Adaugă comentariu

24 comentarii
  1. Nou

    cum pana mea isi posteaza astia care circul cu 80 km/h in oras cu atata curaj clipurile si au impresia ca ei sunt sfinti si retsul gresesc. Am impresia ca nu au oglnzi acasa sa se uite intai la ei…

    • Nou

      El circula regulamentar dar pietonii care trec pe rosu , ei ce fac ?

    • Nou

      Serios? Regulamentar e cu 50 km/h. E hilar sa circuli cu 80 km/h in oras si sa razi de altii fara sa te vezi pe tine.

    • @slipperyshadow.. Nu stiu daca avea chiar 80, dar clar undeva peste 50.

    • Nou

      Trec prin zona. Stiu cum se zgaltaie masina si la 80 si la 50. Eu unul daca am incalcat legea nu as posta sa arat cu degetul altii care incalca legea. 🙂

    • @slippery shadow… Eu unul am gandit asa: m-am uitat atent la film, am apreciat distanta dintre stalpul electric de la semafor si cel de la trecere. Aceasta distanta de 50-60 de metri o parcurge in 3 secunde. Deci o viteza de 16,6 m/s. Transformata in km/h inseamna 60 km/h. Nu m-am luat dupa zgaltait. Eu unul asa am gandit. Sper ca e ok si aceasta varianta. E doar parerea mea.

    • @slipperyshadow… Iar legat de condusul preventiv, ca tot vorbeam amandoi odinioara de acest lucru, eu unul as fi mers mult mai incet pana sa ma apropii de pietoni (un 35-40 km/), mai ales ca se vedeau bine pietonii inca de la semafor. Dar iti vine sa-i strangi de gat cand trec pe rosu. Eu in sinea mea ma gandesc ca putea fi pe trecere mama, bunica, sotia… Dar tot nu e in regula, ca iata. Putea veni cineva cu viteza si mai mare, iar legea incalcata nu mai ajuta pe nimeni.

    • Nou

      Intre primul stalp care se vede si semafor face cca 2,6-2,7 secunde. Aproximat pe google map sunt cca 66 m. Mie imi da 87-88 km/h

      Poate gresec masuratoarea pe map. O sa verific maine live 🙂 Oricum 75-80 cred ca e corect

    • @slipperyshadow… Tare ideea ta cu google map. Daca intram acolo, aflam exact distanta. Ei bine, aia e: 70-80 km/h. Daca cadea vreunul pe trecere ca se impiedica sau i se facea rau, il mierlea, ca nu se mai oprea in timp util.

  2. @Piticu…. Nu e singurul loc unde se intampla asta. Nu doar in Bucuresti. Chiar si in Ploiesti se petrece idem. Inteleg ca vor sa traverseze mai neortodox, or pierde autobuzu, trenu, avionu, dar ei se pare ca sunt daltonisti si traverseaza exact ca atunci cand e verde.(relaxati). Chiar nu pot sa-i inteleg. Eu unul conduc incet, nici chiar atat de tare ca in clip (presupun ca e mai mult de 50), insa pietonii de genul nu merita! Ma apuca toti dracii din lume cand ii vad trecand asa. Eeeeehe…. pana ii trozneste unu cu masina si se linistesc pe veci.

  3. 1. Nu inteleg rostul videoului. 2. Erai cumva cu girofar de mergi cu viteza aia?

    • Nou

      lol. asta spuneam si eu. El circula ca nebunul, claxoneaza continuu de la 100 m ( 2 incalcari ale legii) dar se leaga de aia. Nu le tin partea dar…

      Camera face o noua victima. Pentru filmare o luam razna.

    • @slipperyshadow…. Eu tin telefonul (camera) in suport, dar il las in carmode (sa imi arate viteza digital pe tot ecranul, atat). Plus ca nu il bag in seama, nu ma bazez pe el, pt ca se poate intampla orice: se poate restarta, se poate defecta cardul de memorie, etc. Singurul pe care ma bazez sunt eu, cu ochii la drum, ca si cum nu ar fi un martor cu mine.

    • Nou

      ANdrei, se vede cine conduce pentru filmare. Uita-te la ei. Multi exagereaza, forteaza doar doar o iesi ceva material de pus pe TT. foarte periculos.

