It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Monomarca… aproximativ

Adăugat de RebounD11
Raportează ca șters! 42

Din ciclul ‘Audi e noul BMW’.

Nu contine decat mici injuraturi usoare. Nu e cu carne, nu e cu claxoane, nu e cu blituri.

Cateva clarificari:
– toate sunt de pe acelasi drum… inca nu am primit raspuns de la CNADNR si nici nu s-au sinchisit sa punaun avertisment macar ca urmeaza drum accidentat.
– am lasat sa se vada viteza cand m-a depasit Audiul de Galati sa nu mai aud ca am accelerat cand sunt depasit ca asa zic unii cu auzul mai sensibil care stiu cum suna motorul meu la fiecare turatie.
– de la intrarea pe autostrada (dupa ce am accelerat pana la viteza de croaziera) si pana la finalul clipului am avut viteza constanta. L-am ajuns pe cel cu Audi ca el a incetinit, nu din vreo ambitie, nu ne-am sicanat in nici un fel (nici telepatic, nici din semnale – claxoane, blituri, nici fizic) si alte interactiuni inaintea si dupa cele din clip nu am avut.

O mentiune de final:
Din motive pur personale, in urmatoarea perioada (destul de lunga, ani chiar) nu voi mai posta clipuri din trafic iar activitatea mea pe site va fi redusa, pana spre 0. In caz de forta majora (adica in caz ca voi avea ceva cu adevarat interesant sau inedit de postat – la nivelul ‘un meteorit loveste o masina in trafic’) e posibil sa mai apara un clip.

Ce mai caută lumea:
  • cum se cheama liniile alea care se pun ca sa nu repete inca o dara

46 comentarii

  1. Pai probabil ca in momentul in care l-ai depasit, cumva IQ-ul lui a permis sa i se ofenseze sufletelul. Si l-a obligat sa-ti arate ca te poate depasi daca vrea. Parca-i vad ranjetul satisfacut.
    Alta explicatie nu am.

    • Nu e buna… nu avea nici un ranjet cand a venit in dreptul meu… nici macar nu cred ca a intors capul inspre mine. A franat de parca si-a adus aminte ca o lasat fieru’ de calcat in priza. Dupa faza aia nu l-am mai vazut.

  2. Cu ce a gresit cel de la 0.45???
    Linie discontinua, liber in fata, s-a repliat la timp…
    Daca tu circuli cu 85km/h inseamna ca nu trebuie sa fii depasit? I don’t get it..

    • „Cu ce a gresit cel de la 0.45???”
      Am zis ca o gresit cu ceva? Am zis ca nu inteleg rostul depasirii care nu a fost asa de fara evenimente. Se mergea in coloana si mai erau putine sute de metri pana la intrarea pe autostrada unde putea sa zburde si sa depaseasca fara probleme daca se grabea… ulterior am vazut ca nu se prea grabea.

  3. Prietena ta e moartea pasiunii. mai bine mergeti cu bicicleta daca se panicheaza si la o intrare pe autostrada

    • S-a panicat pe buna dreptate. Unu’ cu un BMW care era in spatele meu, a lua-to pe partea aialalta a TIR-ului si a claxonat si blituit crezand ca nu l-am vazut. Ea a auzit claxonul si a crezut ca o sa se bage careva in noi. Perspectiva diferita din dreapta plus intalnirea deasa cu idioti te face sa iti faci griji la viteze mari.

    • si eu zic ca prietena lui ori nu va face niciodata scoala, ori acum daca are permis ii este ft frica sa conduca. starea asta de panica din pacate ii creata si de tine Rebound

    • „si eu zic ca prietena lui ori nu va face niciodata scoala, ori acum daca are permis ii este ft frica sa conduca.”
      Eu zic ca vorbesti tampenii.

      „starea asta de panica din pacate ii creata si de tine Rebound”
      Domnu’ psiholog, mai aveti idei crete? Nu, panica e in limitele normalului si este creata de idioti de genul astuia si astuia si mai sunt si altii.

    • nu vreau sa imi imaginez atunci cand panica este la cote maxime cum reactioneaza prietena ta.
      totusi, sunt curios daca ea conduce…

    • @RaduCJ: viata sexuala activa cu grija observ… asta afli ori de la ea, ori cand inveti sa nu mai faci pe psihologu’ de servici si sa faci presupuneri nepotrivite legate de persoane pe care nu le cunosti.

