It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Nesimtitul racer

Adăugat de adoase
Raportează ca șters! 70

ATENŢIE: Conţine limbaj nerecomandat minorilor!

Zona Sebastian. Tipul nu si-a pastrat banda si a mai avut si tupeu. Numai ca Loganul e mai ieftin ca masina lui 🙂 si zgarie mai tare… M-am aprins si eu un pic…

83 comentarii

  1. ” ia stai pe loc ba” … :))))))

  2. Si trage si mai bine ca Seatul 😀

  3. pentru asemenea creatură nu se merită să-ţi faci nervi. Consumi si benzina mai zgârii şi conserva :))

  4. Am dat minus pt reactia ta. Dupa ce te-ai racorit vocal trebuia sa-l lasi sa se duca in prostia lui. Nu te cobori la mintea unora.

  5. 9 din 10 soferi in intersectia aia, fac exact aceeasi manevra. Unul m-a si claxonat cand trecea de pe b2 pe b1 fara semnal si s-a trezit cu mine in dreapta lui. Chiar nu intelegea cum s-a putut intampla asa ceva.
    Sfatul meu: Stai pe b2, ca oricum aluneca toti pe b1.

    • Asa procedez de obicei, stau pe b2 si la un moment dat se mai elibereaza. Daca cunosti intersectia stii ca atunci cand ciupi galben sunt foarte mari sanse sa ajungi cand se pune verde la pietoni, exact ca in cazul de fata. De-asta si degajez prin dreapta… sa strangem un pic coada sa ne incalece pietonii. De-asta m-am si enervat, tipul avea loc pe banda lui suficient, aveam si eu loc si nu pierdea nimeni fruntea clasamentului…

  6. Ti-am dat minus pentru reactia de a te lua la intrecere cu acel dobitoc.Sa-ti mai spun la ce pericole te expuneai in situatia aceea ?

  7. Daca intelegi asta inseamna ca intelegi de ce ti-am dat minus.
    ps camera te transforma in justitiar uneori

    • Nu neaparat justitiar, ca nu ma leg aiurea de nimeni, insa ma ajuta foarte mult cu cei care se pun cu mine cand am dreptate. Si e la latitudinea mea, in functie si de comportamentul lor, daca-mi pute gura a ceapa sau a menthol… 🙂

  8. Minus cu două mâini. Reacție total necontrolată. Ai trecut două semafoare pe roșu, era să te urci pe câțiva pietoni, ai croșetat benzile de ziceai că ești în tura de încălzire a cauciucurilor la F1, ai depășit cu mult viteza legală în nenumărate rânduri. Și totul a pornit de la ambiția ta de a depăși în acea intersecție. În care intersecție ai intrat cel puțin pe galben.

    • @gamaraan pe bune minus cu doua maini pentru ambitie 🙂 la urmatoarele postari tot cu ambitie daca vor ma i fi voi da minus cu trei maini 🙂
      ps stiu ce zic 🙂

    • Nu zic ca am reactionat corect, doar am zis ca m-am aprins! Dar de trecut pe rosu, mai uita-te bine. Galben la Sebastian si galben la Trafic Greu. Iar de urcat pe pietoni, nu stiu unde ai vazut tu asta!!! Am depasit pe dreapta tocmai ca am intrat pe galben si b1 era libera.

    • @adoase vezi ca ai incurcat raspunsul la comentarii. eu nu am zis nimic de trecutul pe galben sau de pietoni 🙂 stiu ”ca Loganul e mai ieftin ca masina lui 🙂 si zgarie mai tare” mai ales cielo si bmw dar cum ramane cu ambitia ta ?

    • @Ciprian: scuze, am vrut sa raspuns lui gamaran…

  9. Agresiune la greu. Pe mine m-ai pierdut de spectator.
    Am dat stop la 0:52. Ai o mare bila neagra.

  10. Seful_sefilor

    Ti-am dat plus, dar nu prea merita sa iti faci ambitia in felul ala. Practic, doar ai ambalat masina si v-ati sicanat reciproc. Cum vad eu treaba: ori il blocai si te dadeai jos la el si ii dadeai 2 labe peste ochi ori dupa ce l-ai claxonat si ti-ai facut datoria sa-i atragi atentia ca a gresit, iti vedeai linistit de drum.

