It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Un nebun cu permis

Adăugat de Vlad
Raportează ca șters! 101

Filmul începe în Sebeș, unde, la un moment dat, am oprit aproape de mașina cu numărul din titlu la o trecere de pietoni. Am plecat un pic mai tare, dar MCV-ul respectiv a pornit și el la fel de tare. M-a mirat gestul, de acolo și remarca mea „facem liniuțe?”. Când am văzut că banda mea nu mergea înainte era deja prea târziu să frânez și să intru în spatele lui.
Pe parcursul drumului spre Sibiu m-am mai întâlnit cu el de câteva ori, întotdeauna era cu 2-3 mașini în fața mea, dar când am intrat pe centura Sibiului era în fața mea.

Fac o mică paranteză să înțelegem condițiile. Amândoi aveam Dacia Logan cu motor 1.6 16V, eu berlină, el MCV. El avea mașina goală, eu eram cu încă trei persoane plus bagaje, estimez vreo 300 kg în plus față de el.

Revenind, era în fața mea, și eu am început să accelerez, am ajuns la 140-150 cât permite o autostradă uscată + mașina. Văzând că îl prind din urmă, a accelerat și el. În mod normal l-aș fi lăsat în pace, dar având în vedere faza din Sebeș, și faptul că eram pe autostradă unde e ceva mai sigur (nu sunt mașini pe contrasens, pietoni, gropi) am zis să văd ce vrea, și așa am ajuns la ~166 km/h, moment în care l-am depășitdevansat, eu fiind în treapta a 4-a la 6000 ture (alimentarea se taie la 6500). Am văzut în față camioanele și am zis că o să o lase mai moale, am schimbat și eu în treapta a 5-a, accelerația tot la fund.
Ce să vezi, mașina lui era acum în avantaj, m-a devansat și mi-a intrat în față la 170 km/h. Am renunțat în acel moment, mi-a fost clar că nu am de-a face cu cineva întreg la minte.

Addendum
Am înțeles că sunt inconștient că am făcut asta cu încă trei persoane în mașină. Mi-am luat multe măsuri de precauție și viața nu le-a fost în pericol mai mult decât dacă același comportament se petrecea la 130 km/h. Am vrut doar să subliniez că mergând drept, pe banda mea, am pățit ce am pățit. Nu am mers în paralel cu el și să-i fac semne pe geam sau alte prostii.

P.S. Dacă tot vă legați de viteză vin și vă întreb – dacă eram pe Autobahn, fără limită de viteză și pățeam același lucru, era diferit?

Ce mai caută lumea:
  • mercedes a 170 nu merge mai mult 130
  • trafictube com renault inghesuit de tiruri
  • vitezometru instabil passat

115 comentarii

  1. Billy e36

    cred ca trebuia sa-i dai mai din timp a 5-a, prea ai turat-o inutil si nu mi-a placut ca ai mers mult timp pe banda 2 dar sa zicem ca la viteza cu care mergeai, mai rar sa te depaseasca ceva, plus din partea mea in numele injectoarelor desfundate :)))

  2. teddycarebears

    pacat ca aparatul tau nu e omologat de politie … aproape sigur multi din PR dau acum acatiste la biserica sa fie omologat macar din greseala :))

    sorry, – …

    ps: prima varianta de golan mergea cu 175km/h la nici 3 zile dupa ce aparuse pe piata … MCV-ul e a n-a varianta deci nu vad de ce ar fi mai prejos …

    R: Nu am zis că MCV ar fi mai prejos, dar ca aerodinamicitate, MCV-ul suferă un pic din cauza spatelui drept. Am menționat că el are MCV și eu berlină să se știe că, d.p.d.v. tehnic, mașinile erau aproape identice (probabil și el avea tot motorul Euro 4)

  3. Doi golani s-au luat la intrecere … unul mai berbec ca altul. Zici de 1.6 16V-ul de parca ai avea 7.9 L W16 …

  4. Salut, ce GPS ai in bord? Imi place modelul 🙂
    Merci si scuze de off-topic. 😀

    R: E un telefon Samsung Galaxy Nexus în car dock original, cu Ulysse Speedometer.

  5. doar ti-a aratat ce poate … in concluzie ambi ati gresit

  6. Faceam si eu din astea in tinerete.
    Trei persoane in masina, tu cu…dacia si ii dai 170?
    Macar sa nu suferiti prin spitale, muriti direct, corect.

    Deci in puii mei, eu nu mai am curaj sa pun viata altora in pericol. Si ma refer la cine se increde in mine cu viata sa, cand se urac in masina mea.

    Ia un prozac si asculta jazz
    Mare dobitoc MHE ala.

  7. Am uitat sa specifc 🙂
    Mare dobitoc MHE ala.

  8. Bun… deci el e un idiot…MARE!!! Legat de chestii de genu de ce te-ai luat la intrecere blah blah…cam toata lumea mai face dinastea mai ales cand te enerveaza un idiot de genu. Personal nu as fi avut curaj cu un logan sa ma duc la asemenea viteze, pare incredibil de instabila masina iar o rafala mai puternica din lateral putea sa fie foarte neplacuta. Pe de alta parte trebuie sa sustin si eu ce au zis altii inaintea mea: Nici-o problema ca ai facut ce ai facut, dar nu cu alti oameni in masina te rog eu mult. Nu are rost sa iti pui mintea cu idioti cand risti viata altora (mai ales persoane apropiate sau familie).
    @Billy e36: Viteza maxima se atinge in treapta a 4-a, nu a 5-a… O sa observi ca daca bagi a 5-a, si daca sudezi pedala de podea mai mult de 4000-4500 rpm nu o sa mearga. Treapta a 5-a e subunitara (overdrive) si e folosita pentru economie de combustibil.

