Foarte buna asta. Si eu m-am gandit de multe ori ce misto era daca aveam niste semnalizatoare si pentru inainte, pt cazuri de astea.
Dar multora le e greu cu doua, darmite cu 3. :)))
Nou
Strainul
Semnalizarea se utilizeaza la schimbarea directiei de mers. Ce directie de mers schimbi tu?
Atata timp cat aia au semnal de cedeaza… nu cred ca se mai pune problema semnalizarii.
Dar exista si exceptii (acel…”sofer”) care nu tin cont de asta. Si cum semnul de cedeaza mai implica sa te si opresti… de ce sa mai consumi benzina ?
Nou
Lucian
gigi greseste oricum.
1. Tu mergeai pe banda 1, daca o luai la stanga, pe drumul principal, continuai tot pe banda 1, deci el oricum trebuia sa-ti dea prioritate.
2. In cazul de fata, cand tu ai mers inainte, trebuia sa-ti acorde prioritate.
Nou
jun3or
La intrebarea cum semnalizez pentru inainte,raspunsul este acelasi ca si cum ai fi intr-un giratoriu. Dar dupa cum bine ai spus si a notat si Lucian,degeaba semnalizai ca „gigi” tot la fel facea
Oricum, mie mi se pare o prostie sa semnalizezi intrarea in giratoriu si sa nu semnalizezi iesirea.
Adica daca intru in giratoriu de ce sa mai semnalizez cand strada e perpendiculara pe sens?!
Din cate stiu eu, se semnalizeaza schimbarea directiei de mers si nu faptul ca ramai sau nu pe drumul principal. Dar explica-le asta romanilor, ca n-o sa inteleaga.
Nou
vvv
si cu semnalizare, si fara, batmobilul ala te lua din plin daca nu franai, asa ca…. tre sa ne gandim sa belim ochii in intersectii si sa nu ne bazam ca avem prioritate.
Nou
st3fun
in acest caz, scoti mana pe geam, si arati incotro vrei sa mergi 🙂
Nou
Calin
Daca semnalizarea de stanga nu, semnalizarea de dreapta nu, atunci pune si tu avariile :))
Prima varianta care „a sarit” a fost a lui Calin, dar cred ca semnalizarea apasand frana e mai buna in situatii de genu’ asta 🙂
Nou
C.Marian
Ah, maestre, prin zona pe la mine te invarti hm ?
Am avut si eu de multe ori problema asta, in schimb, incetinesc si ma duc inainte doar dupa ce observa cel din dreapta ca eu vreau sa merg inainte.
Nou
Tibike
Acolo drumul e lin spre stânga, e lesne de înţeles că „fără semnal” înseamnă că tu continui drumul spre stânga iar „semnal dreapta” înseamnă că ieşi din drumul pe care te aflii şi continui pe oricare din cele două străduţe laterale drumului. Cum s-a mai spus, e similar cu giratoriul. Deci ai prioritate.
Cred că întrebarea mai interesantă e ce se întâmplă dacă intersecţia ar fi în cruce. Cred că se schimbă treaba.
Nou
tubegirl
Ca marea masă a clămpăilor care fac stânga pe drumul cu prioritate nu semnalizează, asta nu are legătură cu problema, tu nu ai ce semnaliza pentru că mergi înainte. „Lin spre stânga” și „drum principal” nu există în lege, sunt din folclorul tractoriștilor.
16 comentarii
Foarte buna asta. Si eu m-am gandit de multe ori ce misto era daca aveam niste semnalizatoare si pentru inainte, pt cazuri de astea.
Dar multora le e greu cu doua, darmite cu 3. :)))
Semnalizarea se utilizeaza la schimbarea directiei de mers. Ce directie de mers schimbi tu?
Atata timp cat aia au semnal de cedeaza… nu cred ca se mai pune problema semnalizarii.
Dar exista si exceptii (acel…”sofer”) care nu tin cont de asta. Si cum semnul de cedeaza mai implica sa te si opresti… de ce sa mai consumi benzina ?
gigi greseste oricum.
1. Tu mergeai pe banda 1, daca o luai la stanga, pe drumul principal, continuai tot pe banda 1, deci el oricum trebuia sa-ti dea prioritate.
2. In cazul de fata, cand tu ai mers inainte, trebuia sa-ti acorde prioritate.
La intrebarea cum semnalizez pentru inainte,raspunsul este acelasi ca si cum ai fi intr-un giratoriu. Dar dupa cum bine ai spus si a notat si Lucian,degeaba semnalizai ca „gigi” tot la fel facea
Monumentale sunt fazele din giratoriu când mulți semnalizează stânga că cică rămân în giratoriu dar nu semnalizează dreapta la ieșire..
@ claudiu
aia uita semnalul asa sau le e lene sa dea din deget.
Oricum, mie mi se pare o prostie sa semnalizezi intrarea in giratoriu si sa nu semnalizezi iesirea.
Adica daca intru in giratoriu de ce sa mai semnalizez cand strada e perpendiculara pe sens?!
Din cate stiu eu, se semnalizeaza schimbarea directiei de mers si nu faptul ca ramai sau nu pe drumul principal. Dar explica-le asta romanilor, ca n-o sa inteleaga.
si cu semnalizare, si fara, batmobilul ala te lua din plin daca nu franai, asa ca…. tre sa ne gandim sa belim ochii in intersectii si sa nu ne bazam ca avem prioritate.
in acest caz, scoti mana pe geam, si arati incotro vrei sa mergi 🙂
Daca semnalizarea de stanga nu, semnalizarea de dreapta nu, atunci pune si tu avariile :))
Prima varianta care „a sarit” a fost a lui Calin, dar cred ca semnalizarea apasand frana e mai buna in situatii de genu’ asta 🙂
Ah, maestre, prin zona pe la mine te invarti hm ?
Am avut si eu de multe ori problema asta, in schimb, incetinesc si ma duc inainte doar dupa ce observa cel din dreapta ca eu vreau sa merg inainte.
Acolo drumul e lin spre stânga, e lesne de înţeles că „fără semnal” înseamnă că tu continui drumul spre stânga iar „semnal dreapta” înseamnă că ieşi din drumul pe care te aflii şi continui pe oricare din cele două străduţe laterale drumului. Cum s-a mai spus, e similar cu giratoriul. Deci ai prioritate.
Cred că întrebarea mai interesantă e ce se întâmplă dacă intersecţia ar fi în cruce. Cred că se schimbă treaba.
Ca marea masă a clămpăilor care fac stânga pe drumul cu prioritate nu semnalizează, asta nu are legătură cu problema, tu nu ai ce semnaliza pentru că mergi înainte. „Lin spre stânga” și „drum principal” nu există în lege, sunt din folclorul tractoriștilor.