Adaugă comentariu

32 comentarii
  1. Nou

    Mulți oameni sunt repeziți și vorbesc înainte să gândească. Asta nu este scuza clientei, dovada că a coborât din mașină. Mă bucură faptul că mai sunt șoferi de taxi care-și fac treaba cu onoare. Felicitări!

  2. Nou

    Amuzant, sa fie civilizatie dar sa fie ceilalti. Eu vreau sa raman nesimtit in continuare. Oh well

  3. Nou

    Hai ca faza asta a fost tare , ce-o fi zis clienta , ca vrei sa o pacalesti , esti cu maimutza… si profiti de ocazie cu ala in fata ta. Doamne mare-i gradina ta !! iti dai seama ce educatie ii ofera acelui copil ? vai de steaua ei ! Felicitari pentru calmul de care ai dat dovada.

  4. ba, dar tuta rau femeia :))

  5. Imi pare rau ca nu aveam pornita camera care filmeaza in interior, ca sa se vada fata si felul in care gesticula. Nu este prima data cand aceasta clienta face faze de acest gen, pe motiv ca se grabeste, si o parte dintre colegi chiar refuza sa mearga la comanda cand aud adresa la care locuieste. Eeee….m-am alaturat lor. Incet, incet, nu o sa mai mearga nimeni sa o duca. Aproape tot timpul se grabeste, dar face comanda si se asteapta cate 10 minute la poarta ei. Culmea. Se grabeste doar dupa ce urca in masina.

  6. Pe viitor s-o lasati pe ea la volan :)))

  7. Era interesant sa-i vedem fata. E mai colorata ?

  8. Faceam stanga intr-o intersectie pe verde si era sa lovesc o tufa care facea dreapta pe intermitent… explicatia ei, ca ea are „prioritate la dreapta”… daca una cu plasticu’ in mana nu e capabila ca inteleaga diferenta, ce pretentii sa ai de la restu’

  9. Ce să-i ceri… Știe ea cu „prioritățile”…. Auzi… Claxonează-l că nu mă interesează 🤣🤣🤣🤣

    • Nu este prima data cand clientul/clienta imi cere sa fac te miri ce artificiu de calcul. Daca intelege ca sunt niste reguli care sunt obligat sa le respect, bine, daca nu, este poftit/poftita sa o ia la plimbare. Sunt destui conducatori de taxi. Eu prefer sa raman la statutul de sofer cu bun simt fata de ceilalti participanti la trafic si fata de clientii care ma respecta si stiu sa vorbeasca omeneste. Ceilalti…la pas, pentru ca mersul pe jos, face piciorul frumos si ajuta la tocirea copitelor.

    • Huffy ai toată stima din partea mea!

  10. Sper ca duduia nu are si permis de conducere 😉

  11. Nou

    Huffy,doar un cuvant am de spus: FELICITARI!

  12. Nou

    O fi ea taranca, dar la Sibiu se practica cu banii inainte?

  13. Nou

    Felicitari Huffy ai procedat foarte bine…mai greu cu regulile pentru femei.

  14. Imi place modul absolut calm si deloc urland in care i-ai raspuns clientei. Inteleg ca ea e o tuta proasta cu prioritate de vagin, da’ modul ala de a-i raspunde venea la pachet cu o palma inainte de „ricord vidio”? Ca dupa ce a inceput inregistrarea, imediat ai explicat ca un profesor savant la 2 besini distanta de pensie.

  15. Cand a coborat a zis „pana atunci… da-ti-va demisia”. Nu a injurat nimeni pana sa nu-ti sara tie tandara. Nici nu avea sens, a fost destul de politicoasa pana atunci, chiar daca nu cunoaste regulile de circulatie. Cam badaran, eu n-as fi pus astfel de clip. Ai injurat o mama cu-n copil, faci taximetristii de rusine, de parca nu sunt deja priviti prost.

    • Nou

      Amice, tu ai copii ???? Asa-i educi ??? Cum ii educi, asa ii ai. Niste ratati ca au o mama proasta educata

    • Cum asa, ca asta intrebam si eu. Daca aia a zis „da-ti-va demisia” nu e injuratura.
      Si da, pe mine si daca m-ar injura tot as avea bunul simt sa nu injur de fata cu copilul. Stii de ce? Ca sunt adult si ma duce capu’. Daca aveam mintea unuia de 15 ani, ca cel care a filmat, atunci da, poate as fi injurat si eu, ca sigur s-a invatat aia minte daca i-a zis asta de ma-sa asa-i? Haha

  16. Maneta din stânga volanului o folosiţi? Ar fi trebuit să se audă de cel puţin cinci ori…

    • La Loganul model nou, nu se mai aude acel bipait cu care sunteti obisnuiti ;). Si da. O folosesc, ori de cate ori este nevoie, nu din obligatie, ci din instinct.

  17. Huffy, felicitări!

    Cel mai aiurea lucru e „educația” primită de acel copil. Va fi la fel de tută ca și măsa.

  18. Eu nu aud niciun „da-te in PLM”, aud doar „dati-va demisia”… Puteati sa-i explicati calm care e regula de circulatie care se aplica in acest caz, nu de alta, dar sunt foarte multi soferi care n-o stiu… In schimb ati ales sa va crizati si sa injurati.

  19. Vina ei: Replica „Pe mine nu ma intereseaza, claxoneaza-l” (nepotrivita si lipsita de respect in orice situatie, dar cu atat mai mult cu cat provine din intelegerea gresita a legii si a situatiei)

    Vina ta: reactia un pic cam dura pentru replica asta, si faptul ca ai inteles „da-te in plm” in loc de „dati-va demisia”, si practic ai ajuns sa rostesti injuraturi fara motiv.

  20. Voi nu aveti de unde sa stiti. REspectiva clienta, este o clienta problema. Permanent intarzie cand face comanda si mai mereu se grabeste dupa ce urca in masina. Culmea este ca se sta la poarta ei de fiecare data peste termeneul de 5 minute. Eu atunci am asteptat vreo 9. Multi dintre colegi nu merg la comanda cand aud adresa respectiva. Nici din firma la care sunt colaborator, nici de la celelalte 3 firme de taxi din oras. Oare de ce?

    • Nou

      Poate învață și ea ceva din această întâmplare. Ar fi interesant de urmărit clienta pe viitor, ce comportament va avea.

    • Eu sunt perfect de acord cu tine ca ai procedat 100% corect si ai fost si calm pana la sfarsit. Nu mi se pare normal sa injuri de fata cu copilul, indiferent daca te-a injurat si ea sau nu. Trebuie sa arati ca te duce mai mult capul de-atat.
      Ma rog, asta daca chiar vrem o lume mai buna. Daca vrem doar paine si circ, injuram, filmam, etc. 🙂

    • Data viitoare raspunde la comanda. Astepti pana o vezi ca e in fata imobilului si apoi pleci. Motiv? Au trecut cele 5 minute imi pare rau in **m dar trebuie sa prind verdele intermitent

  21. 100 % de acord cu ce ai facut (de fapt cu ce n-ai facut)… Pastreaza-ti demnitatea. 🙂 +