It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Neacordare prioritate + accident

Adăugat de Gabriel
Raportează ca șters! 110

De aici m-am ales cu dauna totala economica. Masina evaluata la 7400 Euro, iar dauna la 12500 Euro.

44 comentarii

  1. „Masina evaluata la 7400 Euro, iar dauna la 12500 Euro.”
    Sunt tare curios de daune… sau de marca masinii. 12500 de euro mi se pare imens pt accidentul ala.

    • probabil o masina de marca scumpa dar destul de veche, ca si ani. Oricum:
      1. ori aveai viteza peste limita legala admisa, undeva la 80 de ai franat asa greu
      2. cum stai cu anvelopele ca te-ai dus taras cu ele, in loc sa muste din asfalt. Ti-a intrat abs-ul/

    • La orice franare de urgenta ar trebui sa intre ABS-ul, asta daca ai frane bune.
      Cat despre daune, pentru o masina evaluata la 7-8000 de euro nu cred ca este greu sa ajungi cu reparatiile la 12-13000. Sa ne gandim putin, a fost un accident destul de puternic: airbaguri frontale, capsule pretensionare centuri de siguranta, bara, traversa, capota, capete de lonjeroane, faruri, suporturi faruri, radiatoare, cine stie poate si suporti de motor si alte componente de la motor. Mai adaugi bordul(de la airbaguri), poate parbrizul si faptul ca poate unele piese nu le gasesti decat pe original si ajungi lejer la 10000 de euro.

    • Dorine – De ce te miri? Eu pentru bara+vopsire, far, vopsita o aripa, vopsire un grilaj, ranforsare bara, polistiren bara am primit, proiector+suport proiector ~11000 de lei despagubire pe rca, reparatie service. Diferenta pana la dauna totala era de cativa zeci de leci.

    • Masina este un Golf 6 Variantdin 2012, dar destul de bine echipat. Iar dauna a ajuns la acea suma, pentru ca farurile, doua airbag-uri, plansa de bord si centurile sunt ~ 6000 Euro. Plus alte piese.

    • „1. ori aveai viteza peste limita legala admisa, undeva la 80 de ai franat asa greu
      2. cum stai cu anvelopele ca te-ai dus taras cu ele, in loc sa muste din asfalt. Ti-a intrat abs-ul/”

      Limita de viteza pe acea sectiune de drum este 60 kmh, dar eu nu am apucat sa ating acea viteza. Pe filmul de la camera de spate se observa ca franez cu ~ 50-60 m inainte de intersesctie (se vede lumina stopurilor de frana pe asfalt). nu am franat greu, dar chiar nu am reusit sa-l vad, decat in ultima secunda.
      2. Cauciucurile sunt de iarna si le-am folosit un singur sezon. Fiind undeva la 15-16 grade la ora aceea, probabil ca cele de vara faceau fata mult mai bine.

    • @Gabriel: deci or sarit airbaguri… naspa. Da, se xplica atunci dauna totala.

      Bine ca nu e nimeni ranit si ati si rezolvat amiabil.

  2. Pana una alta pentru autor: muriti daca mergeti cu 50 prin oras? Nu e ca si cum ai fi la formula 1 si nu ai avea semafoare, sau in acest caz bmw

    • Salut. Nu am BMW si nici nu aveam viteza. Acea sectiune de drum, cum am scris si mai sus, are limita 60 kmh, dar eu nu aveam atat. Am avut ~ 55 kmh.

  3. teddycarebears

    in viata exista mereu sansa sa inveti din prima patanie ca sa stii cum sa eviti a doua oara … de data asta au fost prea apropiate cele 2 evenimente ca sa ai timp sa vezi semnele … in rest, sanatate multa !

    se face verde la primul semafor, tu dai blana, noroc ca opreste ala la secunda 12 si iti acorda prioritate … e normal, e logic, e regulamentar, dar trebuia sa fie ceva in faza aia care sa iti sopteasca la ureche … ba baiatule, las-o mai incet ….. 9 secunde mai tarziu nu s-a mai putut evita … vina ta e doar viteza, restul ii apartine celuilalt ….

    ps: pt cei care vor spune ca trebuia sa astepte sa se elibereze intersectia inainte sa intre in ea, era verde de secunde bune ceea ce inseamna ca soferul celalalt a intrat pe rosu …

    • Salut. Celalalt sofer nu a intrat pe rosu. Si el avea verde, doar ca el a virat stanga sa mearga catre Orhidea. Eu merg pe verde aproape 5 secunde pana sa ajung in intersectie. Nu aveam nici viteza cum ai zis tu. Am avut cam 55 kmh. Iar pe camera de spate se vede cum incep franarea cu aproape 50-60 m inainte de intersectie.

