat in scoala si acei 10 km/h este marja de eroare la noi. In Europa in general marja de eroare este de 5-6% pentru radarele mai vechi de 2010, iar pt cele mai noi e doar de 3-4 %.

  8. Prostu` Satului

    @iuda: au, te rog, nu începe cu „nu deranjează”, că n-ai vedere 360 de grade și după colțuri și nu ești Mafalda, sunt în unghiul tău mort, n-ai de unde să știi ce-mi trece mie prin cap să fac.

    Obligația de a da semnal și de a schimba SUCCESIV benzile nu se negociază nici dacă ești singur cuc la ora 5 dimineața pe ultimul drum județean.

  9. Da, de la un timp, viteza legala e de 60. Dar tu trebuie sa respecti indicatoarele de la intrarea din localitati si anume 50. Sunt si unele localitati cu 70, de exemplu.

  10. :)))) il mai vedeam pe smecheras pe pestalozzi, mergea el des la fratelii, tot asa trecea cu 20km in + fata de mine ( 55-60 km/h ).
    +
    + ………. PS: Mi-ai inseninat ziua :))

  11. @madrian – depinde de legislatia tarii. In Romania nu e 60km/h, cum cred unii. E totusi de 50 km/h. Doar ca legislatia noastra nu prevede expres sanctiuni pentru depasirea cu pana la 9km/h a vitezei legale. Si totusi, pe undeva prin lege, mai exista un articol care spune ceva de sanctiuni la latitudinea organelor de politie in cazul oricaror alte incalcari ale legii, altele decat cele stipulate clar in lista de contraventii si amenzi. De obicei avertisment.

    Si mai sunt doua chestiuni:
    – in general vitezometrele masinilor arata o viteza mai mare decat cea reala. De obicei intre 2-3 km/h in plus.
    – radarele au si ele o plaja de eroare, in jur de +- 1 km/h

    Una peste alta, daca mergi cam cu 55Kh/h cat arata vitezometrul n-ai problme nici in cazul celui mai scrupulos politist.

    Dar sunt tari in care esti oprit si esti avertizat verbal chiar si daca ai depasit viteza (reala) cu 1 km/h. Mi s-a intamplat in Croatia, unde la o limitare la zebra de 40 km/h aveam 41 (afisat pe un panou de ala mare, cu LED-uri . Politistul m-a intrebat doar daca am vazut ca aveam 41. Am zis ca da, dar ca nu puteam incetini mai repede de la 50 la 40 din cauza masinii din spate care statea prea aproape. Croatul a dat din cap aprobator, mi-a dat liber, dupa care s-a dus la cel din spatele meu, pe care il oprise odata cu mine ca sa-l atentioneze si pe el de viteza (cred avea 42 sau 43, pentru ca venea ceva mai repede din spate) precum si de distanta.

    Am inteles ca in Croatia politistii sunt foarte scrupulosi, greu de mituit, dar isi petrec vremea mai mult dand avertismente decat amenzi, din dorinta de a calma traficul, nu de a amenda pe cineva cu price pret.

  12. Kor, radarul te ia la 61 nu la 60
    multi habar n-au. ma rog, e de asteptat cand multi ies sambata si duminica cu masina la plimbare

  13. @Kor

    Nu exista amenda nici la depasirea vitezei maxime admise cu 10 km/h! 🙂 .
    Ci la depasirea vitezei maxime admise cu PESTE 10 km/h. O mica diferenta 🙂 .

  14. Exceleeeent! Merci, DTC! This just made my day!

    @madrian: Una e sa razi de ghinionul unui om nevinovat, alta e sa razi de fericire cand vezi ca e prins un smecheras care nu da doi bani pe ceilalti. Asta nu e ghinion, ci rasplata bine-meritata.

    @iuda : faptul ca X crede ca nu ii incurca pe ceilalti nu il scuteste de obligatiile legale. Mai ales ca:
    – exista multe situatii in care X habar n-are ca incurca
    – cu cat conduce X mai mult in halul asta, cu atat mai mult i se va parea mai normal si va deveni tot mai ignorant
    – marea majoritate a accidentelor la schimbarea benzilor se intampla pentru ca X crede ca nu incurca si se baga.

