It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Un bou … tot cu BMW din pacate

Adăugat de Kata
100

ATENȚIE: Conține limbaj licențios!
Cu toata raspunderea o spun … ESTI UN MARE BOU!

36 comentarii

  1. doctor faust

    dupa rezultat o fi.
    banuiala mea e ca el s-a gandit c-o sa franezi la limitator si are timp sa treaca, nu c-o sa accelerezi peste el ca sa faci TT material

    • Am trecut normal cu a 2 peste limitator ca e tocit :))…la sec 0:03 se vede tendinta de a opri dar apoi brusc se razgandeste…daca eram eu in locul lui…si faceam asta ? stii ce urma nu? si nu… nu am facut pentru material de TT…se vede clar prioritatea si asta nu-l scuza cu nimic…puteam sa trec si cu 5 km/h…

    • Daca nu era cel cu bmw treceai cu 5 km la ora peste bumper, asa ai trecut cu 20 doar sa il prinzi . Oricum sunt sigur ca cel cu bmw nu a dormit in seara aia de grija ta :))

  2. Te-ai cam grabit la limitator. Vina e a lui, clar, dar intrebarea e ce semn avea BMW-ul: cedeaza, sau STOP?
    Daca avea STOP, atunci nu are absolut nicio scuza, pentru ca nu a stat roata.

  3. doctor faust

    da, se vede clar prioritatea,…asa e. toti soferii din lumea asta fac manevre analiand, evaluand si interpretand manevrele celorlalti soferi. cand vezi un sofer la distanta ca intalneste un limitator de viteza este, intr-adevar, posibil sa fii atat de bou incat sa te astepti sa reduca viteza, nu sa accelereze.
    si ti-o furi pe trafictube…

    • Mda….dupa tine trebuia sa opresc roata la limitator..si sa-i dau si prioritate celui cu Bmw-ul ca deh….ce daca aveam prioritate si el a avut tendinta sa opreasca si apoi a accelerat…te intreb acum…daca era invers ? ah ?

    • doctor faust

      Nu dom’le, cum, se poate? Pai daca ai prioritate, ai! Cum sa-i dai tu prioritate.
      Daca era invers ce?

      Da, a avut tendinta a opreasca, a vazut ca e posibil sa petreci ceva timp peste limitator si s-a dus. Spun doar ca e posibil sa fi fost un honest mistake si sa ma fi aflat si eu in acea situatie, sau tu, sau oricare altul.

      Desigur ca si tu te-ai aflat in aceeasi situatie de cand sofezi cand ai efectuat manevre bazandu-te pe o evaluare de succesiune de actiuni care, ulterior, s-a dovedit a fi eronata.

      Dar daca AI PRIORITATE ?!?!?!? am zis mai sus, pai ai.

      Pare un sindrom de plictiseala combinat cu sindrom de trafic fara masini. L-ai gasit p-asta azi CU CEDEAZA SI CARE NU TI-A DAT PRIORITATE ?!!?!?! lol

      pai si? intrebarea clasica. si de ce n-ai intrat in el daca tot „trebuia”?

    • Da ma domnule doctor faust….eu sunt de vina ca nu am oprit….trebuia sa ma dau jos sa-i intind si covorul rosu sa treaca….semnele sunt pentru fraieri…

    • razvan2003

      + doctor faust

    • @doctor faust
      Ref: https://www.trafictube.ro/pacate/#comment-445547
      „si de ce n-ai intrat in el daca tot „trebuia”?”