    • sincer, ala nu merita lasat cu plasticul in buzunar… manevra pe care a facut-o denota ca e idiot, cum sa virezi stanga prin fata a 3 benzi si mai mult de atat, era si cineva angajat in traversare.
      @gabriel – nu ai nimic de invatat din faza asta, cand e ceva ce poti sa-ti reprosezi atunci da, in cazul asta nu ai cum sa vezi si nici macar sa anticipi asa ceva

      PS: ma seaca treaba asta cu „60 nu e un target” … de ce kkt nu ne taram toti cu 30 pe magheru pe banda 3 atunci?

  4. Si fulmul de la camera de pe spate : https://youtu.be/cZnZIrHleT0

  5. Salut.

    Limita de viteza de 60km/h este o viteza maxima pentru acel sector de drum,nu o viteza target !

    • Salut. Doar am mentionat limita de viteza. In acelasi timp, am spus ca nu aveam acea viteza.

    • Ceea ce inseamna ca, legal, se poate merge cu 69 pe acolo. Deci cu 14 peste cat avea colegul…

    • Nu, Mihai, NU! Viteza maxima legala intr-un sector cu indicatorul pe care scrie „60”, nu este 69. Viteza maxima legala este de 60km/h.

      In Romania toata lumea merge peste aceasta limita pentru ca legislatia nu prevede o sanctiune pentru depasirea cu 1 pana la 9km/h a vitezei maxime pe un sector, dar, in caz de accident se va tine cont de valoarea de 60 (50, 90, 100, 130, dupa caz) nu de n+9.

      Ca si exemllu. In articolul legat de responsabilitatea pietonului in traversare prin loc nepermis este spus explicit: Raspunderea vinovatului este

    • * am validat din greseala fara sa termin:

      Raspunderea pietonului este exclusiva daca soferul implicat respecta toate celelalte reguli de circulatie. Se poate deduce simplu si ca trebuie sa aiba o viteza cel mult egala cu viteza maxima pe acel sector de drum.

      In alte cazuri, respectarea vitezei maxime nu este explicitata, dar raspunderea in caz de accident va fi stabilita tinand cont si de respectarea ei.

    • Toti tristii care comenteaza in defavoarea autorului s-au aflat sau se afla zilnic in postura idiotului care a provocat accidentul! Altfel nu vad de ce ar comenta impotriva unuia care a circulat corect si fara voia lui a patit cele intamplate.
      Nu de putine ori, vad tot felul de persoane care comenteaza fara rost si de asemenea unii care nici macar permis de conducere nu au sau sunt incepatori!
      p.s. Vezi cat la suta au votat cu Dancila si iti dai seama in ce tara traim…
      Hai cu hate-ul, PSD-istilor, va astept!

  6. Toți ar vrea să dea vina pe tine, doar că nu prea le iese. Nu văd sensul să mergi ca un moșneag cu 30 la ora, atunci când ai drumul liber, ai verde. Dacă ai pune un video în care frânezi până la 30 la oră în toate intersecțiile în care ai verde, prima dată ți-ai lua carne de sărbători de la ceilalți participanți la trafic, din spatele tău, apoi de la cei ce comentează aici, ți-ai lua hate, că ce ai vrut tu să le arăți prin acel clip. Așa că oricum o dai întotdeauna vina e a celui care nu are nici o vină și desigur a mortului.

    • Salut. Nu cred ca incearca sa dea vina pe mine. Probabil toti am facut la un moment dat un comentariu bazat pe parerea personala. N-am de ce sa ma supar. Eu nu merg nici cu 30, dar nici nu depasesc mult limita. In cazul accidentului, deoarece plecasem de vreo 3 minute de la serviciu, iar motorul era rece, nu am accelerat brusc sau sa merg cu viteza. Aveam chiar sub limita. Avand DSG, probabil d-aia a mentionat colegul de mai sus ca am plecat repede de la semafor.

    • @Gabriel , esti tu inca proaspat si nu cunosti lumea TT, dar cam catre asta bat unii ^
      Daca erai si pe banda 2/3…mancat erai

  7. Ce oameni triști pe aici. Tot încearcă să-i găsească ceva vină autorului (de ce n-aveai bască, evitai sigur), dar unul nu a întrebat dacă este bine, a pățit ceva. În așa hal a ajuns nația asta, oameni înrăiți și haini.

    @Gabriel Ești bine? Ceva urmări, julituri sau mai rău?