  9. O fi ala nebun… dar…

    Urat conduci.

    Si atitudinea ta urata (cel putin in clipul de fata) se vede si din comentarii… si cele de mai sus, in scris, si cele din masina. „Ai vrut sa-l depasesti pe asta?”, „el are masina goala, eu cu 300kg mai mult”, etc.

    Eu nu as face astfel de intreceri „de orgoliu”, la asemenea viteze, cu masinile mele care „pot”. Una V6 la 3.6 L si cealalata V6 la 4.0 L. Dar tu, chinuit, la (aproape?) maxim, cu pedala la podea? Cu pasageri? Si zici ca ala e nebun? Ce ai avut de dovedit aici?

    „Am ajuns la 140-150 cat permite o autostrada”. Dar legea cat permite?
    Take your races at the race track… It’s a lot safer… For everybody!

    PS: la faza din Sebes tu ai gresit mai mult. Tot orgoliu. Probabil este un fel de concurs/intrecere intre Loganuri prin Romania. El a gresit doar cu viteza prea mare, daca mergea la fel ca tine cu ~70 in localitate (din cate imi amintesc e peste limita).
    PS 2: minus, de data asta votat. N-as fi votat daca ti-ai fi recunoscut si tu vina, dar tu nici macar o faramita… Pare ca esti mandru de „performanta”.

  10. fascinant! eu ma inscriu pentru ficatul baiatului cu filmarea.

  11. Nu e absolut nicio diferența între cei doi șoferi, ambii sunt inconștienti.

  12. Grozave loganele. Mult mai bine decat cu daciile 1310. 🙂

  13. Total de acord cu Bobby. Esti mai vinovat tu decat cel cu MCV.
    Drive safe

    Eu sunt mai vinovat de ce? Că am mers în linie dreaptă cu viteză mai mare decât limita legală?

  14. Cum se numeste dispozitivul din bord si cum functioneaza?

  15. Ca amandoi au gresit sau nu e o chestiune dar ce a facut MCV-ul la min 1:30 – 1:38 asa ceva nu se face, parerea mea este ca MCV-istul a fost un super mare tembel si putea sa iasa urat de tot.

    Asta este la fel ca cei care vin din spate si iti dau flash-uri ca sa te dai la o parte ca vor iei sa treaca; te dai la o parte cand consideri ca o poti face in sigurata nu cand vor iei. am mai vazut un filmulet postat de cineva cu unu care vroia sa treaca el in fata si dupa ce a trecut a oprit masina si s-a dat jos.
    Inca o data spun IN TRAFIC LIPSESTE CU DESAVARSIRE BUNUL SIMT SI RESPECTUL.

  16. @TicTac – E un smartphone – Samsung Galaxy Nexus si foloseste aplicatia Ulysses Speedometer 🙂

  17. ciudat, cred ca vad dublu. sunt 2 nebuni cu permis in filmul asta. mai trebuia sa va opriti amandoi la benzinarie si sa le puneti pe masa (permisele) 🙂

  18. guma_turbo

    Ce tot va mirati atat nu va inteleg. Voi nu ati mers niciodata peste 130? Chiar asa, vi se pare o viteza supersonica?

  19. Bravo @Billye36 pt „plus din partea mea in numele injectoarelor desfundate”!
    Asta e scuza tuturor tembelilor cu tot felul de cazane care-i dau 170 pe drumurile noastre – curata/desfunda injectoarele!
    @Vlad – doar putin daca-l atingeai in spate sa vezi de decola MCV-ul si facea si dublu/triplu tulup!

  20. clujenii sunt cei mai prosti soferi alaturi de bucuresteni , argeseni si constanteni .
    v-am pupat

  21. Loganul nu are probleme de stabilitate la 170, doar cand vrei sa franezi brusc de la viteza aia, spatele are nevoie de ceva timp sa inteleaga ca ai franat si are putin tendinta sa danseze :))

  22. Imi place ca i-ai aratat tu lui cine este seful. Alta data sa nu se mai puna cu tine.

  23. Faceti atata tam tam pt o viteza de 170. Omu s a asigurat, mergea pe drum drept,fara zapada etc. Imbecil e ala care a schimbat banda. Oricum trebuia sa anticipezi ca ala ti va sari in fata din moment ce l ai vazut ca e cu talpa la podea si ca avea tir sau camion in fata. Daca ai 3 oameni in masina mergi mai calculat ca ai totusi o responsabilitate. Un sofer bun nu se uita numai inainte.Te gandesti, ma idiotu ala nu are de gand sa opreasca la rosu, eu ce fac trec pe verde ca am prioritate?

  24. Mirceatrb

    Daca erai singur in masina, cel cu mcv-ul era cel mai vinovat, pentru ca pune in pericol pe ceilalti participanti la trafic, dar cum nu erai singur in masina, aveai in grija ta 3 persoane (cum se urca in masina asa trebuie sa si coboare), pot spune ca esti mai inconstient decat tipul ala.

    Ai minus.

