Nu a trecut de placere, dar putea sa franeze si sa treaca dupa , nu sa-i taie fata lu ala . Dar de unde bun simt la soferii profesionisti
Nou
florin
Ala cu tractorul probabil semnaliza de ceva timp intentia de a schimba pe b2, existand un spatiu decent sa faca manevra… dar apare soferul care e incapabil sa anticipeze traficul, soferul ala avortat direct in banda 2, care nu e in stare ATENTIE, nu sa franeze, doar sa ridice copita din acceleratie ca sa permita o manevra de intercalare… HUUUO, cum sa-i ia lui dreptul de a merge pe banda, ce semnalizare, sa franeze TOTI pe banda 1, ca sa trece EU, valorosu. Asta e acelasi gen de sofer care foloseste banda de stanga/dreapta ca sa mearga inainte, se baga peste altul in situatie similara dar nici macar nu se sinchiseste sa semnalizeze.
Nou
Ionut
Unu mai idiot ca altul…
Nou
Spark
Cupla exclusiva a autoturismului.
Parca intr-o zona de posibil pericol e ok sa incetinesti/franezi. Nu se predica conducerea defensiva in orice clip? Acuma nu e ok ?
1. Nu se depaseste pe dreapta. (daca tot e sa fim „ca la carte”)
2. Im momentul cand a trecut pe B1 si a vazut ca e plinatrebuia sa se replieze instant pe B2, fara sa mai astepte cateva secunde pe B1.
Data viitoare o sa fie mai atent la astfel de situatii si la toate elementele de pe sosea.
Nou
doctor faust
da’ cu cata bucurie in suflet ai accelerat cand ai vazut ca vrea sa se revina pe b2…
Nou
Patrick Alex
daaaa…nu mai puteam de bucurie :)) ….uita-te mai atent ca am mentinut viteza constanta si am si franat pentru a ii permite sa revina pe B2
Nou
doctor faust
uita-te tu mai atent! La 0.14 descoperi ca are B2-ul blocat si ti s-a activat enzima aia cu „ha, ramane prins fraierul, ia sa ma duc eu pe banda „mea” (desigur) si sa-l blochez” – dar erai pra departe.
hai, lasati..lasati :)))
Nou
doctor faust
*B1 blocat si va reveni pe B2
Nou
florin
ORL-ul scrie pe tine doctore…
Nou
theimpaler
Tind sa merg pe un principiu..cand vezi un tir ca depaseste,sau se baga pe b2 cum e in cazul de fata,are un obsatacol in fata(accident,caruta,biciclist,etc),ori o masina care circula foarte incet.
Nou
florin
Pseudo-soferii cu „masini” si doar drepturi au pretentia ca aia care circula pe B1 sa opreasca… e ceva de neconceput pentru ei sa formeze un fermoar in zonele cu obstacole.
Nou
Insignia
Salut. Observ de ceva vreme comentariile de aici, indiferent de natura. De ce trebuie intotdeauna( 99% din cazuri) cei ce comenteaza sa se raporteze la ce va fi, daca nu facea, daca ar fi, semnalizat, daca ar fi trecut, daca, daca ,daca, etc? De ce nu sunteti subiectivi ? Rezumati-va strict la ceea ce vedeti in clip. Gen, ma angajez in depasire, cel din fata mea (care urmeeaza a fi depasit) vrea sa faca stanga pe un drum secundar si semnalizeaza, si, datorita vitezei(sa spunem, regulamentare, desi nu ar avea relevanta daca cel ce a dorit a efectua manevra de schimbare a sensului de mers nu s-a asigurat)mele de deplasre se produce accidentul. De ce ii trebuiesc acordate circumstante celui ce dorea sa faca staga care, REPET, desi a dat semnal , NU S- A ASIGURAT la schimbarea directiei de mers? De ce atatea polemici?
Nou
spetre0512
avem masini pline de senzori dar pacat ca unii soferi au ramas cu mintea tot in epoca de piatra.
