M-am oprit de aiurea sa vad ce face unul în buza unei treceri de pietoni, spre o strada cu sens unic.
Cam asta vedea el, daca vedea. http://goo.gl/xNZzTZ
M-am opritd aiurea (cica sa dau prioritate la niste nehotarati) dar de fapt ma uitam la taxiul care a intors in intersectie, ocolind dibaci camionul. http://goo.gl/rJoaxU
M-am oprit al doilea la semafor si am ajuns primul. Ala a trecut pe rosu sau nu ? 😉
M-am oprit nitel de aiurea, sa nu fac poc cu o tanti care nu vazuse linia continua. Tipul cu duba avea chef de discutii. http://goo.gl/j8q9W5
Ma opresc de aiura sa-l vad pe unul cum se da el pe sraduta. Tramvaiul alb cu 4 roti coteste.
http://goo.gl/PX5eJp
23 comentarii
ca tot ne luam de greselile altora:
stop la 1:51 deja te bagi pe banda 1, semnalul incepe sa se auda pe la 1:52. Deci mai intai ne bagam dupa care dam si semnal.
@mariusik mincinosul, care zicea ca nu mai calca pe aici.
Unde vrei sa pun semnal ? Pun in post-productie cat vreau. Sa nu-ri explic ca maneta aia de semnal are 5 pozitii. Repaos. „ciupit stanga”, „blocat stanga” si respetiva la fel pentru dreapta. Pot sa o tin pe ciupit cat vreau si apoi sa o dau mai sus.
http://www.trafictube.ro/bravo-tie/comment-page-1/#comment-218356
offtopic, cum se cheama melodia de la 0:34 ?
ontopic, mi-a placut manevra taxiului de la 0:28 si reactia ta :)) „ce dracu’ fa…BAAAA…” priceless.
care-i faza cu sunetul din conversatia de la sfarsit? Ai refacut toata convorbirea? wtf?:))
@GhiciCine Cred ca un remix de la Touch and Go – Would You … sa nu ma intrebi ce intra dupa jingle ca nu spun, dau o varianta. http://www.youtube.com/watch?v=qigaJOTqpWE
@lezazA Conversatia de la sfarsit puncteaza reactia individului. Am eliminat o pauza dar nu inainte de a ridica manual nivelul, pe portiuni. Nu m-am mai complicat cu filtrare adaptiva si alte bazaconii. Dialogul e real, nu pun vorbe in gura nimanui.
Ce nebun.Puteai sa o ocolesti linistit pe proasta, dar nu mai aveai material de postat. Ca replica zi-o pe aia cum ca era ala in dreapta ta si eu o sa te cred pe cuvant.@Valy1 daca ala cu dubita de la Vexio ar fi fost in dreapta lui, nu i-ar mai fi zis la semafor ca s-a oprit asa „aiurea”. Clar era in spatelel lui. Si cum in dreapta autorului nu a aparut decat dubita dedu singur raspunsul la afirmatia ta.
@Ursul Grizonat nu e problema ta daca intru sau nu intru eu aici. Atata timp cat sunt si oameni cu care se poate comunica civilizat o sa intru cat si cand vreau eu. Legat de maneta de semnal poate masina ta o fi mai speciala a mea si masinile care le-am condus aveau doar 3 (repaos, semnal stanga, semnal dreapta). Stiu ca te deranjeaza observatiile facute la unele greseli pe care le faci si tu si ca oricare dintre noi (nimeni nu poate conduce abolsut perfect), dar macar unii si le recunosc sau si le accepta, asta tine de caracterul fiecaruia. 😉 Cam atat nu ma mai amestec in viitor in clipurile tale, nici nu ma voi mai obosi sa le vizionez.
intr-adevar te-ai oprit absolut aiurea, avei loc sa ocolesti .
Da, mah, m-am oprit aiurea. Am preferat sa fac asa pentru ca pentru a trage de volan dreapta trebuia sa ma asigur. Am preferat sa stau cu ochii pe nebunda decat sa fac eviatri in stil NFS. Aveti NFS style in http://www.trafictube.ro/cretin/
cu injuraturi, cu viteza mare pentru conditiile date, etc.
De ce l-ai cenzurat pe DUBIST?Manca precum capra varza?
@mariusikk-semnalizatorul are urmatoarele pozitii:-stanga-neutru-dreapta cam asa le stiu eu
@SARSAILA De data asta n-am cenzurat pe nimeni.
Despre pastrarea distantei intre vehicule in timpul mersului, e alta discutie.
Sincer, cam opresti de multe ori, mai mult decat necesar (din filmuletele tale). Nu ti-a luat caii de la bicicleta nici asta nici altii. Doar stai si comentezi/contemplezi situatia, tinant eventualul trafic din spate blocat.