  25. Astia care nu aveti Logane… ciocu’ mic, e plina lumea de specialisti din auzite!
    Un Logan incarcat e la fel de stabil ca orice masina de pe autostrada aia… iar franarea, la cele cu ABS… spun din experienta, este IMPECABILA!
    Iar la cele fara ABS, de asemenea este foarte precisa, poate va confirma @tutoriale… el facuse un experiment!

    ontopic: O cam alergi, iar faza cu 172, e de fapt cam 180 in bord…

  26. Cred ca nu realizezi ce se poate intampla la 170 daca cel cu loganul te atingea catusi de putin :). Vezi ca zbori cam jos. Acum… fiecare sofeaza cum crede, dar gandeste-te ca esti responsabil si pentru viata pasagerilor + a celor participanti la trafic. Daca ai vazut ca daciotul e nebun, de ce i-ai dat apa la moara? Ca sa ii demonstrezi.. ce? Ca masina ta merge mai repede. What for? Minus…

  27. se pare ca un bucurestean mi-a blocat mesaju:)

  28. Uite-i pe gigei ce se agita ca a prins colegu cu logan 170 :)) … ce ma ale voastre de bulgaria nu prind?

  29. zola decat 170 cu sicriul mai bine 90 cu tancul german inscris pe bulgaria 😉 aici nu e vb de viteza care o prinde masina aici vb de un inconstient care provoaca un alt inconstient la o intrecere stupida si lipsita de sens. Intelegem o rivalitate dacia/renault dacia/bmw dacia/vw dar dacia logan berlina / dacia logan mcv mureau ca prostii si fara vreo sansa de monument la Mioveni in curte

  30. Nu am nimic cu viteza pe care ai atins-o, insa ma deranjeaza modul de abordare a situatiei de pe autostrada. Poti sa mergi tare, te inteleg si eu am facut-o ilegal, dar totusi daca ai vazut ca se baga si e meltean si nu se asigura si nu are experienta de rulare pe autostrada, de ce ai fost mai berbec ca el si nu ai redus viteza?
    Din cate imi dau seama, masina ta nu putea in momentul acela sa atinga o viteza mai mare decat a lui pentru a-l depasi mai repede.

    Oricum, fapta e consumata si in locul tau reduceam viteza, il lasam sa plece ca oricum nu a inteles nimic acolo, a fost pur si simplu o lupta a orgoliilor.
    Ce am invatat din clipul tau? Sa NU fac la fel ca tine, mersi.
    Gandeste de doua ori pe viitor in faze mai dificile, parerea mea.

  31. E un cretin ala… prioritatea de tupeu, bina ca nu te-o atins ca decolati amandoi. Oricum nici tu nu te-ai lasat mai prejos… cum sa mergi cu 170 cu Loganu’? Nu intreb ca mi-i ciuda ca nu pot merge eu sau alte de astea, intreb ca daca asa trepideaza camera care are stabilizare, inseamna ca volanu’ avea multe grade pe Richter… orice incordare sau miscare brusca (voluntara sau nu) si acuma erai aprozar de organe.

  32. io n-am dat la o masina mai mult de 130 cat e pe autostrada…rar 140 ca sa pot sa ma tin de coloana de pe b2 sa trec de tirurile de pe b1 …

  33. Pai daca nu stii sa folosesti b1 a vrut probabil sa-ti dea o lectie:)).

  34. Faptul că ai o aplicație dedicată pentru indicarea vitezei mă face să cred că asta nu e un caz izolat 🙂

  35. Nu compara Autobahn cu fasiile noastre de autostrada. Ca sa nu mai zic ca nu apuci sa stai cu Loganul pe banda 2 pe Autobahn mai mult de 2-3 secunde.

  36. nu voi comenta ce ai facut tu aici, iti spun doar atat: orgoliul a facut mai multe victime decat viteza in sine.

    cand pasagerii iti spun „lasa-l, ma, in pace !” (pe la 1:40) inseamna ca nu se mai gasesc in zona lor de confort si te roaga sa incetinesti.

    „-„

  37. @Vlad: Viteza in sine e mai putin importanta decat capacitatea masinii si responsabilitatea fata de pasageri… Pe Autobahn tu ai avea curajul sa mergi constant cu loganul la 170?
    @Areveul: Daca esti putin atent chiar inainte sa se termine filmuletul, o sa vezi ce „frumos” face masina la acea imbinare de pod. De asemenea, la viteza mare nu ai vazut ce miscari sus jos avea camera? Franarea degeaba e „impecabila” (desi nu e nici pe departe asa la logan) daca tu trebuie sa corectezi constant directia pentru ca masina nu mai poate sa stea drept si stabil pe drum. Si nu, nu am logan dar am mers in multe loganuri si am condus multe loganuri… la viteza mare ca pasager ai impresia ca e barca (de la 140 in sus) iar ca sofer ai impresia ca volanul e conectat la o bucata de marmelada. Dpdv aerodinamic, majoritatea masinilor sunt portante (la o viteza mare, masina are efect de aripa de avion) iar un logan care oricum nu are o masa prea mare, la asemenea viteze pune o presiune de 700-800kg pe drum.

  38. malacu galateanu

    bv nepoate ce nu-ti convine stergi!!!! ia cu minus atunci

  39. Myke_104 franarea, revin e IMPECABILA, nu stiu ce Loganuri ai condus tu, dar ca la orice masina conteaza si cum e intretinuta 😉 Modelul colegului Are in jur de 1,2 tone goala, fa tu calculul mai departe, in nici o masina nu o sa ti volanul drept pentru ca toate drumurile sunt prevazute cu panta pentru scurgerea apelor pluviale, un inconvenient al Loganului ar fi cauciucurile inguste si cu talon mare, amplifica senzatia de „marmelada”…

  40. autostrazile cu limita superioara de viteza au alt setup(benzi mai multe si mai late, marcaje, alta compozitie a asfaltului, bunsimt un pic mai elevat al soferilor, etc, etc) totusi, nu cumva ai si carnet de donator? chiar ar fi o treaba

  41. @xyz + ref. lastaul in pace.

    Inclinam sa il acuz pe mcv-ist, insa dupa discutiile cu trepte de viteze, aerodinamicitate (care BTW e in avantaj mcv.. plafonul lung se comporta ca un eleron) nu mai vreau sa-l apar pe Vlad.