    Avand in vedere ca oricum trebuie sa te asiguri si sa acorzi prioritate cand schimbi banda, ai putea presupune la fel de bine ca semnalizarea e in plus (adica pentru ce sa mai semnalizez, daca si-asa trebuie sa acord prioritate si sa ma bag doar cand nu incurc?). Dar semnalizarea este obligatorie pentru ca ceilalti sa stie ce ai tu de gand sa faci, pentru ca stii prea bine ca traficul este ceva dinamic, si actiunile lui X se rasfrang asupra deciziilor tale in mers. Daca X vine de pe b1 cand tu circuli pe b3 cu viteze diferite si nu va vedeti unul pe celalalt, iese cu poc.

    @DTC si iuda: de cand e viteza legala 60? 🙂
    Art. 49. – (1) Limita maximă de viteză în localităţi este de 50 km/h.
    S-a modificat ceva si eu nu stiu?

  15. @Dadi – cum zici tu. Ideea generala ramane aceeasi.

  16. Nici cand l-a tras pe dreapta nu a semnalizat, sa va dati seama de specimen.Dar are LEX la nr. ma indoiesc ca a patit ceva

  17. @iuda – E adevarat, mi-a fost greu sa ating 150.000 de kilometri parcursi in 5 ani, in tara si in strainatate, circuland numai sambata si duminica… :mrgreen: … dar nu imposibil. La urma urmei n-ar fi decat vreo 150 km sambata si 150 de km duminica. Piece of cake… 🙂

  18. @DriveTM : Limita e 50. Se discuta la un moment dat sa o ridice la 60. Dar radarul te ia de la 61 cum zice iuda. Exista aceasta marja de eroare in RO. In alte tari habar nu am. De ex. :

    Cand am mers spre unguri, la noi am circulat cu 110(pe tempomat) pe drum european, desi limita e de 100. Cand am ajuns la unguri, am vazut limita de 90 si aia am respectat-o. 🙂

  19. @Kor, nu am dat nici un nume, deci nu m-am referit la tine.

  20. La sarbi e 80 afara. La austrieci e 100, chiar si pe drumuri nationale.

    In general poti miza pe marja de +5, dar sunt tari, cum spuneam, Croatia, unde risti un avertisment si pentru +1, +2… Cum nu esti de-al casei, prin strainataturi e mai bine sa nu depasesti de loc viteza legala

  21. @iuda – banuiam eu. Dar trebuia sa ma apar, pentru ca si eu si tu stiam asta. Ceilalti nu…

    Esti cam morocanos in dimineata asta… 🙂

  22. m-am trezit cu fața la perna 🙁

  23. @iuda, madrian
    Limita legala e 50 km/h, cu mentiunea ca pe unele portiuni, dupa o consultare a politiei si a primariei, se poate ridica pana la max. 70 km/h.

    Ca doar la peste 60 km/h te opreste politia pentru ca nu se deranjeaza sa te opreasca doar pentru un avertisment, e cu totul si cu totul alta poveste, dar viteza legala e de 50 km/h. Sa susti ca viteza legala e 60 de km/h nu poate fi decat o incercare de trolling, mai ales cand vine din partea unuia cu multi km la volan.

  24. Rasul tau nu este si garantia faptului ca l-au si amendat pt ca nu stii cine e la volan.
    Rasul nu doare dar ajunge..

  25. @alex : Si ce am scris eu in descriere? 😀 Ajunge ca l-au oprit. Din ce am vazut in spate era foarte grabit.

