Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
1 comentariu
Nou
DriveTM
Fain clip. La faza de la 1:18, as adauga si trecere pe rosu. Da, stiu, a trecut doar in ultimele 2 secunde de rosu, dupa care s-a facut verde, dar tot pe rosu e. Ca daca ar fi sa il „intelegem”, pana la urma unde ne oprim? „Da, am trecut pe rosu, dar mai erau doar 10, 20 de secunde pana se facea verde”? 😀
Cat despre faza de la 3:01, am tot zis si eu, si altii, pe aici, despre vehiculele exceptate prin articolele 32 si 61 din OUG 195. Duba de jandarmerie se incadreaza si ea tot acolo.
Art. 32.
(2) Sunt autorizate să utilizeze semnale speciale de avertizare luminoase:
b) pentru lumina albastră – autovehiculele aparţinând poliţiei, jandarmeriei, […]
Art. 61. – (1) Au regim de circulaţie prioritară numai autovehiculele prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b), atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă. Pentru a avea prioritate de trecere, aceste autovehicule trebuie să aibă în funcţiune semnalele luminoase şi sonore.
(2) Conducătorii autovehiculelor aparţinând instituţiilor prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b) pot încălca regimul legal de viteză sau alte reguli de circulaţie, cu excepţia celor care reglementează trecerea la nivel cu calea ferată, atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă.
Deci daca erau intr-o interventie sau misiune urgenta, aveau voie legal sa treaca pe rosu atata timp cat nu venea trenul 🙂 Nu aveau prioritate, dar aveau voie sa incalce regulile de circulatie. Si da, nu stim sigur ca erau in misiune, dar nu stim sigur nici ca nu erau, si nici nu e treaba noastra sa presupunem din start ca NU erau. Poate mergeau la shaorma, sau poate… incercau sa observe pe cineva la 50, 100, 200 de metri mai departe, dupa ce un locatar de acolo i-a anuntat ca un individ se comporta suspect pe langa trecatori sau incearca portierele masinilor sau cine stie ce.
1 comentariu
Fain clip. La faza de la 1:18, as adauga si trecere pe rosu. Da, stiu, a trecut doar in ultimele 2 secunde de rosu, dupa care s-a facut verde, dar tot pe rosu e. Ca daca ar fi sa il „intelegem”, pana la urma unde ne oprim? „Da, am trecut pe rosu, dar mai erau doar 10, 20 de secunde pana se facea verde”? 😀
Cat despre faza de la 3:01, am tot zis si eu, si altii, pe aici, despre vehiculele exceptate prin articolele 32 si 61 din OUG 195. Duba de jandarmerie se incadreaza si ea tot acolo.
Art. 32.
(2) Sunt autorizate să utilizeze semnale speciale de avertizare luminoase:
b) pentru lumina albastră – autovehiculele aparţinând poliţiei, jandarmeriei, […]
Art. 61. – (1) Au regim de circulaţie prioritară numai autovehiculele prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b), atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă. Pentru a avea prioritate de trecere, aceste autovehicule trebuie să aibă în funcţiune semnalele luminoase şi sonore.
(2) Conducătorii autovehiculelor aparţinând instituţiilor prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b) pot încălca regimul legal de viteză sau alte reguli de circulaţie, cu excepţia celor care reglementează trecerea la nivel cu calea ferată, atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă.
Deci daca erau intr-o interventie sau misiune urgenta, aveau voie legal sa treaca pe rosu atata timp cat nu venea trenul 🙂 Nu aveau prioritate, dar aveau voie sa incalce regulile de circulatie. Si da, nu stim sigur ca erau in misiune, dar nu stim sigur nici ca nu erau, si nici nu e treaba noastra sa presupunem din start ca NU erau. Poate mergeau la shaorma, sau poate… incercau sa observe pe cineva la 50, 100, 200 de metri mai departe, dupa ce un locatar de acolo i-a anuntat ca un individ se comporta suspect pe langa trecatori sau incearca portierele masinilor sau cine stie ce.