Camera auto 70mai Dash Cam M500, 128GB
Produs din oferta Xiaomag.ro
699,00 lei
699,00 lei
Vezi detailii
Ce merita asta? 3!!!
Dubla marlanie cisterna Iasi . Asa se circula in Bucuresti??? te bagi ca…. pui semnal dreapta faci stanga….
Ce mai caută lumea:
- cum respect timpii de conducere la program 12/36
- cum trec tahograful daca stau in coloana
In dreapta a vrut sa se bage dar nu l-au lasat ceilalti,el dupa cum am vazut eu,a dat semnal sa-ti lase calea libera dar nu a avut unde,pt. ca nu l-au lasat.Cand a iesit din intersectie,omul ti-a multumit.
……..
Sunt multi oameni/soferi pentru care timpul costa bani…au niste ore de condus..niste ore de stationat…si nu isi permit sa piarda timpul,omul s-a bagat…ti-a multumit..a vrut sa se bage pe dreapta sa faca loc…nu s-a putut,decat sa blocheze tot cu dimensiunea lui,a ales sa faca stanga,si-a cerut scuze…ti-a multumit…etc,nu mai priviti totul ca si caii…doar drept,cantariti un pic lucrurile.
Sa inteleg ca deca are targhet strada e numai a lui??a multumit pentru ce? pentru sperietura trasa mie??? fiti seriosi si eu am targhete la servici da nu ma urc pe clienti.
Sa fim seriosi masina neagra a intratpe B1 cisterna avea deja banda asigurata, dar era coloana mare, eu am facut stanga la benzinarie el tot sa dus prin refugiu de la tramvai…….
@Ionel Oltean: de ce timpul lui costa bani si al meu nu? De ce e mai important timpul lui decat al meu?
In trafic toti suntem egali. Toti avem aceleasi drepturi si obligatii. Punct.
+ trebuia sa il ajuti cu un foc =)))
offf..unii dintre voi exagerati,aveai vre-o 90…si te-ai speriat de nu mai puteai,hai sa nu mai fim asa negativisti,omul a gresit..si-a recunoscut vina…te-a omorat?tu nu gresesti niciodata nu-i asa?sau..daca el e mai mare si mai vizibil..na…e criminal in serie nu?
Bai Ionel,ma uimesti , tu nu stii ce e ala 90 km h, abia plecat de la o trecere de pietoni… urmareste liniutile alea albe :)) se misca ca la 90 km???hai sa nu mai furam curent aiurea ok?? tu erai cu cisterna??? Daca aveam 90 cum sustii tu eram infipt in el… Stai jos ca ai nota 4 pe azi… Multumesc
Prietene :))) nu intelegi ce am vrut sa zic,am uitat sa pun un „?” era un fel de a spune ca NU aveai 90 la ora astfel incat sa te sperii de ce a facut nenea ala in fata ta,asta trebuia sa intelegi 🙂 ma uimesti tu pe mine 🙂 nu ai inteles ironia…
@Ionel Oltean: eu tot astept un raspuns la intrebarile astea:
De ce timpul lui costa bani si al meu nu?
De ce e mai important timpul lui decat al meu?
Pana nu raspunzi, e clar ca vorbesti mult despre nimic.
Vlad,sper ca ai ceva ani si capul pe umeri,sunt multi soferi de weekend care habar nu au sa conduca..si care daca vad ca hasura din intersectie e plina..ei tot trec…ca e verde,intelegi ce vreau sa spun?timpul lui costa bani pentru ca stii foarte bine ca oamenii merg cu tahograf si vor sa evite cat mai mult timpii morti,de aia,tu poti conduce toata ziua,ei nu!Ti-am raspuns la prima intrebare.Daca un mastodont blocheaza drumul..pierzi o gramada de vreme,ca nu se strecoara ca o bicicleta,daca omul se misca repede si fluidizeaza sau degajeaza in vre-un fel,mai repede drumul,ai si tu de castigat..nu stai blocat 5 ani…sper ca ai inteles ceva si pentru intrebarea a doua
mi se pare ca exagerezi un pic. un astfel de vehicul are nevoie de mai mult spatiu de manevra. de regula este recomandat să circuli cu mai multa altentie cand ai in jurul tau camioane sau autocare.