  26. N-am citit descrierea…sorry dar daca e baiatul cui trebuie si e grabit, dupa toata faza asta trebuie sa recupereze timpul pierdut.. cum o dai nu e bine.
    Oricum zicala : „rasul nu doare dar ajunge” sper sa te faca sa te gandesti de 2 ori inainte(parerea mea)

  27. Raman la parerea mea. La el nu a fost o greseala. E ceva ce face in fiecare zi. Nu imi pare rau.

  28. Va raspund ca ati spus ca e de 50 km/h, dupa cum vedeti mai sus in comentariul meu este specificata viteza exacta, doar ca in paranteza am pus acea marja de eroare de 10 km/h la noi la romani.
    @Kor, da este adevarat, ca croatii dau avertismente, atata timp cat ai vazut cat de anapoda se circula la ei si se intampla accidente cu morti in orase in intersectii. Am o amica ce e cehoaica silocuieste in Praga si imi spune ca in medie pe zi mor in jur de 10-20 de persoane in accidente, grave. Deci acolo politia incearca sa te tempereze putin.
    In alta ordine de idei, in legatura ce iti arata in bord, e marja acea de eroare de 5%, dar eu ma iau dupa GPS care iti arata viteza reala si cand am 115 km/h in bord am 109 km/h pe GPS.
    Recunosc ca in alte tari repsect exact cat e scris pe panou, ca sa nu dau bani.
    In tara daca am de facut un drum de Iasi, iti spun ca am facut 460 km, in 9 ore jumatate, e normal asta si nu mers perfect legal, dar nu mai mult de 60 in localitate unde era limita de 50 si nu mai mult de 120 inafara localitatii, mergeam si eu la consum.
    La francezi si la nemti la 54 km/h esti deja cu amenda acasa, daca te vede camera.

  29. @madrian
    coane, nu, tu ai scris ca si iuda, ca limita legala e 60 km/h – uite citatul:

    „@Sabotor
    In Romania e 60 km/h, da in strainatate e 50-51 km/h, dupa care iti vine poza. Da in Romania e la fel cu zice Iuda 60 km/h.”

    Si poti sa spune orice – ca 60 km/h reprezinta limita de la care se da amenda; ca politia e foarte intelegatoare si inchide ochii pentru cativa km/h – dar n-ai cum sa susti ca limita legala de viteza in localitati e 60 km/h. Limita legala e 50 km/h. Serios, chiar nu-mi inchipuiam ca se ajunge la o dezbatere pe tema asta….

  30. Sa nu uitam ca in localitati, in apropierea trecerilor e 30. 😉 Si cam in fiecare sat sunt 2-3 treceri.

  31. @madrian: „In tara daca am de facut un drum de Iasi, iti spun ca am facut 460 km, in 9 ore jumatate…”

    Glumesti?! Nici personalul care opreste in toate haltele nu cred ca face atat 😆 .

  32. @Sabotor pe ceas iti arata cu 10 km/h in plus .. deci pana la urma ? :)) trage tu concluzia

  33. Pe gps ai 50 , in bord ai 60 dar te poate lua si la 61 radarul.

  34. @steffan – iti arata cu aproximativ 10% mai mult, nu cu 10 km mai mult.
    Daca ai 20 km/h, iti va arata 22, nu 30.
    Daca ai 50 km/h, iti va arata 55
    Daca ai 100, arata 110

  35. @DriveTM: depinde de masina si de rotile de pe ea in momentul respectiv… la mine arata cu 5km/h in plus la orice viteza: la 20 la ora in bord arata 15 pe GPS, la 100 in bord 95 pe GPS, la 200 in bord 195 pe GPS. Am si luat un radar de curand, cand l-a vazut m-am uitat in bord sa vad cat ma costa si era acul intre 80 si 90 cand m-am uitat: viteza de pe PV: 80 km/h 😀

  36. @RebounD11 – in mod sigur depinde si de roti, dar ma gandesc ca viteza este calculata in functie de numarul de rotatii / unitatea de timp. Daca o rotatie reala difera de valoarea pe care… „o stie masina”, va inmulti fiecare rotatie cu un coeficient mai mare decat trebuie, si de aceea va afisa o valoare mai mare, dar nu vad de unde sa scoata o valoare fixa (5 km), ci mai degraba „surplusul” sa difere in functie de viteza de rulare, de aia am presupus ca ar trebui sa fie procent.

