It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

24 comentarii

  1. Pentru ce „-„? Tare curios sunt…

  2. Discutabil, eu am dat + dar nici eu si probabil nici cei care au dat „-” mai sus nu am fi mers cu 100+ km/h pe drumurile alea in valuri, ma intreb daca nu ar fi aparut obstacolul la ce viteza ai fi ajuns ? 130 ? :))

    • Cand a aparut cel cu van-ul aveai 103 km/h pe GPS deci vreo 110 in bord, stai mai usor 😉

    • Nu, n-as fi ajuns la 130, din cauza denivelarilor si a curbelor. Pe tot drumul Faget-Deva, viteza maxima atinsa era 105km/h, chiar dupa ce am trecut de masina din clip. In rest 40-98 (unde nu era nimeni in fata mea), depinzand de trafic.

    • Numai carcotasi. 130km/h pentru Faget-Deva e cam imposibil de atins daca vrei sa ajungi cu masina intreaga la destinatie. Desigur, cu un A8/S Klasse/Seria 7 nu simti asa rau drumul, dar pentru masina e la fel de pacatos si oricum produce un disconfort destul de mare in interior.

  3. Nu era cazu nici de viteza aia, nici de claxoane pe drumul ala. Dar asa apar accidentele. Daca toti ar sti sa se adapteze la situatii nu ar mai fi accidente.

    • Încearcă tu să pui o frână bruscă pe drum ondulat, să vezi ce se întâmplă. Dar îs de acord cu claxonatul, e cam degeaba, dacă nu-ți folosești ochii la ce mai ți-s bune urechile. Probabil era și surd cel cu citroenul 🙂

    • Claxonul era in locul injuraturii, nu ma asteptam sa opreasca din cauza unui claxon. In acel moment deja eram constient ca nu are rost sa franez de urgenta, ca am loc sa trec pe langa. Daca venea cineva din sens opus era mai „interesant”.

    • Bine, eram sarcastic. E foarte bine să claxonezi, că nu știi niciodată ce vor să facă toți nebunii care îți sar în față fără să se asigure. Îs pline drumurile patriei de covrigari care intră pe drum direct pe B2, întorc pe continuă și altele.

  4. AragazCuBuleDeAer

    A fost timp berechet sa anticipezi si sa reduci, daca iesea in acelasi stil un utilaj agricol, era posibil sa mai fi ramas din tine urme de cioburi da la stopurile tale spate la viteza aia…dar nu sunt sigur.

  5. Evident, s-a băgat ca boul, și a plecat la consum. Plus autorului!

  6. Din ce vad pe google maps, drumul are regim de european, poti circula cu 100 km/h, dar conduita preventiva trebuie sa dea de gandit, nu se fac depasiri asa riscante pe drumuri foarte virajate si in panta, decat daca ai vizibilitate mare. Daca nu cunosti drumul si nu stii unde sunt intersectii nu faci depasiri hazardate. Totusi cred ca nici cel care a intrat pe drumul principal nu are o mare vina, este posibil sa nu fi avut o vizibilitate foarte mare, fiind curba si panta. Aici conduita preventiva trebuia sa primeze. In rest sa aveti rotile pe asfalt.

    • Nu a oprit de loc, a intrat direct de pe drumul secundar, mai uită-te la clip cu viteza 0.25 …

  7. @perole Cred ca nici macar nu te-a remarcat pana in momentul claxonului de avertizare, altfel putea s-o calce putin daca a intrat asa neinspirat.
    +

  8. mmmmmm…inus !

  9. Sun curios ce ar fi facut cei care dau minus:
    – stau in spatele masinii depasite si continua cu 60-80
    – depasesc mai lent ca sa nu mearga prea repede (cu riscul de a nu termina depasirea in portiunea dreapta)
    – depasesc si franeaza ca sa nu mearga cu 100
    – frana maxima cand masina apare de pe drumul secundar
    – ???

    Evident cel mai sigur era sa merg in spatele celuilalt pana la Deva, dar nu se poate. 🙂 Si da, puteam frana mai mult (am incetinit cca. 10-15km/h cum se vede), si franeam la maxim daca venea cineva din sens opus, chiar cu riscul ca cel depasit intra in mine. Nu pot sa spun daca o franare de urgenta era sau nu era de ajuns ca sa nu intru in Citroen.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!