Prima faza, o mica joaca de sezon.
A doua, un mic derapaj intamplat din neatentia mea la viteza pe care o aveam. Nu ar fi fost mare pe conditii bune, insa prea mare la conditiile acelea.
NU franati cand simtiti ca va fuge masina. 🙂
Mst, e cel mai bine cu frana de motor, luat piciorul de pe acceleratie, apoi retrogradare. Daca pisti frana, poti ajunge in cealalta situatie de derapaj, adica de supravirare.
Da, fata a fugit in prima faza, dupa care si spatele. Daca puneam frana luam bordura 100%.
Nou
mst
de aia am zis ‘un pic’. pana schimbi viteza ai si dat in bordura. am patit o data tot asa, era vara, udat pe jos si eu am fost viteaz. noroc ca pe exterior era mai uscat si eu luasem piciorul de pe acceleratie si am prins aderenta mai buna. nu aveam esp. bordura era foarte inalta, loveam si spoilerul serios. asa-i cand te crezi batman 🙂
Nou
andrei.cristi
2 chestii complet neadevarate spuse in video si tine de increderea si „experienta” soferilor romani care-s cei mai tari din lume.
mst a fost singurul din commenturi care a dat un sfat bun.
1. frana ajuta in situatia aceea, aduce greutate pe puntea care trebuie, marind aderenta, chiar frana puternica si foarte scurta
2. daca accelerezi nu prinzi aderenta ci pierzi, supui cauciucul la forte mai mari decat un rulaj fara acceleratia apasata.
Prima situaţie te învaţă cum trebuie să procedezi în cea de a doua.
Nou
Passat B6
Vad ca il laudati pe autor cum a gestionat situatia in a doua faza. Fara sa am nimic cu DTC (decat respect), o gestionare BUNA a situatiei ar fi fost sa NU derapeze. Cred ca si el (si mai ales masina lui 😀) e de aceeasi parere…
15 comentarii
Doar te-a ajutat esp-ul 😀 ? Eu zic ca fara esp cam luai bordura cu roata
eu vad ca ti-a fugit fata. de fapt chiar te ajuta sa franezi un pic, aduceai greutatea pe fata
Mst, e cel mai bine cu frana de motor, luat piciorul de pe acceleratie, apoi retrogradare. Daca pisti frana, poti ajunge in cealalta situatie de derapaj, adica de supravirare.
Da, fata a fugit in prima faza, dupa care si spatele. Daca puneam frana luam bordura 100%.
de aia am zis ‘un pic’. pana schimbi viteza ai si dat in bordura. am patit o data tot asa, era vara, udat pe jos si eu am fost viteaz. noroc ca pe exterior era mai uscat si eu luasem piciorul de pe acceleratie si am prins aderenta mai buna. nu aveam esp. bordura era foarte inalta, loveam si spoilerul serios. asa-i cand te crezi batman 🙂
2 chestii complet neadevarate spuse in video si tine de increderea si „experienta” soferilor romani care-s cei mai tari din lume.
mst a fost singurul din commenturi care a dat un sfat bun.
1. frana ajuta in situatia aceea, aduce greutate pe puntea care trebuie, marind aderenta, chiar frana puternica si foarte scurta
2. daca accelerezi nu prinzi aderenta ci pierzi, supui cauciucul la forte mai mari decat un rulaj fara acceleratia apasata.
Andrei.Cristi… Foarte adevarat ceea ce spui, impreuna cu DTC, referitor la piscarea franei la subvirare. Am mai invatat ceva. Multumesc!
P.S: Si Mst.
DTC, foarte bine gestionata situatia. + pt video.
Prima situaţie te învaţă cum trebuie să procedezi în cea de a doua.
Vad ca il laudati pe autor cum a gestionat situatia in a doua faza. Fara sa am nimic cu DTC (decat respect), o gestionare BUNA a situatiei ar fi fost sa NU derapeze. Cred ca si el (si mai ales masina lui 😀) e de aceeasi parere…
Da normal. 🙂
dar tot nu te-ai lasat dupa si ai accelerat 🙂
Nu sunt genul care sa se sperie de ceva si dupa sa merg ca melcul. 🙂
@DTC Da, te-a ajutat putin si ESP-ul (0:49-0:50) 🙂 +