It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Politia Romana, civilii si acostamentul

Adăugat de JaLeTe
Raportează ca șters! 23

Da, asa se circula pe un drum european in Romania, mai ales cand avem si un echipaj de politie in preajma noastra care ne da urmatoarele exemple:
– depasirea limitei de viteza atat in localitate cat si in afara ei;
– folosirea acostamentului nejustificat;
– folosirea semnalelor luminoase nejustificat.

Clipul este destul de lung , sa nu ma injurati!

Ce mai caută lumea:
  • politia romana cluj

51 comentarii

  1. 2:00 – Tu intrebi pe bune asa ceva sau e retorica intrebarea?

    Deci sa tin minte cand merg in Moldova:
    – daca vreau sa merg pe jos printr-un sat trebuie sa invat sa zbor, ca prin sate acostamentul e pentru circulatia masinilor.
    – sa nu ma astept de la Politie sa faca altceva decat magarii

    Am dat plus la clip pentru calitatea lui informativa… o sa ma opresc din comentariu pentru ca ce mai am pe limba nu e de eliberat in spatiu public.

  2. – de la mine.

  3. Normal ca sunt vinovat ca merg pe acostament , dar nu sunt lasat de altii sa merg legal pe banda … Si nici stresat nu o sa stau un drum „deasta” de 500 km.
    Asa ca recomandati-mi altceva

  4. In caz de acrosare a pietonilor pe acostament exista un singur vinovat: subsemnatul.

  5. Mr.D Tube

    Deci, drumul E85 este cel mai de ras drum, printr-e altele.
    Ai dreptate, nu este corect mersul pe acostament si clar sa nu fi depasit prin dreapta…am mers pe E85 si am intalnit multe TIR-uri care mergeau frumusel cu jumatate de masina in banda si cealalta pe acostament, mult ma bucuram ca aveam loc sa ii depasesti si nu stateam asa zeci de km pana se termina sirul de masini de pe contrasens…
    PS: La minutul 2:00 no comment… „+” pentru @RebounD11.

  6. La o asa intrebare ai merita un raspuns pe cinste. Dar cred ca iti dai tu seama.

  7. Baa , normal ca sunt eu vinovat … Eu am vrut sa va arat ce se poate intampla cand circuli pe acostament si cum un echipaj de politia te obliga sa circuli pe acostament.
    Nu m-ati inteles deloc , voi sterge clipul.

  8. adrian001

    Imi explica si mie cineva care e treaba cu sagetile alea de la 3:50 ?

  9. @JaLeTe: poti sa tragi de aici 2 concluzii:
    – Daca vrei sa fii subtil, risti sa fii prost inteles.
    – Daca vrei sa fi arati greselile altora cand tu faci aceeasi greseala, asteapta-ta sa nu fii apreciat.

    Nu m-ati inteles deloc , voi sterge clipul.
    No comment… sper sa nu faci asa ceva, daca faci esti cel putin slab, si din nou nu vreau sa zic mai urat.

  10. Nu se va intelege nimic din ce am vrut eu sa se inteleaga .. Ma rog…

  11. @adrian001: iti indica sa te tragi de pe acostament daca ai ajuns acolo (motive obiective: intrat/iesit dintr-o curte, avarii etc) inainte de linia continua… cand ii linie continua legal nu mai ai ce cauta acolo pe acostament deci nici nu mai ai ce cauta sa o tai sa reintri pe banda.

  12. Eu n-am înțeles două fraze:
    a). „sunt obligat de ceilalți să mă retrag pe acostament” Fluturau kalashnikoave pe geam?!
    b). „mă retrag pe acostament pentru că nu vreau să depășesc limita de viteză, cei din spatele meu o vor depăși” WTF?! Dacă nu era acostament ai fi circulat pe trotuar cu viteza legală?!
    Până la 1:30 am rezistat, apoi ți-am dat „thumb down” și ți-am lăsat comentariul ăsta.

  13. De ce nu le-ai aratat semnu pacii ? E moca ! Ia o coala A4 deseneaza pe ea „Mai citeste legislatia ” cand depasesti si mai sta pe acostament aratai :)) ca vede. !

  14. Exista si o problema de semnalizare, la 3:53 se vad sagetile care te indeamna sa treci de pe acostament pe banda, iar asa ceva nu e normal. Si pe E583 se gasesc marcaje din astea.

  15. ce clip e asta frate ?
    cine nu te lasa sa mergi pe banda normal?legea te lasa,si nu cred ca te-a impins nimeni de la spate

  16. @ReboundD11 merci de lamurire, o sa-mi dau minus singur la comentariu :))

  17. El a vrut sa arate ca pana si politia incarca regula asta !!! Nu trebuia sa te dai cand au dat drumu la girofar.

  18. Sageti pe acostament nu sunt necesare. Nu exista niciun motiv pentru ele.

    Este o singura explicatie. Autoritatile considera ca circulatia pe acostament prin acele locuri este „obisnuita”.