    @Vlad, nu puteai bre’ sa te pui in spatele lui pe autostrada, cand ai vazut ca accelereaza? Cand dai de un „sportiv” d’asta: ori stii clar ca poti sa scapi de el prin acceleratie, ori incetinesti si il lasi pe el sa caute pomul/stalpul potrivit, si tu cauti berea la pub seara, vesel fericit cu prietenii !

    R: Așa o să fac pe viitor.

  42. ps: ce masuri de precautie zici ca ti-ai luat? emceveul se duce cat se poate de la HAZARD in depasirea aia. daca o pala de vant ii devia traiectoria, raba aia era factorul x intr-o mega marmelada de fier si carne.

  43. din pacate sint postate din ce in ce mai multe clipuri realizate de detinatori de permis auto si din ce in ce mai putine clipuri facute de soferi.

  44. @un muc
    man! isi mai pierde si omu’ cumpatul, mai greseste, e firesc!
    Hai sa nu! sa nu chiar asa!

  45. @bogdanb
    daca te incalzeste cu ceva si eu sint detinator de permis auto. mai am mult pana la sofer.

  46. Si eu am masina si pot merge cu 170 km/h :d :))) – ca ai mers prea tare pe autostrada, si faza de la inceput nu am inteles-o.. Trebuia sa-l lasi pe cel din stanga ta sa o ia in fata..

  47. @Passat – esti invitatul meu sa-ti bagi banii in ce fel de coaja vrei; singura problema in filmul asta e faptul ca mcvul ii taie calea, indiferent de viteza! Si 100 daca avea tot urat iesea.

    O pala de katrina daca venea, sau poate un tanc din tufisuri sau un avion care zbura la joasa altitudine… Voi va dati seama ce iesea :))

  48. din pacate,la cat se fura in Romania,noi nu vom avea niciodata autostrazi..mizeriile astea de „autostrazi” in afara ar fi probabil drumul de la casa la toaleta din fundul curtii..noi avem „autostrazi” pline de limitari de 70, 90, si alea fara limitari au asfaltul de rahat..si la cum se dau functiile din prieten in prieten sau din tata in fiu ca sa se fure en gros..nici nu o sa avem vreodata drumuri adevarate..
    eu nu m-as risca in locul tau..nici nu stii de unde apare o groapa si te face varza la viteza aia..sau un inteligent ca cel cu loganul..drive safe!

  49. La 1:40 nici un semn ca ai frana sa eviti o eventuala coliziune. Esti inconstient.
    La viteza aia daca va atingeati va identificau dupa dantura.

    Astia care zic ca e stabila masina la viteza aia : uitati-va putin cum reactioneaza cand cobori de pe pod (1:45). Trebuie sa ai curaj maxim sau sa fii inconstient sa mergi cu viteza aia cu Logan.

    In film vad doar 2 frustrati care confirma stereotipul cu posesorii de Logan.
    Citez de pe alt site :
    „Logan: Atitudinea de „nu mă face nicio maşină, sunt cel mai tare din parcare.”

  50. @RaduP: Cam tot timpul cand merg pe autostrazile din Romania raman socat de faptul ca cele mai multe depasiri sunt facute de Loganuri. Adica de multe ori Ford-uri, BMW-uri, Mercedes-uri etc stau cuminti pe b1 la 120-130km/h si sunt depasite de Loganuri. Logan’s complex =))

  51. La noi se fura si palele de vant! deci totul a fost safe!
    astept sa ma anuntati cand se fura si gropile!

  52. de ce e nebun cel cu MCV ??pun pariu ca daca se ducea pe panda lui tu accelerai …..

  53. @RaduP – explica-ne tu ce face loganu la coborarea de pe pod?

    sunt 50 si ceva de comentarii si nu cred ca gasesc 5 care sa fie pe tema expusa in film. vad tot felul de teorii cu furat, cu basescu, factorul x, viteza din bord nu e defapt cea de pe gps, puterea vijeliei de pe autostrada… sunteti pe langa mai baieti!

  54. Zola, care e „tema expusa in flim”?

  55. Vlad, sa ma scuzi, insa in film nu e doar unul „nebun”. Sunt 2. Poate ar trebui sa-ti pui si numarul tau de inmatriculare la lista…

  56. @xyz – un logan taie calea altuia pe autostrada (viteza)

  57. Nu inteleg de ce au dat atatia ” – „. Auzi, te fac nebun ca ai mers cu 170 =))) Cat de terminat sa fi… iti dai seama ca ei daca or avea carnet nu cred ca au depasit suta ca le scapa volanu din mana…

    Da urat rau face masina la viteza aia..si motoru…
    Ala cred ca se plictisea, da uite asa in plictiseala lui va termina pe toti…

  58. Fix stilul sofer cu toba sparta dar cu element cromat sa se auda mai tare. Rusinos video, amandoi sunteti niste bizoni din punctul meu de vedere: tu daca vezi ca ala e reta, de ce nu l lasi? Era sa intre in camionul ala ca esti tu orgolio si n ai calcat putin frana. Risti viata a 3 oameni ( da baietas, e riscant la 170 la ora cu loganul), daca te ciupea putin ala praf erati la viteza aia. Dar continua sa arati lumii cat de bun e loganul, in poligon daca se poate..in ala de trageri cand se face antrenament

  59. sunt socat ..=))…asa ceva …off frustarea asta..nu dau nici minus nici plus nu cred ca ajuta cu ceva ..caz pierdut

  60. @Zola – tremura ca naiba. Si pe pod si la coborarea lui.
    Probabil unul cu toata tigla pe casa n-ar vrea sa treaca prin asa ceva.