      Nu era nevoie neaparat de asa ceva. Pierderea permisului de conducere pentru neacordare de prioritate se poate face usor si fara sa se produca vreun accident. Era nevoie doar de-un echipaj in zona, care sa vrea sa-si faca datoria.
      https://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/ordonanta-urgenta-nr-195-12-decembrie-2002/#art6
      1. acordare a priorităţii – obligaţia oricărui participant la trafic de a nu-şi continua deplasarea sau de a nu efectua orice altă manevră, dacă prin acestea îi obligă pe ceilalţi participanţi la trafic care au prioritate de trecere să-şi modifice brusc direcţia sau viteza de deplasare ori să oprească;

    • GeluCj…cum eu respect indicatoarele din trafic…mai ales cele de prioritate…am macar pretentia ca prioritatea sa fie prioritate….atat si nimic mai mult

  4. Cu o dacie din aia veche si mergeam norml fara regrete, sa vezi atunci ce atent era omul pe viitor…

  5. cristy sb

    Clipul zilei

  6. As sta toata ziua sa fac upload pe youtube daca as pune asa ceva.
    Ori esti proaspat posesor de camera ori ai prea mult timp liber.

  7. Cedeaza trecerea
    Se amplaseaza pe drumul public fara prioritate, la intersectia acestuia cu un drum public prioritar. La intalnirea acestui indicator, conducatorul de vehicul este obligat sa reduca viteza si sa se asigure ca pe drumul prioritar nu circula vehicule si abia apoi poate sa patrunda in intersectie. Daca pe drumul prioritar circula alte vehicule, conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca pentru a le acorda prioritate.

    în traducere liberă: Autorul putea să treacă și cu 10Km/h și cu 30 Km/h chiar și cu 50 Km/h. Putea să frâneze până la oprire înainte de limitator și apoi să accelereze cât îl ducea pedala. BMW era obligat să oprească și să aștepte până autorul elibera intersecția.

    Așa scrie la lege.
    Evident că mulți nu vor să înțeleagă acest lucru. Din păcate mulți caută/inventează scuze.

    • Ovic Coco

      Unii conduc dupa ureche si dupa analiza profunda a celorlalti soferi, ca si cum ei sunt si in capul lor si in al celorlalti participanti la trafic. Aceeasi soferi considera „conduita preventiva” mai importanta ca respectarea de catre toti a regulamentului de circulatie, pe principiul hai sa le dam apa la moara nesimtitilor (cei care incalca regulile) de parca eu am de unde sa stiu inainte de impact cat de porc de sofer e ala care nu respecta legea. Da, anticiparea e foarte buna in foarte multe cazuri, dar sa anticipezi ca unul e dobitoc si n-are el chef sa respecte ceea ce trebuie respectat … e prea mult! Sfaturile de genul celor aparute la aceasta postare, cum ca cel cu prioritate trebuia sa franeze pt ca cel cu „cedeaza” s-a gandit ca incetineste la bumper, ca o fi si ca o pati … pe bune?! Mai oameni buni, n-ar fi fost NORMAL ca cel cu BMW sa cedeze trecerea indiferent de circumstante si anticiparea ma-sii? T.C. un mare plus de la mine … bine, si autorului la fel!

    • T.C. + pentru lamurirea situatiei de fata !

  8. Din imagini se vede ca autorul pastreaza o viteza constanta, nu mi se pare ca accelereaza.De abia in intersectie franeaza usor ca sa aiba timp bmw-ul sa iasa din intersectie.Celalalt avand cedeaza trecerea ar fi trebuit sa opreasca si a incalcat aceasta obligatie.Restul comentariilor negative sunt… garagara si vanare de vant.

  9. E treaba autorului cu ce viteza a trecut peste limitator.Important e ca BOUL cu BMW nu a cedat trecerea.

  10. Prea multi posesori de creier de bmw, nu neaparat de bmw, pe grupul asta. Tu esti principalul vinovat, nu neaparat pt ca nu ai oprit motorul inainte de limitator, ci pentru ca ai iesit din casa avand si tupeul sa te urci la volan. Si esti in cautare de senzational, evident 😉

    Cu cate kg de branza se mai ia carnetul , „baeți”?