Mare grija pe viitor, caci pana una alta poate fi considerat oprire fara motiv. Pericolul a trecut a fost evitat nu ai motiv sa stai in loc. Si socat nu esti din moment ce se aude cum vorbesti.
😀
Eu o zic ca o privire rece si obiectiva asupra situatiilor, si nu stii cine ce si cum se loveste de masina ta din cauza opririi
@tomita Daca eram cu masina lu’ varu de la Craiova, nici ca ma atingeam de frana. I-am dat faruri la nebuna, dar asta e. Ea era cu capul intors inspre stanga.
I-am dat cateva secunde. Trasul spre dreapta cu risc: motor, scooter, etc.
in prealabil te asiguri , dupa tragi spre dreapta . in situatii limita trebuie sa arunci privirea in toate directiile foarte rapid inclusiv in oglinzi , sa „scanezi” locul cel mai bun pentru manevra necesara. cat despre situatia asta , e departe de o situatie grava si aveai timp sa te asiguri . dupa parerea mea te-ai oprit pentru a evidentia incidentul sa-l poti urca aici .
Confirm cele scrise mai sus. Exista anumite marci/modele care au montata din fabricatie o asa-numita „semnalizare scurta”. Maneta atinsa sau „ciupita” daca doriti, initiaza o semnalizare de scurta durata, trei semnalizari in aprox. trei sec.
Este utila in general pentru a semnaliza schimbarea benzii de circulatie. La o viteza de 130 km/h pe autostrada (36.11 m/s) in trei sec. faci 108 m, mai mult decat distanta minima de 100 m prevazuta pentru semnalizare. Se poate folosi si in oras, la o viteza de 50 km/h (13.88 ms/) in trei secunde faci 42 m, apropiata ca valoare de distanta minima prevazuta de 50 m (uneori imposibil de realizat).
@GeluCJ eu nu am auzit de asa ceva pana acum, desi am condus pana acum multe marci si multe modele. Sau poate daca aveau acest sistem de semnalizare eu n-am avut cunostinta.
Ce nu pricep eu? Bun presupunem ca poti „ciupi” maneta, insa daca prin ciupire semnalizeaza de 3 ori, atunci nu ar trebui sa se auda si in masina sunetul semnalului? Eu asa gandesc.
Daca nu este asa si nu se aude sunetul si @ursul poseda acest sistem atunci eu imi fac mea culpa pentru observatia legata de semnal, insa eu am o urma de indoiala pentru ca totusi se aude semnal la sec 1:52, ori daca ciupea maneta (si acesta nu se aude in interior) ce rost mai are semnalul care se aude de la 1:52, 1:53??
Bah, las-o, acum comenteaza lumea de ce opresti si nu eviti!
@mariusikk Depinde iarasi de marca/model. La unele semnalizarea este mai silentioasa. Daca mai ai pornita tare muzica sau functioneaza la greu AC-ul, iar camera are un microfon mai slab, s-ar putea sa nu o auzi. Uneori poate nici la mine n-ai sa o auzi, desi te asigur, daca as uita sa semnalizez manevrele, mi-as da singur doua palme 🙂
@mariusikk eu la golf am asa ceva- dai de maneta scurt si da 3 semnale si cand dai semnal nu se aude decat un ticait f incet care daca nu esti atent nici nu il percepi , se aude f incet . Si la opel , mercedes tot f incet se aude , in general la astea nemtesti.
@zzz612 nu te contrazic desi am condus si Golf, dar eu nu stiam pana acum cand am aflat de aici de treaba asta. Chiar o sa incerc maine si la mine la masina sa vad poate e si la mine sistemul.
@zzz612 Da, un exemplu il reprezinta masinile din grupul VAG (VW, Audi, Skoda, Seat etc.) care sunt prevazute cu asa ceva. Poate nu chiar toate modelele, dar majoritatea au.
Am un prieten cu un opel astra la care are acest sistem, dar se aude cand dai semnal la fel ca atunci cand dai maneta de tot. Eu nu am asa ceva dar pot sa tin de maneta pana sa treaca de acel „hop” (sa ii zic), semnalizeaza si se aude sunetul specific de semnalizare. Nu cred ca este diferenta intre sunetul de „ciupit” si sunetul normal cand semnalizezi, cel putin nu ii vad logica.
Sunetul e la fel in ambele cazuri, dar la unele marci intensitatea acestuia este foarte scazuta. Stau la semafor cu semnalizarea pornita, fara sa simt efecte gen „picatura chinezeasca” cum pateam la Logan. Pe inregistrari se aude mai tare cand revine maneta in pozitia normala.
In marketing la Ford cele 3 semnale se numeau parca „semnalizare de autostrada”, dar e utila si in oras in trafic lejer.