    Personal nu stiu de ce este acolo situatia asa, dar poate imi confirmati/infirmati voi ce am auzit. Mi s-a spus ca strazile respective au fost asfaltate cu bani din fonduri europene, si ca nu erau sufcienti bani pentru 4 benzi, dar ca sa nu se iroseasca/piarda banii „moca” au facut 2 benzi cu acostament foarte mare (oarecum cu ideea de a fi folosit cam cum este acum, lol). Daca este asa, ce pot sa spun este ca niste oameni destepti ar putea acum sa stearga marcajele alea si sa faca alternativ, 2 benzi pe un sens si unul pe altul, la fiecare 2-3-4 km invers, si ar fi mult mai util. La drumuri lungi, unde este cam scump sa faci 2 benzi pe sens, este foarte util sa ai din cand in cand „banda de depasire”. Daca o si mai anunti din timp cu anumite indicatoare (i.e. „Banda de depasire peste 3 km”, sau cand se termina una pui „Urmatoarea banda de depasire peste 5 km” -> da, asa este prin Australia, ideea nu e a mea, este „furata” 😀 ), ajuti si traficul, pentru ca grabitii macar vad ca o sa aiba ocazia sa depaseasca in cativa kilometri. Acolo latimea drumului pare suficienta pentru 3 benzi, deci e doar o investitie in marcaje acum.

    In orice caz, sagetile, si politia din acest clip, arata ca „prostia” de acolo reprezinta ceva normal.

  19. m-am uitat pana la 2:30 ,recunosc.insa a fost deajuns.am impresia ca tu esti nebun au nu ai toate rotitele:) drum bun sa ai:)) pe acostament !

  20. Jale cu editarea: textul mic, vai de mama lui, pictograma aia cu FF pe mijlocul ecranului… m-am plictisit si am pierdut esenta.

  21. o sa fac si eu o filmare .din tir.pentru ca eu asta conduc in mare parte 😉 si o sa ma duc pe acostament sa vedem cati calc sau ma rastorn :))))) ca no.sa nu ii incurc pe altii ca ma duc doar cu 90

  22. @JaLeTe – Eu din clip înțeleg că tu ai vrea să respecți legea dar simți prea apăsător presiunea celorlalți. Fă bine și nu mai da nas flashuitorilor. Circulația pe acostament curmă vieți. Așa că +, pentru că înțeleg că e loc de creștere. Și pentru ce echipaj „model” ne-ai arătat.

  23. „Circulația pe acostament curmă vieți”

    un exemplu in acest sens ?

  24. @Iuda – Sute. Mii.

  25. vreau exemplu de pe E85 nu din Cj, acolo se stie ca soferii sunt mai slabuti

  26. @X

    499+900 m, în apropierea comunei C.-M., jud. C. inculpatul recurent D. Z. a pierdut controlul asupra direcției de mers și a părăsit partea carosabilă, întrând în coliziune cu un cilindru vibrocompactor marca Ingersoli Rand, care se afla în afara părții carosabile, pe partea dreaptă a sensului său de deplasare, în urma acestui eveniment rutier intervenind decesul numitului D. J.-A., fratele inculpatului, pasager pe scaunul din dreapta-față al autoutilitarei.

    Detalii: http://legeaz.net/spete-penal-ca-cluj-2012/decizia-penala-970-2012-ca-cluj-bwb

    scrie ceva de circulat pe acostament ?

  27. „E. de asemenea necontestat și ambii experți au reținut în cuprinsul lucrărilor întocmite faptul că locul impactului dintre autoutilitară și vibrocompactor se situează pe acostamentul sensului de mers H.-C.-N., iar impactul cu vibrocompactorul s-a datorat părăsirii carosabilului de către conducătorul auto D. Z.

    Aia cu intratul soarelui in ochi si cu faptul ca a evitat stele verzi face parte din tactica avocatilor.

  28. Dă-i şi tu CTRL+F şi caută acostament. Ia vezi, scrie? 🙂

  29. @X
    a pierdut controlul asupra direcției de mers și a părăsit partea carosabilă
    a pierdut controlul asupra direcției de mers și a părăsit partea carosabilă
    a pierdut controlul asupra direcției de mers și a părăsit partea carosabilă
    a pierdut controlul asupra direcției de mers și a părăsit partea carosabilă

    better ?