    Asa, ai riscat tabla masinii degeaba. Ala la fel o sa faca si data viitoare.

    • Imi vedeam de drum daca nu deschidea usa ca tontu’ si nu ma astepta sa „ne reglam conturile”…

  11. #onlyinRahova
    #baietiiscapatidelaGTApePC

  12. mariusikk

    Minus si as sta cu butonul apasat pe minus vreo 12 ore asa…
    In primul rand de la o faza banala ati ajuns la a pune in pericol ceilalti participanti la trafic.
    Apoi ai vazut ca ala e pus pe cearta/scandal de cand a oprit si a deschis usa sa te injure, din momentul ala tu trebuia sa cedezi pentru a nu escalada conflictul.
    Esti smardoi insa in prima faza cand incearca el sa te blocheze te feresti de el, dupa care ia opreste ba.

  13. Lamuriri: La intersectia respectiva b1 si b2 merg inainte, b3 face stanga. B1 era ocupata de parcatii la Mega Image si se merge pe b2 si b3. Eu, de pe b2, am intrat pe b1 imediat ce s-a eliberat. Tipul de pe b2 (care avea b3 in stanga iar asta se pierdea dupa intersectie) a intrat pe b1 in intersectie. Marcajele exista pe jos. A intrat fara semnal, fara sa se asigure.

    Am mai zis ca m-am aprins si eu, sunt zile cand iti vine sa te urci pe ei… Asta e, mi-o asum!

    Nu sunt smardoi, nu cred ca m-am ferit de el sau ca i-am zis eu „ia opreste, ba”! Eu i-am zis „ia baga-te” cand el incepuse sa se bage in mine. Eu nu aveam motiv sa ma bag pe banda lui tocmai pentru a nu avea consecinte negative. Daca intra el pe banda mea, innoiam Loganul macar cu aripa si bara noua! Cand mi-am iesit din pepeni si a demarat, atunci eram dispus sa risc cateva milioane amenda si sa intru putin in el.

    Cum am mai zis, sunt zile si zile. Ideea e ca eu sa nu incurc pe altcineva in trafic, sa ma bag la tupeu. Nu cred ca eu l-am incurcat cand am decis sa-l depasesc pe b1. El avea liber in fata si putea merge linistit pe b2, nu-i luam fata sau nu-l incurcam cu nimic. Dar sunt si zile cand gresesc, insa nu devin nesimtit.

    • Ca să fiu și eu clar: este evident că cel care, legal, a greșit în intersecție a fost el. În apărarea lui nu se poate spune decât că toți fac la fel acolo din cum se vede pe filmare (merg pe B2 și se repliează pe B1). Și dacă mergeai în coloană, ai fi făcut la fel. L-ai claxonat, te-ai descărcat verbal, chiar dacă ai văzut că s-a oprit și a deschis ușa provocator (sau mai ales pentru că) trebuia să o închei acolo. Ce a urmat e jalnic de urmărit.

      Și observații:
      1. La primul semafor pietonal (când claxonezi), când ajungeți e deja verde la pietoni. Să nu îmi zici că ai intrat pe verde în intersecție.
      2. La 0:23, când te pui în mișcare după racer, semaforul pietonal este încă verde, sunt pietoni pe ambele trotuare care inițiază traversări, te-ai strecurat practic printre ei, pe trecerea de pietoni și culoarea verde a semaforului de traversare.
      3. Dacă nu ai profitat de ocazie să termini spectacolul încă de la început, puteai să o faci de la 1:05. Dar nu ai fost satisfăcut probabil așa că încă o dată ai escaladat situația, total gratuit.
      4. La 1:07 treci pe roșu plin
      5. La 1:34 putea să se înfingă în aripa ta stângă. Rămâneai 30 de zile fără permis și cu portmoneul mai ușor. Ce a fost înainte, cu tot cu filmarea ta, nu te ajuta cu nimic.
      6. Idem ca la pct. 4, la 1:46

      Cam asta am văzut eu.

