It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Mii de „multumiri”!

Adăugat de Un_aradean
Raportează ca șters! 21

Anul acesta in partea de Vest a judetului Arad au fost temperaturi foarte scazute timp de 10 zile si o singura ninsoare. In acest filmulet va prezint starea DN7/E68 din Arad pana in orasul Nadlac, la iesirea spre Ungaria.

Dupa cum veti observa, chiar daca viteza de redare este de 5x, carosabilul arata in unele locuri ca dupa bombardament si nu exista portiune fara gropi. Soseaua a fost reabilitata acum vreo patru ani si in fiecare an, dupa iarna, apar problemele si evident reparatiile.

Ca un platitor de rovinieta, tin sa aduc „multumirile” mele pentru acordarea „sansei” de a-mi rupe masina pe aceasta sosea. Nu vreau sa va zic cum a fost drumul la intoarcerea in Ro noaptea, pe ploaie si cu masini venind din fata. Si acum regret faptul ca nu am luat-o pe bucatica de autostrada dintre Nadlac si Pecica. Macar asa mai scapam de-o parte dintre gropi!

Ca un sfat colegial: daca aveti drum pe la Nadlac, evitati drumul noaptea (si primii km de la unguri sunt praf, la fel si vama) si folositi portiunea scurta de autostrada. S-ar putea varianta Turnu sa fie mai OK si ca drum si ca timp de asteptare.

Soundtrack: Awolnation – Sail
Nightwish – Sleeping sun.

Ce mai caută lumea:
  • cum este drumul E68
  • despre drumul E68
  • mii de multumiri

7 comentarii

  1. Eu iti propun sa dai o fuga pana la oradea si sa mergi pana la beius… DISTRACTIE.

  2. Un_aradean

    @verdenpom: din pacate, sau din fericire, nu am treaba in Beius, dar o sa tin cont de ironia ta rautacioasa la adresa mea si o sa incerc sa caut alta ruta. Filmul are 2 idei principale: prima sa prezinte starea deplorabila a unui drum european si a 2-a sa atraga atentia celor care urmaresc filmarea sa se astepte la ce e mai rau in cazul in care doresc sa paraseasca Romania pe la Nadlac.
    In nici un caz nu neg faptul ca sunt si alte DN-uri/E-uri care sunt intr-o stare la fel de proasta ca acesta, sau poate mai proasta.

  3. Atata timp cat nu exista autoritati care sa traga la raspundere pe executanti, n-ai ce sa-i faci.

    Teoretic in urma contractului semnat ar trebui sa existe si un termen limita de terminare a lucrarilor, termen care nu conteaza in Romania, deci stam cu drumuri/autostrazi in lucru un car de ani.

    Apoi daca se termina lucrarea, se da o garantie acolo. Si nu cred ca este de juma’ de iarna garantia. In ambele cazuri daca s-ar acorda penalitati firmelor executante pentru intarzieri sau calitate proasta, atunci poate s-ar rezolva si problema asta cu infrastructura asta la noi.

    Avem drumurile cele mai scumpe din Europa ca bani investiti per kilometru, dar cele mai proaste si putine drumuri/autostrazi. Iar „babele” se cearta la TV pe unde s-a dus Basescu de Craciun si unde-si face cumparaturile Johannis. Tara de tembelizori.

    Cam lung clipul. Probabil d-aia ai si luat si o sa iei multe minusuri. Doar finalul e interesant si se vad gropile cu adevarat. Deci daca ai fi pus doar ultima parte si cu viteza mai mica sa se vada mai bine, un clip de 2 minute era de ajuns sa ne dam seama cum este drumul si poate ar fi fost apreciat mai pozitiv. + pentru clip

  4. Un_aradean

    @georgyc: intr-adevar portiunea Pecica-Nadlac e mai praf decat Arad-Pecica. Filmul este lung, dar tinand cont de faptul ca am scris si in descriere despre ce e vorba, lumea putea sa isi faca o impresie.
    Din pacate intentiile bune nu sunt tot timpul apreciate.

  5. fetesti7504

    am condus eu pe varianta Turnu … pana la vama este ok … dar sper sa ai telescoape, bucse samd in buna regula din momentul in care intri in Ungaria … nici la ei nu este chiar asa roz … 🙂

  6. @fetesti7504: De acord, insa pe varianta Turnu, pe langa faptul ca stai la coada cel mult 5 minute, drumul nu este plin de gropi, este valurit dar nu risti sa iti distrugi anvelopele si jentile intr-un crater ivit pe neasteptate. Se poate circula lejer cu 80 – 90 km/h cat e limita pe DJ-urile maghiare, insa, atentie la caprioare mai ales intre Battonya si Pitvaros.

    In ceea ce priveste DN7, dupa parerea mea, nu trebuia reasfaltat. Reabilitarea completa ce a avut loc inainte de 2000 (prin 1995 – 1996 daca nu ma insel) a fost facuta ca la carte, asfaltul rezistand mai mult de 15 ani fara reparatii majore. Acum, cu reabilitarea asta ce a avut loc acum 4 ani, cu greu trec 6 luni fara sa fie nevoie de reparatii destul de ample atat pe raza judetului Arad cat si pe raza judetului Hunedoara.

  7. Un_aradean

    @Dani T: o sa incerc si eu varianta Turnu daca mai am drum la Mako. In legatura cu DN7, perfect de acord. Asfaltul de dinainte de „reabilitare” era perfect.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!