It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

La mare și înapoi

Adăugat de perole
Raportează ca șters! 29

Câteva fragmente despre ce caracterizează autostrăzile noastre și aglomerația de pe litoral:
– autostrăzi neterminate cu indicatoare proaste;
– oameni pe autostradă;
– mașini oprite pe banda de urgență (nicăieri n-am văzut atâtea pe o distanță relativ scurtă);
– adormiți pe B2.

Iar de pe litoral șmecheri și adormiți pe B2 sau cu altă cuvinte, folosiți banda 1 dacă vă grăbiți.
Plus bonus o neatenție și un taximetrist.

Totuși de data aceasta în afară de Mangalia am condus relaxat, nici flash-uri nu prea am văzut, numai doua-trei mașini au flash-uit în spate la întoarcere.

8 comentarii

  1. Razvan511

    Nu le iau apararea b2 loverșilor, dar!
    Pe a2, primii 20 si ceva de km, prima banda este foarte, foarte proasta.
    Eu personal merg pe b2 acei km (pana trec de betonu ala plin de gropi si dau de asfaltul negru) INSA stau constant cu ochii in oglinzi si daca vad ca cineva vine cu viteza ma trag frumos pe b1 si-l las sa treaca.

    Just saying….

  2. @Razvan -e o iluzie. b1 e la fel cu b2 pe A2, pana la Fundulea (sau de la Fundulea la Bucuresti). E o portiune facuta sub Ceausescu. Ideea n-a fost rea (placi betonate) dar executia la imbinari dezastruoasa, ca toate comunismele in tara asta.

  3. Razvan511

    De acord ca e la fel de proasta si b2, insa nu atat de proasta ca b1.
    Pe b1, nu mai sunt gropite, alea sunt santuri. Si culmea e ca sunt exact pe unde trec rotile. Ca sa le eviti trebuie:

    a) sa mergi cu roata din stanga pe linia ce desparte sensurile, dar astfel cei de pe b2 iti vor da flashuri/claxoane sa le faci loc
    b) sa iesi cu roata din dreapta pe linia de pe banda de urgenta, dar iti vibreaza curu si rotile :))

    Macar b2 (fie ea si cu gropite) nu e atat de rea precum b1. Prefer sa merg pe b2 portiunea asta facuta de Ceausescu si sa fac loc atunci cand este nevoie decat sa imi bulesc suspensiile.

  4. Eu n-am observat diferenta mare intre b1 si b2. Sunt proaste ambele, mai ales in directia Bucuresti-Fundulea.

  5. @Razvan – ok, bine macar ca esti atent in spate si te repliezi pe b1 cand e cazul. Daca toti ar face macar asa, n-am mai avea subiecte de discutie. Doar ca tu esti in minoritatatea celor atenti si cu bun simt. Din pacate… minoritate.

    offtopic -dar ce suspensii asa sensibile ai? Eu pe Ford n-am am probleme nici acum, dupa 130.000 km, pe care multi i-am facut pe A2, dar si mai multi pe hartoapele patriei, numite, pompos, drumuri judetene, daca nu chiar nationale 🙂

  6. Razvan511

    Suspensii stock de pe o Mazda 3. Nu am probleme cu ele.

    Nu sunt sensibile, sunt chiar rigide, masina avand doar 16cm garda la sol, insa prefer sa fiu grijului cu ele. Ma doare sufletul sa merg prin gropi, si cand am limitatoare de viteza, drum de tara, drum cu multe gropi, prefer sa merg cu treapta 1 si sa le menajez.

  7. A3 este doar data in folosinta, nu si terminata. Si nici nu cred ca o vor termina prea repede, atata timp cat o folosim asa, ce atata graba. Astia cheltuiesc milioane de euro cu A3 doar sa o pazeasca, nu cumva sa vina cineva sa ne fure minunatie de autostrada.

  8. Vopsirea indicatoarelor facute aiurea sau (daca vrem sa facem munca ca lumeai) folosirea unori benzi adezive reflectorizante pe panouri ar costa cel mult 100-200 lei plus o munca de o jumatate de zi. Dar aproape nimanui nu-i pasa, sincer m-am mirat cand am vazut la intoarcere panourile vopsite in negru, se pare ca totusi s-a schimbat ceva dupa 3 ani sau cat. Nu stiu daca au terminat munca, sau au facut numai pana la iesirea spre Snagov, ca oricum politicienii se duc numai pana acolo.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!