    • Inca o data, recunosc ca m-am aprins!
      1. La Sebastian am intrat pe galben. Fac de cel putin 2 ori pe zi drumul ala si daca ai galben la semafor prinzi pietonii pe verde. Oricum, daca ciup galben oricat de putin, incetinesc la pietoni tocmai sa nu intre vreo unul mai repede. Plus ca eu deja am franat ca ala a intrat in fata mea…
      2. Cand ma pun in miscare, intr-adevar, erau pietoni pe trecere dar nu ma mai intersectau, ei ieseau de pe trecere, nu i-am jenat in nici un fel.
      4. La 1.07 sau 1.17 nu e rosu deloc. Camera cuprinde 178 grade, poti vedea galbenele pana nu mai apar in camera, deci nu rosu. Recunosc insa ca am fortat intersectia, aveam timp suficient sa franez la galben.
      5. Acolo eram nervos, vezi ce manevre face el si mi-a sarit mustarul (se si aude ce zic). Am mai zis mai sus ca eram dispus sa indoi masina si sa suport consecintele, numai sa stiu ca pe el il „doare” mai tare daca-i stric tuningul.
      6. Celalalt semafor e verde clar, nu stiu unde ai vazut idem ca la pct. 4.

      Inca o data, nu e corect cum am procedat dupa ce i-am atras atentia, dar nu ma judecati dupa cele cateva incidente. Si mai sunt, nu numai ce e aici. Dar sunt momente cand te saturi pur si simplu. Se intampla sa raspuns agresiv cand sunt provocat. Altfel ar trebui sa pun si o gramada de filmulete in care sunt ca de obicei, adica linistit, vazandu-mi de drumul meu. O sa mai pun zilele urmatoare inca 2 accidente (sau le puteti vedea le youtube) in care sunt calm (referitor la limbaj si comportament). Dar, repet, nu-mi place sa fiu provocat, nu-mi plac nesimtitii si tupeistii sau cei care nu prea stiu cum sa conduca astfel incat sa nu sicaneze in trafic (neprovocati).

    • Ok, m-am prins că te-ai prins :). Doar că vreau să corectez un pic ce am scris mai sus, era târziu când am postat și m-am încurcat puțin în minute și puncte 🙂

      – Ai trecut pe roșu la 1:17. Uite screenshot la 1:15 cu galben plin http://i.imgur.com/SkB95l3.png și la 1:16 cu galbenele stinse http://i.imgur.com/XtOqGQz.png .
      – La pct. 6am vrut să zic idem ca la pct. 5.

    • :)) Te contrazic: galben pana ies din raza semaforului. Pe screenshot-urile tale se vede clar galben, nici urma de rosu, nici urma de stins (cand se stinge galbenul apare instant rosu, nu exista timpi morti). Repet, nu zic ca nu puteam sau nu aveam timp sa franez la galben, dar nu am trecut pe rosu.

      Sincer, rosii nu iau decat la trecerile de pietoni fara intersectii atunci cand nu e nimeni prin zona si se pune rosu asa, de flori de mar (vezi Calea Rahova aproape de Antiaeriana si trecerea de la Electromagnetica; da, pe-alea le iau pe rosu la greu cu conditia sa nu fie nimeni prin zona, pietoni sau girofare. Acolo se intampla sa stai si la miezul noptii ca prostu’ 30-40 de secunde ca asa s-a gandit un tontalau sa le programeze).

  14. Posteaza clipul cu accident BMW… Ce ai facut mai departe, politie?

    • Fac o pauza. Am postat 4 clipuri intr-o zi si am inteles ca nu e bine, maxim 2 pe zi. Asa ca fac o pauza si revin apoi cu celelalte 2. Daca mi se permite, le postez azi, daca nu, astept. Detaliez intamplarea si urmarile pe trafictube cand apare filmuletul.

  15. Eu ti-am dat ”plus” pentru ca: filmulet interesant, adrenalina, etc.
    Dar la cata suferinta puteati provoca meriti un mare minus.
    In trafic intalnesti de la nesimtiti pana la analfabeti care si-au luat permisul pe bani.
    Daca nu esti in stare sa-ti controlezi reactiile mai bine renunti la carnet.