Sunt unii care cred ca daca au semnalizat au prioritate la schimbarea benzii de circulatie… Nu trebuie sa se asigure, nu trebuie sa ia in calcul distanta dintre autovehicule si viteza de deplasare…
15 comentarii
Unii uita sa gandeasca. Credea ca de placere a trecut pe B2?
Nu a trecut de placere, dar putea sa franeze si sa treaca dupa , nu sa-i taie fata lu ala . Dar de unde bun simt la soferii profesionisti
Ala cu tractorul probabil semnaliza de ceva timp intentia de a schimba pe b2, existand un spatiu decent sa faca manevra… dar apare soferul care e incapabil sa anticipeze traficul, soferul ala avortat direct in banda 2, care nu e in stare ATENTIE, nu sa franeze, doar sa ridice copita din acceleratie ca sa permita o manevra de intercalare… HUUUO, cum sa-i ia lui dreptul de a merge pe banda, ce semnalizare, sa franeze TOTI pe banda 1, ca sa trece EU, valorosu. Asta e acelasi gen de sofer care foloseste banda de stanga/dreapta ca sa mearga inainte, se baga peste altul in situatie similara dar nici macar nu se sinchiseste sa semnalizeze.
Unu mai idiot ca altul…
Cupla exclusiva a autoturismului.
Parca intr-o zona de posibil pericol e ok sa incetinesti/franezi. Nu se predica conducerea defensiva in orice clip? Acuma nu e ok ?
1. Nu se depaseste pe dreapta. (daca tot e sa fim „ca la carte”)
2. Im momentul cand a trecut pe B1 si a vazut ca e plinatrebuia sa se replieze instant pe B2, fara sa mai astepte cateva secunde pe B1.
Data viitoare o sa fie mai atent la astfel de situatii si la toate elementele de pe sosea.
da’ cu cata bucurie in suflet ai accelerat cand ai vazut ca vrea sa se revina pe b2…
daaaa…nu mai puteam de bucurie :)) ….uita-te mai atent ca am mentinut viteza constanta si am si franat pentru a ii permite sa revina pe B2
uita-te tu mai atent! La 0.14 descoperi ca are B2-ul blocat si ti s-a activat enzima aia cu „ha, ramane prins fraierul, ia sa ma duc eu pe banda „mea” (desigur) si sa-l blochez” – dar erai pra departe.
hai, lasati..lasati :)))
*B1 blocat si va reveni pe B2
ORL-ul scrie pe tine doctore…
Tind sa merg pe un principiu..cand vezi un tir ca depaseste,sau se baga pe b2 cum e in cazul de fata,are un obsatacol in fata(accident,caruta,biciclist,etc),ori o masina care circula foarte incet.
Pseudo-soferii cu „masini” si doar drepturi au pretentia ca aia care circula pe B1 sa opreasca… e ceva de neconceput pentru ei sa formeze un fermoar in zonele cu obstacole.
Salut. Observ de ceva vreme comentariile de aici, indiferent de natura. De ce trebuie intotdeauna( 99% din cazuri) cei ce comenteaza sa se raporteze la ce va fi, daca nu facea, daca ar fi, semnalizat, daca ar fi trecut, daca, daca ,daca, etc? De ce nu sunteti subiectivi ? Rezumati-va strict la ceea ce vedeti in clip. Gen, ma angajez in depasire, cel din fata mea (care urmeeaza a fi depasit) vrea sa faca stanga pe un drum secundar si semnalizeaza, si, datorita vitezei(sa spunem, regulamentare, desi nu ar avea relevanta daca cel ce a dorit a efectua manevra de schimbare a sensului de mers nu s-a asigurat)mele de deplasre se produce accidentul. De ce ii trebuiesc acordate circumstante celui ce dorea sa faca staga care, REPET, desi a dat semnal , NU S- A ASIGURAT la schimbarea directiei de mers? De ce atatea polemici?
avem masini pline de senzori dar pacat ca unii soferi au ramas cu mintea tot in epoca de piatra.
Sunt unii care cred ca daca au semnalizat au prioritate la schimbarea benzii de circulatie… Nu trebuie sa se asigure, nu trebuie sa ia in calcul distanta dintre autovehicule si viteza de deplasare…