    • Salut. Multumesc de grija. In afara de un tiuit continuu in urechea stanga pentru aprox 12 ore + parea infundata, nu am avut nimic. Din fericire nici celalalt sofer nu a patit nimic. S-a terminat doar cu pagube materiale.

    • Toti tristii care comenteaza in defavoarea autorului s-au aflat sau se afla zilnic in postura idiotului care a provocat accidentul! Altfel nu vad de ce ar comenta impotriva unuia care a circulat corect si fara voia lui a patit cele intamplate.
      Nu de putine ori, vad tot felul de persoane care comenteaza fara rost si de asemenea unii care nici macar permis de conducere nu au sau sunt incepatori!
      p.s. Vezi cat la suta au votat cu Dancila si iti dai seama in ce tara traim…
      Hai cu hate-ul, PSD-istilor, va astept!

  8. Imi pare rau pentru tine. Sper ca ai fost la politie, individul ala nu merita sa mai aiba carnet o perioada. Le-a luat fata celor de pe b2 si b3, care au fost nevoiti sa opreasca, sigur te-a vazut (macar vedea farurile, ca era noapte), insa a zis ca merge, au franat doi fraieri, al treilea de ce nu ar face la fel…

    • Nu am fost la politie (daca pot sa nu fac rau, aleg sa nu fac rau, ca pana la urma puteam fi eu in locul lui), am mers pe amiabila. Daca te uiti atent la film (desi filmat de mine la 1080, dar incarcat la 360), era verde de vreo 3-4 secunde pana ajung eu in intersesctie. Ceilalti de la semafor (nu vreau sa par rautacios, dar probabil pe telefon) nu au plecat. El a crezut ca are timp sa treaca, iar eu nu l-am vazut deoarece aveam obturata calea de masinile de pe benzile 2 si 3. E invatatura de minte si pentru mine ce s-a intamplat.

  9. Nu cred ca vrea nimeni sa acuze autorul de nimic. Toata lumea se gandeste cum putea fi evitat accidentul printr-o atitudine a autorului si raspunsul cred ca e doar prin viteza mai mica. Asa ca, indiferent de limita de 60 care e target sau nu, indiferent de carnea din frigider, singurul lucru pe care putea sa il faca ca sa evite accidentul era sa mearga mai incet. Din pacate e plin de astfel de driveri care trebuie evitati in Bucuresti

    • Daca nu mergea pe acolo era si mai safe, ca nu se intampla…deci autorul este de vina, nu idiotul ala care a fortat intersectia…a se lua ca pamflet…

    • Salut. Am vrut sa trag dreapta maxim de volan, dar era pieton pe trecere. am preferat sa-l lovesc pe cel cu masina.

  10. Ador pro*tii care insista cu „aveai viteza peste limita legala. Dupa mine e culpa comuna”. Romania e plina de „victim blamers”

    • Din pacate asa este. Cel mai probabil, aia fac parte din categoria celor care fac magarii din astea…

    • Pai asa e romanul, s-a nascut cu radarul in cap! Peste tot ii auzi, „avea peste suta”!

  11. Ce as remarca aici, nu are legatura cu autorul si nici chiar cu situatia, ci doar cu dinamica accidentului :
    o masina cam de 7 ani, adica in partea de sus a clasamentului de masina noua in romania, pentru o franare de la 50-60 km/h a avut nevoie de ceva m si timp. ( zic ochiometric 10-15m )
    Este chiar un bun exemplu pentru cei care viseaza ca de la 50 la ora se pot opri in 2 m la trecerea de pietoni daca vor, de aia ei trec smechereste cu 70 pe langa trecerile de pietoni. Inca odata nu are o legatura cu accidentul ci doar cu modul in care o masina franeaza.
    Ptr autor, imi pare rau de incident! Bine ca esti intreg si ca masina si a facut treaba si te-a protejat: nu ai oase fisurare, fracturi etc.

    • Salut. Cum am spus si intrun comment mai sus, probabil daca eram cu cauciucurile de vara ar fi franat mai eficient, dar cum plec des la munte, le-am avut montate pe cele de iarna, cauciucuri care au doar un sezon.

  12. Vad ca lumea considera ca se putea evita daca autorul mergea mai incet. Adevarat, dar oare cel care a virat stanga nu ar fi trebuit sa mearga mai incet, ca sa poata sa opreasca daca apare ceva pe B1, avand in vedere ca el nu vazut banda 1 ca fiind libera sau cu autorul pe dansa din cauza masinilor de pe b2 si b3.
    Mai mult, dupa cum a mentionat un coleg, s-a angajat in viraj cand pietonul inca era pe trecere, dupa mine cam la limita.