    • 🙂 Eram dispus sa renunt la carnet cand nu mi-am mai controlat reactiile… 🙂

    • @adoase, ce motorizare ai pe logan ?

    • Cea veche de 1.6, cred ca 80 de cai putere… Sau 90, desi nu cred ca mai sunt toti in stare buna de atata timp…

  16. am observat in trafic un numar in crestere de neatenti sau de-a dreptul imbecili de Calarasi si Teleorman in ultimul an, aveti grija la trend

  17. ai gresit titlul
    trebuia sa fie „nesimtitul si racerul” 🙂

    • Mergea si titlul asta, acum nu cred ca-l mai pot schimba. Oricum, ne prinde pe amandoi, mai ales ca amandoi suntem pe rand si unul si celalalt… 🙂

  18. AugustinTM

    Prefer sa nu votez, da el e idiot, dar ori te opreai din prima si ii dadeai 2 palme, ori numai continuai cursa infernala pe trecere de pietoni, etc…. ca nu sti cum bunica scapa copilul si iesea in fata ta, sau a lui bineinteles.
    PS: Ce pm de motor avea ala cu seatu` ? Mai scump bodykit-ul de cupra decat motorul lui. 1.4 ? Iar tu ai cumva 1.6 16v ?

    • Nu stiu ce motor avea, dar poate conteaza si soferul, daca schimbi treptele aiurea. Eu nu am 1.6 16V, mi-ar fi placut cu motorul asta dar „pe timpuri” nu era disponibil.

  19. nu votez, dar ce masina zici ca ai? logan? ai facut pipi pe seatul lui tuning :))

    • AugustinTM

      Asta ziceam si eu…. Mai cunosc pe unu` cu un Opel kadett din 80 si ceva toamna, ruginit vai si amar, dar are motor de 2.8, 256 CP 😀 Deabia te ti cu M3u` dupa el 😀

    • Da, Logan. Nu cred ca am facut pipi pe Seat-ul lui, tind sa cred ca el a schimbat treptele aiurea.

  20. @adoase amice iti recomand sa lasi volanul o perioada de timp , nu te mai urca la volan macar 1-2 saptamani si gandeste-te la manevrele care le-ai facut impreuna cu acel individ , gandeste-te la cate pericole v-ati expus pe voi si pe cei din trafic.Ai avut mare noroc ca nu ti-a sarit in fata vreun pieton!!!!!!

    N-ar strica ca o data la 2-3 ani sa fie impus din nou un control psihologic pentru toti soferi!!nu este normal sa reactionezi in halul ala si sa-i expui pe alti participanti la trafic in pericol doar pentru a demontra fata de celalalt ce ?

    Ma poti judeca cum vrei dar asta este opinia mea.

    • Nu am procedat corect, insa la pericole, analizand filmarea, cred ca m-am expus pe mine si pe el. Nici in caz de acrosare nu puteau fi consecinte la alti participanti (derapari sau alte cele). Dar, repet, nu am procedat corect (ma refer la ce a urmat; eu consider ca aveam dreptate ca mi-a taiat calea intrand pe banda mea fara asigurare; vad ca a comentat cineva de pe facebook cum ca banda lui era pe-acolo; il indemn sa arunce un ochi mai atent; insa, m-am exprimat un pic gresit cand am urlat la el ca banda lui face stanga, ma refeream la faptul ca banda lui se duce in stanga, adica lipita de tramvai).

  21. Si nu stiu de ce dar am vaga impresia ca te-ai mai sicanat cu respectivul mai devreme dar nu postezi toata inregistrarea.

    • Te inseli, nu m-am mai sicanat cu el. Nici nu aveam de gand sa ma sicanez cu el, doar sa-i atrag atentia. Mi s-a parut un pic ciudat ca a deschis usa la trecerea de pietoni cand l-am claxonat. Apoi, cand a incetit, mi-am dat seama ca-l mananca dar aveam si eu ceva „furnicaturi”…

      Voi posta si un accident in care un tip intra pe banda mea si ma atinge fara sa-i pese apoi il depasesc si… 😀 Ma atinge mai rau si cu consecinte asupra lui… 😀

  22. Sincer felicitari pentru ca i-ai aratat ca nu prea conteaza masina ci soferul :)) reactia nu prea reusita, dar mie unul mi-ai dat de inteles ca stii ce faci…so it’s ok 😉

  23. Plus de la mine, doar asa ca sa supar maicile virgine care n-au avut niciodata un conflict in trafic.

    • Mda. Mai urmeaza sa dam plus la ceva de genul

      Ca de, doar nu suntem maici virgine care nu am avut niciodata un conflict in trafic.

