Maruntisuri zilnice #44 Capitolul: E din soft :)

Adăugat de FireBlade
Raportează ca șters! 302

Atentie, clipul este lung: 4min.
Detalii in video.

Melodie: Volbeat – Still Counting

Ce mai caută lumea:
  • o mie de maruntisuri

19 comentarii

  1. Frumos clip + 🙂

  2. Simpatic .. pustiulica 😀

    P.S: Ti-am dat un ” + „

  3. Imi place atitudinea celui cu BMW-ul…

  4. @Filip: da, era chill omu’…super chill :))

  5. Un mare + pt ca ai dat si fazele in care alti motociclisti „gresesc” intentionat.

  6. taximetristul de la minutul 3… merita o medalie, nu injurat. tu iti dai seama ca el s-a chinuit… ca sa stea la coada aia? 11/10 taximetristi s-ar fi bagat in fata in intersectie 😛

  7. @filip, nu merita nici o medalie…s-a bagat acolo ca sa intoarca peste linia continua…nu s-a asezat la coada…

  8. wtf, bmw si centura pusa :O , asta cu e din soft cam greu sa cred. As zice mai degraba fie motorul super rece (dar nu e cazul) sau garnitura de chiulasa papata si ii „sfaraie” antigelul pe instalatie.

  9. @verdenpom: mi-a explicat ca asa face cand porneste prima data motorul. Daca il opreste si il reporneste nu mai scoate fum 🙂

  10. Dragut, injectoare, pompa de injectie, rampa comuna… cam multe.

  11. @FireBlade: ca să-ți răspund la prima fază din clip, da, în Dâmbovița se parchează pe trecere fără niciun stres.

  12. @Adrian Albu: imi pare rau sa aud asta…mai ales daca e stabilita ca regula…

  13. Fumul este de la procedura de curatare a filtrului de particule, care a apucat sa se declanseze prin oras. E perfect normal si deloc nociv.

  14. @Ursa_Mare – Citeste descrierea, tocmai ce a pornit masina… dpf-ul nu se activeaza cand e motorul rece si nici la pornirea acestuia. In cazul celui de mai sus as zice probleme la sistemul de injectie.
    PS: niciun DPS in regenerare nu scoate asa fum…

  15. @Ursa_Mare: nu sunt mecanic, dar ma gandesc ca aia de la BMW nu au scos o limuzina de XXXXXXXXXeuro care sa scoata fum in felul ala…zic si eu 🙂

  16. Mai stati prin service si veti vedea.

    Este vorba de regenerarea de urgenta, cand calculatorul ti-a cerut sa mergi constant si sa faci regenerare, dar tu nu ai facut-o. Daca continui sa mergi, procedura se declanseaza in regim de urgenta si iese fumul asta alb.

    Ca sa nu mai vorbim de cazul in care chiar este modificat soft-ul, caz in care regenerarea DPF se activeaza mai des.

    Daca vreti, bagati la cap, daca nu, sa ne abtinem de la comentarii inutile, ca tot romanul e comentator, presedinte, mecanic si antrenor de echipa de fotbal…

  17. @Ursa_Mare: am zis ca nu sunt mecanic, dar daca tu zici ca aia de la BMW scot o masina de 100.000euro care la un moment dat scoate fum, ca proces intentionat (nu vorbesc de o defectiune), care miroase a ars, este dens si foarte innecacios…asa o fi 🙂

  18. @Ursa_Mare – Nu exista regenerare de urgenta… regenerarea fie se face fie nu, aia nu se face la urgenta cum crezi tu. Trebuie luate in considerare o mie si o suta de parametri ca sa intre in functiune si daca ai oprit cand si-a facut regenerarea se opreste se imbacseste din ce in mai mult filtrul… si de cand saracia gazele care ard scot fum ALB? Tu ai vazut vreo masina cu ardere interna sa scoata aburi in loc de fum?
    Auzi la el cica modificat soft-ul regenerare dpf mai des… deja vorbesti balarii. Nu are nicio legatura softul cu regenerarea. Regenerarea isi are locul cand filtrul atinge un anumit procent de saturatie (adica imbacsire…), daca tu esti mecanic mai bine ti-ai lasa aici adresa sa stie lumea sa te ocoleasca. Ei vor merge la tine sa le schimbi un bec si vei ajunge sa le schimbi si motorul.

  19. ps: https://www.youtube.com/watch?v=Dg7kFnNwNCk Uite aici regenerare fortata din „scula”, fara scula nu ii poti face regenerare fortata si nici nu prea se aseamana fumul, ala e albicios aici e mai negricios + sa nu uitam de cantitate.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!