Adaugă comentariu

6 comentarii
  1. Nou

    Skoda aia e de fapt un VW Passat B5.

  2. Fara inventar la rudele decedate si nici la coliva ???

  3. @Seb Un motiv in plus pentru care oprirea e interzisa in sensurile giratorii. Pe langa faptul ca deranjeaza traficul, mai poate supune soferii si la teste de atentie si reflexe 🙂
    +

  4. Parca oprirea in giratoriu n-ar fi o gogomanie suficienta. Dar, in plus, mnezau’ mamii lor de asigurare si semnalizare la plecarea de pe loc, ca nici jumatate dintre soferi nu fac asta.

    • Se vedea semanlizarea dar eu am presupus ca-i pe avarii. Oricum, nu pornesti din loc asa pus si simplu, chiar daca te grabesti sa nu incurci lumea.

    • Pai da, pentru ca avariile au devenit un soi de scut care iti permite sa opresti oriunde, in mintea unora. Acuma pentru unul din spate sau din lateral, care vine si nu vede partea din dreapta a vehiculului cu avariile puse, e greu sa ghiceasca daca e semnalizare stanga, de iesire, avarii pe bune, sau avarii de jmeker. De obicei noi presupunem ultima varianta, pentru ca suntem sufocati de ea zilnic.
      Folosirea abuziva a avariilor creeaza confuzii majore.
      Azi am intalnit un nene cu avariile puse care bloca o banda si jumatate intr-o zona in care aproape tot sensul de mers era blocat de utilaje si santuri din cauza unor lucrari de reabilitare. L-am cam plefturit in gand, unii l-au claxonat, dar cand treceam de el mi-am dat seama ca erau avarii reale. Omul avea clar o problema. Am oprit 50m mai incolo, unde nu blocam nimuc, si m-am intors sa vad daca il pot ajuta. Din fericire pentru el, alti 2 soferi oprisera si ei si, impreuna cu cativa muncitori, au sarit sa-i impinga masina avariata pana intr-un loc unde nu mai incurca circulatia.

Vezi si...