It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

28 comentarii

  1. Catastrofa Megane-ul ala! Evident +

    • auzi tupeu pe el…sa vrea prioritate in giratoriu?!? cine a mai pomenit asa ceva?
      @Jet: sigur n-ai vrut sa-i transmiti autorului „catastrofa ai fost la faza cu Megane-ul”? 😀

  2. După mintea mea, tu ai intrat în sensul giratoriu ca ultimul om. Banda te direcționa către B1, nu cum ai făcut tu B1-B2-B1.

    • TunedForLife

      Care giratoriu?

    • @IonutIFR: vorbesti prostii. Spune-mi pe harta asta cum poti legal sa intri pe B3 ala si unde ar trebui sa mearga cel de pe B1 daca de pe B2 cum era autorul zici tu ca trebuia pe B1:

      @TunedForLife: intr-adevar nu e giratoriu intersectia aia, dar toate intrarile pe acel drum circular au cedeaza, sa zicem ca nu e o greseala asa de mare in cazul asta. 🙂

    • @TunedForLife: desi nu exista semnul de giratoriu, toate intrarile au „cedeaza trecerea”…deci e giratoriu camuflat 🙂

    • @Rebound, nu a zis nimeni că Megane-ul a făcut corect. E cretin și e un aspect care nu mai trebuie dezbătut că suntem cu toții de acord.
      Din ce văd eu și la cum sunt trasate marcajele cei de pe B2 ar trebui să se încadreze pe B1 și cei de pe B1 să facă prima la dreapta.

      Știu că nu-s săgeți sau indicatoare care să te îndrume să faci asta, dar configurația drumului și delimitarea sensurilor asta-mi spune.

    • Observatia ta ar fi buna daca Dorel (sau cine a proiectat intersectia) nu si-ar fi dat cu tesla-n oo.
      Ceva nu se „aduna” acolo. Autorul are in stanga lui o banda nepracticabila. De ce nu este marcata practicabila?!? Pe GMaps B3 apare hasurata vazuta de sus.
      Mi s-ar parea normal ca acolo B1 sa fie obligatoriu dreapta, B2 inainte/dreapta, iar B3 inainte/stanga. Probabil ca cel cu Megane-ul i-a supt teava de esapament autorului si nu a vazut linia continua. Considerand ca B3 e pt stanga/inainte….s-a bagat.

    • @IonutIFR: da, marcajele dau impresia aia si probabil ca ar fi mai logic asa (a si fost o perioada), dar nu ai marcaje de ghidare si la fata locului nu te duc asa de evident spre o banda sau alta… deci cel mai bine, cand ai dubii sau interpretari, tine-ti banda 🙂

    • @IonutIFR: Probabil si ala cu Megane-ul a mers pe logica ta… De ce e normal sa continui de pe B2 pe B1? Nefiind reglementate benzile, B1 poate sa o ia inainte pe B1 si dreapta, B2 inainte pe B2, iar B3 de unde a venit Schumi nu e destinat traficului (dovada linia continua).

  3. AugustinTM

    Recunosc, cu riscul de as fi fost atins, totusi aveam unde sa trag de volan dreapta in caz de ceva. Eu de 3 ori i-am scos pe 3 smecheri pe giratoriu` in acea intersectie. 😀

  4. @IonutIFR: ba zic eu, si toata lumea care detine permis, ca Megane-ul circula PERFECT REGULAMENTAR! 😉

    • tocmai am avut o revelatie…pentru ca informatiile n-au fost complete eu nu m-am gandit ca Megane-ul a depasit pe banda hasurata aiurea…credeam ca vine din stanga imaginii :D…acestea fiind spuse, sunte de parere ca oricum autorul trebuia sa intre in B1, nicidecum in B2 sau 3 sau cat o fi 🙂

  5. @ vecinu : tu cand te grabesti dai avarii si claxonezi ? Cum te duce mintea sa spui asa ceva ?

    • Se referea la momentele cand ai o urgenta, de exemplu cand duci pe cineva la spital. Graba in sine nu e un motiv pentru nici un comportament iesit din comun.

    • @ennviy: taxistul cu care ma conversam zicea ca individul are o femeie insarcinata in spate, de acolo m-a dus gandul ca in caz de urgenta faci pe dracu in 4 sa te faci vazut/auzit sa ajungi cat mai repede si in siguranta.

  6. @ ReboundD11 – Tot nu dai avarii cand te grabesti. Avarii ( tocmai din cauza aia se numesc asa ) sunt pentru cand ai o avarii la masina. Daca opresti unde ai tu chef sau te grabesti degeaba apesi butonul in forma de triunghi ca tot incalci legea. Asta nu intelegi voi. Si apropo si claxonatul e interzis in orase parca. Deci cum o da, cum n-o da, tot nu are dreptate.

    • Cand am dus un coleg de echipa la spital cand si-a rupt piciorul la baschet, am mers cu avariile, dand flashuri si claxonand la intervale regulate (mai ales in dreptul intersectiilor).

