Adaugă comentariu

39 comentarii
  1. Nou

    si tu esti la fel ca descrierea pe care i-o faci aluia. in filmare se vede ca e ceata. nu-i multa, dar e. cum zici ca n-ai avut nimic de impartit cu el, daca-i faci flash-uri ca un disperat? stai mai in spate daca te deranjeaza luminile aluia.

    • @o biscuite – Ceata era doar in mintea lui si-a ta….

    • montati-as un stop cu lumina de ceata fix in dreptul directiei in care stai cu privirea cand dormi.

    • o biscuite , tu esti genul care umbla cu farurile de ceata aprinse sa fie cool ?

    • Biscuite, chiar daca e ceata in oras e frumos sa opresti lampa si sa mergi cu proiectoarele.(daca chiar ai nevoie de ele).Asta, din respect pentru cel din spatele tau.

    • si tu vezi in ceata ? mergi la doctor ! luminile de ceata se aprind cand NU AI VIZIBILITATE! In video e vizibilitate cat cuprinde, se vad luminile stradale la distanta!

  2. pentru @o biscuite ca sa cada de pe singurul obiect cu roti pe care-l conduce (bicicleta)

  3. E doar un imbecil care habar n-are unde greseste.Nu vei reusi sa-i schimbi.

  4. Ce repede s-a dat jos si consoarta-sa,era pregatita sa dea si ea un „crose” 🙂 .Plus.

  5. Ce ma pot enerva si pe mine astia care au ceata „in cap”, dar si cei care nu stiu sa le foloseasca corespunzator nici pe timp de ceata. Da, e ceata afara, dar cand mergi in coloana care e scopul lor? Tin minte ca era ceva in lege despre asta, dar nu mai gasesc acum. Dar pana la urma e logic: stopul de ceata este pentru ca sa te observe cel care vine din spate. Dar dupa cel din spate a ajuns langa tine, care mai este logica sa lasi becul ala aprins, mai ales ca e extrem de deranjant (noaptea)?

    • Bine punctat. Dar „cand esti prost si viata e greu” cum spunea cineva de pe site intr-un titlu….Chestia asta cu atitudinea in coloana vine odata cu experienta si cu realizarea efectelor asupra partenerilor din trafic a folosirii defectuoase a luminilor.

    • Exact, nu are nici o logica in oras sau cand masina din spate e langa tine. Am incercat odata sa ii explic la unul cum sta treaba cu stopul si farurile de ceata dar cred ca l-am derutat si mai tare 😀

  6. Eu as fi mers cu faza lunga in spatele lui. Daca dorea ceva ii spuneam ca nu vad bine.

    • Vezi tu, daca l-as fi ”afectat” doar pe el da, dar mai sunt si altii in trafic care nu au nici o vina. Daca ai observat am tinut faza lunga mai mult aprinsa cand nu veneau masini din fata.

  7. Dupa 10000 Flash-uri cred si eu ca s-a enervat 🙂 daca aveai cum sa ii zici de la inceput nu cred ca era problema …

    • Nu am dat doar flash, am si aprins si stins proiectoarele mele cand se uita in oglinda….unii nu se prind ce si cum dar au reactii de baieti de baieti…

  8. @diabolik79 Nu s-a prins deloc pentru ce erau acele avertizari luminoase. In mod normal o simpla privire aruncata pe bord l-ar fi lamurit. Insa daca si dupa discutia purtata a avut nevoie de atat de mult timp sa stinga lumina de ceata din spate (2:33) … impreuna cu restul 😆 , atunci poate ca nu era suficienta doar o privire spre bord 🙂
    +

  9. Bine i-ai facut !!!!! Din oment ce tu imi obturezi vederea cu o lumina inutila, eu trebuie sa iti acopar prostia, deci ia faza lunga!
    Pisdutza lui ce cauta pe afara? Nu ploua cu Zl0B0z :))

  10. Eu cred ca a descoperit un ”nou bec” si nu mai stia cum sa il stinga :))))

  11. Parca ii prefer pe astia care au toate farurile aprinse si cand nu e ceata decat pe inconstientii care nu aprind nici macar pozitiile.
    Recent am condus sute de kilometrii pe o ceata foarte pronuntata si de prea multe ori m-am trezit aproape sa intru in cativa inconstienti cu TOATE luminile stinse.
    De aceea m-am si lasat de depasit pe timp de ceata, nu de putine ori trezindu-ma in fata cu masini fara nicio lumina pornita.
    Daca ar fi unul, doi la suta de km probabil ca nici nu as baga de seama, insa sunt o gramada.
    Flashuri de atentionare nu functioneaza. Oamenii nu inteleg de ce le dai flashuri.

    Si o intrebare:
    Am intalnit o gramada de Audi (10+ cazuri la ultimul drum), modele noi, fara absolut nicio lumina pe spate pe timp de ceata.
    La prima vedere, lasa impresia ca nu au luminile pornite, insa o data ce ii depaseam, observam ca luminile de intalnire sunt pornite. Doar cele de pe spate nu erau pornite.
    La frana, becurile necesare se aprindeau.
    Imi este greu sa cred ca atatea masini Audi sa aiba probleme cu instalatia electrica pe spate.
    Am avut eu orbul gainilor? Sau?

