It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Neacordare de prioritate si accident

Adăugat de nirox
Raportează ca șters! 53

24 comentarii

  1. A fost mascat de dubita careia trebuia sa-i dea prioritate oricum…

  2. Aiaiiaia ce-mi place cum dublati/triplati virajele la stanga voi in bucuresti…

    • BioHazarD

      Iti imaginezi ca altfel n-ar trece decat 1-2 masini nu?

    • Pai 3 benzi, 3 randuri de masini, una pentru fiecare banda nu? 🙂

    • Ar trece… dar la voi in bucuresti toti soferii sunteti nepasatori. Nu trimite nimeni o petitie politiei/primariei sa schimbe timpii de asteptare la semafor si alternarea acestora + ca se poate ocoli prin stanga centrului imaginar dar ma rog, e prea mult. Asa sunt 3 benzi(desi eu nu vad marcajele si nici indicatoarele…) si va puneti 3 in paralel. Sunt curios ce vede ultimul de celelalte 2 masini + ca am vazut destule clipuri cand va adunati cate 6-7 insi pentru acelasi viraj

    • Conținutul acestui comentariu a fost eliminat pentru că nu aducea valoare discuției.

      Echipa TT vă mulțumește pentru înțelegere.

    • @eusunt Tu esti genul ala cu las-o ba ca merge asa, asa-i?

      Niste marcaje care sa forteze soferii sa mearga prin stanga centrului intersectiei in loc sa ocoleasca centrul imaginar? Gen asa: https://spectrum.ieee.org/image/MjczMzQ2Mw.jpeg . Ati fi trecut toti mult mai repede daca ar fi existat marcajul? Ati fi trecut.

      Ar mai fi si alte tipuri de marcaje, poate semafor pentru stanga daca e foarte aglomerata intersectia… Solutii sunt, sunt foarte simple si foarte ieftine, trebuie doar sa vrei sa le implementezi. Dar las-o ba ca merge asa. Primiti fix ce meritati!

  3. Ok, o petitie e o initiativa civica care sa atraga atentia asupra ceva, in acest caz acest ceva este evident. Cauza principala, simpla si la obiect, prea multe masini in Bucuresti pentru ce poate sa duca, cam ca dupa o ploaie d-aia care inunda tot…Infrastructura care nu poate prelua traficul, lucrari incepute si neterminate sau taraganate la nesfarsit. Sa nu uitam ca a noastra primarita are sprijinul politiei locale in fiecare dimineata cand merge la serviciu sa ajunga in 20-25 de minute, in conditiile in care unui om normal pe aceeasi distanta i-ar lua lejer 1.5 ore. Initiative/discutii au tot fost, sa faca benzi de circulatie pentru transportul in comun, sa se deseneze benzi pentru bicicleta, sa se impuna o taxa pentru centru, sa se mearga mai mult cu RATB/STB (aici chestie de oferta, cine stie situatia de aici intelege despre ce vorbim), schimbarea culturii omului sa se mai dea si jos din masina, etc, dar sa nu uitam, marea problema:

    „Conform datelor DRPCIV, parcul auto naţional din România s-a majorat, în 2016, cu 6,21% faţă de anul anterior, depăşind 7 milioane de vehicule, din care peste 1,25 de milioane erau înmatriculate în Bucureşti.
    Astfel, din cele 1,253 milioane de maşini înregistrate în Bucureşti (circa 18% din total), puţin peste un milion de exemplare reprezentau autoturisme. În Capitală, majoritatea vehiculelor se încadrau, la finele anului trecut, în categoria de vechime 6-10 ani (346.594 unităţi), urmată de cele mai vechi de 11-15 ani (301.648 unităţi) şi de cele cu peste 20 de ani uzură (195.666 unităţi).”