    • Cel mai usor se putea evita daca muma responsabilului de trafic din traficul primariei l-ar fi avortat. Idem daca mamicile i-ar fi avortat pe toti cei din politica si 90% dintre romani. De exemplu la oradea mi-a luat 3 ani de petitii continue pentru a schimba temporizarea la un rahat de intersectie, prima petitie a fost trimisa la sfarsitul lui 2015 cand am ramas blocat in intersectie impreuna cu tramvaiele. Buba este aceeasi, verde pentru inainte si la dreapta din sensuri opuse, in romania nu exista verde intermitent dreapta si temporizare selectiva pe sens de mers ci in 99% din cazuri verde pentru ambele sensuri de mers, inclusiv cei ce vireaza stanga. Asta asa ca sa vezi ce inseamna stupizenie.
      PS: mai nou mi-a luat 3 luni cu petitii la politia rutiera pentru a asfalta o strada inainte de a se ajunge la gropane, desigur, au venit, au asfaltat dar au uitat de marcaje…

  13. Alexandru_Paul

    Iar la finalul zilei, in urma comentariilor scrise aici de frustrati si experti de genul „iti spun eu sigur” autorul clipului va fi vinovat 100% :))

  14. Nu cred ca vrea sa dea nimeni vina pe el, sau cel putin oamenii sanatosi la cap nu vor sa dea vina pe el 🙂 doar incercam sa intelegem si sa invatam din accidentul lui pentru viitor. De asta l-am intrebat cum sta cu anvelopele mi s-a parut ca frana nu a tinut cum trebuie, s-a dus taras. Acum cateva luni pe un european m-am trezit cu unu in fata mea si am franat serios de tot, pe langa faptul ca in 2-3 secunde am ajuns de la 110 la 40, simteam efectiv cum anvelopele se sfarma sub presiunea masinii, abs-ul facea galagie, cert e ca am simtit ca masina franeaza ca lumea si nu m-am dus deloc taras.

    • Si eu zic la fel , .. franarea e destul de ciudata. ( mai ales daca e cum spune autorul de la 55km/h)
      Nu e vina lui, logic..

  15. Pentru cei care spun ca am avut viteza mai mare :

    Viteza (km/h) 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140
    Viteza m/s 2,7 5,5 8,3 11,1 13,8 16,6 19,4 22,22 25 27,8 30,55 33,33 36,11 38,88
    Distantaparcursa in timpul de reactie(m/sec) 2,7 5,55 8,32 11,11 13,88 16,65 19,4 22,22 25 27,8 30,55 33,33 36,11 38,88
    Distanta parcursa in timpul (mecanic) de franare(m/sec) 1,50 3 7 12 19 27 37 48 61 78 90 108 130 147
    DISTANTA TOTALA DE OPRIRE (m) 4,27 8,55 15,32 23,11 32,88 43,65 56,4 70,22 86 105,8 120,55 141,33 166,11 185,88
    Sursa: politiarutiera.ro

    Ca sa se vada bine, copiati si dati paste in excel.

  16. Nasol, pacat ca n-ai putut evita dar felicitari ca n-ai tras aiurea de volan, poate il evitai dar riscai sa faci alta prostie. Chiar daca se oftica multi dar eu in 95% din cazuri la ora cand toti pleaca de la munca nu merg cu mai mult de 40-50 avand in vedere ca-s nu multi, foarte multi care nu cunosc elemente de baza al legislației rutiere. Inca ma mentin la 0 accidente. Succes si la cat mai putine accidente.

    • Salut. Daca puteam, trageam maxim dreapta de volan. Am vazut pietonul si am ales sa nu risc. Pe film am vazut ca el a inceput sa fuga cand a auzit frana mea, si posibil sa fi avut timp, dar tot era foarte riscant. Am depus azi cerere la asigurator si acum astept sa vad decizia lor in legatura cu suma despagubita, dar probabil o sa dureze vreo 2-3 saptamani. Am mai avut un accident cu pagube mari, dar acela a fost acum 17 ani, cand aveam permisul de 3 luni. Nu am apreciat viteza in curba, masina a derapat si am lovit o masina parcata, dar s-a rezolvat doar cu amiabila + amenda pentru mine. Oricum, m-am invatat minte.

  17. a ajuns o normalitate sa apara expertii in condusul defensiv sa explice ei cum puteai sa eviti accidentul
    sunt curios daca exista un accident filmat la care sa zica toata lumea, da, nu aveai cum sa eviti accidentul

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!