  4. La min. 0.48, cam ce ar fi de neinteles in manevra aia ? Ca te depaseste cand ai 85 km/h ? Te-a ranit in orgoliu, asa-i ?

    • mai avea foarte putin (daca asculti, spune si autorul ca in jur de 200 m) si putea intra pe autostrada… la ce folos sa te chinui sa depasesti coloana cand mai ai putin si poti merge cu 130 legal?

    • Eh, in cazul acesta ar trebui biciuit in piata publica, pentru indrazneala. Eu nu vad ca s-ar chinui sa depaseasca vreo coloana.

    • @pug: nu o mai da pe smechereala ieftina de genu’:
      „Te-a ranit in orgoliu, asa-i ?”
      Ca iesi iara prost 😉

      Daca te-ai fi uitat la clip ai fi vazut ce era de neinteles. Coloana, 200m pana la autostrada (se vede si indicatorul pe filmare) ca apoi sa vedem ca de fapt nu se grabea asa de tare.

    • Si… care era problema ta ca dupa aia nu se mai grabea ? Esti primul individ pe care il vad ofuscat ca esti depasit, iar dupa aia cauti motive ca, vezi doamne, nu trebuia sa fii depasit. Esti penibil, amice.
      Acum chiar cred ca stai prost cu orgoliul…

    • @pug: sunt numa’ cioburi… de ce as fi ofuscat ca m-a depasit? Doar am zis ca a fost inutila depasirea. Nu am zis ca nu trebuia, am zis ca nu avea rost.

      „Esti penibil, amice.”
      Atata poti atata faci… hai mai spune-ne o data cum e cu STOP si cedeaza. 😆

    • Vad ca insisti sa arati ca esti penibil. Iti explic inca o data, chit ca nu ma intereseaza parerea ta. Cum era ? Ah, da, „primul in intersectie”… Atat ai inteles. Nu era vorba de timp, ci de loc. Ca adverbele… Ideea era ca Saab-ul a fortat nota. Nu era gresit daca dadea prioritate. Atat si nimic mai mult. Dar, sa revenim la clipul tau.
      Asadar, Audi-ul te-a depasit regulamentar din toate punctele de vedere. Revin cu intrebarea: care e problema ta ca dupa aia nu se mai grabea ?
      Hai, pa, ca pierd timpul !

      P.S. Vad ca te macina atat de mult treaba, incat de emotii ai pus linkul gresit.

    • Nu e ilegal, e doar stupid. Cam de pe la Ohaba incepe pe acolo sa se aglomereze, cred ca pe la Faget e punctul cel mai mare al coloanei, daca ai ghinion prinzi blocaj in toata regula. Asta sa-ti faci o idee la ce m-am referit prin „te chinui sa depasesti”. De unde il depaseste ala pe autor se vad deja semnele din sensul giratoriu care te trimite pe autostrada… deci e maxim de stupid sa nu mai ai rabdare putin…

    • „Iti explic inca o data, chit ca nu ma intereseaza parerea ta.”
      Asta e din categoria „nu te bag in seama dar iti raspund” 😆

      „Nu era vorba de timp, ci de loc.”
      Putea fi si de mod, nu schimba faptul ca ai invartiti vina ca nu stii ce reprezinta indicatorul ala cu STOP.

      „P.S. Vad ca te macina atat de mult treaba, incat de emotii ai pus linkul gresit.”
      Linkul e cel bun… e cel din Hall of Shame unde te-a postat @alexd 🙂

      „Asadar, Audi-ul te-a depasit regulamentar din toate punctele de vedere. Revin cu intrebarea: care e problema ta ca dupa aia nu se mai grabea ?”
      Nici una… doar puneam in vedere cum ti-a zis repetat si @emo_hool ca a fost total inutila manevra. Mai mult puneam si contextul urmatoarelor comportamente. Daca tie nu ti se pare ce a facut el anormal, explica-mi te rog ce logica are insiruirea de evenimente cum se vad si pe clip:
      – depasire in coloana cu 200m inainte de autostrada ca sa castige o lungime de masina
      – intrat pe autostrada sarind peste linia continua direct pe B2
      – cand il depasesc mai incolo mergand constant (adica am avut intre 155 si 160 tot timpul cat am fost pe autostrada nu doar acolo), trece pe B2, vine langa mine si dupa franeaza destul de tare si ramane in urma.