  61. Zola, si eu care auzeam doar „tipetele” alora din masina autorului !
    multumesc ca mi-ai deschis ochii.
    rog adminu’ sa anuleze un vot negativ si sa puna 3 pozitive (cate ar fi primit de la proprii pasageri)

  62. cosmin s.

    chiar ma frapeaza cati CRETINI te admira ca ai mers cu nush ce viteza .. ba, daca tot va place atat de mult viteza, duceti-va pe piste speciale unde puteti trece cu picioru prin podea, cu tot cu acceleratie, dar lasati-ne pe noi, oamenii normali, sa conducem fara sa ne trezim cu voi pe contrasens, sau infipti in noi ca v-a fugit masina de sub voi, de prosti ce sunteti ..
    sau mutati-va in germania, si calcati-o pe autobahn-uri..

  63. cam multe minusuri

  64. Mie mi se pare ca sunt prea multe plusuri 🙂

  65. @RaduP – stii care e scopul suspensiei? si ce s-ar fi intamplat in cazul respectiv daca suspensia era „dura”?
    @xyz – nu am bagat de seama sa miorlaie cineva. daca nu i-a urcat fortat in masina nu vad problema. se numeste asumarea responsabilitatii.

  66. Billy e36

    @cosmin s. – arata-mi pista aia speciala la noi in tara si acum ma duc sa-mi rup ambreiajul pe ea.

    Si a mai zis un coleg de trafictube pe prima pagina a comentariilor, ca numai idiotii spun replica cu ”desfundatul injectoarelor”, te-ar surprinde sa stii cat rau poti cauza motorului daca mergi subturat?

    Si p.s. eu nu folosesc niciodata scuza cu injectoarele, eu merg din placere 😉 la viteze mari

  67. Iulia, nu mai sta in colt, treci langa Bobby ca ai sa vezi mai bine
    🙂

    Billy, atat timp cat nu-i arati cu degetul pe ceilalti vitezomani, e (aproape) ok!

  68. zola, nu cred ca i-a urcat cu forta, dar sunt convins ca nu le-a spus ca se va intrece cu alte masini si e foarte probabil sa ajunga la acele viteze.

    eu nu viteza o incriminez aici, ci ipocrizia.

  69. @xyz – pai atunci nu te mai ascunde dupa pasageri si fii atent ce se discuta in propozitie!

  70. Așa e. Ipocrizia. Bârna din propriul ochi nu se vede!

  71. Eu cred ca loganul avea un ţăcănit…

    …intre volan si scaun…

  72. zola, nu eu sunt cel neatent aici.

    si am mentionat pasagerii doar pentru am auzit ce au spus („lasa-l, ma, in pace”). daca era pe „mute” as fi presupus ca si lor le placea tratamentul.

  73. faur, 🙂

  74. L-ai vazut ca are semnal pus , ai anticipat ca e posibil sa iti taie fata si nimic , n-ai luat picioru de pe acceleratie nici dupa ce s-a bagat in fata ta … si acu vrei sa faci pe victima aici ? Da macar ai demonstrat ceva :)) , ca loganu poate tata , e in shaishpe valve 😀

  75. Senzatii tari in logan la 170 km/h :))) mai avea un pic si decola :)) aveam senzatia ca o sa se desprinda de pe carosabil :)))

  76. Tractoristu

    Pdan , la viteza aia cu aproape orice masina te faceai praf , exceptand bine inteles masinile de la 50000 mii de euro in sus .

  77. Cam nesigur pentru mine. + ca se cam chinuie masina la viteza aia. Eu spun sa nu o fortezi asa tare 😉

  78. cosmin s.

    @Billy e36 e unu in Brasov, mai e unu sinuos prin covasna (nu e de viteza, dar are multe curbe si un asfalt exceptional) si sunt convins ca mai sunt si altele.. daca in cazuri de teribilism ar avea de suferit (in caz de accident) numai teribilistii, i-as ruga cu mare drag sa se rupa in figuri, dar din nefericire intotdeauna se nimereste un nevinovat pe care sa il iei cu tine. si faptul ca nu exista piste legale nu inseamna ca poti sa folosesti orice drum ca pista ta privata..

  79. @Zola – incerci sa-l aperi degeaba.
    Vezi ca nu-s singurul care zice ca masina aproape zboara la viteza aia.

    Loganul e o masina cu garda mare la sol, suspensii moi, anvelopele cu talon mare si aerodinamica slaba (0.36), inadecvata pentru a rula cu viteze ca in filmuletul asta.

  80. Tocmai mi-am adus aminte ca am si eu un film in care mergeam cu 170 pe autostrada… in Romania… dar pe langa ca masina nu tremura ca gelatina in farfuria dusa de un bolnav de Parkinson, am si mers preventiv, pe B1 si in depasiri gandindu-ma ca poate sare unu’ de pe B1 fara semnal sau cu semnal dar in ultimul moment… cred ca il pun pe Youtube ca respuns lui Vlad, poate intelege si el cum tre sa faca o masina la 170 la ora si ce trebe sa faca cand un retard ii taie calea.

    Pana am scris l-am si uploadat: h

  81. Pfuai, ce de minusuri, cred că îi fac concurență lui Vali pe vremea când posta cu pseudonimul Zoso și intrau toți haterii să îi dea minus. Toți vă luați de viteză și de faptul că am Logan și 3 persoane în mașină, dar puțini spun ceva despre ceea ce am crezut că e esențial. Mai ziceți și de faptul că a dat semnal, deci în mintea unora trebuia să-l las (conform cărei legi?)

    SĂ ÎNȚELEG CĂ ESTE UN LUCRU ANORMAL SĂ MERGI PE BANDA TA?

  82. @Vlad: minusurile sunt pentru ca cel mai destept cedeaza… si tu ai fost doar putin mai destept ca ala.