  30. @Iuda „ză Roadrunner” pai ala era prost sa declare altceva? Come on… Ai buletin. 😛

  31. Vezi ca zilele trecute era unul prin Suceava care îşi căuta spray-ul inhalator care ii căzuse.
    Asta după ce prima dată a spus că telefonul. În declaraţii o să apară spray, deşi clar a fost telefon. 🙂

  32. citeste cu atentie, nu-i declaratia lui.

  33. Asta cu circulatia pe acostament curma vieti e vreun alt slogan idiot dintr-ala de genul „stop accidentelor! viteza nu stiu ce?”.

    Inutilii ala nu au radare pe rablele alea de passat-uri. Apoi, nevenind nimeni pe sensul opus dupa camionul ala rosu si avind cam 1km de vizibilitate daca el porneste girofarurile si sirena din dotare ca sa se dea cineva pe acostament banuiesc ca respectivul inutilitist era baut la volan. Sau nu avea permis.

    Iuda: din citatul de articol de la tine vad ca prostia si/sau neatentia curma vieti. Adica, meseriasul ala daca nu intra in compactor banuiesc ca netezea vreun sant, un stilp, o borna kilometrica, sau se dadea peste cap cu rabla de suficiente ori.
    Cum ar fi putut compactorul (sau orice alt utilaj) sa mearga pe partea carosabila cu 10-12kmph pe un european cu acostament larg si intarit? Sau citatul e dat fix ca si contraexemplu?

    Acostamentul intarit de pe E85/E583 si pe unde mai exista asa larg de sa incapa o masina pe el sau chiar un microbuz, folosit cu cap, salveaza vieti. Din nefericire vad ca inutilitaiul din clip ca si microbuzistul de la 3:33 nu prea indeplinesc cerintele pentru a-si pastra dreptul de a conduce pe drumul public.

    P.S.: ai voie sa conduci fara permis pe acostament? 🙂

  34. @X
    am cerut exemplu, pe care nu esti in stare sa-l dai.
    macar pune clipul ala cu mosul care delira ce ar fi vazut el
    pe urma eu iti pun citat din cauza accidentului 😆

  35. P.P.S: iuda, scuze, acum vad ca titatul e dintr-un link dat de fapt de X 🙂

  36. „P.S.: ai voie sa conduci fara permis pe acostament? :)”

    Acostamentul aparţine de un drum public? Vai viaţa noastră ce întrebări punem.

  37. Circulaţia pe acostament este la fel de ilegală ca depăşirea peste linie continuă, trecutul pe roşu, neacordarea de prioritate, depăşirea vitezei legale, schimbarea direcţiei de mers fără asigurare şi semnalizare şi toate celelalte pe care voi ca autori le prezentaţi pe site-ul ăsta, dar o tot dăm de gard cu scuze că suntem români şi respectăm doar ce şi când ne convine.
    E ilegal şi punct.

  38. @ics: Le-am explicat si aici, dar poti observa cum nimic din ce spunem nu se prinde si nu pot da nici un raspuns la obiect. Cate intrebari le punem, cate comparatii cum ai zis si tu, cu altii care incalca legea pentru ca sunt bizoni si nesimtiti si pusi pe TT, dar cei care incalca legea pe E85 mergand pe acostament nu mai sunt deloc, ci suntem noi doar niste „drama queens”.

    Chiar daca ei sunt cei care mai si sunt nesimtiti si sicaneaza in trafic si mai si incalca legea. Tot cei care circula legal sunt cei care gresesc. Corect.

    Pur si simplu dezamagitor cum fiecare isi alege care incalcari de legislatie sunt importante sau nu, de parca doar o parte din ele conteaza.

    @JaLeTe: Ti-a mai zis si altcineva asta: cum pana mea sa te „oblige” cineva sa mergi ilegal? Ca si cum ai zis ca daca cineva iti face flashuri din spate, atunci te face sa mergi pe rosu, sa calci pietoni, sa depasesti pe dunga continua, etc.

    Doamne doamne.

  39. Am incercat sa nu conduc pe acostament pana acum , insa nu am reusit si m-am supus la stres , atat eu cat si pasagerii.
    Imi pare rau.
    Iar acum dupa ce am vazut ca nici acesti „militieni” nu respecta aceasta configuratie de drum tind sa cred ca e normal mersul pe acostament , ba mai mult … folosesc mijloace de a semnaliza faptul ca eu trebuie sa merg pe acostament la 110km / h (in bord).

    NU SUNT SUSTINATORUL MERSULUI PE ACOSTAMENT!