Nu a spus nimeni ca este criminal in serie…. a fost doar marlan, nu ma intereseaza timpii lui asa cum nici pe el nu-l intereseaza timpii mei… punct din spatele meu mai era 1 masina , dupa aia avea liber….
Mai frate dar cateodata exagerati . Stii bine cat de circulata e acea intersectie si cat e de greu sa te incadrezi de pe splai . Dupa mintea ta ar trb sa astepte pena nu mai e nimeni pe strada sa se incadreze si el
„timpul lui costa bani pentru ca stii foarte bine ca oamenii merg cu tahograf si vor sa evite cat mai mult timpii morti,de aia,tu poti conduce toata ziua,ei nu!”
Aha, deci soferii profesionisti au tahografe, iar restul soferilor is la promenada; n-au loc de munca, n-au termene limita, n-au program, is niste besini care se plimba prin pantaloni, fara tinta, deci pot sa conduca toata ziua, de preferat dupa ce termina profesionistii programul.
Cat despre soferii de week-end, atata timp cat au un permis valabil, obtinut prin examinare, au exact aceleasi drepturi si obligatii ca si profesionistii de care amintesti tu. Cu sau fara tahograf. Nu exista nicio prevedere legala care sa-i oblige sa fie Titi Aur in ale soferiei. Atata timp cat respecta regulile de circulatie, drum bun tuturor, fie ei incepatori, „de week-end”, sau femei fara cratita.
daca nu ai inteles ce trebuie din tot ce am spus mai sus,nici nu imi mai bat capul sa explic ce si cum,oricum o voi face degeaba,cine a vrut sa inteleaga ceva,a inteles,cine nu…sa stea in continuare sa se ascunda dupa pseudonime si sa comenteze din anonimat.
am inteles perfect.
Acum imi printez asta:
Mi-l pun pe bord, ma bag in fata tuturor, imi cer scuze, le multumesc, dar ma bag, ca am tahograf, nu-mi permit sa pierd timpul.
Si eu am inteles.
Pe langa „prioritatea de gabarit”, „prioritatea de semnal”, avem mai nou si „prioritatea de tahograf”.
@stai-acolo: sa ne anunti daca functioneaza sistemul 🙂
Voua ironicilor si aplaudacilor..va doresc decat sa faceti C-ul cel putin si sa puneti mana sa conduceti asa ceva,ne auzim dupa aceea cu pareri,sa va aud atunci cu impresii si pareri despre diferenta de a coduce un autoturism si de a face manevre in trafic si de a evita masini/obstacole(sofer amator)si faceti acelasi lucru cu ceva de dimensiuni mai mari…cu alte dimensiuni…alte repere(soferii profesionisti).Succes !
@Ionel Oltean: Stii ca sunt(em) pe aici care avem si cate 3-4 categorii pe permis, nu ? Zic asa, ca sa nu va imbatati cu apa aia rece a „profesionistilor”… si sa va ia valul ca pe amicii „profesionisti” care au tot spamat in ultima vreme.
Repet stimabile @Ionel Oltean, poate pricepi: In trafic toti suntem egali. Toti avem aceleasi drepturi si obligatii.
Ala are citeva tone omule, crezi ca e sprinten in trafic ca o motocicleta? Daca ar sta sa astepte toate masinile care-s la 100m distanta nu s-ar mai clinti de acolo decit dupa ora 21.
Putina intelegere…
In primele doua clipuri ale tale au fost situatii valide, asta e putin cam fortata. Daca-ti iesea in fata un turism iti dadeam dreptate. Insa la camioane, cisterne, mijloace de transport in comun, si in general chestii mari care chiar nu pot fi suficient de sprintene pentru a nu intra in situatii de neacordare de prioritate (si asta a fost cit se poate de soft, nu trebuia decit sa incetinesti normal pentru a te incadra pentru schimbarea directiei in loc sa-l inghesui) trebuie sa le ajuti putin (excludem acele cazuri in care si ei ies fix ca niste buhai, dar asta nu a fost una dintre acele situatii).