  11. De fapt tu esti de vina, autorul…erai la dracu cu carti, in afara razei intrsectiei cand el deja era intrat.
    Ar trebui sa faca acele speed bumpuri mult mai groase, pt indivizi ca tine.
    Drum cu priorite, drum cu prioritate, dar nu cand e cineva in intersectie.
    Si culmea, tot cu tare in clont.

    • E pa dreaq…iauzi ma…daca il loveam el pica de vina nu eu…sa le faca ca am suspensie buna la masina …uita-te putin la cometariul lui T.C. cu acel triunghi…lasa dreaq NFS-ul …aici e real life :)..la sec 0:03 uitate-te ce intentie avea..daca dadeam in el ii luam portiera fata..asta spune multe dar continua cu jocul tau …te las in lumea ta !

    • @tomita: tu asa procedezi cand vine vorba de prioritate? Te uiti, vezi ca vine, dar totusi te bagi, iar daca ala claxoneaza nemultumit ca a trebuit sa franeze, zici „ce vrei? eram deja intrat aici!”.
      Pai tocmai, ca acordarea prioritatii inseamna sa nu il fortezi pe celalalt sa franeze, ci sa ii permiti sa isi continue deplasarea normal.
      Dupa logica ta, toti cei care intra pe autostrada se pot baga linistiti din prima, cu 30 km/h, chiar daca vad ca vine de mai departe alta masina… Sa franeze ala de la 130 km/h la 20 km/h, ca doar se aplica principiul „eu eram deja pe autostrada de 2 secunde cand ai ajuns tu in dreptul meu”, nu?

  12. limitatoare de viteza la 2m de trecere pe drum cu prioritate. ma intreb la ce bun.

    BMW nu are nici o scuza.
    Pentru ghicitorii in stele care sunt „meseriasi” si „anticipeaza” manevrele partenerilor la trafic: bazati-va doar pe indiciile clare nu pe presupuneri.

    Kata, good job! Cred ca ai controlat situatia de la A la Z ceea ce e cel mai important. +

    • Probabil ca in loc sa respecte limita de 30 km/h, unii circulau cu 60-70 km/h, si au avut loc accidente. De obicei asta e motivul pentru care se pun limitatoare in zone de genul acesta.

    • Inainte sa schimbat prioritatea…era invers…a ramas asa vreun an parca…atunci au montat si vestitele limitatoare…apoi s-au convins ca nu e bine in urma accidentelor din zona si au revenit la cea veche- care estecea actuala…limitatoarele au ramas !

  13. robwin_75

    Cand ai CEDEAZA inseamna ca ai CEDEAZA , scurt ! Ce este asa de mult de comentat ?

  14. @Kata 0:05 Nu cred c-a inteles prea multe din claxonul acela, cu toate ca l-a meritat.
    +

    • Gelu Cj…dupa vreo 2 min m-am intersectat cu el…omul era la plimbarea…i-am adresat „cuvintele meritate”si mi-am vazut de ale mele..el impasibil tipic unuia care i se ‘rupe” de restul…asta e

  15. Dupa comentariile unora de aici, se pare ca s-a introdus un nou indicator de pierdere a prioritatii: speed bumper-ul.
    [sarcasm]Conducatorul auto care intalneste un speed bumper montat in zona cu limita de 30 km/h, trebuie sa reduca viteza de la 20 km/h la maxim 5 km/h, astfel incat sa poata sa acorde prioritate celor care au cedeaza trecerea si BMW.[/sarcasm]

    • Bun comentariul tau :)) cam asa trebuia sa procedez eu in viziunea lui „doctor faust ” !!!

  16. @Kata, ti-am modificat eu putin descrierea si am sters numarul de inmatriculare.

    „7.Utilizatorii site-ului trafictube.ro nu vor folosi in titlul, descrierea, tag-urile si comentariile materialelor publicate pe site numere de inmatriculare sau inregistrare ale vehiculelor.”

    • OK..am inteles acum…am vazut ca a disparut si dasta l-am pus din nou…oricum imi asum in totalitate publicarea nr-lui de inmatriculare !

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!