    • Compari o accelerare si doua slalomuri cu o bataie cu pumni si picioare? Clar seamana intre ele clipurile…

  24. Una este sa discuti cu persoana in cauza si sa-i explici civilizat ce-a gresit daca intelege bine daca nu iti vezi de treaba ta , si alta e sa-i arati tu ca esti mai tare decat el si sa te expui inutil la niste potentiale pericole fara rost …doar asa ca sa-i arati tu cine esti si sa nu fi tu mai prejos.Daca asa credeti voi ca se rezolva un „conflict” in trafic , VA INSELATI AMARNIC !!!

  25. El, ca si ceilalti de pe banda respectiva, a fost gura casca si nu a observat ca sunt 2 benzi de inainte, l-ai claxonat, l-ai avertizat, eventual ii spuneai la geam ca nu si-a tinut banda. Nu te duci in paralel cu el ii spui „tine in p**a mea banda” si apoi te comporti chiar mai josnic decat el.

  26. Incerc sa pastrez un limbaj rezonabil si conform regulilor casei. Sper sa reusesc!
    Esti mult mai agresiv si mai periculos decat celalalt pe care l-ai provocat.
    La intrarea in intersectie esti pe banda a doua in spatele unei maisni pe care o depasesti prin dreapta fara semnalizare. „Tine in p.la mea banda!” se aplia si tie. Mai intai tie. Daca tu faci manevra asta cel din fata ta de ce n-ar face-o? Claxonatul pentru ca a schimbat banda fara semnalizare mi se pare excesiv.
    Mai departe, la formula colocviala cocalareasca de salut „In p.la mea” ce pot sa zic; „o zi bina si tie”

    Ia-ti un concediu; fa ceva…

    • Sunt foarte agresiv in trafic cu cei care ma sicaneaza sau ma deranjeaza. De-asta si conduc Logan, imi permite sa fiu agresiv cu cei care nu respecta traficul si se baga motz. Traficul, atat prin regulile scrise, cat si prin cele „omenesti”, trebuie fluidizat si trebuie sa te adaptezi incat sa nu sicanezi pe cineva. Eu sunt de acord cu conducerea preventiva dar nu o aplic intotdeauna. Sincer, daca ar fi o procedura mai simplificata cu reclamarea accidentelor, as face zilnic 10-15 acrosari. S-ar imputina semnificativ numarul celor care conduc aiurea, se baga aiurea etc. S-ar fluidiza traficul la orele de varf si ar creste simtitor veniturile RATB si Metrorex. Si ma refer strict la bizoni.

      Vad ca Florin a zis ca a crescut numarul celor de TR si CL care se comporta aiurea. Banuiesc ca puteti deosebi un nesimtit (tupeist, bizon etc.) de unul poate neatent sau neadaptat care vine din provincie si nu stie unde sa priveasca mai inainte, strazi, semafoare, enspe benzi, gps, harti etc. De-asta nici nu-mi pun mintea cu toti cu care as putea. Insa la cel cu Seat-ul m-a deranjat atitudinea lui si mi-am iesit din fire. La deschis usa si p.la lui, am raspuns pe masura.

      Legat de schimbatul benzii, cred ca este un articol in care spune ca trebuie se ocupi benzile incepand cu b1. Cand s-a eliberat b1 am intrat pe ea, nu am sicanat pe nimeni, nu am luat fata nimanui, nu periclitam traficul in nici un fel. Tipul avea loc in fata sa-si pastreze banda. Deci, eu am facut-o in deplina siguranta si fara sa incurc. Crezi ca tipul a facut-o in deplina siguranta si fara sa incurce? De-asta n-ar trebui sa o faca.