      Daca era doar depasirea dinaintea autostrazii nici nu aparea in compilatie. Daca era doar aia si intrarea cum o fost pe autostrada, intra doar a 2-a in compilatia cu faze de genul aleia. Ultima faza e ceva ce nu ma mai vazut… nu stiu nici unde sa incadrez (road-rage ratat, tresarire de orgoliu, altceva) si daca puneam doar aia si nu restul interactiunilor cu el sigur erau tot felul de papagali care ziceau: „sigur i-ai facut ceva inainte”, „sigur v-ati sicanat mai devreme” etc.

      Daca ai ceva de zis fa-o civilizat. Daca nu poti sa te abtii de la mistouri, nu te mira si supara cand ti se raspunde cu aceeasi moneda, mai ales cand nu stii despre ce vorbesti sau nu intelegi despre ce vorbesti. Pici doar de prost.

  5. GabrielsBR

    Tare aia cu „unire contra naturii”. Numai destepti/e pe unde te uiti.

    • Stii tu toata discutia si contextul in care discutam? Nu. Atunci fii bun si comenteaza despre ce stii si se vede pe clip.

  6. Stati ca se activeaza galatenii, ai’ mai smecheri din toata zona moldovei, miezu din coliva.
    Eu sunt din alt judet, nu zic care ca o sa ajungem sa schimbam topicul si ideea postarii, dar fratilor galateni, aveti probleme grave, eu va zic, il vedeti p’asta cum conduce? Asa conduceti TOTI iar micile exceptii dintre voi nu reusesc sa faca diferenta.
    Eu am fost claxonat in peco de unu cu nr de GL si nici nu terminasem de bagat benzina, in drup spre caserie a mai claxonat odata si la intoarcerea in masina, parintii mei oameni de 60+ au fost injurati ca la usa cortului (adica pasagerii) ca nu m-am miscat eu cu viteza luminii sa bage moldoveanu vietii benzina. Inteleg ca daca ai ceva ai cu soferul nu cu pasagerii.
    Atat puteti in ale condusului, sunteti un pericol si nu generalizez, e vorba de realitate care cu sigurata DOARE.

    Sa stiti ca la „oras” se conduce dupa alte reguli de circulatie fata de campul de unde veniti voi.

    • Galatenii nu ziceau ca nu-s moldoveni? Sau aia is altii? 😆

      Serios acuma, ba ce ai facut se cheama generalizare si nu sunt de acord cu ele, desi de fiecare data cand incerc sa combat una cineva tine sa imi demonstreze contrariul.

  7. Andrei Ciocan

    La 1 : 44 ai fost destept rau de tot. Eu spun ca ne faci un bine sa nu mai postezi. Poate nici sa nu mai circuli pe drumurile publice. Nici de ţară. Poate numai in curte la matale ( daca ai curte ) si cu masinute de jucarie.

  8. Andrei Ciocan

    NU se face asa ceva. Nu depasesti TIR – ul ( sau alta masina ) pe banda de accelerare. Pentru celalalte cuvinte imi cer scuze, mi le retrag. Dar pur si simplu e un nonsens ce ai facut. Ok, si cel care a depasit TIR – ul pe stanga vroia sa se replieze pe banda I cum ai fi procedat ? Ai fi ramas pe banda de urgenta cu 100 km / h ?
    E o situatie periculoasa in sine, ceea ce e de evitat.
    Explica-mi si mie ce pierdeai daca asteptai inca 200 m si depaseai TIR – ul normal ?

    • „NU se face asa ceva. Nu depasesti TIR – ul ( sau alta masina ) pe banda de accelerare.”
      TIR-ul trebuia sa continue pe banda de accelerare pana nu mai era linie continua. Eu nu am depasit acolo, asta apropo de niste polemici mai vechi despre ce e aia depasire. 😛 Mai jos o sa dau si argumentarea de ce am facut asta.

      „Pentru celalalte cuvinte imi cer scuze, mi le retrag.”
      Daca ma afectau intr-un fel negativ le stergeam, dar pentru ca nu sunt prea sensibil la chestii de astea le-am ignorat. Iti stiu stilul de a comenta, esti in general corect dar impulsiv initial daca vezi ceva ce contravine conceptelor tale.