      Nu am zis ca are sau nu are dreptate, nu am zis ca ar fi sau nu ar fi ilegal, am zis ca daca ai o urgenta e bine sa te semnalizezi ca atare, sa priceapa restul lumii ca ii ceva potential grav si sa te vada de departe ca te grabesti.

      Nefiind echipaj de urgenta nu ma asteptam sa imi faca loc toata lumea si nici nu ma bagam ca bizonu’ fara sa ma asigur, dar eu daca vad pe cineva ca vine astfel semnalizat il feresc – si doar din riscul de a fi pur si simplu nebun.

  7. sunt total de acord cu ionutIFR privind configuratia intersectie. problema la multa soferime din asta noua e ca daca nu au marcaje de ghidare, sunt pierduti… e ceva mai normal sa vorbeasca la telefon, decat sa stranga de gat 2 neuroni sa-i dea o solutie logica.

    • Florine, nu e vorba de gandit sau pierdut cand/daca nu sunt marcaje de ghidare, e vorba de pastratul benzii. Daca esti pe B1 si nu te obliga nimic la vreo manevra, e de bun simt ca si in rond sa fii tot pe B1, la fel si cu B2… sau nu?

      B3 acolo nu exista, pentru simplu motiv ca legal nu ai ce cauta pe ea.

  8. Daca banda 3 nu este banda…ce rol are?
    Mie mi se pare ca banda 1 este strict iesire dreapta, nu ai voie sa intri in giratoriu.
    Banda 2…este sa te incadrezi pe b1 in giratoriu
    Banda 3 formata pe ultima 100m este pt b2 din giratoriu.
    Gresesc?

    • Gresesti. Totodata iti spun ca cel putin o vreme (nu stiu cat de scurta dar cel putin o data cand am trecut pe acolo) era asa cum zici tu, dar erau si marcajele corespunzatoare: B1 – obligatoriu dreapta, B2 si B3 obligatoriu inainte in rond.

      Acuma B3 nu exista… legal vorbind. Nu ai cum sa ajungi acolo circuland legal datorita liniei continue (cum s-a zis si se vedea si pe GMaps candva era hasurata banda aia). Iar in lipsa vreunui ghidaj sau obligare iti cam tii banda acolo: B1 inainte de rond -> B1 in rond, B2 inainte de rond -> B2 in rond.

  9. Cu sau fara marcaje e destul de simplu din ce se vede pe maps, b1 se vede clar ca e pt. dreapta pe cand b2/b3 sunt intrarile din giratoriu, adica b2 devine b1 iar b3 devine b2.

    Autorul trebuia sa mai traga putin de volan in dreapta. Se vede ca b3 e obligatoriu in dreapta iar b2 si b1 au iesire in dreapta, unde in drumul de pe dreapta b2 se termina foarte repede avand decat o mica intrare pt. acordare de prioritate.

  10. Eu sunt totusi nedumerit: oare ma uit la acelasi clip ca voi? Sau de ce tot insista lumea ca B1 e pentru dreapta?

    Ca eu m-am tot uitat la clip si la google maps si nu vad absolut nici un indicator/marcaj care sa specifice asta, nici de incadrare pe benzi inainte de rond, nici de obligare pe jos, nici linii continue in rond ca sa-ti arate ca nu poti intra in el, nimic.

    Cum adica e clar ca e pentru a face dreapta B1? Cum adica e strict pentru iesire dreapta? Pe ce lucruri va bazati cand spuneti asta? Suntem pe un site unde fiecare isi da cu parerea fara sa incerce sa explice si de ce spune asta?

    Ca daca e asa, pot spune si eu: B1 e obligatoriu stanga, na poftim. Combateti-ma, ca poate asa aflu si eu de ce e obligatoriu dreapta.

  11. Sens giratoriu – ne-sens giratoriu (n-am citit toate commenturile referitoare la faza aceea) insa adevarul e ca la prima faza ai accelerat nitel ca sa ajungi langa taxi si sa il apostrofezi asa-i? 🙂

    • Nu am accelerat, mergeam cu viteza constanta, fiind ferm convins ca intra pe B1 si o ia la dreapta vazandu-ma pe mine ca ma apropii pe B2.

  12. Ce ma amuza pe mine faptul ca fiecare interpreteaza legea in felul lui. Unde vedeti voi ca B1 este obligatoriu dreapta? De unde le scoateti? Voi chiar nu vedeti ca pe B3(care nu e banda) nu se poate intra regulamentar? In plus, daca v-ati uita atent, la intrarea in „giratoriu” numai B1 si B2 au marcaje(triunghiul de cedeaza si linia discontinua transversala unde trebuie sa opresti), iar B3 nu are, deci nu exista!
    PS: Sunt 2 benzi inainte de intersectie si 2 benzi in intersectie, deci B1->B1, iar B2->B2.
    PPS: Interpretati mult si prost!

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!