      Concediu sigur imi voi lua, dar tot cu masina ma voi deplasa, daca ma intelegi. Ideea e sa nu pice vina pe mine, deocamdata la cate acrosari am avut eu am iesit mereu basma curata 🙂 si asta poate spune multe. E mai indicat sa analizam situatia cum ar trebui procedat incat sa circulam corect si fluid, sa nu sicanam sau sa indrumam ce e de facut in anumite puncte cheie din trafic (vezi zone ca Hala Traian, deasupra Pasajului Unirii, Iuliu Maniu, intersectia de la intrarea in Parcul Carol etc. unde nu multi stiu ce sa faca acolo) decat sa analizam situatia intr-un scandal. Credeti ca daca nu se baga in fata mea iesea tot circul?

  27. cred ca daca luai pe cineva pe capota sau si mai rau, conta foarte mult ca TU ai avut dreptate in intersectia aia jegoasa. Nu conteaza ca cineva poate sa moara. TU ai avut dreptate ca un nene cu un seat nu te-a vazut cum fentai traficul ca un om tare grabit, si a indraznit sa curga pe o banda care in 2-3 secunde nu mai era libera din cauza vitezei tale. Fereasca de cel care greseste in trafic si tu esti in spate. Eu zic sa lasi permisul. Nu te tin nervii.

  28. Apropo, ca tot veni vorba de intersecita jegoasa de la Sebastian. Cati dintre voi ati observat cum sta treaba acolo? Stiti ca se vine pe 2 benzi de la Petre Ispirescu apoi, la ondule-ul acela de pe b2 care mai in fata face banda de stanga, se fac trei benzi. B1 trebuie sa intre langa trotuar (unde sunt parcatii) si, cum nu are unde, trebuie sa dea prioritate la b2 care trece in mijloc (b3 in stanga cu semafor de stanga, b2 in centru circulabila pentru inainte si b1 langa trotuar, cu oprirea interzisa). Este si un indicator in dreptul ondule-ului acela care spune lucrul asta. Faceti pariu ca daca vin de pe b2 si la ondule respect marcajul multi ma injura dar nu pic de vinovat? O sa incerc sa fac cateva accidente acolo sa vedeti cum or sa inceapa amenzi la parcati.

    Acelasi lucru e si la intersectia Calea Rahova cu Buzoieni si Vasile Croitoru. Vin 2 benzi de la Petre Ispirescu si aproape de intersectie se fac 3. B1 care merge pe langa parcarea reglementata trebuie sa se lase in dreapta si nu multi acorda prioritate la b2 care se lasa tot in dreapta. Si acolo e de indreptat tablele pe masini.

    Eu as vedea asa gestionata situatia din clipuri, cum e corect sa circuli si ce sfaturi exista. Cu atat mai mult cu cat exista si pareri impartite si care pot fi discutate cu Codul in fata…

    • La intersectia de la Trafic Greu cu Calea Rahova, e altfel administrata: b2 devine b3 direct deoarece b1 se sparge in b2 si b1. Parerea mea era ca trebuia sa ramana aceleasi b1 si b2 si sa apara b3 pentru stanga. Adica b1 si b2 sa se lase usor la dreapta pe langa trotuarul de la Mec. Atunci era mult mai fluida circulatia in orele de varf, ca nu multe masini fac stanga si cei de pe b2 (care devine b3 de stanga) stau sa se asigure sau se incadreaza de la Electromagnetica pe b1 si fac ditamai carnatul, indemnand pe multi sa se bage la tupeu. Lasati comment cei care ati spus cuiva mai departe chestiile astea incat sa apara ceva marcaje sau indicatoare si care v-ati spus parerea legat de zonele fierbinti ale Bucurestiului altundeva decat pe-aici prin commenturi. Eu zic ca merita sa ne luam mai multi concediu macar pentru cate o sesizare ce ar merge imbunatatit in trafic, poate din mai multi vor fi cativa mai norocosi si vor fi ascultati…

  29. Andrelinio

    Cu pitipoanca in dreapta?