      „Ok, si cel care a depasit TIR – ul pe stanga vroia sa se replieze pe banda I cum ai fi procedat ? Ai fi ramas pe banda de urgenta cu 100 km / h ?”
      Daca si cu parca… nu exista nici o astfel de posibilitate decat daca era rea vointa. Sa zicem ca stiam pe toti de pe autostrada unde sunt si cum merg. Nu se punea problema. Erau 2 variante:
      – a sarit peste rand pe B2 direct sa treaca de ambele tiruri, caz in care nu s-ar fi repliat intre ele.
      – a sarit peste rand pe B1, deci era in spatele tirului de care am trecut eu.
      Nu pun problema sa se replieze unul din cauza presingului altuia acolo deoarece nu era suficient timp sa faca cineva presing altcuiva.

      „E o situatie periculoasa in sine, ceea ce e de evitat.”
      Situatia periculoasa a fost creata de toti idiotii care nu stiu sa foloseasca banda aia de accelerare cum trebe. Daca tirul statea pe ea, stateam in spatele lui, daca era doar un tir faceam la fel ca nu era riscul sa se replieze cineva in fata lui mai mare.

      „Explica-mi si mie ce pierdeai daca asteptai inca 200 m si depaseai TIR – ul normal ?”
      Asta este o intrebare buna. Raspunsul e ca asteptam mai mult de 200m. Era destul de lunga coloana in spate de masini care intrau pe autostrada. Cei care au sarit direct pe B2 sa depaseasca tirurile au fost relativ putini, majoritatea au sarit si ei inaintea terminarii liniei continue si s-au put in spatele tirului asteptand sa-l depaseasca normal. Din cauza asta eu nu as mai fi avut loc pe B1 daca asteptam dupa el. Cred ca am fost 3-4 masini care au asteptat sa intre corect pe autostrada din coloana cat am vazut-o eu. Nu mi s-a parut relevanta treaba asta in clipul asta, dar daca stiam puneam si filmarea in spate sa se vada toate chestiile astea. Din pacate acum e prea tarziu ca nu cred ca mai am filmarile brute.

      Pe scurt:
      – nu eu am creat situatia periculoasa, cei care nu au rabdare sa se inscrie corect pe autostrada au facut-o;
      – daca asteptam sa intru in spatele lui, era mai mare probabilitatea sa ma plimb pe banda de urgenta la 80 la ora pana reuseam sa ma incadrez din cauza ‘smecherilor’
      – din cauza ca acolo efectiv incepe autostrada (deocamdata, ca mai sunt gata inca 15 km in spate, doar asteptam sa se deschida circulatia) sunt mici sansele ca cineva care vine pe B2 pe langa tir sa se replieze pe B1 in fata lui, intre tiruri.

      P.S.: O sa mai pun un clip scurt azi mai tarziu (sa dea bine la numar – 222 dupa el) in care sa se vada la ce duce ignorarea si nefolosirea corecta a benzii de accelerare mai ales cand ai dezvoltat un reflex din asta.

    • @Andrei Ciocan Va sugerez sa vizionati (daca n-ati facut-o cumva pana acum, caz in care va multumesc) si filmul acesta:
      http://www.trafictube.ro/intram-autostrada/
      si sa va ganditi ce trebuie sa faceti cand spuneti-le cum doriti … care nu stiu sa foloseasca banda de accelerare la intrarea pe-o autostrada (si nu ma refer aici neaparat la TIR-uri, ci mai mult la ceilalti) trec fara nicio greata peste marcajul continuu si apoi se tarasc cu cca 70 km/h pe prima banda (vedeti mai ales tipul din ultima secventa 1:39-2:13).
      P.S. „Nu depasesti TIR – ul ( sau alta masina ) pe banda de accelerare„? Aceea nu prea pare a fi … o depasire 😉

  9. De ce meritat postat filmuletul asta aici? Din ce vad nu a gresit nici unul dintre cei vizati de tine, nu ai fost sicanat…Wtf?

    • „De ce meritat postat filmuletul asta aici?”
      Pentru ca asa am decis eu. Daca era nepotrivit sunt sigur ca mi-l stergea deja un admin.