    • Nou

      Posibil sa fie vorba despre Daytime Running Lights – DRL ca raspuns la intrebare.

    • Nou

      Am omis sa completez dar cauti pe net daca te intereseaza, e vorba de niste lumini impuse de EU pentru masinile noi care se aprind o data cu pornirea motorului pentru circulatia pe timp de zi. De altfel dovleacul nu poate sa le stinga ca altfel probabil nu le avea nici pe alea.. Eu am citit pe scurt asa ca e posibil sa imi scape ceva dar asta am inteles eu cand m-am mai lovit si eu de asa ceva.

    • Sunt Daily Lights. La pornirea motorului se apind luminile de zi (nu farurile si nici pozitiile). Luminile de zi nu au nicio treaba cu cele clasice. De aceea nu ai vazut stopurile pornite.

  12. El crede ca ai ceva personal cu el deoarece merge foarte relaxat, ba chiar iti arata si ….. si eu sunt incepator dar incerc sa fiu cat mai atent posibil nici el din cate vad nu e profesionistul vietii daca are 21 de ani wtf cat despre consoarta m-a amuzat enorme, ea era mai ceva ca el, zici ca era un amstaff tinut in cusca 2 ani si ii dai drumu deodata si rupe tot. Daca te dadeai jos din masina pun pariu ca aia sarea la tine la bataie =))

  13. Nou

    Imbecilul serii, TU diabolik. Vezi ca nu stii regulile de circulatie, la fel cu cei care te aproba. Esti un bizon care face urat, daca cineva greseste un pic. Pentru asta se ia carnetul. O sa te verifice pe politisti.ro. Prea esti bizon.-

  14. Nou

    Se pare ca nu ai prea multa vina, dupa ce s-a raspuns. Ala ca are becurile de ceata, ceva, dar nu prea grav. Ca dai flashuri, ceva marunt. Dar ca s-a oprit si a coborat din masina la tine, este un pic prea exagerat, dar bine ca nu a continuat.

    • da nu e grav…adica nu moare nimeni daca are ceata in ochi cand nu e ceata .

    • Nou

      Pe tine te-ar deranja si stopurile, cand pune omul frana. Ai fi in stare sa-l faci atent si sa franeze cu frana de mana.

    • @tepes unu, m-ai nimerit pe mine aici 🙂
      Dau cateodata peste unii care pun frana pentru absolut orice.
      Schimbare directie, oricat de mica=frana
      Curba, oricat de mica=frana
      Absolut niciun obstacol in fata si drumul drept=frana
      Politie in fata=SUPER frana

      Tipul asta de sofer zau ca ma irita. Imi da o senzatie de totala nesiguranta. Asa ca prefer sa il depasesc cat mai repede sau il las sa se duca, bineinteles, nu inainte de a ii ura „de bine” cu un flash scurt 🙂

    • Nou

      Un flash sau inca vreo 2-3, este ceva normal. Dar nu exagerat. Daca franeaza aiurea n-ai ce-i face. Doar sa maresti distanta, ca sa fii in zona de confort.

  15. Meh… tu stii de ce dai flash-uri, dar cel din fata nu stie ce vrei tu. Nici n-are cum. Nu e un capat de lume nici sa mergi, poate din greseala, cu stopurile de ceata, nici sa opresti, cand esti flash-uit in nestire, ca sa vezi care e problema.

    Am in minte cel putin 2 faze. Prima, in care unul din spate imi tot dadea flash-uri, si nu apucam sa ajungem in paralel, sa vad ce vrea. La primul stop, unde stiam ca rosu dureaza mult, am coborat si m-am dus la el, era in spate, dar cu o alta masina intre noi, si foarte linistit l-am intrebat ce si cum. Mi-a zis ca a observat ca am pana pe una din rotile din spate. I-am multumit, si cu prima ocazie am oprit si am verficat. Avea dreptate. Nu foarte pronuntat, dar in mod cert pana. Am cautat primul service si am rezolvat-o.

    A doua e mai amuzanta. Eram aproape de pensiunea in care urma sa ne petrecem weekend-ul cu niste prieteni. Din spate o masina necunoscuta tot dadea flash-uri, ba chiar a intrat dupa mine in parcarea pensiunii. La volan, un prieten. Tocmai isi cumparase alta masina, si avea si alt numar 🙂

    Ce vreau sa subliniez? Ca un flash nu poate sa transimta prea multa informatie, deci folositi-l cu zgarcenie. Poate face bine, dar poate produce si confuzie. Un flash, doua, te pun in garda. Mai multe ajung sa te nedumereasca, ba chiar sa te enerveze, daca nu intelegi despre ce e vorba.

    Ma abtin de la vot.

  16. Tipa sigur nu este soferita:))

Vezi si...