Politia: Aceeasi mentalitate de militieni.
1) Eram doar eu si colegii lor de la locala , am dat semnal dreapta ca le fac loc, au oprit girofarul dupa ce au trecut de mine. Le-am trimis o raza de lumina. Aceeasi masina la 7-8 minute dupa!!!! LINK YOUTUBE
2) A prins rosu odata cu mine, a asteptat cat a asteptat, dar si asteptarea lor are o limita. La urmatoarea intersectie il oprise foarte legal pe un taximetrist.
POATE CONTINE SCENE DE VIOLENTA VERBALA!
41 comentarii
Ma eu stiu ca sunteti frustrati,dar nici ca la prima faza.Adica a trecut cu toate semnalele pe langa tine,dar tu esti suparat ca le-a oprit dupa?Politia poate fi in misiune si fara girofaruri si sirene,nu e obligata sa le tina non stop pornite,sau sa iti dea tie socoteala.Le-ai mai dat si flash ca taranu.
Si vezi ca aia de la Locala sunt colegi eventual cu aia de la Salubritate,nu cu cei de la Politia Romana.
Da, da sunt un frustrat. Le-a pornit la 10 metri de mine, le-a oprit la 10 dupa. Dute si culca-te. Flash dau ca e un abuz, nu mai e pe vremea lu Ceausescu cand trebuia sa taci din gura, intelegi?
PS: se vede ca esti militian. Ps2: pe locali(gardieni) scrie POLITIA, sunteti in aceeasi oala. :)))
Ma omule,ce nu intelegi din „Poate fi in misiune si fara luminite” ?Ce iti pasa tie cand si cum a pornit luminitele?De unde stii ca e abuz,macar stii ce e ala un abuz?
Poate chiar era in misiune,cauta un talhar prin zona,orice,si a pornit luminile cat sa treaca de tine.Doar nu le-a pornit apoi le-a oprit ca sa se dea mare si tare.
Art. 119. – (1) Autovehiculele prevazute la art. 32 alin. (1) lit. a) si b) din ordonanta de urgenta au regim de circulatie prioritara atunci când conducatorii acestora se deplaseaza în actiuni de interventie sau misiuni care au caracter de urgenta si pun în functiune mijloacele speciale de avertizare luminoasa si sonora. Mijloacele de avertizare luminoasa si sonora pot fi folosite si separat, în functie de natura misiunii.Acest articol nu mai este in vigoare. Forma actuala este urmatoarea:
https://www.trafictube.ro/legislatie-rutiera/hotararea-guvernului-nr-1391-2006/#art91
Art. 91 – (1) Semnalele mijloacelor speciale de avertizare, luminoase şi sonore se folosesc de către conducătorii autovehiculelor prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002, republicată numai dacă intervenţia sau misiunea impun urgenţă.
(2) Semnalele mijloacelor de avertizare luminoasă pot fi folosite şi fără a fi însoţite de cele sonore, în funcţie de natura misiunii ori de condiţiile de trafic, situaţie în care autovehiculul respectiv nu are regim de circulaţie prioritară.
GeluCJ
N-ai semnale n-ai misiune. Simplu ca buna ziua. La revedere. Ne auzim dupa ce mai citesti legislatia asta odata.
ABÚZ s. 1. exces, samavolnicie, silnicie, (înv. și reg.) silă, (înv.) puternicie, (grecism înv.) catahris. (A fost blamat pentru ~urile lui.) 2. v. exces.
Eu cred ca trebuie sa mai citesti tu legislatia,si sa lasi interpretarile de doi bani.
Cei ai scris tu aici zice ca PENTRU A AVEA PRIORITATE trebuie sa aibe toate SEMNALELE pornite.Deci doar pentru prioritate trebuie pornite luminile,regulile de circulatie pot fi incalcate si fara lumini doar daca sunt intr-o MISIUNE,iar tu nu ai de unde stii daca sunt sau nu in misiune.
Art. 61.
(1) Pentru a avea prioritate de trecere, autovehiculele prevazute la art. 32 alin. (2) lit. a) si b), atunci cand se deplaseaza in actiuni de interventie sau in misiuni care au caracter de urgenta, trebuie sa aiba in functiune semnalele luminoase si sonore.
(2) Conducatorii autovehiculelor aflati in situatiile prevazute la alin. (1) pot incalca regimul legal de viteza sau alte reguli de circulatie, cu exceptia celor care reglementeaza trecerea la nivel cu calea ferata.