    P.S: Misto trage .. ‘ jucaria ‘ ta

    P.S 2: Normal .. ” + „

    • Era, de fapt, cu pitziponcul in dreapta. Erau doi in masina. Mai, orice masina trage in limitele ei, mie nu mi se pare ca trage cine stie ce, ba, din contra, mi se pare ca ma cam rog de ea si ma cam face si la benzina. Eu zic mai degraba ca el nu a schimbat treptele cum trebuie…

      Merci pentru +, banuiesc ca l-ai dat pentru situatia initiala, nu pentru comportamentul meu… 🙂

  30. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Am zis initial ba asta cu loganu e nebun se pune cu dihania aia. I-a dat batuta un logan la un seat leon cu pachet sport.
    Bravo ! + + + + + +

    • „dihania” aia de 1.9 TDI sau posibil 1.6 TDI…pai orice logan de 1.6 il alearga de-i sar capacele.

    • Or fi gresit aia la Mioveni motorul, cine stie ce 24V mi-or fi pus sub capota :))))))). Acu’ fara gluma, totul tine de schimbatul vitezelor la timp. O data m-am luat cu unul cu Golf 4 1.6 si l-am facut, sa nu spuneti ca la acelasi motor Loganul e mai sprinten… Pur si simplu s-a nimerit, omul a schimbat treptele aiurea… La Logan, pentru maxim de sprint, trebuie sa „ciupi” o idee limitarea cand schimbi. Atunci trage cel mai bine.

    • Discutand pe valori brute, daca tu ai 1.1t si el are 1.3t, deja are o masa cu aproape 20% mai mare. Cumva 90CP ai tai (daca ai atatia) > 105CP ai lui. Dar, oricum, astea sunt discutii gen „care e mai tare, Rahan sau Tarzan?”, pentru ca sunt foarte foarte multe variabile in joc.

  31. Eu consider ca greseala lui nu era atat de mare incat sa provoace o asa reactie. Sincer.

    • Nu greseala m-a deranjat asa tare ci modul de smecher de abordare al ei… Daca nu oprea la semafor sa deschida usa si nu ma astepta sa ne rafuim, imi vedeam de treaba mea…

  32. +
    Sunt curios ce mai urmează, cu BMW-ul acela 🙂
    Nu sunt de acord cu ce ai făcut, dar e o vorbă – cine e fără păcat să arunce primul piatra. Văd că sunt mulți fără păcat pe aici. Bănuiesc că ei știu mai bine ce au făcut și ce nu.
    Clip educativ, din nou bun pentru „Așa nu”.

    • Maine vine si BMW-ul si Cielo-ul… Mai am unul interpretabil, dar trebuie sa lucrez la mascare, m-a rugat tipul sa nu pun clipul pe net sa nu aiba probleme la serviciu si am cazut la pace, deci trebuie sa-i acopar identitatea si masina. Mai gasesc in arhiva alte accidente sau faze nasoale si interpretabile… dar toate in favoarea mea 🙂

    • ”Mai gasesc in arhiva alte accidente sau faze nasoale si interpretabile… dar toate in favoarea mea 🙂 ” mai bine stregi parte asta din comentariu. stai linistit ca filmarile tale sunt vizionate si salvate. pacat ca pui in pericol si copii minori.

    • @Ciprian: De ce sa sterg partea aia de comentariu? Ce daca sunt vizionate si salvate filmarile mele? Nu de-asta le-am pus, ca sa discutam pe ele si sa invatam cate ceva (fie „Asa da”, fie „Asa nu”)? Ce intelegi prin „pui in pericol copii minori”?

  33. bravo *oaie, mi-a placut! +

  34. ItzzyBitzzy

    LoL cunosc seatul :)) de la mine din oras !!

  35. Trebuia sa tai din videoclip:))
    Acum vorbind serios, poate ca ai exagerat, dar si unii colegi cam exagereaza in comentarii

  36. Unul mai nesimtit ca altul. Un mare – pentru ca:
    1. Nu ai semnalizat schimbarea benzii la 0:06
    2. Neacrodare de prioritate pietonilor
    3. Treci pe rosu si multe altele
    Din pacate faceti parte din aceeasi categorie de soferi.