    Dar totusi, nu ma pricep atat de bine nici la masini, nici la fizica. E doar o parere. Ar fi interesant de testat cu ajutorul GPS-ului, cat adauga la… 50 km/h pe GPS, vs. cat adauga la 130 km/h pe GPS.

  37. * ma refer la un test facut de mai multa lume, poate depinde de masina…
    sau poate ne lumineaza cineva mai priceput 🙂

  38. @DriveTM: parerea mea e ca acel calcul pe baza numarului de rotatii ale rotii e facut pentru cazul ideal de aderenta si la o dimensiune standard a rotii (aia din cartea masinii la presiunea recomandata) + o constanta ca in cazul in care posesorul isi schimba rotile cu unele mai mari sa nu arate mai mult in bord decat real. A mea din cate stiu vine cu roti 185/70/R14 din fabrica, acuma am 195/65/R15 (am avut si 205/60/R16 si 215/55/R17 de-a lungul vremii pe ea pe langa cele de 14 si cele prezente, pe cele de 17 imi indica mai mult decat aveam real… am fost atentionat de asta :D). Eroarea in cazul meu intre cele de acuma si cele originale e de ~3%. Probabil ca aceea era si eroarea de calcul a vitezei datorata faptului ca aderenta nu e perfecta sau ca presiunea nu e 100% perfecta ca cea din cartea tehnica tot timpul. Acum a ramas doar acea constanta 🙂

    Poti sa incerci la tine treaba cu GPS-ul… la mine e 5km/h la orice viteza verificat deja 😀

  39. @RebounD11 – o sa incerc sa testez si eu.
    seara faina!
    One more thing: voi cu ce editati? ca filmez si eu din nou, si am incercat aseara cu Premiere, si dupa vreo 10 minute mi-a crapat aplicatia cu totul, si m-am enervat 🙂

  40. Eu personal editez cu AVS Editor 5.1. Simplu si foarte bun. Daca vreau ceva crop pe imagine, fac respectivul video in cyberlink (PD 11) si dupa il salvez separat. Odata terminat clipul cu crop, il bag in AVS si asta e. 🙂 Din ce am mai vazut pe aici, multi editeaza cu Vegas Pro si Adobe.

  41. @steffan
    Nu inteleg ce vrei sa spui. Limita de viteza nu e influentata de eroarea cu care iti e afisata viteza in bord, pentru numele sfantului spanac, asa ca de ce conteaza ca in pe bord iti indica 60 km/h, cand tu ai de fapt 50? Pe principiul asta, daca am vitezometrul stricat, pot sa conduc cu oricat, ca mie in bord tot 0 km/h imi arata?

  42. @Sabotor: Sfantul spanac? 😆

    @DriveTM: Seara faina si tie! Eu in Windows editez cu Cyberlink PowerDirector 12.

  43. @Sabotor – nu e eroare, e o reglare din constructie. Tocmai ca sa te incadrezi in viteza reala daca ai tendinte, ca sofer, sa fortezi putin limita legala. Daca ai vitezometrul defect, se cheama ca n-ai trecut ITP-ul. Dar, de regula, chestia asta e atat de simpla, incat cred ca se strica ultima, la o adica 🙂

    @DriveTM – AVS Editor. Da, e simplu. O sa testez si Sony Vegas, cand imi vine camera noua.

  44. @Dadi, la afirmatia ta „Glumesti?! Nici personalul care opreste in toate haltele nu cred ca face atat „, iti spun sincer ca atat am facut, MERS LEGAL.
    Daca nu crezi incearca un drum Baia Mare-Iasi, legal.
    Daca faci acelasi drum mers nebuneste faci cam 7 ore, deci crede-ma ca am facut drumul si stiu.
    Diferenta de consum e uriasa intre cele 2 variante, pe langa faptul ca risti sa iei radarele care stau in cascada.
    Sa nu uitam ca prinde si TIR-uri si linii continue unde nu depasim dupa bunul plac.
    Daca nu ma crezi asta e, nu am ce sa-ti fac, dar eu iti spun sa incerci sa mergi legal prin RO, distante lungi sa vezi ca te ia mama naibii.