„
au regim de circulatie prioritara atunci când conducatorii acestora se deplaseaza în actiuni de interventie sau misiuni care au caracter de urgenta si pun în functiune mijloacele speciale de avertizare luminoasa si sonora. Mijloacele de avertizare luminoasa si sonora pot fi folosite si separat, în functie de natura misiunii.” ori e misiune ori nu mai e misiunehttp://www.politisti.ro/topic/6747-incalcarea-normelor-rutiere-de-catre-autovehiculele-apartinand-politiei/
Citeste de aici,daca nici acum nu o sa intelegi,inseamna ca sunteti batuti in cuie cu mentalitatea voastra de „nemilitieni”
Multumesc de minusuri,observ ca sunt multi nestiutori.
Ba baiatule, tu chiar nu intelegi ca eram eu si COLEGII VOSTRII >:) de la locala? Si stai linistit ca „misiunea ” era la magazin. Si ia de aici, au rezolvat ei misiunea in fix 7-8 minute cand m-am intalnit DIN NOU CU EI (acelasi bec ars): https://www.youtube.com/watch?v=9_NIleJ6-Zo
Acum o sa-mi spui tu mie ca intalnesti masini care patruleaza….
Ai prea putine griji pe lumea asta…
R: Si prea mult timp liber 🙂
Ok am inteles. Sa-ti raspund ultima oara:
1.Localii comunitari nu sunt colegi cu politistii.
2.Nu’s coleg cu politistii.
3.Ce relevanta are ca dupa 8 minute i-ai vazut pe strada,repet,n-ai de unde sti ce fel de misiune a fost,ce au facut.Lasa filmele americane,ca nu e ca acolo
Cu asta inchei,pe trafictube chiar nu ai ce clarifica cu cineva,se cauta numai senzationalul aici.
R: Merci de compliment.
Si eu iti raspund ultima oara:
1. Eu vad ca pe voi scrie POLITIA, au dreptu sa actioneze la filtre rutiere, au dreptul sa amendeze in trafic.
2. Oi fi si tu vreun frustrat dala de politist, ca prea o ti sus si tare cu localii( numai politistii au o problema ca sunt colegi cu localii =)))))))
3. Foarte relevanta, ei pur si simplu au intors acolo, au oprit la magazin. Dupa 8 minute ne-am intalnit la 2km distranta:)
Cei ca tine nu inteleg ca pentru a fi coleg cu cineva trebuie sa fiti din aceeasi institutie,sa aibe aceleasi studii absolvite,sau ca domnii politicieni de la noi isi cam bat joc de poporul roman prin astfel de institutii ca Politia Locala.Sunt cam multe diferente intre institutia Primariei(de unde provine Politia Locala) si MAI(Politia Romana) ca sa putem sa-i numim colegi.
In loc sa fii frustrat de cazuri ca in clipul tau,mai bine ai fi frustrat ca banii din amenzile date de Politia Romana se duc la Primarie,de unde se duc pe boscheti sau pe masini noi noute si scumpe pentru edili sau chiar pentru Politia Locala(sa se poata deplasa la traficantii de patrunjel).
Nu iau amenzi. Sorry, mai usor cu jignirile, zic. Toti sunteti comunisti daca stau sa o luam logic. Va vedeti intr-o masina cu girofar si abuzati, il folositi nejustificat. Parca era ultimul comentariu, nu aveai cu cine sa clarifici.
Mai captivante sunt comentariile decat videoclipul :))
Eu nici macar nu m-am uitat la video. Doar am citit comentariile, mi-a fost de ajuns.:D
@eek Articolul citat in comm-ul de aici nu mai este actual. Forma corespunzatoare am completat-o mai sus.
Te rog raspunde unui alt utilizator intr-un comentariu separat, fara editarea cu/fara bold a ceea ce-a scris acesta. In acest fel, cei abonati vor primi notificari in cazul in care apar replici la ce-au comentat si se evita ascunderea unor comentarii datorita raportului voturilor +/ primite.
Tu stii exact ce-ai vazut acolo si poate ca, la prima vedere, sunt mai dificil de acceptat unele idei din comentariile de mai sus, insa s-a mai discutat aici pe TT acest subiect in legatura cu ceea ce poate sau nu sa incalce ca si reguli de circulatie Politia.
Cu siguranta ca se mai fac si abuzuri, se folosesc nejustificat semnalele luminoase/sonore (fapt ce constituie contraventie de clasa a IV-a cf. art. 102, (1), 12.) insa pana nu esti sigur de asa ceva, e riscant sa faci astfel de afirmatii.