      „Din ce vad nu a gresit nici unul dintre cei vizati de tine, nu ai fost sicanat…Wtf?”
      In primul rand, primul Audi nu cred ca a facut ceva foarte regulamentar… ce a facut al 2-lea Audi, si nu numai, la intrarea pe autostrada nu a fost corect. Cat despre sicanat… daca nu ii cu sicanare nu am voie sa postez pe aici, sau cum ii regula aia?

    • Regula e: „să sară sânge” 😀

    • Q.E.D et Q.E.F.

      „Daca era nepotrivit sunt sigur ca mi-l stergea deja un admin.”
      Cand adminul debiteaza aberatii si spune ca nu ai voie sa opresti/parchezi pe camp in sens invers circulatiei, te poti astepta la orice.
      Raspunsul acesta al tau se potriveste cu clipul in care spuneai ca ai dreptate fiindca ai plusuri multe, desi politia ti-a comunicat ca nu ai dreptate.
      Cam asa e si cu considerentele adminului.

      Da, stiu, adminul se va simti atins in orgoliu fiindca am spus ca debiteaza aberatii, dar exact asa m-am simtit si eu cand altii imi aruncau exact vorbele alea.

    • @Q.E.D et Q.E.F.:
      „Cand adminul debiteaza aberatii si spune ca nu ai voie sa opresti/parchezi pe camp in sens invers circulatiei, te poti astepta la orice.”
      Nu stiu cand si ce admin ti-a zis asta (mie mi-a zis ceva similar un sef de Politie, dar e alta discutie) dar pana una-alta, ce e nepotrivit pe un site stabileste exact adminul site-ului (cu mici exceptii cand altele sunt autoritatile). Iar adminul stabileste asta post-factum, dupa ce autorul a postat ceva ca a considerat el ca merita postat… daca ar stabili adminul inainte ar fi un fel de Mama-Omida 🙂

      „Raspunsul acesta al tau se potriveste cu clipul in care spuneai ca ai dreptate fiindca ai plusuri multe, desi politia ti-a comunicat ca nu ai dreptate.”
      Politia in clipul ala mi-a comunicat ca nu am dreptate sa il consider vinovat pentru ceva ipotetic (adica ceva ce nu s-a intamplat), nu mi-a zis nimeni ca nu am voie sa ii consider comportamentul nepotrivit sau incorect moral. Iar voturile sunt si ele o masuratoare a valabilitatii unei actiuni sau pareri. Poti sa fi de acord cu ele sau nu e parerea ta, dar in final cu cat sunt mai multe cu atat inseamna ca oamenii sunt mai de acord cu ce ai prezentat acolo. Iar la clipul ala, voturile erau pentru considerentele „ce ma enerveaza comportamentul de genul asta” nu pentru „el e vinovat”… mai ales ca titlul era „ce ma enerveaza” nu „BMW incalca legea”.

  10. Mi se pare ca nu se mai numeste CNADNR. Cel putin asa mi-a zis un avocat care ma reprezinta intr-un proces cu ei pentru niste jante rupte intr-o groapa, evident, nesemnalizata.
    Imi pare rau ca nu vei mai posta, clipurile erau interesante si generau si niste discutii pe masura. 🙂
    Sper ca „motivele personale” sa nu fie probleme mari cauzate de activitatea pe acest site. Iar daca sunt probleme, sa se rezolve cat mai repede!
    Si mai asculta si tu de copilot cand spune ca „160 e cam mult pentru vremea asta” 🙂 Personal mi se pare mult pentru orice fel de vreme, dar asta e doar parerea mea.
    Mult succes in continuare!

    • „Mi se pare ca nu se mai numeste CNADNR. Cel putin asa mi-a zis un avocat care ma reprezinta intr-un proces cu ei pentru niste jante rupte intr-o groapa, evident, nesemnalizata.”
      Se cheama CNAIR… dar site-ul e tot cnadnr.ro. 🙂

      „Imi pare rau ca nu vei mai posta, clipurile erau interesante si generau si niste discutii pe masura. 🙂
      Sper ca „motivele personale” sa nu fie probleme mari cauzate de activitatea pe acest site. Iar daca sunt probleme, sa se rezolve cat mai repede!”

      Nu au absolut nici o legatura cu site-ul (sau cu vreo activitate de pe internet), ci cu timpul liber, care urmeaza sa devina tot mai putin si nu il voi mai folosi pentru a edita clipuri. Si nici nue vorba de probleme, sunt doar motive obiective 😀

      „Si mai asculta si tu de copilot cand spune ca „160 e cam mult pentru vremea asta” 🙂 Personal mi se pare mult pentru orice fel de vreme, dar asta e doar parerea mea.”
      Depinde de masina. Sunt multe masini in care nu simti ca ai 160 nici in conditii mult mai rele de drum. 🙂

      „Mult succes in continuare!”
      Merci la fel!

