It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Parteneri in trafic #145: Dezorientati

Adăugat de GeluCJ
40

Un episod #145 putin mai lung cu tot felul de dezorientati (sa nu zic altfel) din trafic.

Fundal sonor: Arc North – Polar Expedition 7.
https://www.youtube.com/channel/UCqawukswZ0GUo4efsX9kLGw

18 comentarii

  1. 0:40 Cel cu Seat credea ca are limuzina și voia sa arate ca poate și el sa ia virajul cum trebuie.

    2:00 Din păcate foarte putini știu ce sa facă in situații ca astea.. Dacă ii lași pentru ca au prioritate îți mulțumesc de doua, trei ori.

    • Totusi, e o simpla prioritate de dreapta, mi se pare ca e printre cele mai elementare chestii in trafic, dupa statul la rosu.

    • IScam 0:40 Mica „limuzina” cred ca i-a dat usoare emotii celui aflat in fata la semafor 🙂
      2:00 Dap, apoi poate vad si indicatorul tau de cedeaza si se lumineaza ca n-a fost doar amabilitate.

      @Ducu TT De acord, e foarte simplu, dar lumea nu prea e obisnuita cu astfel de intersectii. Unii poate n-au vazut niciodata asa ceva si raman putin pe ganduri dupa aceea 🙂

  2. peste toate cred ca cel mai grav este sa ai prioritate si habar nu ai de lucrul asta… restul e can can + video

  3. Ochiul Nevazut

    Inaca o data, m-am convins ca marcajele sunt pentru OZN-uri
    +

  4. Nu incape ala cu seatul hatchback dar incape ala cu limuzina.
    La faza de la 1 minut am o intrebare pentru tine Gelu si pentru toata lumea de fapt. Practic masinile nu au ce cauta pe b2, fiindca le este interzis inainte iar datorita marcajului nu pot vira dreapta. Corect? Deci eu de pe b1 pot lua curba oricat de larg vreau si cel din stanga mea, el nefiind legal pe banda pe care trebuie ar fi vinovat in caz de ceva? Intreb pt ca mai demult m-am luat la discutii cu unul cu un Audi si m-a scuipat din aceasta cauza ca cica sageata se aplica doar autobuzelor, el crezand ca poate vira la dreapta de pe b2.

  5. Cristy SB

    Linia continua este ornament pentru multi soferi. Frumos clip si educativ.+
    O intrebare cu trecerile alea de pietoni suprainaltate. Nu ti se pare ca-s ilegale si periculoase? Ca argument: Viteza maxima este de 30km/ora acolo si cine trece cu 30km/ora isi poate avaria masina. Ar trebui sa se faca un studiu si dupa aia, cu un proiect pentru 30km/ora sa aprobe Politia Rutiera. Altfel este penal.

    • un clip banal cu nimic interesant, doar faza de la sfarsit, ala cu taxiul era acolo de pe vremea lui burebista si clujeanu cu camera il vede in ultima clipa, era prea ocupat cu skodita trisoare :).

    • @Cristy SB E un „ornament” fain pe care unii probabil il prefera intre roti 🙂
      Hmm … depinde de cum e realizata trecerea suprainaltata sau limitatorul de viteza. La unele viteza maxima este de 20 km/h.

      @paltinis Filmele din aceasta serie sunt ceva mai lejere, cu bune si mai putin bune destul de obisnuite din trafic. Pentru unii sunt mai interesante pentru ca pot sa vada si sa recunoasca o serie de erori usoare si moderate ale participantilor la trafic si eventual sa nu le repete cand sunt la volan … pentru altii sunt mai putin interesante, pentru ca poate au alte asteptari, preferinte etc.
      P.S. Clujeanu’ cu camera n-avea de unde sa stie daca taxistul se pune sau nu in miscare pana ajunge acolo si n-a putut vedea ca tipul isi mangaia telefonul la intrarea in sens decat atunci cand a trecut pe langa el 😉

  6. 4x cedeaza este greu cu prioritatea de dreapta si totusi nu inteleg de ce nu poate fi un singur drum cu prioritate si atunci ai fluidizat traficul?

    • ciucasebi

      Sunt multe intersectii de genul in Cluj, ideea de baza e sa-i faca pe toti sa incetineasca, limiteaza accidentele grave ( viteza ).

    • Cam asa era, ca la cedeaza tre sa reduci viteza si atunci mai reduci din catastrofe, dar nu fluidizezi. Compromis pentru a fi mai in siguranta.

    • Pentru siguranta exista limitator de viteza natural numita groapa sau artificial solid (politist culcat) din beton sau din cauciuc (care este ilegal conform normelor europene 😀 )

    • verdenpom Eh, nu e chiar atat de greu, dar unii inca nu s-au obisnuit cu ele sau le vad pentru prima data. Multe sunt exact foste intersectii cu una dintre directii prioritara transformata apoi in cedeaza.
      P.S. Mai ciudata cred ca e amplasarea acestora pe o strada cu rampa ridicata variind intre 10-16%:
      https://www.youtube.com/watch?v=0OZWkb27orI
      cand trebuie sa urci pe-acolo … iarna 🙂

      @Ducu TT & ciucasebi Cam asta era ideea principala care a dus la aparitia acestor tipuri de intersectii 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!