Nu in ultimul rand, Politia Locala si Politia Romana nu sunt chiar una si aceeasi … Politie 🙂 Atributiile Politiei Locale sunt precizate in Legea 155/2010, unde la art. 7 sunt definite cele pe linie de circulatie rutiera, citez:
„Art. 7
In domeniul circulatiei pe drumurile publice, politia locala are urmatoarele atributii:
a) asigura fluenta circulatiei pe drumurile publice din raza teritoriala de competenta, avand dreptul de a efectua semnale regulamentare de oprire a conducatorilor de autovehicul exclusiv pentru indeplinirea atributiilor conferite de prezenta lege in domeniul circulatiei pe drumurile publice;
b) verifica integritatea mijloacelor de semnalizare rutiera si sesizeaza nereguli constatate privind functionarea semafoarelor, starea indicatoarelor si a marcajelor rutiere si acorda asistenta in zonele unde se aplica marcaje rutiere;
c) participa la actiuni comune cu administratorul drumului pentru inlaturarea efectelor fenomenelor naturale, cum sunt: ninsoare abundenta, viscol, vant puternic, ploaie torentiala, grindina, polei si alte asemenea fenomene, pe drumurile publice;
d) participa, impreuna cu unitatile/structurile teritoriale ale Politiei Romane, la asigurarea masurilor de circulatie ocazionate de adunari publice, mitinguri, marsuri, demonstratii, procesiuni, actiuni de pichetare, actiuni comerciale promotionale, manifestari cultural-artistice, sportive, religioase sau comemorative, dupa caz, precum si de alte activitati care se desfasoara pe drumul public si implica aglomerari de persoane;
e) sprijina unitatile/structurile teritoriale ale Politiei Romane in asigurarea masurilor de circulatie in cazul transporturilor speciale si al celor agabaritice pe raza teritoriala de competenta;
f) acorda sprijin unitatilor/structurilor teritoriale ale Politiei Romane in luarea masurilor pentru asigurarea fluentei si sigurantei traficului;
g) asigura, in cazul accidentelor soldate cu victime, paza locului acestor accidente si ia primele masuri ce se impun pentru conservarea urmelor, identificarea martorilor si a faptuitorilor si, daca se impune, transportul victimelor la cea mai apropiata unitate sanitara;
h) constata contraventii si aplica sanctiuni pentru incalcarea normelor legale privind oprirea, stationarea, parcarea autovehiculelor si accesul interzis, avand dreptul de a dispune masuri de ridicare a autovehiculelor stationate neregulamentar;
i) constata contraventii si aplica sanctiuni pentru incalcarea normelor legale privind masa maxima admisa si accesul pe anumite sectoare de drum, avand dreptul de a efectua semnale de oprire a conducatorilor acestor vehicule;
j) constata contraventii si aplica sanctiuni pentru incalcarea normelor rutiere de catre pietoni, biciclisti, conducatori de mopede si vehicule cu tractiune animala;
k) constata contraventii si aplica sanctiuni pentru nerespectarea prevederilor legale referitoare la circulatia in zona pietonala, in zona rezidentiala, in parcuri si zone de agrement, precum si pe locurile de parcare adaptate, rezervate si semnalizate prin semnul international pentru persoanele cu handicap;
l) aplica prevederile legale privind regimul juridic al vehiculelor fara stapan sau abandonate pe terenuri apartinand domeniului public sau privat al statului ori al unitatilor/ subdiviziunilor administrativ-teritoriale;
m) coopereaza cu unitatile/structurile teritoriale ale Politiei Romane pentru identificarea detinatorului/utilizatorului autovehiculului ridicat ca urmare a stationarii neregulamentare sau al autovehiculelor abandonate pe domeniul public.„
Da, am observat @Gelu. Multumesc de ajutor:)
In alta ordine de idei, libertate de exprimare. e moca. Nu am nimic cu nimeni, fiecare e liber sa isi spuna parerea
@eek Multumesc si eu 🙂 Suntem aici ca sa discutam, sa schimbam idei si sa ne largim orizontul de cunostinte. Toata lumea are ceva de castigat 😆
Tag : 18 + , limbaj osbscen. Carton cu limbaj explicit..etc.
A face o scurta precizare, politia LOCALA era de la primarie, iar restul (rutiera..etc) fac parte din MAI. Gresesc?
A face o adoua scurta precizare: de multe ori, politia foloseste sirena NOAPTEA ca sa treaca de o intersectie, sa ii faca loc lumea etc. Nu prea o folosesc NOAPTEA printre stradute pentru ca deranjeaza… Imagineaza-ti sa stai langa un spital si toate ambulantele ar veni cu sirena pornita. Ce zici, ai mai dormi vreodata?