  11. @RebounD11 0:18 Dap, neasigurare din spate la efectuarea manevrei de depasire. E o greseala frecvent intalnita la soferii care privesc numai in fata, uitand unde trebuie sa se asigure de fapt prima data.
    0:50 Hai sa zicem c-a depasit sa ajunga putin mai repede la giratoriu 🙂 Putea sa si semnalizeze replierea pe sensul de sens. 1:05 Nu stie sa semnalizeze dreapta iesirea din sensul giratoriu, 1:10 trece fara greata peste marcajele de spatiu interzis circulatiei, 1:12-1:17 circula partial pe sensul opus de mers cu marcajul continuu intre roti ca nu cumva se rastoarne. La 1:36 intra pe autostrada peste linia continua si nu se oboseste sa se agate de manetuta aia din stanga nici macar atunci cand intra in depasirea TIR-ului (1:38).
    Sofer dezastru pe drumuri 🙁
    +
    P.S.Ha-ha, la 3:14 cred ca l-a tras inapoi antena aceea lunga cand i-a stricat aerodinamica masinii 😆

    • @GeluCJ:
      „P.S.Ha-ha, la 3:14 cred ca l-a tras inapoi antena aceea lunga cand i-a stricat aerodinamica masinii 😆”
      La asta nu m-am gandit 😀

    • @RebounD11 Faza e asemanatoare cu aceasta, dar nu pe autostrada:
      http://www.trafictube.ro/adunate-drumuri-37-ploaie/ (1:42-1:58).
      Parca a deschis parasuta de franare 😆

    • „Parca a deschis parasuta de franare 😆”
      Cand nu am vazut parasuta, am presupus ca a uitat ceva pe foc 🙂

    • Cat de minutios a observat GeluCJ tot si apoi apare altul si zice: „Da’ ce a facut domne’? N-a facut nimic ilegal! Daca nu e cu sicanari de ce pui clipul?” 🙂 Problema e ca a devenit o obisnuinta sa se ia lumea de autor, sa faca previziuni in privinta trecutului – sigur i-ai facut tu ceva; sau sa zica: „Da’ nici tu nu ai dat semnal cand erai mai mic” , prin urmare orice face „inculpatul” e perfect legitim. Si apoi ne intrebam, de ce sunt atatea accidente? Pai daca unii considera normal si legal ce au facut stapanii inelelor in clip, de ce ne mai miram?

  12. Foarte periculoasa manevra ta pe banda de acceleratie, avand in vedere ca nu mai era mult si se sfarsea. Eu as fi ales sa ies pe B1 in spatele TIR-ului, dupa aceea devansarea lui pe B2, n-ai fi pierdut mai mult de 10 sec.

    Iar la sfarsit n-am inteles ce a vrut ala cu Audi-ul, a accelerat sa te ajunga sa arate ca si el poate? Sau a vrut sa te vada la fata? Oricum, viteza voastra mi se pare prea mare pentru conditiile acelea de drum. Oricat de mult iti cunosti masina si ai incredere in ea, un potential defect, o pana poate fi fatala la viteza aceea, dar multi se gandesc ca asa ceva nu li se poate intampla niciodata.

    • „Foarte periculoasa manevra ta pe banda de acceleratie, avand in vedere ca nu mai era mult si se sfarsea. Eu as fi ales sa ies pe B1 in spatele TIR-ului, dupa aceea devansarea lui pe B2, n-ai fi pierdut mai mult de 10 sec.”
      Am explicat mai sus ca nu ce am facut eu e periculos cat e ce a facut cel cu TIR-ul si multi altii si ca as fi pierdut mai mult de 10 secunde, ba chiar erau mai mari sansele sa fiu obligat sa continui pe banda de urgenta daca faceam asa ceva.

