Camera auto DVR 70mai A500S Dash Cam Pro Plus 2.7K 1944p, IPS 2.0", 140 FOV, ADAS, GPS, Night Vision, Wi-Fi

Produs din oferta Xiaomag.ro

459,00 lei

459,00 lei

Vezi detailii

Mistere ale circulatiei rutiere #2: Asigurarea

Adăugat de GeluCJ
Raportează ca șters! 91

Lipsa asigurarii, de la banala deschidere a unei portiere pana la efectuarea manevrelor, este in circulatie una dintre primele surse generatoare de incidente/accidente. Deci nu uitati, prima data va asigurati ca se poate … si dupa aceea actionati!

17 comentarii

  1. La ultima faza cu cedeaza trecerea nu trebuie sa opresti ca sa te asiguri ca la indicatorul STOP daca ai vizibilitate buna.

  2. bobsacamano

    Odata l-am intrebat pe unu’ daca oglinzile sunt doar de decor , la care replica lui:
    „Pai nu ma vezi tu mai bine din spate?” – genial!

  3. audstele01

    @Ionitz – Desigur ca nu trebuie sa te opresti , avea vizibilitate peste case :)) si gandul mi-a fugit aici :
    http://www.trafictube.ro/forum/reply/re-cel-mai-bun-comentariu-29/

  4. @Ionutz Din pacate acolo, din cauza configuratiei intersectiilor, nu te poti asigura cum trebuie doar reducand viteza. Nu poti vedea ca lumea dupa garduri, exista masini parcate pe ambele trotuare, iti apare un biciclist in viteza care nu tine cont de „Cedeaza trecerea” (poate fi chiar un copil) etc. Daca nu doresti sa patesti asta 🙂 , mai bine te opresti si te asiguri:
    http://www.youtube.com/watch?v=A67dkBFbLyg
    (Intersectia de la 2:15 filmata din directie perpendiculara)

    @bobsacamano Asta explica de ce unii nu considera necesar sa foloseasca oglinzile 🙂

    @audstele01 Mai bine ma opresc pana vad si apoi ma duc mai departe:)

  5. @Ionutz pana la „daca” mai bine opresti sau iti cumperi ochelari cu raze x =)))
    +++

  6. svg_gabriel10

    Colegu’ merci pentru sfat, dar dar chiar nu e nevoie sa ne inveti sa conducem!
    Printre cele filmate de tine:
    1- Camionul facea stanga (a semnalizat, s-a asigurat, s-a bagat) CORECT. Nu e vina lui ca tu ai vrut sa fortezi o depasire! Cine spune ca tu trebuia sa fii in fatza lui? FAIL
    2- tipul care era in fatza ta in acel viraj la stanga,….. de spui ca nu s-a asigurat… nu a gresit cu nimic! Tot tu ai luat FAIL, pentru ca era VIRAJ….conduci preventiv… nu depasesti in viraj!!!! Plus ca baiatul a avut bun simt sa se replieze cand a vazut un GRABIT in zona respectiva. Sau la tine condusul preventiv e valabil numai daca e vreo masina a politiei rutiere langa tine?

  7. @svg_gabriel10, bravo! Ce altceva sa-ti spun.
    1. Camionul s-a asigurat (asta-i o chestie subiectiva), s-a bagat si apoi a semnalizat.
    2. Daca tie ti se pare perfect normal ce a facut protagonistu in viraj, atunci chiar tu esti cel care are de invatat de la ‘Colegu’

  8. @svg_gabriel10 Ca sa lamurim putin lucrurile, eu nu invat pe nimeni sa conduca. Pentru asta exista alte persoane abilitate si mai ales platite sa o faca. Eu, ca si alti colegi de TT postam aici o serie de situatii asupra carora ne exprimam punctele noastre de vedere. Ca ale tale si ale mele nu coincid in anumite privinte, nu reprezinta ceva neobisnuit 🙂 (iti scriu asta pentru ca vad ca esti nou pe-aici cu comentariile si dureaza putin pana te obisnuiesti).
    Daca vezi ceva util in aceste clipuri sau crezi ca poti sa inveti ceva, asta depinde numai de tine, incepand cu cunostintele de legislatie rutiera si sfarsind evident cu experienta practica pe drumuri.

    Cateva explicatii suplimentare:
    1. Da, camionul acela a circulat corect pana la un punct (am scris asta si pe film). Acel punct a fost acela cand s-a hotarat sa schimbe banda. Faptul ca a semnalizat e imbucurator, insa restul … Eram deja pe banda, ma apropiam cu o viteza superioara, l-a durut fix la banana, bazandu-se pe „prioritatea de gabarit”. Daca se asigura putin, eu treceam iar el putea schimba linisitit, nu se mai apropia nimeni.