  4. Data viitoare incearca sa mergi mai tare, sigur lovesti cativa si ii inveti minte sa nu mai apseasca pe circuitul tau privat.

  5. Nou

    Nu degeaba este instalat indicatorul de circulatie cu punct negru(triunghi), au mai trecut raceri pe acolo si s-a lasat cu victime, din pacate doar se „recomanda” reducerea vitezei in astfel de zone , normal ar trebui impusa o restrictie clara de viteza.

  6. Pietonii sunt inconstienti, de acord. Dar sa nu ai nici macar intentia sa reduci putin viteza (ca doar trecusesi de semafor, nu se punea problema ca pierzi verdele) este nepasare totala. Daca luai din intamplare „popicele”, fii sigur ca politia masura si distanta ta de franare, determina viteza si, cu toata filmarea, tot nu ieseai basma curata.
    Sunt totusi oameni-idioti sau nesimtiti, dar oameni. Pui frana sa nu calci un caine, daramite un om.

  7. O alta ipoteza: Daca oricare din masinile din stanga ar fi iesit in fata autorului fara sa se asigure, il facea sa ricoseze direct in grupul de oameni situat pe partea carosabila si trotuar, din partea dreapta. Ar fi fost carnagiu.

    • Nou

      Da’, dar iti dai seama ca era cel mai tare material de aici? Pe unii asta ii intereseaza cand isi pun camera. Curand o sa ajunga unul kamikadze si va face asta doar pentru filmare.

  8. Nou

    Pe hartia din colt scrie Press, deci cu siguranta e obisnuit cu stilul asta de condus, si asa va conduce si data viitoare. Pana va da cu capul de tavan!

  9. E interesant ca unele persoane de aici stiu sa calculeze viteza cu care circular autorul masinii dar nu iau in calcul toate datele problemei. Nu tin partea autorului (care e posibil sa fi mers peste viteza legala) sau a pietonior (care e posibil sa fi trecut pe rosu), dar ar trebui sa luati in calcul si cele de mai jos cand calculati viteza „pe camera” si nu numai:
    – stalpii sunt pe partea dreapta a drumului.
    – camera distorsioneaza mult in lateral deoarece este camera cu unghi larg.
    – distanta dintre stalpi nu e cunoscuta ci doar presupusa a fi 50-60 de metri… In realitate insa stalpii de iluminat se pun in functie nevoia de iluminare din zona respectiva si variaza intre 25 de metri si 60 de metri (am cautat pe google, diverse persoane au zis valorile astea). Eu tin minte ca instructorul auto mi-a zis ca distanta intre 2 stalpi este de 25 de metri.

    Eu zic asa:
    Pentru sanatatea tuturor, soferii sa mangaie pedala de acceleratie in loc sa puna caramida pe ea, iar pietonii sa se mai uite si la semafoare, sa se mai si asigure cand trec strada… Pietonul are 100 de kg de carne si oase, masina are 1 tona de tabla, plastic si alte porcarii… In caz ca se ating, oare cine sufera mai mult? Masina sau pietonul? Soferul masinii primeste un dosar penal si amenda, eventual mai plateste niste despagubiri victimei, dar cu ce ajuta victima o suma de bani daca victima ramane fara viata sau infirm tot restul vitetii?

    • @Jgyprime… E o varinta ceea ce spui tu, ca distorsioneaza. Dar distorsioneaza tot ceea ce e in lateralul camerei, all the time, deci toti stalpi sunt distorsionati, iar timpul parcurs intre ei, e tot acelasi. In fine. Vazut la fatza locului…se poate afla distanta exacta pt ca mai apoi sa analizam viteza in video. Si….legat de masa pietonilor si a autoturismelor, da… Forta = masa x acceleratia. Mai rau e ca masina are si masa mare, si acceleratie mare.

    • Nou

      Privirea celui din thumbnail spune totul. Soferul s-a purtat ca un dement. Claxoneaza 100 m continuu, merge cu 80 km/h ( garantat atat avea…ca stiu bine intersectia si senzatia)….apoi nu franeaza deloc desi , chiar si pe rosu, sunt niste oameni. Se duce gramada in ei special pentru filmare. Daca unul se impiedica sa vezi atunci circ. Dar deh, unde nu e cap …

    • Nou

      Apreciere corecta, in jur de 25 metri intre stalpi, dar nu este un STAS(standard) , poate varia.

Vezi si...