  83. @Vlad : daca ala e dobitoc si vrea sa dea peste tine, ce faci, mori cu dreptatea in mana sau incerci sa eviti?

    1) viteza : la 170 km/h parcurgi 47 m/sec.
    Cand ala s-a bagat in fata ta distanta dintre voi cred ca era 2 m.
    Aveai timp sa eviti daca ala facea vreun gest (frana) ?

    2) nu e rusine sa ai Logan. In schimb e o prostie sa-l fortezi pana la limita.

    3) De curiozitate, se mai urca vreunul din aia 3 cu tine la volan?

    R: Din păcate am uneori atitudinea asta (muritul cu dreptatea în mână)
    1) Când am început să claxonez am ridicat complet piciorul de pe accelerație și mă pregăteam să apăs frâna. Se poate vedea că mașina a scăzut subit la 160 km/h. Dar da, dacă punea frână aveam o problemă mare amândoi.
    2) Știu asta, dar în general pe autostradă mă simt ceva mai sigur să merg cu viteza maximă (nu am făcut asta decât de 3 ori de când am mașina, de 3 ani)
    3) Da, se mai urcă. Nu obișnuiesc să fac chestii de genul acesta și oricum, au motive destule să aibă încredere în mine.

    • @Vlad: de soferi ca cei doi din clip mi-e cel mai frica pe strazi. In Sebes din ambitia prosteasca sa-l faci pe ala ai gresit incadrarea si te-ai dus in alta directie, desi aveai posibilitatea sa reduci si sa te incadrezi bine. La 55 de km distanta iti pui ambitia sa-i arati tu cine-i seful. Pe acelasi drum cu voi mai circula si familii cu copii.
      E curios totusi ca tu nici acum dupa atata timp nu realizezi ca ai gresit. Si nu o data, ci de 2 ori in acelasi clip. (Dumnezeu stie ce-o mai fi fost pe aia 55 de km de la Sebes la Sibiu).

      R: În Sebeș nu a fost neapărat o ambiție, pur și simplu eu obișnuiesc să plec mai tare de pe loc. În 90% din cazuri cei de pe banda 2 nu pleacă tare și, oricum, eu rămân pe banda 1. Am văzut mult prea târziu că banda 1 nu merge înainte, și n-am mai avut ce să fac; să mă duc pe banda 2 nu aveam cum pentru că a plecat și el tare, să reduc și să intru în spate fără să frânez violent iarăși nu aveam cum. Am ales să continui pe drumul greșit și să întorc cu prima ocazie
      În restul drumului nu s-au mai întâmplat chestii ieșite din comun.

  84. @ICS: +

  85. Ala cu MCV-ul se ducea mai in fata si isi lua mai multa distanta cand s-a bagat pe b2 dar era la podea, ce sa mai poata atunci, iar daca statea pe b1 si frana isi topea discurile.
    Totusi interesant cum a trecut lansat pe langa tine la 170 km/h.

  86. @ICS: +(@video: -)

  87. Esti ranchiunos de felul tau? Ambitiile astea prostesti duc de multe ori la tragedii in care sunt implicate persoane nevinovate.

  88. gms80sixtreme

    1 la mana,ca sa te oftic si mai mult si sa-ti alimentez frustrarea (pentru ca orice ai zice asta esti,un frustrat,chiar daca colegii de aici nu vor sa spuna direct),ma indoiesc ca vitezometrul tau arata valoarea corecta,si ca la cum topaie Loganul ala al tau poate mai mult de 140,mai ales ca ala cu mcv-ul a cam trecut pe langa tine de parca stateai…si daca tot te-am ofticat si mai rau si ti-am alimentat ranchiuna,sa trec acum la punctul 2,adica la cele serioase:

    Deci punctul 2 e ca n-ai invatat nimic.Minusurile nu le ai din cauza vitezei(cred ca 99% din cei ce comentam aici ne-a placut macar o data sa vedem ce poate masinuta noastra),ci din cauza atitudinii pe care o ai.Chiar si in descriere nu ai facut altceva decat sa te scuzi ca ai pierdut liniuta,sa gasesti argumente ca masina ta era mai grea,ca aerul era mai rarefiat pe banda 1,ca ai avut vant din fata exact cand ai schimbat viteza,ca una,ca alta…dar argumentul suprem care ti-ar fi adus multe plusuri era sa-l lasi pe nebun sa se duca si tu sa te bagi linistit pe banda 1.Cum a spus si ics,cel mai frica pe drum mi-e de d’astia ca voi…Nu de alta dar vad tare tare multi…Eu conduc un Audi S2,arata ca un Audi 80,dar nu e(pe langa asta e si intretinut,si are cam totul,in afara de caroserie nou pe el)…a,si sa nu uit un lucru esential,imi place sa merg cu viteza(ba mai mult,am si destule amenzi pentru asta).De multe ori,cand depasesc un Logan(sau orice alta masina,treaba lejera pentru masina mea),il vad pe ala cum accelereaza ca disperatul(ca doar nu lasa el un cazan sa il intreaca,nu?).Desi mi-e foarte usor sa-l las in urma,ma abtin…si de ce ma abtin?Un motiv foarte foarte simplu e ca cel mai destept cedeaza…dar alt motiv e ca in martie anul trecut desi mergeam singur singurel pe DN,cu nimeni in jur,s-a gasit unul sa iasa direct in fata mea cu un Opel,la 5m…n-aveam decat 120,l-am luat in plin,si daca nu aveam masina aia nu stiu daca mai scriam azi randurile astea.Nici eu nici el n-am avut nimic,dar nu cred ca-ti doresti ca dupa o asemenea experienta sa te sperii de fiecare data cand vezi o masina iesind de pe o strada laturalnica,si mai mult,vazand asta sa pui frana fara motiv…Bine,oricum cred ca nu intelegi ce spun,si vei continua cu astfel de faze,sper sa nu fi nevoit sa intelegi „the hard way” ca faci o mare mare tampenie!