Gigi, de ce tot iti bati capul cu asta? Omu o tine una si buna, nu pricepe nimic, chiar daca ii explici logic.
Spune ca au oprit la magazin. Poate a furat cineva sau a amenintat vanzatoarea si dupa 8 minute au plecat in patrulare. Stii tu exact ce s-a intamplat de vorbesti asa ?
Si comunistii aia sunt buni cand coboara unu la tine in trafic dupa ce faci pe smardoiu nu ? Daca iti trage una in banana te duci repede la ei sa te rezolve. Atunci nu ii mai injuri ?
Oricum e clar ca esti prea frustrat si ai mintea prea ingusta ca sa pricepi ceva.
@Razvan511 eram pe dreapta, nu era necesar sa dea drumu la nimic.
@red_bull, daca spun ceva, spun in cunostinta de cauza. Nu de multe ori vin cu girofaru la shaorma si stau si manaca acolo, asa ca … O sesizare am facut la politie si aia s-a rezolvat de la sine… uau ce buni au fost…
@eek prietene ,sa fii in cunostinta de cauza inseamna sa stii exact despre cazul ala,nu ca ai vazut tu alaltaieri un politist(nu ma mir sa-l fi confundat si cu vreun comunitar)ca a facut nu stiu ce.Orice padure are si uscaciuni.Dar de la a vedea 1-2-3 cazuri pana la a improsca o intreaga institutie e cale lunga..nu si in cazul tau.
@red_bull macar cineva vede si mai departe de frustrari 🙂 .
Asa-s toti. Rar gasesti cate unu corect, uitat in sistem…. stai linistit acolo si tu si red_bull. Cand invatat sa folositi semalele acustice si luminoase atunci cand trebuie ma anuntati. PA!
Am frustrari cu miile.
Vai vai..atat poti?Greu sa recunosti ceva..mai bine generalizam pana la capat. 😐
@GeluCJ Te rog sa iei masuri, nu cred ca un astfel de limbaj e permis sau incurajat aici. Nu vreau sa citesc asa ceva in comentarii, si sunt convins ca nici tu nu vrei. Multumesc.
1.gigi 24 Mai 2014, 16:35
….
Multumesc de minusuri,observ ca sunt multi nestiutori si batuti in cap.
2.gigi 24 Mai 2014, 16:53
Hidden due to lowcomment rating. Click here to see.
Ok am inteles,esti batut in cap..
3.gigi 24 Mai 2014, 17:23
Batutii in cap ca tine…
4.red_bull 24 Mai 2014, 21:39
Gigi, de ce tot iti bati capul cu asta cand vezi ca e redus mintal ?…
@MihaiDun Am citit comentariile 🙂 S-au schimbat cateva replici ceva mai „intepate” sa zicem, dar am avut cazuri si mai dure pana acum. In fine, daca se considera ca au deranjat, am „ajustat” putin comentariile respective, pastrand pe cat posibil ideea initiala.
numa aici nu intalnisem paraciosi
hahahhaha
in misiune poate fi si un politist calare pe bicicleta, insa daca PRETINDE PRIORITATE de trecere in trafic ar face bine sa aprinda si becuri si difuzoare, altfel se pot intampla accidente.
si daca le are aprinse fara a fi in misiune nu ma afecteaza deloc, important e ca eu sa-i vad/aud din timp daca vor sa incalce niscaiva reguli !
fara vot
Multumesc @xyz . Atitudine corecta.
@GeluCJ Multumesc. Sa jigneasca la ei acasa, nu aici. Una e sa-si spuna fiecare punctul de vedere, si-alta sa-njure cum c-a lor e mai mare si mai tare, parerea.
@eek Legat de video, +.
cu placere, eek!
multumesc, GeluCJ!
MihaiDun, nu mi-o lua in nume de rau, dar, pentru un baiat/barbat, comportamentul tau de pe acest topic e usor deviat.
nu incurajez ca fiecare sa-si faca dreptate, dar sa arati cu degetul si sa te duci la tovarasa ca unu’ a spus „prostule”, sa ma ierti!
@gigi: Desi s-a mai zis si GeluCJ a si intervenit, abordarea ta e prea violenta. In loc sa faci pe toata lumea frustrat sau batut in cap mai bine doar le-ai arata unde au gresit. Ca sa parafrazez o vorba populara: vorba dulce mult aduce, mai ales cand ai dreptate.