  40. @Jalete, nu cred ca e nimeni sustinatorul circulatiei pe acostament, insa acel drum in particular putea fi marcat cu 2 benzi pe sens cap-coada aproape, cel putin intre intersectia E85/E583 (de dupa roman, la moara de apa sau cum se cheama) si Bucuresti.
    E o strutocamila de drum marcat aiurea si pe care apare o strutocamila de trafic. Mergi cum poti sa-ti faci citi mai putini nervi si sa ramii in viata.
    Daca faci parte ca mine dintre cei care nu au statie nu ai cum sa nu-ti faci nervi cel putin din cauza celor care incep sa flashuiasca in nestire daca atunci cind se poate si situatia o impune (in limine neergulamentare) nu te dai din fata lor cit sa poata trece cind este trafic din sensul opus si nu pot depasi regulamentar (ca nu, romanul asa e el, nu va astepta).

    Pentru ca insa nu a fost marcat asa se circula cum se circula. Si, cu toata neregulamentaritatea circulatiei pe acostament, cei care au circulat macar odata pe DN2 si-s minusaci vajnici si vehementi sustinatori ai ilegalitatii acestui lui, sa-si imagineze cum ar fi ca tirurile sa nu circule jumatate pe acostament pe acest traseu. Eu zic ca s-ar intimpla doua lucruri:
    1. s-ar circula cu o medie de aproximativ 60Kmph in loc de 80-85 cit iese acum;
    2. idiotii care intra in depasire de la 60-70 in ultima treapta de viteza s-ar sinucide in masa, problema fiind insa ca vor lua cu ei pe altii care probabil merg regulamentar.

  41. eu cand ma duc pe E85 stau cu roata dreapta lipita de marcajul de acostament… orice e mai mare de un tico nu are loc sa treaca. am avut o gramada care au facut spume, e plin de redusi drumul ala.

  42. Cosmin Duru

    cand politia te-a „luminat”, instinctul ar fi fost sa nu te dai de pe banda si sa le explici ca sunt retardati, dar legal trebuie sa te supui semnalelor luminoase si sa tragi pe dreapta… asa ca cel mai bine puneai semnal dreapta si incetineai foaaaarte lent, pana pe la 8km/h, APOI ieseai pe acostament. pierdeau cel putin 1 minut

  43. @JaLeTe 1:46 Bine ca nu era ala baut sau sa se fi impiedicat/alunecat de/pe ceva si sa-ti ajunga sub roti, pentru ca atunci era grav 🙁

  44. IronLiver

    Circul frecvent pe E576, drum care are acostament consolidat.
    Pot bine merci sa merg legal fara sa intru pe acostament. Cine vrea sa ma depaseasca n-are de cat sa o faca regulamentar.
    Rar vine unul cu flashuri. Aleg sa il ignor.
    La fel poti face si tu.

    Am dat + pt valoare oarecum educativa.

  45. Am dat peste o persoana care tot imi dadea flash-uri si gesticula sa ma dau pe acostament, pana la urma m-a depasit cand era trafic de pe sens opus si era sa ma stearga pe stanga fata cu partea lui din spate cand a vrut sa revina pe banda …
    Si ce crezi ?
    Avea in masina nevasta si copilul …
    Deci poti sa patesti si asta cand ii ignori!

  46. @IronLiver Si eu la fel procedez si nu numai pe E576. Am fost depasit si pe stanga si pe dreapta (pe acostament), mi-au intrat in fata direct de pe acostament fara nicio semnalizare, am primit flash-uri si claxoane in localitate (Jucu, Rascruci, Fundatura, Bunesti, Floresti pe vremea cand exista acostament si-n localitate s.a.) desi uneori eram peste limita, am evitat accidente produse de depasiri aiurea ale celor care credeau ca acolo sunt doua benzi, am vazut pana si depasiri folosind acostamentul din partea stanga a drumului (!):
    http://www.trafictube.ro/depasiri-8-iubitori-pericol-adrenalina/ 1:44-3:07
    http://www.trafictube.ro/volanul-roteste-spre-stanga-spre-dreapta/
    http://www.trafictube.ro/civilizati-inteligenti-bun-simt-trafic/
    http://www.trafictube.ro/remodelatori-oglinzi/ 0:35-0:44
    http://www.trafictube.ro/cand-dreapta-nu-ne-mai-ajunge/
    http://www.trafictube.ro/fluidizatorii-ieri-azi/
    http://www.trafictube.ro/acostament-langa-acostament/
    http://www.trafictube.ro/depasiri-3-alegeti-campionul/ 0:50-1:13
    s.a.
    Concluzia nu mai are rost sa o mai repet deoarece a fost scrisa de atatea ori pe acest site.

  47. @Ursul Grizonat : daca mai esti abonat.
    Am citit comentariul tau si te-as ruga sa te intreb ce a mai deranjat pe langa scrisul mic si ffwd pe mijlocul ecranului , eventual daca poti sa imi dai anumite sfaturi cu privire la editare.
    Vreau sa indrept situatia.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!