    R: Legat de pct. 1 ăla nu e vitezometru, e GPS. În bord aveam mai mult, dar e lucru știut că bordul arată cu până la 10% viteză mai mare.

    Legat de pct. 2 – nu mă oftic că am pierdut „liniuța” (deși nu am considerat-o la momentul respectiv a fi așa ceva), ci faptul că mi-a intrat în față la viteza aia. N-aveam ce să caut pe banda 1 din 2 motive: (1) era el acolo și (2) urmau niște camioane.

    P.S.: Asta cu acceleratul am pățit-o și eu de multe ori, să mă apuc să depășesc și persoana depășită să accelereze. Eu însă nu fac asta niciodată. Poți să mă crezi pe cuvânt sau nu, dar dacă vei depăși vreodată un Logan cu sticker Trafictube pe portbagaj, poți să ai și cea mai jerpelită mașină, n-o să accelerez.

  89. clar suferi de „mandria de logan”!!!! mi-am dat seama cand am inceput sa-ti citesc scuzele infrangerii rusionoase in fata unui mcv si avantajele „nebunului cu permis” ca ar fi avut masina goala. momentan nu avem autobahn, dar avem cateva copii nu prea reusite pe cateva bucati de autostrada care le detinem unde intanlim din ce in ce mai des caractere sau sindromuri care ne pun viata in pericol la orice ora. apropos conduc logan 1.6 16v remapat si rar vede 110 km/h pe autostrada. de la mine ai un mare –

    R: Știi că nu este legal să circuli cu mai puțin de 10km/h față de limita legală, dacă drumul ți-o permite, nu?

  90. ce a zis @prucentto este foarte adevarat

  91. @VLAD: Ce ai zis cu 10 km/h fata de limita legala? Daca taceai, filozof ramaneai !!!

  92. @Vlad
    „R: Știi că nu este legal să circuli cu mai puțin de 10km/h față de limita legală, dacă drumul ți-o permite, nu?”

    Presupun ca te referi la limita maxima, da?
    Care-i articolul din lege pentru asta?

    R: Am greșit, articolul se referea la limita minimă

  93. @stai-acolo: http://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/ordonanta-urgenta-nr-195-12-decembrie-2002/#art99 aliniatul 1… doar ca acolo zice ca „daca drumul permite”… si sunt extrem de de acord cu asta. Dar e la fel de greu de dovedit ca franatul brusc… si daca am avea o tara in care ITP-ul l-ar trece doar cine merita, nu ar fi nevoie de asa ceva.

  94. @Rebound11 acolo e vorba despre „limita minima obligatorie”. Adica unde esti obligat la o viteza minima de un asemenea indicator : http://www.permis-online.ro/indicatoare/imagini/viteza-minima-obligatorie.gif

  95. @stai-acolo: asa-i … data viitoare citesc mai atent 🙂 oricum nu l-ar fi scuzat pe Vlad. My bad!

  96. care-i limita MINIMA pe DN-uri? Pe E-uri? In oras? Exista asa ceva? Asta vreau sa vad.

  97. Pe autostrada daca tin bine minte, limita minima e 50km/h deci cu alte cuvinte nu ai voie sa circuli cu o viteza mai mica de 50 km/h iar daca circuli cu mai putin de 40km/h fara justificare iti iei amenda.

  98. @myke
    Stii tu ceva, dar nu exact:

    Art. 74
    (1) Pe autostrazi este interzisa circulatia (…), precum si a vehiculelor care, prin constructie sau din alte cauze, nu pot depasi viteza de 50 km/h.

    Daca ai tu un articol cu viteza minima impusa…

  99. @stai acolo: Nu ma refeream la legislatie speciala ptr viteza minima pe autostrada, nu exista asa ceva (in afara de ceea ce ai mentionat mai sus) doar ca pe autostrazi am vazut indicatoare cu viteza minima 50km/h.

  100. Aia e altceva daca exista indicatoare care sa te oblige la o viteza minima.
    In afara de indicatoare, eu personal nu cunosc vreun articol de lege care sa te oblige la o viteza minima pe o clasa de drumuri, asa cum exista pentru viteza maxima.

  101. Mihai_buc

    Nu stiu ce ai vrut sa demonstrezi. Dar de cand ai intrat pe autostrada, i-ai dat talpa nu gluma ! L-ai vazut pe cel cu care te sicanai in trafic prin oras, si ce ai zis…da-i ! Sa-i arat eu cine e sefu`. In momentul in care ai vazut ca urmeaza tir-ul ala si el tot accelereaza, NU ERA CLAR CE URMA SA FACA ?! Trebuia sa franezi si sa-l lasi sa treaca ! Ce vroiai…sa intre cu 160 in curul TIR-ului ?! Dupa parerea mea, singurul nebun de aici esti tu, nu el.Ca sa nu mai zic…mai uita-te la Euro`n`CAP ce se intampla cu masini izbite la 65 la ora de un zid de beton, dar la 150 ! La viteza aia…ce banca de organe. Vb unui coleg: dupa dantura va mai indetifica !

  102. Chris_307

    http://www.realitatea.net/ce-fac-doi-soferi-inconstienti-pe-o-sosea-din-romania_1106723.html?utm_source=Libertatea&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post
    Ai aparut la stiri, daca doresti poti cere scoaterea deoarece nu are aprobare din partea ta pentru preluarea videoului.

