It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

11 comentarii

  1. Lipsa echipament.
    Asta vad eu si asta ma deranjeaza cel mai tare. Cum pot fi atat de inconstienti in privinta asta. Degeaba ai casca pe cap daca in rest esti in tricou si panataloni scurti. In caz de ceva, orice, iti ramane capul intact si restul corpului praf. De parca de corp nu ai mai avea nevoie doar de cap. Sau daca in lege zice doar de casca se ia doar minimul necesar.
    Cred ca modul de gandire al lor e in sfera „mie nu mi se poate intampla” in loc sa fie „mai bine sa fiu pregatit pentru orice”

  2. donator de organe…

  3. Poiate sa aiba tot echipamentul din lume , cand pici de pe 2 roti la viteza aia , sau te loveste unu cu 4/2 roti esti mort , nu te mai salveaza nici mama costumului de motor !!

    • da, dar vezi ca uneori mai apuca si sa franeze si impactul sa nu fie la o viteza chiar asa mare. acolo ar conta echipamentul

    • Echipamentul e foarte important. Am un exemplu clar, fost coleg de facultate, i-a iesit un idiot cu o masina in fata cand era pe motor (si avea 100+km/h), a stat prin spitale cateva luni, era paralizat de la brau in jos, si totusi o minune a facut ca un an mai tarziu sa fie din nou intreg ca inainte, acum merge normal, face orice activitate ca un om normal, a revenit evident si pe motor.. Pe el echipamentul l-a salvat, chiar daca a avut ceva viteza.. Fara echipament era cu siguranta mort din prima clipa.
      Asta din clip e doar un idiot, s-a vazut pe motor si a zis ca altceva nu mai conteaza..

  4. NU cred că avea mai mult de 100-110 km/h. În privința echipamentului e alegerea lui, nimic anormal.. Cedeai că ești în localitate sau erai tulburat de accidentul care l-ai văzut ?

  5. Am crezut ca ne arati golful ala albastru de la secunda 24…. Motociclistul a depasit legal si nu a deranjat pe nimeni. La viteza aia, ai nu ai echipament, diferenta o face daca tine capacul la sicriu deschis sau nu.

  6. Așa trebuie procedat corect, boss. Vedem un accident pe un drum national, cu mașinile deja trase afară de pe carosabil, și incetinim la pas să filmăm și noi ceva material de „iutub”. Ce, sunt mașini in spatele nostru?! Dă-le’n &*&^%$

  7. Sa zicem ca ne accidentam eu cu autoturismul si el cu motorul. El daca nu poarta echipament de protectie .. in loc sa scape cu niste rani.. decedeaza. Intru in puscarie pt omor din culpa.. 🙁 Responsabilitate fata de ceilalti participanti in trafic. Asta lipseste !!!

    • Poate ar fi mai bine să caști ochi pentru a nu provoca un accident din culpă ??

  8. Sunt destul de multi de-astia… tricou, pantalonasi scurti, tenisi sau chiar slapi cu bareta…

    Daca ii intrebi de ce asa… vor gasi o gramada de justificari, incepand de la „lasa ca de-aici pana colo nu se intampla nimic”, „lasa ca sunt atent” si evident traind cu speranta ca „lor nu li se va intampla”!

    Eh baieti, am o veste proasta…

    Exista fix 2 tipuri de motociclisti (nu mai mult) – si nimeni n-a scapat din oricare din aceste categorii:
    1. motociclisti care au cazut la un moment dat si vor mai cadea si-n viitor.
    2. motociclisti care nu au cazut… inca

    Nu e nevoie sa se intample nimic tragic, accidente, viteze, morti, etc.. e suficient sa pierzi roata spate la 40 la ora…
    – Una e sa te ridici de jos, sa te scuturi de praf si alta e sa beneficiezi – dintr-o prostie – de 2 julituri „minore”, una de la umar la cot si cealalta de la sold la glezna.
    – in situatii mai serioase, una e sa petreci 2 saptamani la terapie intensiva si alta sa te alegi cu o entorsa si 2 vanatai iar in 3 zile sa fii iar bun de mobra …

    Oricare ar fi situatia, echipamentul face diferenta !!

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!