MItuc, analizeaza putin te rog la final de video ce sprinten e…. stii ce putere au draciile astea?:) sa zicem ca in prima faza, a fortat bla bla…da pe urmaa??? a plecat si prin refugiu de tramvai….
Putina intelegere, asta merita.
Eu nu vad sa fi gresit flagrant,a semnalizat,ti-a multumit,apoi nu a avut unde sa se bage si s-a bagat si el putin in stinga,dubita oprise aiurea si am impresia ca a lasat pe cineva sa traverseze desi nu era trecere…
Ma abtin!
+1 @mannes & @Cu.pluta.sunt.dus & @Mituc
@Iulian Hrapciuc: Da, a intrat în intersecție și teoretic nu ți-a acordat prioritate (a fost totuși băiat simțit mulțumindu-ți), dar după această fază ce-i reproșezi defapt? Când ați părăsit intersecția prin viraj la dreapta câte benzi erau, 2-3?
Oricum se observă clar că erați pe aceeași bandă (ultima), el a încercat să treacă pe o bandă „inferioară”, iar tu ai vrut să forțezi o depășire prin partea stângă neașteptându-l să-și termine manevra. Și tot tu faci gargară?
Există o expresie: „În litera și spiritul legii”! Mai exact fiecare caz trebuie tratat diferit, chiar dacă prima impresie e clară: neacordare de prioritate (în special dacă s-ar fi produs un accident).
Ionel Oltean are dreptate în multe din punctele atinse. Degeaba aveți permis pentru nșpe categorii, dacă nu l-ați folosit după ce ați absolvit cursurile și examenul. Nu spune nimeni că timpul vostru e mai puțin prețios ca al unui șofer profesionist, însă trebuie să fiți mai indulgenți în anumite situații. Ei totuși conduc un gabarit depășit, cu care faci mai dificil și din timp manevrele, ai nevoie de distanțe mai mari. Dacă era un autoturism în locul lui nici nu l-ai fi înjurat, că nu te-ar fi încurcat cu nimic.
De ce credeți că sancțiunile au un minim și maxim; acestea fiind aplicate de către organele competente în funcție de situația existentă.
Unii dintre voi vă comportați ca și cum nu greșiți deloc în trafic!
Ei bine vă garantez că toți faceți următoarele:
-Depășiți un biciclist/autovehicul oprit/obstacol prin partea stângă, trecând de marcajul liniei continue sau discontinue, exact în momentul când pe cealaltă bandă, din același sens se apropie sau se află un autovehicul.
-De asemenea depășiți un biciclist/obstacol când sunteți depășit, gândindu-vă „Am loc, nu se întâmplă nimic”, deși legea spune clar ce obligații ai când ești la rândul tău depășit!
-Opriți în locuri nepermise
-Ați trecut pe roșu
-Nu ați acordat prioritate unor pietoni
-Nu respectați limitele legale de viteză; în special situațiile când ești obligat să circuli cu 30km/h în localitate și 50 km/h în afară.
-Schimbați benzile fără semnalizare (în special într-un sens giratoriu); mai mult nu semnalizați dreapta la ieșirea din sensul giratoriu (indiferent dacă ați mers pe direcția înainte, gen a doua ieșire)
Nu cred că are rost să mai continui! Nimeni nu respectă legea ad literam, ea trebuie interpretată în spiritul ei în funcție de situație.
dragilor, nu mai circulati cu „legea in mana”.
putina intelegere nu strica
Si asta avea timpi nu?? doar ca a pierdut ceva mai mult timp dupa….
http://www.trafictube.ro/cum-omori-oameni-nevinovati/
Graba strica treaba.
Merita o bere si acum sa sara toti ca-l sustin pe idiot, chiar deloc, desi respect mult soferii de camion. Tipul merita o bere ca s-a bagat asa, poate data viitoare nu mai mergi cu 15 kilometrii la ora, lasand”spatiu de franare” 10 kilometri, de asta se formeaza cozile aste in rahatu asta de trafic din Iasi, merg toti cu 15 20 de kilometri/h cand da un pic de ploaie
De ce trebuie repede sa catalogam si incadram pe toti, ca sa nu zic altcumva, in aceeasi oala.