    In legatura cu ce iti arata in bord, la viteza, sa stiti ca e procentuala acea marja de eroare si depinde de roti intr-adevar.

  45. 5 ore juma Iasi-Bucuresti, ce zici, e bun timpul ?
    era sa uit, cu pauze de bagabonteala 😉

  46. @iuda, mers legal?
    E bun timpul, dar eu iti mai spun un lucru, nu am statie si nici detector pe masina, deci mers legal atat am facut.
    Mers cu statie si cu detector intr-o noapte prin 2011, de la Baia Mare la Bucuresti 7 ore jumatate, 650 km, ce zici bun timpul, fara autostrada.
    Dar ziceam ca faci incredibil de mult mergand legal, eu am incercat dus-intors, iar la intoarcere am facut 8 ore jumatate, ca ultimii 130 km am venit cam tare, ca eram obosit si nedormit.

  47. La faza cu Iasiul, a fost teroare am facut 2 kilometri in oras, era in santier tot orasul, in 30 de minute, la 7 dimineata.

  48. lol Iuda, nu am scos sub 6 de la SV

  49. Buc – Sv = 7 ore. Dar oprit Hanul Ancutei potol cam 45 min. Si oprit undeva, nu stiu unde, nu conteaza, 10 min fumat tigara, pen’ca nevasta nefumatoare, nu putut fuma masina. Viteza, +10, pe unde e liber, fata de limita legala, exceptnd depasirile. O data pe an. Cam asta e media. Nu luat amenda, nu facut accident. Liniste si pace.

  50. @RebounD11
    hah, buna asta 🙂

    @Kor
    prin eroare ma refeream la faptul ca exista o diferenta intre viteza reala si cea afisata si nu neaparat ca nu sunt in stare producatorii de masini sa afiseze exact viteza de deplasare 😉

  51. @DriveTM, RebounD11
    Ah, uitasem:
    nu e neaparat un procent si nu e musai sa fie o diferenta de 10 km/h. Mie imi indica cu 4 km/h in plus, indiferent de viteza (de la 50 km/h in sus, n-am verificat la viteze mai mici) – exemplificare: http://youtu.be/1y2gPhDls8U?t=37s

  52. @Sabotor: sigur e si un procent… dupa cum spuneam cred ca constanta e ca marja de „utilizator”. Procentul ala probabil vine din aderenta imperfecta si din diferentele intre drumuri si cauciucuri. Calculul zic eu ca e facut pentru o situatie standard (poate chiar ideala). O sa intreb pe cineva care se ocupa de asa ceva la Conti 😉

    Sigur nu ai si tu, ca mine, roti diferite fata de cele din fabrica ale masinii? si eroarea procentuala din fabrica s-a anulat cu cea datorata diferentei de dimensiune?

  53. @RebounD11
    nu, sunt cele trecute in cartea tehnica.

  54. @madrian

    Fara statie si fara detector si sub limitele precizate de tine, fara sa treci de 50 si 100, tot trebuie sa dormi vreo 2 ore jum. pe undeva ca sa ajungi la 9 ore jum. 🙂 .

  55. @Robert Exe (FB) : Man, regulile au un scop. Daca nu incurca asta nu mai e treaba mea. Daca l-a oprit radarul a facut ceva ce nu era bine. Dar daca tu ai rosu si nu trece nimeni prin intersectie in momentul respectiv, poti trece pe rosu nu? Ca doar nu incurci pe nimeni, nu? Mai gandeste putin inainte sa bagi niste afirmatii.

  56. @DTC: limita e 30 dacă ai drum cu o bandă pe sens și pietoni care intenționează să traverseze. Art. 123 din Regulament.

    @madrian: cruntă media aia orară. Ai circulat la ore de vârf? Am scos medie așa mică doar la un drum pe timp de iarnă, acoperit cu zăpadă pe mai mult de jumătate din distanța parcursă (335 km). Adică genul de condiții unde și să vrei nu poți depăși anumite limite dacă vrei să dormi în propriul pat.