    R: „Doi șoferi, ambii posesori de Dacia Logan, s-a luat la întrecere pe Centura Sibiului” – ce calitate are articolul…

  103. ala are dci, cu i rosu :))))))

  104. MINUS
    Limita e 130 si nu exista „da’ daca…” ! Apoi, ai accelerat pana la 160 ca sa vezi ce vrea… Cum plm vezi ce vrea? Ajungi la 170 si te dai jos sa-l intrebi? Vrei sa vezi ce vrea cand el accelereaza?!

    @Chris_307 videoul e public pe youtube, nu are nevoie de accept ca sa il puna ca embedded…

  105. Astia doi chiar meritau sa se loveasca . Iar asta care a postat filmuletul ar trebui sa nu se mai joace nfs , ca in viata reala nu are „restart” .

  106. unu mai breaz ca altu. pe nici unu nu va tine masina la vitezele alea dar amandoi faceti pe desteptii…unu vrea sa vada ce vrea celalalt iar celalalt se crede smecher ca prinde cu 15-20km/h in plus si schimba banda la limita.

  107. E dreptul fiecaruia sa mearga cu cat considera, poate sa mearga si cu 200, ce e carnetul vostru, e viata voastra? Foarte bine ai facut daca s-a luat cu tine la fuga prin oras, nu trebuia sa il lasi nici dupa ce te-a depasit pe autostrada. Il depaseasi si il tineai in spatele tau cu 100 km/h :)))) Asta merita gibonii de genul asta, ca sa se invete minte.

  108. Alexandru Buhan

    Titlul corect al filmuletului ar fi fost doi nebuni cu permis nu ar fi sunat mai frumos.
    Am vazut niste comentarii foarte rele despre marca masinii Logan din partea unor comentatorii care din auzite spun ca este proasta ca tremura volanu ca marmelada intrebarea mea este ati testat-o ca sa vorbiti asa.
    Din cauza unu incostient care posteaza hai sa bagam in aceeasi oala toti soferii de LOGAN care se comporta prost pe autostrada si in oras.
    Eu am avut Logan din 2004 si a mers perfect nu am depasit viteza legala niciodata pe autostrada si in oras si m-am comportat civilizat fata de alti participanti in trafic.
    Cum ar fi daca as vorbi si eu despre soferii de Audi, Mercedes, VW, Skoda ca sunt cocalari in trafic ca nu respecta regulile de circulatie.
    Am vazut un comentator aici @areveul care este posesor de Logan si incerca sa explice ca nu este naspa Loganu dar multi nu au inteles.
    Totusi hadeti sa nu punem la zid marcile de masini din cauza unor soferi care nu stiu sa conduca sau care sunt beti de viteza.

  109. @Dsh Nu e dreptul tau! Din pacate nu mori singur intr-un accident… De aia sunt reguli ce trebuie respectate.

  110. @Alexandru Buhan
    Pai si cum sa mai discriminam, daca pe marci de masini nu mai merge?
    Doar pe criterii sexiste?! Culoarea parului se mai pune? sau nici asta nu mai merge?!
    😛

  111. @Vlad Da, am vazut ceea ce descrie titlu clipului. Un dobitoc notoriu, fara experienta de mers pe autostrada, care accelereaza pe B1 cand este devansat, duce masina in punctul in care crapa numai ca sa-ti ia fata la viteza aceea, eliminand orice marja de eroare in cazul unui eveniment neprevazut (nu mai pun la socoteala aici faza din Sebes).
    Insa am mai vazut si altceva ce n-as fi dorit sa vad. Cred ca stii mai bine decat mine la ce anume ma refer si daca ma insel pot fi contrazis.
    Am scris aceste randuri pentru ca a trecut mult timp de cand am schimbat primele impresii pe TT si as dori sa o facem si in continuare, vii, nevatamati si deschisi la minte. Drumuri bune in continuare!

    R: Salut și mulțumesc că ai văzut mai mult decât majoritatea („inconștientul care merge cu 170 km/h cu Logan [și cu încă 3 persoane]”). Și cred că știu la ce te referi, da, am riscat cam mult pentru că dacă se întâmpla ceva neprevăzut (el frâna sau pierdea contolul mașinii) n-aș mai fi avut timp de a reacționa. De-asta am și spus că, în momentul în care a început să mă înghesuie, am ridicat piciorul de pe accelerație și mă pregăteam să frânez.

  112. Ca au fost un pic (sau mai mult) inconstienti , este, nu contest si putea sa iasa urat! (Dar sa puna mana pe inima toti care joaca de a sfintii pe aici, ca niciodata in viata lor nu au facut chestii pe care le regreta mai tarziu in ale soferiei).
    Dar nu pot sa inteleg pe aceia care spun niste tampenii si neadevaruri despre logan, numai ca este marca romaneasca si trebuie sa fie neaparat proasta si bineinteles cel mai mare banalism ca cica ar trepida la viteze mari :))))))))))))))))))))))))))).
    Momentan am o Skoda Octavia RS 2.0TFSI de peste 200 CP , dar in anii 2004-2007 am avut si logan, chiar model mai slab ca si cel din filmulet (1.6mpi) Niciodata nu mi-a trepidat la viteze mari, numai motorul era foarte zgomotos. Orice masina poate trepida la viteze mari daca nu are rotile echilibrate sau are ceva probleme la sistemul de direectie. Da am mers si cu loganul 180km/h intr-adevar este altceva ca si cu Skoda RS, dar nu trepida asta-i sigur!!!
    Drumuri bune sa avem si cei care nu au habar sau au circulat in viata lor numai cu loganuri de taximetristi care aveau 400 000 km la bord sa se abtina a spune prostii de cocalari….

  113. fi mai atent cum circuli prin sebes,e mai sigur cu 40 decat cu 70 sunt multe treceri de pietoni si multi pietoni
    ai mare grija sunt din sebes si stiu ce vb

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!