@eek: ai facut 3 mari greseli:
– nu ai stiut legea
– ai plecat de la premisa de vinovatie (anume ca Politistii au comis un abuz)
– ai generalizat, si cand ai facut-o ai facut-o la modul violent, atacandu-l (nu neaparat neprovocat) pe @gigi.
Cum ti-ar conveni tie cand esti implicat in ceva sa se plece de la premisa de vinovatie? Sau sa fii pedepsit pentru ca apartii unei anume categorii sociale? Pe mine personal ma enerveaza crunt ca trebuie sa platesc RCA enorm doar pentru ca sunt mai tanar, ma gandesc ca si pe tine si cu toate astea generalizezi…
Minus pentru clipul care nu arata nimic decat un presupus abuz in mintea autorului si mai ales pentru comentariile de dupa. Sper sa fi invatat ceva din discutiile de pe aici.
@rebound11 iti respect vorbele mai mult ca oricare de aici. Au pornit girofarul la 50m in spatele meu, l-au oprit la alti 50m si au luat cafele . Nu am cum sa dovedesc, ai dreptate.
„eek 24 Mai 2014, 16:10
Da, da sunt un frustrat. Le-a pornit la 10 metri de mine, le-a oprit la 10 dupa. Dute si culca-te. Flash dau ca e un abuz, nu mai e pe vremea lu Ceausescu cand trebuia sa taci din gura, intelegi?
PS: se vede ca esti militian. Ps2: pe locali(gardieni) scrie POLITIA, sunteti in aceeasi oala. :)))”
Nu ca ar conta dar hotaraste-te 10m sau 50m?
Si lasa si tu butoanele casa te apreciem printr-un like nu printr-un post daca meriti. Si apropo de flash-uri : eu, in locul tau nu m-as juca cu c**** gol pe langa organ 🙂
Ha? Ce butoane neica… vezi ca sunt scoase la cei care raspund printr-un comment la video-urile lor.
Cat despre metraj, putin, foarte putin. maxim 2 stalpi intre noi => 24*2=48-50m
De ce tu in locul meu? Am raie sau ce?
Ps: poti da „-” pt video
Eu in locul tau nu dau flash-uri politiei. Si nu poti tu sa-i tragi la raspundere pentru actiunile lor din trafic(bune sau rele)
Oricum,+ pentru video.
Minus pentru injuratura cu misiunea. E cel putin blasfemiatoare…..
eu au flashuit politisti cand au calcat pe bec iar ei au stiu asta.
vad ca mi-am luat minusuri ca i-am spus lui MihaiDun sa nu se ma duca la tovarasa pentru orice kkt (ca baiat). imi mentin parerea, pasaricilor!
Treaba cu semnalele cand a trecut pe langa el e fireasca…aveau viteza, el era tras pe dreapta, cum si spune, daca claxonau si nu porneau semnalele sa-l atentioneze, sa nu cumva sa intoarca sau alta minunatie care se putea lasa cu mortaciuni, sigur ii facea cocalari, ca a ajuns politia sa claxoneze. Restul e gargara. Intr-adevar, multe frustrari…prea ne doare de ce fac altii.
Degeaba va bateti capul cu @eek. Pana cand nu o sa treaca prin scenariile urmatoare nu are cum sa inteleaga scopul semnalelor acustice si luminoase.
1. Sa locuiesti pe o strada aproape de o sectie de politie si fiecare masina care pleaca noaptea in misiune sa dea drumu la sirene in fata geamului tau, doar asa, pentru ca sunt in misiune, chiar daca strada e goala si nu au nevoie de prioritate la momentul respectiv.
2. Sa iti sparga casa/magazinul/garajul/etc iar echipajele de politie care ajung la locul faptei sa aiba semnalele acustice si luminoase in functiune ca sa le poata da infractorilor 2-3 minute avans.
unde stau eu , in zona , sunt 2 spitale de urgenta + 1 SMURD + 1 Salvare + 1 Pompieri . Imaginati-va cum este pe la 3 dimineata cand se pleaca de la pompieri cu 2-3 autospeciale + 1 descarcerare + 1 salvare . Este asa frumos si de pitoresc . Sa auzi cum canta mierla si privighetoarea :)) . Pe timp de zi , nu mai vorbim , deja e concert .
Poate nu cunosti legea domnule…esti obligat sa opresti pe partea drepata la vederea girofarului de culoare rosie ,dar na tu esti smecher!Si vad ca cei care comenteaza impotriva ta sunt facuti automat militieni…nu?Zici tu ca nu mai suntem pe vremea lui Ceasca, dar probabil atunci era mai multa civilizatie…acum este democratie pentru ca suntem numai cu , carnea in gura!Rusine!