Camera auto 70mai 1S Smart Dash Cam, 1080p, Sony IMX307, Wifi, comenzi vocale,Midrive-D06

Produs din oferta Xiaomag.ro

249,00 lei

249,00 lei

Vezi detailii

Motovlog: Asiguratori in faliment? Cum ii evit?

Adăugat de Asimplu
Raportează ca șters! 7

7 comentarii

  1. Salut, ideea cu DD nu e rea, insa cei ce au implementat aceasta lege au facuto’ „romaneste” si au creat conditii ca sa te poti folosii de acest avantaj:

    -accidentele auto sunt produse pe teritoriul României;
    -vehiculele implicate în accident sunt înmatriculate/înregistrate în România;
    -prejudiciile sunt produse exclusiv vehiculelor;
    -ambele vehicule implicate în accidentul auto au asigurare RCA valabilă la data evenimentului;
    -nu au existat vătămari corporale.

    La viata mea am trecut prin 2 accidente, in ambele am fost pagubit si doar in unul din ele as fi putut folosii DD, de asta nu imi fac.

    • Salut! Contextul este acela ca te poti folosi de DD ca sa nu stai cu frica din cauza companiilor de asigurari discutabile.

      Legat de punctele ridicate de tine, probabil ca tot ce tine de asigurari si masini inmatriculate, sau chiar accidente in strainatate, ar fi complicat pentru companiile romanesti sa recupereze prejudiciul. Asta in lipsa unui acord la nivel EU.
      Exclusiv pentru liniutele 3 si 5, nu ai voie sa folosesti amiabila. Pentru orice accident in care exista vatamarea unei persoane, trebuie chemata politia la locul accidentului!

      E adevarat ca sunt niste bani in plus, dar daca azi m-ar lovi un asigurat Euroins, mi-as multumi ca am ales DD si nu trebuie sa astept 2 luni pentru banii din fondul de garantare. Plusuri si minusuri.

    • Doar ca nota de adaugire. Chiar daca sunt mai mult de 2 parti (masini sau nu) implicate in accident si nu poti face amiabila, daca doar vehiculele sunt cu dauna se poate folosi. Decontarea directa se poate folosi indiferent de existenta sau nu a amiabilei.

  2. Culmea e ca am folosit decontarea directa exact din cauza unui asigurat Euroins acum vreo 8 luni. Sunt oarecum vecin cu un centru de constatare Euroins, asa ca dupa ce am avut PV de la Politie am mers sa deschid dosarul de dauna. Am sunat sa fac programare initial… nu au raspuns. Am incercat online, dar aveam nevoie de datele din actele vinovatului (chestie imbecila daca celalalt nu vrea sa iti dea actele). Cand am mers la ei mi-au spus ca nu pot sa deschida dosarul fara programare si nu fac programare decat la numarul de telefon la care nu raspundea nimeni.

    Am folosit decontarea directa literalmente in aceeasi zi. Accidentul a avut loc la 9 dimineata, la 10 am terminat de schimbat roata, la 11 am ajuns la birou, la 1 la Politie, la 2 iar la Politie sa iau PV-ul, la 3 ma certam cu Euroins, la 4 am completat online formularul la Asirom, la 4:30 eram la sediul gresit pentru constatare ca cea din Call Center a incurcat adresa Asirom cu cea Omniasig, dar pana la 5 aveam oferta de despagubire pe care am acceptat-o (fiind cu 200 de lei peste estimarea mecanicului + costul de inchiriere a unei masini de schimb – am facut si ITP + pizza de banii aia), iar la 6 banii erau in cont… avantajul de a folosi aceeasi banca cu asiguratorul 😀

    • „nu fac programare decat la numarul de telefon la care nu raspundea nimeni. ” <– Fix mizeriile astea incerc eu sa le evit. Timpul si nervii irositi in astfel de situatii merita alea cateva sute de lei in plus.

    • Da si nu… daca si asiguratorul tau face la fel si pe partea de decontare directa ajungi doar sa dai cateva sute de lei degeaba. Doar ca informatie distractiva, am vazut inclusiv diferenta de 1 leu intre cu si fara decontare directa. 🙂

      Daca la unii asiguratori mizeria e politica a firmei, la altii depinde de agentul la care nimeresti. Eu am dat literalmente de acelasi agent de daune (nume, prenume si fizic) la Astra, apoi la Carpatica, apoi la City Insurance (da, vad si eu „coincidenta” de tip „cine se aseamana se aduna”) iar acum e la Omniasig. L-am vazut si la Groupama pentru ca impart un centru de constatare cu Allianz, deci imi imaginez ca e pe contract/PFA nu angajat al companiei. Iar toate dosarele deschise la el s-au solutionat dupa interventia ASF (CSA in cazul dosarului Astra). De asemenea Allianz din 3 daune instrumentate de ei la 2 au fost OK, la a 3-a au refuzat plata dupa ce am acceptat oferta lor. Acolo s-a rezolvat de vorba buna din fericire, doar cu amenintarea ASF.

  3. Cica service-urile vor refuza reparatia. Gresit. Service-urile destepte abia asteapta sa deconteze pe FGA sume mai mari, bani mai cu intarziata dar sunt bani siguri si fara proces…

Adaugă un comentariu

Politica de confidențialitate. În cazul în care vei bifa opțiunea de mai jos poți oricând să te dezabonezi prin butonul "dezabonare" din fiecare mesaj sau scriindu-ne la contact@trafictube.ro.