It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Pe autostrada

Adăugat de RebounD11
Raportează ca șters! 104

Adormiti, ignoranti si niste luminosi.

Muzica pare mai interesanta decat sunetul de motor… altceva nu se aude oricum.

16 comentarii

  1. ai primit flash-uri poate pentru ca aveai lampa de ceata aprinsa? este o supozitie habar nu am altceva.
    B2 pe autostrada este asa cumva mai lina si frumoasa, deci ca atare orice neam de traista de sofer se va „catara” pe ea si va schimbat doar in parcarea din fata blocului. Exista o bucata de autostrada cu 3 benzi, Bucuresti/Ploiesti, ghici ? ei bine acolo o sa vezi vehicule 90% pe B2 si B3, pe B1 este pace ai putea sa joci sotron ca rar trece unul.

    • Nu aveam ceata aprinsa… erau aprinse si proiectoarele si se vede clar (sper) ca nu le am aprinse. Chiar si asa… 2 din sute doar sa fie deranjati? 😆

  2. Poate nu-ti mergeau luminile pe spate?

  3. de prosti, simplu si usor

    • Un factor declansator tot trebui sa existe. Prostia in general e latenta… se manifesta doar mai rar sau mai des in functie de cantitate si temperament.

  4. La 2:39 se vede cum faza scurtă îţi bate foarte sus, pe TIR.
    Dacă becurile sunt introduse corect, mergi la un reglaj de faruri.

    • Din cate stiu trebuie sa bata pe dreapta mai sus… pe spatele tirului se vede mai mult faza lunga a aluia 🙂

      Au fost reglate cu o zi inaintea filmarii, ca am schimbat niste becuri care imi pareau cam chioare si le reglasem si pe inaltime din buton pentru incarcarea masinii. M-am gandit si eu la asta, dar care ar fi sansele ca din sutele de masini pe langa care am trecut, doar pe cei doi sa ii deranjeze? Nu am mai primit nici un blit nici din fata nici din spate.

      La cel cu BMW incep sa cred ca a tras maneta cand a oprit semnalizarea, din greseala. Iar cel cu Mondeo e o posibilitate sa ii fi dat celui de pe B2, ce ar explica si semnalul dreapta… dar cand editam clipul nu m-am gandit la asta. 🙂

    • E faza ta scurtă, faza lungă nu are cutoff.
      Să ştii că nu e nicio ruşine să faci o verificare a farurilor, mai ales dacă zici că ai umblat acolo cu o zi înainte. Dar na, dacă tu preferi să vezi paiul din ochii altora, fii sănătos!

    • „Să ştii că nu e nicio ruşine să faci o verificare a farurilor, mai ales dacă zici că ai umblat acolo cu o zi înainte.”
      Facusem toata revizia periodica la masina (schimb de consumabile, distributie + reparat o problema de vechime si o problema cu iluminatul in bord si verificat tot de la frane, directie, diagnoza etc.) … nu eu personal am schimbat si reglat (nu de data asta), mecanicii si electricienii de la service, cu scule conforme nu ochiometric.

      Nu e vorba de paiul altora, dar uita-te si cand ajung langa el… nu mi se pare ca ii bate vreo lumina de-a mea aiurea si daca ii sa comparam, faza mea scurta bate mai jos decat a lui 😆 Si dupa cum am spus, am verificat luminile cand am ajuns acasa. Nu primesc blituri fara sa mi le explic in general, asa ca am verificat potentialele probleme la oprire.

      Inteleg ce zici cu acel cut-off, dar din nou, pe dreapta trebuie sa fie mai sus putin… repet, care erau sansele sa il deranjeze doar pe el din toate masinile intalnite pe cei 200km de drum de noapte din ziua aia?

      P.S.: Am mers si in spatele unei masini a unei rude vreo 15 km din cei 200, crede-ma ca daca imi bateau aiurea era prima persoana care imi atragea atentia 😀
      P.P.S.: Din motive medicale, pe mine ma dearnjeaza probabil mult mai mult decat pe o persoana normala farurile in ochi si chiar functionez pe principiul „ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”. Am avut mai demult o problema cu motorasele alea de reglaj pentru faruri (erau blocate in pozitia cea mai inalta si daca puneam ceva semnificativ in portbagaj sau aveam 2 persoane pe bancheta din spate orbeam pe altii) si am inchiriat o masina pentru drumurile de noapte pana am reparat problema. Chiar nu e vorba de paiul din ochii altora.

  5. La 2:42 se vede cat de sus bat farurile tale. Am patit si eu sa iau flashuri desi aveam doar faza scurta. Le-am pus pe minim (cat mai jos) si s-a rezolvat problema. Oricum era destul de puternica si faza scurta.

    • Erau pe 3 din 4 conform recomandarile din manual la incarcarea din masina… cand eram singur pe drum imi pareau ca bat prea in jos… deja sunteti multi care imi ziceti de asta, cand se termina carantina oricum trebuie sa trec pe cauciucurile de vara, merg si la inca o reglare de faruri, dar repet, m-as mira ca doar 1-2 din qun drum foarte aglomerat sa fie deranjati cat sa imi dea niste blituri…

  6. Ca fapt divers farul din dreapta intotdeauna bate mai sus. Eu am xenon, cum ai vrea sa il reglez? Facui RAR si nu au zis nimic cum ca farul din dreapta ar batea prea sus

    • Reglarea ar trebui sa fie detaliata in manual… ma astept la xenon sa fie reglaj pentru lupa sau pt tot ansamblul. Gresesc? :-??

    • La masina actuala am doar xenon fara bec de faza lunga dar la fosta masina aveam 2 reglaje, unul era pentru lupa si celalalt era pentru tot ansamblul. Surpriza este sa vezi cand pe la 120-130 farul din dreapta incepe sa se ridice de unul singur si ajunge sa bata cam la nivelul farului tau. Reglarea nu e detaliata in manual si nu ar avea de ce, reglarea ar trebuie facuta in service nu dupa ureche, pentru cei cu maini putin dibace se poate face si la perete.

    • tot ansamblul, xenon(cu obturator pe faza scurta ce se ridica la activarea fazei lungi)+ bec de faza lunga*

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!