      „ar la sfarsit n-am inteles ce a vrut ala cu Audi-ul, a accelerat sa te ajunga sa arate ca si el poate? Sau a vrut sa te vada la fata?”
      Nu s-a uitat inspre mine 🙂

      „Oricat de mult iti cunosti masina si ai incredere in ea, un potential defect, o pana poate fi fatala la viteza aceea, dar multi se gandesc ca asa ceva nu li se poate intampla niciodata.”
      Aderenta era buna, vizibilitatea la fel, autostrada era destul de circulata fara sa fie aglomerata. Cauciucurile sunt run-flat si atata timp cat nu le tai in ceva nu am motiv de pana, cel putin nu una care sa fie fatala. Masina o intretin cat se poate de bine, nu ma zgarcesc. Acel potential defect care s-ar putea intampla sa ma ia si prin surprindere ar fi fatal si la 120 si la 140 si poate fi fatal si in alte conditii… mai ales ca nu sunt genul care sa bruscheze volanul si las intotdeauna distanta de siguranta fata de cel din fata. E una sa fii precaut, alta e sa te gandesti la drobul de sare 😀

  13. Andrei Ciocan

    „Am explicat mai sus ca nu ce am facut eu e periculos cat e ce a facut cel cu TIR-ul si multi altii si ca as fi pierdut mai mult de 10 secunde, ba chiar erau mai mari sansele sa fiu obligat sa continui pe banda de urgenta daca faceam asa ceva.”
    Afirmatie eronata :
    1) Daca TIR – ul nu incurca pe nimeni in spate ( de pe banda I ) si a ajuns la viteza de croaziera de 85 – 90 km / h nu vad de ce manevra TIR – ului a fost periculoasa. Explică.
    2) Daca TIR – ul ar fi intrat pe banda I cand linia era discontinua evident ca nu ar fi fost regulamentar sa-l depasesti intrand pe banda I pe linia continua ( cum a facut TIR – ul ), deci te-ai fi oprit la capul benzii de acceleratie sa acorzi prioritate,
    3) Rulatul pe banda de urgenta cu ce viteza vrei tu in vederea incadrarii pe banda I este complet interzisa si un asemenea procedeu nu este explicat nicaieri in regulament.
    4) De fapt banda de accelerare ( care are latimea benzii de siguranta ) este total impropie rulatului cu viteza superioara ( mai mult de 70 km / h e deja periculos ). Oricum nu esti in siguranrta daca pe banda de accelerare ai 130 km / h. Nu poti sa ma contrazici la faza asta.

    • 1) Pentru ca iti creezi un reflex sa sari peste linia aia continua si ajungi in situatii de genul asta: https://www.trafictube.ro/reflexul-nepotrivit/ Avem niste reguli, daca le incalcam asa ca credem noi ca nu sunt periculoase din aproape in aproape ajungem sa fie periculoase si e destul o data sa nu iasa.

      2) Nu inteleg logica asta. De ce m-as fi oprit in capul benzii de accelerare sa acord prioritate? Daca tirul statea pana in capat si intra pe linie intrerupta eu stateam in spatele lui si intram linistit in spatele lui tot pe linie intrerupta. Aveam timp sa ma uit in spate sa imi calculez unde sa ma inscriu sa o fac in siguranta. Faptul ca el a sarit mai devreme mi-a dat mie pesta cap planurile… faptul ca altii s-au incadrat in spate asa e iar mai periculos.

      3) Stiu si nu am zis ca aveam de gand sa fac asa ceva… la fel e si opritul pe banda de accelerare sau oriunde pe autostrada. Am zis ca daca faceam ce ai spus tu sa franez sa intru in spatele tirului din cauza smecherilor din spare ajungeam sa ma plimb pe banda de urgenta ca sa nu opresc in capatul benzii de accelerare si sa ma ia unu’ din spate.

      4) De unde ai scos-o ca mai mult de 70 la ora pe banda de accelerare e deja periculos? Are 2.5m latime banda de urgenta, si da acolo e periculos, dar nu am zis niciodata ca o sa accelerez in continuare pe banda de urgenta daca o sa fiu fortat sa ajung acolo (sau ca o sa circul de buna voie pe acolo). Banda de accelerare are 3.5m latime si e proiectata sa se ajunga la 75-85% din viteza de circulatie pe autostrada (care 75% din 130 ii putin sub 100 la ora). Macar mi-ai explicat de ce nu accelereaza unii pe banda aia… 😐

  14. […] Nu, nu am mintit aici. De marti incepe greul… am curatat doar arhiva, sa nu am ispite […]

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!