It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Nicio treaba!

Adăugat de Sudsemnatu
Raportează ca șters! 53

Pur si simplu, nu a schitat niciun gest de frana, nimic. Avea cedeaza, a continuat drumul fara nicio jena. Mos aprox 70-80 de ani.

19 comentarii

  1. Ceva asemănător am pățit și eu tot cu un moș, el doar mergea înainte, n-avea treabă cu faptul că drumul cu prioritate urma alt traseu: https://www.youtube.com/watch?v=rgU2AXv5D7s

    • si cand te gandesti ca au cele mai ieftine RCA-uri

    • @Sudsemnatu… nu mai exista reduceri de pensionari la rca de vreo 2-3 ani.

    • pug cum dracu sa nu aiba? 61+ ani e mai ieftina… la 61 de ani deja te poti pensiona…

    • @Verdenpom… Cine ti-a spus asa ceva te-a pacalit ! Si crede-ma, stiu foarte bine ce spun…
      Sistemul Bonus-Malus pentru persoanele fizice cuprinde istoricul accidentelor din anul 2009 pana in prezent al acestora.
      Vechimea permisului de conducere nu are nici un rol in stabilirea clasei B/M.
      Se poate lua in calcul si istoricul soferului in aplicarea sistemului de bonus-malus prin folosirea unor coeficienti de corectie ce se aplica suplimentar sistemului bonus-malus, insa acesti coeficienti de ajustare se fundamenteaza la determinarea tarifului si se publica dupa niste criterii stabilite de lege. nu dupa ureche.

  2. Apollo cel pishicher

    Cred ca daca l-ar fi oprit Politia sa spunem habar nu avea ca nu a acordat prioritate, era „fumat” rau 😀

  3. Tu de prioritate de drum drept n-ai auzit?

  4. Nu inteleg cele doua mari obsesii ale multor soferi romani:
    – femeile la volan
    – batranii la volan si RCA-ul lor
    Daca luam statistica, vom observa ca baietii de 18-20 de ani cu BMW sunt in topul accidentelor (mai ales grave). Asta nu inseamna ca toti cei care au varsta asta sau marca asta de masina fac accidente. La fel, nu inseamna nici ca nimeni dintre cei care fac parte din alte categorii NU fac accidente.
    La fel cum poti avea noroc sa dai peste un sofer tanar de BMW care conduce frumos, semnalizeaza, respecta regulile, la fel poti sa dai si peste un batran neatent.

    Peste aceleasi statistici se uita si asiguratorii atunci cand stabilesc preturile. Si probabil ca se uita destul de atenti, pentru ca pe ei ii intereseaza banii – sa isi recupereze pagubele – nu sa ii enerveze pe cativa dintre voi facandu-le in ciuda 🙂

    Daca facem o statistica si mai detaliata, o sa vedem cel mai probabil ca dintre cei mai batrani care fac accidente, un procent destul de mare sunt cei care au probleme cu reflexele, iar dintre cei cu varsta mica si BMW, majoritatea celor care strica renumele (unei marci de altfel bune) sunt cei carora le lipseste educatia si bunul simt.
    Daca pentru prima categorie s-ar putea introduce un mic test medical si/sau practic o data la 2 ani, pentru cei din a doua categorie nu prea se poate face mare lucru de azi pe maine.
    Si in general mie imi e mult mai frica de un idiot care depaseste aiurea in afara localitatii, decat de un batranel care merge pana la piata dupa cartofi. Mai ales ca din experienta in trafic, observ ca majoritatea batraneilor care nu mai au reflexele bune (pe care ii vad mult mai rar decat pe tupeistii tineri), circula cu 20 km/h si in cel mai rau caz ma incetinesc pana se asigura ei de 10 ori. Dar mult mai rar imi pun tabla sau viata in pericol in comparatie cu cocalarii.

    • Q.e.d. Nimic de adăugat, o argumentație fluentă și la obiect.

    • Eu am o teorie, ca pe astia batrani ii ridicam tot noi in statistici ca ii ocolim cand fac tampenii, exemplul clar e videoul de mai sus, daca intram in el contribuia si el sa traga statistica in jos. E adevarat e ca ei merg incet si dinamica unui accident tine si de viteza, ca daca intra acolo cu 70 nu mai aveam cum sa il evit.

    • @Drive TM, exact ceea ce ii spuneam si lui Verdenpom, singurul criteriu care influenteaza stabilirea clasei de Bonus / Malus, implicit stabilirea pretului RCA, este istoricul accidentelor produse de sofer. Alte criterii pe care un asigurator ar vrea sa le introduca se stabilesc conform legii, nu dupa ureche.

    • Unde ai vazut tu șoferi de BMW civilizați sau cu bun simt? Toti dar absolut toți, indiferent de vârstă sunt nesimțiți ori au acel aer de superioritate.

    • Sudsemnatu: daca ei merg mai incet si tie iti e mult mai usor sa ii eviti, inseamna nu numai ca ajung sa faca mai putine accidente, ci si ca sunt mai previzibili si mai putin periculosi, deci RCA mai mic nu neaparat pentru ca ar respecta legea, ci mai mult pentru ca in final… nu provoaca pagube.
      pug: Daca varsta nu ar conta, si singurul criteriu de stabilire al pretului ar fi bonus/malus, iar asiguratorii nu pot umbla in alt mod la pret, atunci cum se explica preturile atat de diferite intre companii? Pana la urma, istoricul este acelasi…

  5. Acolo fazele de genul asta sunt la ordinea zilei.
    La mine, ultima oara, nu era un mos ci o pitzi, care suferea tot de miopie crasa…

  6. DriveTM – Simplu, pentru unele companii nu este un produs rentabil, pentru altele este un produs de baza, fiind cel mai important produs din portofoliu, altele se adreseaza unui segment premium, altele au venit cu preturi de dumping iar mai apoi au avut probleme in plata despagubirilor. Sunt firme care nu sunt interesate foarte tare de acest produs, dar il au in portofoliu. Difera cheltuielile cu vanzarea produsului, cu despagubirile, etc. Fiecare companie isi face strategia ei si pe baza calculelor matematicii actuariale.
    In fond si pretul la paine difera… Gasesti paine si cu 65 de bani si cu 5 lei …

    • pug: deci tu zici ca indiferent de varsta soferului, daca istoricul e identic, pretul RCA-ului e acelasi (la aceeasi firma)?

    • Nu ! Diferă în funcție de grupa de vârstă la care este încadrat.
      Sunt șase grupe de vârstă.
      Cred ca nu am fost suficient de explicit. Ziceam ca nu mai există reducerile pentru pensionari, in sensul ca dacă se prezentau cu talonul de pensie primeau reducere. Dar exista tarife pe grupe de vârstă. Iar fiecare sofer dintr-o grupa de vârstă are tariful individualizat în funcție de istoric și de capacitatea masinii.
      Îmi cer scuze dacă s-a înțeles altceva.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!