    • Poate ca nu am fost eu atent la videoclip, dar ultimele 2 puncte nu le-am vazut

    • Nici eu nu vad ultimele 2 puncte. Intr-adevar, se pare ca nu am semnalizat schimbarea benzii, desi eu sunt prieten cu maneta respectiva, semnalizez si cand sunt singur pe kilometri de drum… Drept dovada, vezi ca si cand ma sicanez cu el ii dau semnal omului…

  37. De data asta NU, impreuna cu un minus… Sa ma explic:

    Nici eu nu sunt prieten cu nesimtitii. Cei mai vechi in TT stiu. My middle name is „назад!” 🙂
    Vezi si:
    http://www.trafictube.ro/uite-ca-nu-vreau-eu-sa-va-las/

    Cand pot, nu-i las, cand nu pot, comentez ceva in cabina pentru mine, si-mi vad de drum. NICIODATA nu m-am luat dupa vreun dobitoc sa-i reprosez ceva DUPA ce faza s-a racit. Cat despre taiat calea sau manevre de intimidare rusesti, asta nici nu-mi trece prin cap sa fac. Daca celalalt incerca sa comenteze primul, da, ii raspund si-i reprosez ce am de reprosat. Dar in nici un caz cu „bai pwla” si alte de-astea.

    Sfat 1 – daca poti in perfecta siguranta pentru toata lumea sa blochezi un meltean, fa-o. Dar daca nu, un claxon scurt si lasa-l in plata Domnului. Vad ca ai tendinta de a-ti boti masina doar ca sa dai lectii, ori asta nu se face, pentru ca inseamna sa depasesti masura.

    Sfat 2 – nu te cobori cu limbajul la nivelul lui. Incearca sa vorbesti calm, chiar daca taios, fara injuraturi ordinare. Asta nu face decat sa toarne gaz pe foc, si totul degenereaza intr-o balacareala reciproca din care nimeni nu mai intelege nimic. Daca nu cumva se lasa cu rage-road. Si totul doar pentru niste injuraturi fara sens.

    • Nici eu nu m-am luat dupa el, initial. Chiar si dupa ce a deschis usa la trecere… Eu am mers normal, insa el m-a asteptat si i-am raspuns si eu cu aceeasi p*la. Tot el a reactionat urat si mi-a sarit mustarul. Lectia invatata: data viitoare imi vad de drum dupa ce fapta a fost consumata. Insa la consumarea ei, decizia imi apartine daca franez sau nu…

      De exemplu, zilele astea puteam sa innoiesc bara in zeci de ocazii, dar mai am ceva de rezolvat saptamana asta si am stat cuminte… Saptamana viitoare, cine stie…

    • Ok. Dar, crede-ma, am vazut destule in viata, si orice discutie care incepe cu „bai pwla” la care se raspunde cu „bai pwla” n-are nicio noima, degenereaza si devine violenta. Nimic nu se rezolva, ba dimpotriva. Vorba budistilor, calea e mai importanta decat scopul, pentru ca acea cale ESTE scopul 🙂

    • Corect, aici iti dau dreptate. Erau atatea variante, poate nu am ales-o pe cea mai buna, dar trecutul nu se poate schimba, viitorul da 🙂 .

  38. so :

    1)Este trasata prost intersectia si gresesti fara sa vrei.
    2)Foarte agresiv, inutil pornit de la claxon etc.
    3)ai trecut pe galben.

    Ai gresit total abordarea si a iesti ce a iesit ( – )

    • La 1. nu-ti dau dreptate, este trasata foarte-foarte bine intersectia. Trebuie doar sa urmaresti marcajele…

  39. cum sa-l umilesti pe ala cu seatu lui tunat, tu fiind cu logan…incredibil..ai cumva pe ea 1.6 16v? oricum mi-a placut reactia!

  40. Ma nene….. Tipu asta nu se baga pe banda 1 dupa care pe banda doi de se urca pe seat ? Ca nu intzeleg …..

    • Ai ghidajele pe jos. Sunt 3 benzi acolo: b3 face stanga si se pierde, b2 merge inainte si ajunge langa tramvai iar b1 ramane pe langa trotuar.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!