N-am inteles ce facea acolo.
N-am inteles de ce nu vedea sau se facea ca nu vede haosul din jur, cu aia stationati neregulamentar, chiar si pe trotuar, pe contrasens. N-am inteles de ce nu vedea semnalizarea. Nu conduceam un Smart.
Pietonii nu pricep ca semnalele politaiului sunt valabile si pentru ei. Vad verde, se arunca, indiferent de pozitia mainilor politaiului.
In Bucuresti este interzisa tractarea. Sau nu ?
Clipul nu contine plasare de produse :-).
29 comentarii
In loc sa ridice creanga sa opreasca traficul cu 10 metri inainte sa te poti incadra frumos el isi freaca bendeul si instalatia… adica militian de circulatie.
Dupa tinuta: Politia Rutiera . Fata si gesturile il tradeaza din prima, dar daca te uiti si la insemnele de pe haina, l-ai prins: POLITIA locala RUTIERA. Sunt convins ca nici el nu stia ce rol are acolo, dupa cum calca nu cred ca e prea obisnuit cu asfaltul :)))
daca nimereai balerina de la mine din clip te dirija pana la semafor 🙂
Daca se poate as dori sa vad si eu balerina 🙂 .
@verdenpom: nu te astepta ca al meu sa danseze…era doar o metafora…detalii:
https://www.trafictube.ro/politia-rutiera-datorie/
L-a durut la trafalete, am si eu un clip cu unul ce ne depaseste pe linia de tramvai de pe contrasens si nu l-a oprit militianul.
Cel putin in oradea militienii sunt sincronizati cu semafoarele cu o precizie de 0.0000003452 secunde, adica inutili.
ce gesturi are zici ca e popeye marinarul 🙂 daca passatul de la 1:00 are drl aftermarket de ce are si faza scurta aprinsa ca da bine la poza ? 🙂
In mintea lui trebuie sa te duci, chiar daca n-ai unde, du-te. Ala din Fiat-ul albastru de ce se holba ca tampitu? +
acum inteleg de unde e poza postata la clipul meu 🙂 …initial am crezut ca e pentru prezentare ceva…ca prea pare pus in photoshop peste decor 😀
Militianul „leviteaza”. Toata lumea stie ca un bendeu sunt si alte „gaze”, deci putem trage concluzia ca unele gaze il fac „usor” si acesta leviteaza deasupra solului 2-3 cm in functie de stare 😀 .
Nu umblu cu fotoshoape. Asa pare, dar e real. Si trist. Platit din banii mei.
@Ursul Grizonat: 10+ pt ceea ce ai spus mai sus:”Platit din banii mei”.
In conditiile ideale, politistul ar fi oprit Loganul de la BGS in asa fel incat sa iti faca loc de incadrare intre el si cel din fata, dar pentru indeplinirea acestor conditii era nevoie de un politist, nu de un purtator de uniforma. De cei parcati aiurea langa trecerea de pietoni, nici nu mai are rost sa vorbim 🙁 .
+
Eu cu semnal stanga pus, ma intreba in ce parte merg 🙂 si daca sunt roman 🙂
E coleg cu ala de mergea cu ceata aprinsa, doar sa fie cool.
paznici au fost si paznici au ramas,folositi doar de manevra.
La intersectia cu pricina era un stalp cu semne, un cedeaza si un obligatoriu la dreapta.
Vad ca meltenii care parcheaza acolo ca sa isi duca puradeii la scoala dimineata l-au rupt pentru ca incomoda.
@Ursule, ăla era prostu’ de serviciu pe secţie în ziua aia…stai liniştit, nici cu inteligentu’ n-ai fi avut mai mult noroc…iar semnalul tău de stânga…el îl vede pe dreapta…realizezi ce confuz era ?! De-aia te-a întrebat în ce parte vrei să mergi.
Are voie sa tracteze „la sarma” ( tebuie cu bara metalica rigida doar daca nu functioneaza sistemul de franare).
Eficienta sistemului de franare fara servo… si dupa cateva pedale… e cam discutabila.
Nu stiu daca ai observat, dar troleele si autobuzele sunt tractate cu bara + furtun de aer, pentru frane. Uneori, foarte rar si lumini prelungite de pe masina tractoare.
Discutia se poate extinde dupa o privire in taloanele si permisele celor 2. Cat ai voie sa tractezi ? De categorie de permis ai nevoie daca 3500 < B+B < 4250. Prin vest cam da cu virgula. O platforma in Bucuresti e 100 de lei, mult mai putin decat amenzile ce pot iesi din asta.
@1:57 Nt nt nt
Fail . Politai in intersectie, cu bratele pe sus. Oare ce respectam ?
Pun stop-cadru ?
Daca era, eu opream in 5m, dar ala din spate ? Iesea urat de tot.
Pentru ce statea ala acolo ? Din cate vad nu face nimic … 🙂
Salut colegu cu fiatu stilo albastru pe bg. clubfiat.
@Ursul Grizonat Dialog de la distanta si „body language” 😆 +
Esti praf ca sofer stai acasa!
politaiul e degeaba acolo. Doar da din cap.
Ursule, camioanele, autobuzele, in general cele mari, au franele pe aer, nu pe lichid.
Atunci cand se invarte motorul, care la randul lui invarte un compresor de aer, care la randul lui asigura franare… inteles?
Motor defect = lipsa franare
De-aia sunt tractate cu bara!
Informatia e cunoscuta.
Daca vrei sa diseci pisica, ia pe MTA, greutate maxima admisa ansamblu vehicule.. etc. In cazul de fata duba+turism