Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
8 comentarii
Nou
Andrei Ciocan
La „triplarea aceea pe acostament” cam ce viteza aveai tu ?
Nou
Marius
~70-80.
Nou
Mihai Pop
Ce importanta are viteza cand faci o „triplare”?
Nou
DriveTM
Pai are, pentru cei care vor sa dea vina pe autor, probabil. 🙂
Daca avea 45 km/h se va gasi unul care sa zica „dar cat sa astepte cei care se grabesc dupa melci ca tine?”
Daca avea 55 km/h se va gasi altul (sau poate fix acelasi) care sa ii reproseze ca nu a respectat limita de 50, deci sa nu dea lectii de soferie atat timp cat el insusi a incalcat codul rutier.
Nou
flo
Buna observatia DriveTM pe modul haters gonna hate. E din ce in ce mai plin de oameni care iti cauta pricina, cand postezi ceva.
Nou
DriveTM
@flo: exact, tot timpul apar unii cu „eu in locul tau precis gaseam o varianta sa evit toata situatia, poate chiar stateam acasa in ziua aia!”, si altii care gasesc o neregula oricat de mica la stilul de condus al autorului… si cumva reusesc sa insinueze ca greseala inofensiva a autorului ar cantari cel putin egal, daca nu chiar mai mult decat inconstienta si nesimtirea crasa a celuilalt!
Nou
Marius
Revin cu lămuriri: faza cu triplatul s-a întâmplat la cca 300 de metri de semaforul la care a avut loc tamponarea din prima parte a clipului, dar în celălalt sens. Tirul a pornit de la semafor(fiind complet oprit) cu puțin înainte de a ajunge eu. Ce viteză putea sa aibă după cei ~300? Cel care a triplat a început manevra de depășire după mine, că nu avea cum sa treacă prin mașină de pe contrasens. Bineînțeles că cei 86 de cai ai mei nu se compară cu 100+ ai lui. Problema era pietonii de pe acostament. L-am urmărit tot timpul în oglindă, pt. că am observat că se apropie de mine. Poate dacă nu mă apropiam de TIR(am făcut-o instinctiv luând în considerare cei doi pietoni) nu se băga, sau poate îi mătura dacă nu îi făceam loc, nimeni nu poate şti. Referitor la viteza mea, am decis să depășesc deoarece se apropia o altă coloană de pe contrasens.
Înainte de ,,a da cu parul” gandiţi-vă că ,,errare humanum est”.
Nou
Mihai Pop
Nu inteleg ce vor colegii de mai sus… cu viteza dvs. Vina e a celui care tripleaza + a celor care merg pe acostament + o mica parte a dvs – nu ati intrat suficient pe sensul opus astfel incat sa nu fie o invitatie la triplare si o masura de precautie (ce se intampla daca cei de pe acostament dadeau de o groapa? Unde reveneau?)
8 comentarii
La „triplarea aceea pe acostament” cam ce viteza aveai tu ?
~70-80.
Ce importanta are viteza cand faci o „triplare”?
Pai are, pentru cei care vor sa dea vina pe autor, probabil. 🙂
Daca avea 45 km/h se va gasi unul care sa zica „dar cat sa astepte cei care se grabesc dupa melci ca tine?”
Daca avea 55 km/h se va gasi altul (sau poate fix acelasi) care sa ii reproseze ca nu a respectat limita de 50, deci sa nu dea lectii de soferie atat timp cat el insusi a incalcat codul rutier.
Buna observatia DriveTM pe modul haters gonna hate. E din ce in ce mai plin de oameni care iti cauta pricina, cand postezi ceva.
@flo: exact, tot timpul apar unii cu „eu in locul tau precis gaseam o varianta sa evit toata situatia, poate chiar stateam acasa in ziua aia!”, si altii care gasesc o neregula oricat de mica la stilul de condus al autorului… si cumva reusesc sa insinueze ca greseala inofensiva a autorului ar cantari cel putin egal, daca nu chiar mai mult decat inconstienta si nesimtirea crasa a celuilalt!
Revin cu lămuriri: faza cu triplatul s-a întâmplat la cca 300 de metri de semaforul la care a avut loc tamponarea din prima parte a clipului, dar în celălalt sens. Tirul a pornit de la semafor(fiind complet oprit) cu puțin înainte de a ajunge eu. Ce viteză putea sa aibă după cei ~300? Cel care a triplat a început manevra de depășire după mine, că nu avea cum sa treacă prin mașină de pe contrasens. Bineînțeles că cei 86 de cai ai mei nu se compară cu 100+ ai lui. Problema era pietonii de pe acostament. L-am urmărit tot timpul în oglindă, pt. că am observat că se apropie de mine. Poate dacă nu mă apropiam de TIR(am făcut-o instinctiv luând în considerare cei doi pietoni) nu se băga, sau poate îi mătura dacă nu îi făceam loc, nimeni nu poate şti. Referitor la viteza mea, am decis să depășesc deoarece se apropia o altă coloană de pe contrasens.
Înainte de ,,a da cu parul” gandiţi-vă că ,,errare humanum est”.
Nu inteleg ce vor colegii de mai sus… cu viteza dvs. Vina e a celui care tripleaza + a celor care merg pe acostament + o mica parte a dvs – nu ati intrat suficient pe sensul opus astfel incat sa nu fie o invitatie la triplare si o masura de precautie (ce se intampla daca cei de pe acostament dadeau de o groapa? Unde reveneau?)