It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Oare ce o mai fi cu asta?

Adăugat de Suhaib
Raportează ca șters! 34

B45,Groß-Umstadt,Hessa.La semafor 2 benzi de mers inainte.Ma incadrez cu cateva sute de metri pe banda a doua,pentru a apuca sa ii depasesc pe cei din fata,dar cand ma opresc la semafor,apare si dansul,care accelereaza,si pana la urma ma depaseste,dar apoi franeaza pana pe la 40,si ne continuam drumul asa pentru vreo 17 km(avand in vedere ca e Drum in Lucru )…. Avand o coloana considerabila in spate:(

P.S. : Acest domn care m-a depasit,circula pe B26(Drum Express,Limita de viteza 130 km/h) cu aproximativ 80 km/h.L-am lasat in urma eu avand o masina din ’97 (Fiat Marea Weekend 16V 103PS)….cred ca asta l-a enervat:)))

Just Kiddin’

3 comentarii

  1. Daca era drumul in lucru .. avea vreun semn sa mergi incet .. ca eu nu am vazut nimic in video

  2. Ich bin deutsch, du bist rumanisch!
    Wir habe autobahn, du habe nur klein straBe. Die geschwindigkeit ist nicht fur sie! :))

    Sper ca se intelege ceva. Germana mea e ruginita rau! :))

  3. theporecla

    Doar aici http://de.wikipedia.org/wiki/Kraftfahrstraße ai voie sa circuli cu 130 kmh. Chiar si pe cele doua benzi pe care ai venit pina la semafor , fara acest semn sint tot 100 kmh! La mica distanta de semafor, unde el te depaseste si ramine doar o banda, la aceste stringeri mai intotdeauna e limita de 80 kmh. Intotdeauna, cind ai intersectie (fara banda de accelerare) vei avea intotdeauna limita de 70 kmh. Aceasta poate ramine (nu-ti mai apare „Terminarea tuturor restrictiilor) din motive diverse: intretaiere cu piste de biciclisti (nu sint marcate pe carosabil), intretaieri/intrare in trafic vehicule/agregate agricole s.a.m.d. Iar pe autostrada, unde nu mai este limita de viteza daca se presupune ca ai provocat pagube mari, sau chiar cind vina ii apartine in totalitate „inamicului judecatorul de va obliga cu pina la 40% acoperirea daunelor – conform Tribunalului din Nürnberg. Un alt articol din StVO specifica obligatia de a avea intotdeauna masina in control. Si daca tot o ai in control , „Regulile de baza” art.2 te obliga sa nu aduci daune sau sa pui in pericol. Probabil de aici i s-a pus pata aluia.
    Daca aia circulau mei repede e pentru ca asa facem toti… unii stim unde sint radarele, iar altii se iau dupa ei. :)))
    la 0:09 unde ai indicatorul de semnalizare luminoasa (semafor) trebuie sa fie limita de 70 care este ridicata la 0:035 si care apare iar la 0:53 la continuarea pe o banda… dupa „Depasirea interzisa”. DEh, costa „doar” 120-150€ : http://de.wikipedia.org/wiki/Verkehrszeichen

    Si ce era mai important am uitat: daschamurile sint aproape interzise in Germania.. atit timp cit nr. de inmatriculare si persoanele sint identificabile. De ce „aproape”?! Pentru ca nu e vorba direct de cam ci de protectia sferei private. Am multe exemple din media dar…. deocamdata: http://www.adac.de/infotestrat/ratgeber-verkehr/verkehrsrecht/Dashcam/Situation%20in%20Deutschland.aspx?ComponentId=219667&SourcePageId=202144

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!