    Nu stiu din ce oras esti tu verdenpom, dar Bucurestiul detine recordul de al 3-lea oras ca blocaj al traficului din Europa si ne mandrim in sens negativ. Orasul asta e pierdut din punctul asta de vedere, nu cred ca mai exista o solutie reala la aceasta problema (cand cele de mai sus sunt fail) in afara de eliminarea numarului de masini…

    • Nu e vorba neaparat de masini. Este vorba si de implicarea civica a platitorilor de taxe care din nefericire este aproape zero si s-a ajuns acolo pentru ca voi ati mers la vot si ati pus stampila. Cand au fost probleme ati stat bine mersi, ignoram idioteniile gen colectiv si alte manifestari fara autorizatie ce nu aveau ce cauta… ps: s-a schimbat ceva dupa colectiv? nimic.
      Si da, nicuT are dreptate, las ca merge si asa.
      PS: firea era prezentata intr-un reportaj romania te iubesc daca nu ma insel si da, caschetarii erau prezenti pana trecea domnia firea

    • Bai verde, mai scuteste-ne de parerile tale de 2 bani. Auzi „manifestari fara autorizatie”. In democratie oamenii au dreptul sa iasa in strada. Orice ar zice un parerist ca tine. Vii tu mereu sa ne dai lectii de la 700 km departare.

    • cipper si cine isi asuma aceste manifestari? Cine isi asuma daca sunt ucisi cativa reprezentanti dintre cele 2 tabere? Vrei sa vedem iar mineriade si revolutii?

    • De parca diferenta o face aprobarea lu’ firea. Sunt nascut si crescut in Bucuresti. Am ajuns sa-mi fie sila pur si simplu de acest oras. Am condus zilnic din 2000 pana in 2016. De cand cu revolutia in trafic a moldovencei, 3, 4 zile din 5 masina mea sta in parcare.

  4. NicuT

    La acea intersectie, Bld, Basarabia-Nicolae Grigorescu, cam greu de facut ce ai zis mai sus. Incearca un street view si vezi despre ce e vb. Nu zic ca e imposibil dar aia cu stanga centrului clar nu se poate.

    • De ce sa nu se poata? Temporizarea intersectiei si ai rezolvat problema cu virajele la stanga… eventual un dreapta intermitent pe toate benzile

  5. verdenpom
    Verde intermintent la dreapta exista. Asta cu stanga, cred ca ar merge, cel putin in teorie.

  6. deci dau sfaturi de temporizare si fluidizare a traficului un baiat care maxim ce-a vazut la viata lui e oradea care hai sa zic are 100k locuitori si are video-uri in care educa incepatorii din satu mare … halal

    daca in oradea s-a putut in bucuresti de ce nu … du-te la standup comedy prietenas, mai ai frati ?

    sunt zeci de cazuri de astfel de intersectii unde se face stanga peste linie dubla de tramvai, nu ai cum sa faci semafoare pentru 15 directii, pai daca va pun sa faceti stanga la stefan cel mare spre spital sau inainte voi coborati din masina sa cereti indicatii sa mor de nu

    cu toata dragostea nu ai cum sa extrapolezi situatia din provincie cu ce e in capitala, vorbim de un oras cu suburbii mai mare de vreo 6 – 7 ori minim decat orice e dupa in romania ca aglomeratie urbana

    • Si ce te face sa crezi ca nu am fost si in bucale? Comparativ cu voi bucurestenii, destinatia mea nu inseamna doar brasov/constanta… nu vorbi de 6-7 ori mai mare. Procentual ca trafic oradea este tot ca la bucuresti, ca na, cand e aglomerat in oradea scoti media de 10-15 km/h adica cam cat scoateti si voi in bucuresti. Si ce sa extrapolez? Eu am scris clar, avem o intersectie asemanatoare in oradea doar ca este temporizata, la voi e harababura dar las’ ca merge si asa

  7. Surpriza de după dubă…

  8. verdenpom Baietica dar ce le mai stii tu pe toate….iti statea bine politist…

  9. De apreciat faptul ca cel cu BMW-ul nu a lasat masina in mijlocul intersectiei ca sa iasa din masina si sa-si puna mainile in cap.

  10. pare sa fie cu victime, parca e cineva care se ridica de jos langa golf?

  11. Da. era un nene la vreo 60+ lovit, il ajutau sa se ridice. Nu parea ca l-a lovit in plin, cred ca doar l-a acrosat cu laterala si l-a pus pe jos, se putea tine pe picioare. Dar oricum ar fi, tot cu victime e.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!