    În altă ordine de idei, 60 km/h prin localitate nu este complet lipsit de riscuri. În caz de poc, în special cu un pieton, e culpă comună dacă poliția te măsoară că ai circulat neregulamentar. Și nu, depășirea cu 10 km/h de la 50 la 60 nu e atât de minoră pe cât pare. Distanța parcursă cu frâna la podea crește cu vreo 44% față de cea la 50 km/h.

  57. Pana acum cativa ani, limita de viteza in Serbia, in oras, era de 60 km/h. Cand si-au dat seama ca accidentele se inmultesc exponential, odata cu cresterea numarului de masini, au redus limita la 50km/h. Tot in Serbia, cum am mai spus, limita de viteza in afara localitatii este de 80 km/h. Or fi stiind ei ce stiu… mai ales ca nici infrastructura nu-i ajuta. Si nici disciplina in trafic. Cum nu ne ajuta nici pe noi.

  58. asta n-a fost la fel de amuzanta? ca nu prea radeai… 😛
    http://www.trafictube.ro/cand-politia-nu-te-iarta/

  59. @stai-acolo : Cand gresesc, platesc. 🙂 Am ras dupa ce am platit amenda. Am facut haz de necaz. 😛

  60. @Iuda, te contrazic! Kor are dreptate.
    M-am mai contrazis odata cu un prieten. Am zis ca amenda se da de la 60, pentru ca articolele prevad 10-20, 21-30, 31-40….
    Deci de la 7 in sus e valabil abia acel 1, adica 71. La 60 esti în articolul cu 10-20, adica 60 amenda. Soția mea a fost prezenta la discuția mea atunci, și dorind sa știe cine are dreptate a trimis fără să știu, email la poliția rutieră. A aflat că am dreptate. Uite documentul aici ! http://imgur.com/Gt4WsK6

  61. Adrian.T – Io’ n-am mai vrut sa insist. De lehamite.

    Pen’ ca io’, daca circul numai in weekend, nici n-ajung sa o bag in viteza a 4-a, necum sa ating fabuloasa viteza de 60km/h… :mrgreen:

  62. La 60 ajungi și într-a doua 😀

  63. @SaltwaterC – pai poti asta si in viteza 0, ca sa zic asa, daca-i dai drumul la vale… :mrgreen:

  64. Uzezi aiurea plăcuțele de frână și mai riști să încingi prea tare sistemul de frânare și să-și piardă din eficiență. Crește și consumul de carburant pentru că ECU nu taie injecția în punctul neutru 😛

    Asta dacă nu cumva oprești motorul, adică adio servo (volan și frână). Vezi, de astea pătești dacă conduci doar în weekend.

  65. @Dadi, n-am dormit deloc, crede-ma, dar a fost pasul Mesteacan, unde sunt curbe si nu mergi cu 110 km/h, mai e Tihuta, si pe urma sa nu vorbim cate TIR-uri mai prinzi pe portiuni de linie continua. Eu iti spun, daca ma crezi bine, daca nu, asta e. Daca vroiam sa dorm, dormeam acasa. Ideea a fost ca am avut 2 pauze pe drum, dar au fost 9 ore de condus, ai multe localitati cu 50 km/h si asta e.
    E drept ca acel drum l-am mai facut o data, dar cu un coleg de munca pe atunci si ne grabeam sa ajungem, am consumat in jur de 90 de litri si am ajung in 6 ore tot atatia kilometri si cu accelerari bruste, depasiri si si franari la fel. Deci vreau sa-ti zic ca am castigat pe o parte si am pierdut pe alta, dar nu era masina mea si nici combustibilul meu.
    Singurul drum facut rapid a fost unul de Bucuresti 650 km in 7 ore jumatate, in care primii 150 km erau plini de cratere, nu vreau sa spun consum, ca la final am crezut ca am condus un Porsche, dar masina a fost o Skoda Fabia.

  66. CristianDrive78

    @Robert Exe – daca un bou ca cel din video s-ar opri la hai sa zicem 50 m dupa ce ar trece peste tine sau peste cineva drag tie i-ai mai lua apararea?

  67. cred k am luat un radar

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!