    2. Cele doua benzi de urcare inainte de viraj devin una singura, mai lata. Unde ai obligatia sa circuli? Cat mai pe dreapta. Multi nu fac asta, circula undeva pe mijloc (treaba lor). La iesirea din viraj sunt deja doua benzi normale. El incadrat asa acum era, iesea pe banda a doua (problema lui), eu pe banda intai. Dar nu, el voia neaparat pe prima banda. OK si asta, insa cand schimbi directia de mers, legea spune ca trebuie sa te asiguri. De ce? Tocmai pentru ca acolo poate este atunci un prost din asta ca mine care urca pe dreapta si se gaseste la locul nepotrivit, in momentul nepotrivit pentru o astfel de manevra.

    Tin sa precizez ca neacordarea de prioritate, care urmeaza in general dupa o asigurare defectuoasa sau lipsa, daca se soldeaza si cu pagube materiale, inseamna pe langa altele si suspendarea permisului de conducere pe cel putin 60 de zile.

    Doar ca fapt divers, la iesirea din viraj, el pe B2, eu pe B1 este doar o trecere a unui vehicul pe langa altul, pe o alta banda, manevra denumita popular devansare si nu depasire (fa diferenta intre cele doua manevre).

  9. „Deci nu uitati, prima data va asigurati ca se poate … si dupa aceea actionati!” + daca e legala manevra 😛

    La ultima faza, cu intersectiile alea: era nasol si pentru tine daca voda-n loboda se sincroniza cu altul din stanga 🙁

  10. @MihaiS Observatie corecta: „daca e legala manevra”. Subscriu 🙂

  11. Stiti ca la STOP la calea ferata se opreste inainte de semn? In consecinta Audi nu a oprit corect….

  12. @mccdrive Si ca sa fim foarte corecti, asa exact cum scrie in lege, nici autorul n-a oprit fix inainte de indicator 🙂 Pentru simplul motiv ca acesta este plasat cam la 8-10 m de calea ferata (cam doua lungimi de masina) si am preferat sa vin mai aproape pentru o vizibilitate reala cat mai buna. Insa daca se compara asta cu ce-a facut dubistul „bulgar” la 0:58-1:05, adica a trecut ca vantul si ca gandul peste CF, cine crezi c-ar „musca” amenda si punctele de penalizare? 😉

  13. @GeluCJ Intrebare retorica…..:D

  14. @mccdrive Da, asa e 🙂

  15. @GeluCJ Daca tot m-am bagat seama, sunt noua pe aici, imi recomanzi ceva program de modelat filmuletele? Ca am unul cu care le-am taiat si le-am lipit, dar vreau sa le mai pun si efecte, de trecut de la unul la altul etc.
    Si apropos de treceri de cale ferata, am fost ieri pe Taietura Turcului si in sensul spre Tetarom semnul de STOP e intre gard si sosea, deci tre sa iti indoi privirea dupa colt daca vine trenul. 😀 http://www.trafictube.ro/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif

  16. @mccdrive N-am stiu ca discut cu o dna/dra 🙂 Welcome! Sunt destul de multe editoare video, mai simple sau mai complexe, mai scumpe sau mai ieftine 🙂 Eu am folosit pana recent Videopad Video Editor de la NCH Software. Este potrivit pentru o utilizare la nivel de baza si eventual mediu, simplu de folosit, se invata repede, are efecte, tranzitii, lucreaza cu o gama larga de formate de fisiere etc. si nu este scump.
    http://www.nchsoftware.com/videopad/index.html

    Daca insa doresti unul dintre cele mai bune, recomand fara ezitare PowerDirector-ul de la Cyberlink, care vine in trei variante, fara a discuta de Suite.
    http://www.cyberlink.com/products/powerdirector-ultra/comparison_en_EU.html

    Mai exista si altele, despre care eventual pot da referinte alti colegi, care le-au folosit pana acum.

  17. Bine v-am gasit! Sexul nu ar trebui sa conteze, nu? Dar din pacate e o diferenta…. 🙁

    Multumesc de sfaturile de editare, o sa ma documentez.

    Pana atunci astept aprobarea la primul meu video, sper ca nu m-a uitat razvanbb 🙂

    Cred ca site-ul asta aduce o imbunatatire in vietile unora, a alora care zi de zi se enerveaza in trafic. Ma bucur ca m-am suit si eu in barca.

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.