It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Prea rapid, prea iute în viteza a 6-a

Adăugat de heavy_Trafic
Raportează ca șters! 126

Dacă stăteam ca un baiat cuminte să aștept să termine omu de schimbat banda , era mai bine .

Până la acest eveniment , nu m-am gandit vreodată că cineva se poate răzgândii așa , pur și simplu .

40 comentarii

  1. Sincer a fost vina lui, dar si tu puteai sa previ cu putina rabdare. 😀 Bine ca nu a fost mai rau.

    • heavy_Trafic

      Da , lejer as fi putut preveni . Numai ca ….. pana nu o patesti nu prea te gandesti ca o sa faca asta .

  2. Ce a zis? De ce s-a tras înapoi pe B2?

    • heavy_Trafic

      A zis ca el nu a schimbat banda . I-am zic Ok , hai la politie , dar vezi ca am camera . „Hai sa facem amiabila ” 🙂

  3. Cat de prost sa fii sa oprești mașină pe banda 2 pe autostrada…

  4. Gigi muschi

    Retardat. Imi puneam mintea cu el si il rasuceam.

  5. Din moment ce el nu a schimbat complet banda niciodata, nu se poate considera ca inca era in procesul de schimbare a benzii si deci sa fie vina autorului? Sunt chiar curios cum se poate interpreta legislatia si ce raspuns ar putea da un politist sau o societate de asigurari, nu vreau sa fiu gica-contra. Adica daca eu schimb banda incet si ma loveste cineva din spate, este vina mea ca nu am schimbat-o mai repede? Intr-adevar a tras stanga dar el nu a parasit complet banda niciodata. Mersi de pareri.

    • La fel zic si eu magnum. Eu inca nu inteleg ce este cu stresul asta sa trecem milimetric de ceilalti. Lasa-l nene sa se retraga si asteapta frumos in spatele lui 4-5 secunde, dar nu, trebuie sa ii impingem in permanenta

  6. prea multi care ‘se fac ca schimba’ banda si raman pe mijloc doar sa mai depaseasca o masina…sa aiba scuza…eh..eu am incercat sa te las sa treci..dar na..a mai aparut o masina….trec la loc…dar la fel de multi care accelereaza si ajung la 1 metru de tine cand tu inca ai semnalul pus si inca nu ai trecut complet pe banda….no offence…iti luai si tu amenda pentru nepastrarea distantei regulamentare….

  7. ttclujnapoca

    Sunt curios daca asiguratorul iti va da dreptate, lovitura din spate, el nu era complet pe cealalta banda, nu stiu ce sa zic. E posibil sa fie respins la asigurare cazul si sa te apuci de judecata.

  8. Ia uitati-va cu atentie:omul are semnalizarea de dreapta pusa dupa ce a trecut de TIR(de la sec.5),deci cu intentia de a se replia pe B1.Incepe manevra si cand ajunge cu masina jumatate pe B1,pare ca se razgandeste si revine pe B2 FARA SEMNAL(sec.7).Si fara sa se mai asigure in oglinda stanga daca nu este altul care il depaseste.
    Asiguratorul iti va da (poate) dreptate:el a anuntat prin semnalul pus ca schimba banda si incepe manevra in cauza.De aici,numai in 3 secunde,treaba devine naspa.El avea viteza mai mica decat a ta,iar tu nu ai avut motiv sa reduci viteza(aici nu conteaza cat aveai) pentru ca te-a anuntat ca,schimband banda,iti lasa cale libera pe B2.Ca a revenit imediat pe banda pe care tocmai o elibera,asta e problema lui si nicidecum treaba cu nepastrarea distantei fata de vehicolul din fata.Parerea mea.
    Amicul de PH e praf la condus si legislatie:pe langa clasica schimbare de banda fara semnalizare si asigurare,mai si opreste pe B2!

    • Vezi ca pentru schimbarea de banda trebuie sa te retragi complet, nu 70%

    • verdenpom: deci omul nu a intrat pe banda 1 dupa logica asta, nu? ca nu a ajuns complet acolo

    • m – a terminat de finalizat manevra de schimbare a benzii? A ajuns 100% pe b1? Nu. Ce cauta autorul calare intre el si parapet?

    • verdenpom
      Exact! Pana si autorul se considera vinovat partial, dar unii insista ca nu ar fi deloc.
      Hai sa ne gandim la alt exemplu: daca traverseaza un pieton pe trecere, tu ca sofer vii cu viteza sa treci pe langa el milimetric, bazandu-te pe faptul ca „intentioneaza” sa ajunga in urmatoarea jumatate de secunda la bordura? Poate incetineste un pic si nu mai ies calculele… Nu mai degraba incetinesti tu suficient (sau opresti) incat sa fii sigur ca iese de pe carosabil in siguranta, si abia apoi treci?

    • verdenpom
      O sa-mi pastrez parerea de mai sus cu urmatoarele argumente:
      *odata ce ai semnalizat parasirea unei benzi si mai mult,incepi si manevra de schimbare a ei,inseamna ca trebuie sa iesi complet de pe acea banda.Ca nu a facut-o din cauza ca a crezut ca da TIR-ul peste el pe B1 cum am citit mai sus la cineva(f.posibil asta), inseamna sa conduca nu dupa privit in oglinda dreapta mai intai ca sa vada daca asa este(se cheama asigurare la schimbarea unei benzi cu alta),ci dupa alte simturi si pareri,gen:am crezut,mi s-a parut,etc.O manevra de schimbare a benzii se face dupa ce s-au indeplinit strict anumite conditii(semnalizare,asigurare temeinica cu evaluarea distantelor si vitezelor celor din proximitatea ta in raport cu masina proprie) si la urma,efectuarea propriu-zisa a manevrei,numai daca au fost indeplinite primele doua.
      *daca el nu ar fi mimat schimbarea de banda si deci ar fi ramas pe banda lui(aceeasi cu a autorului),in caz de poc din spate,autorul ar fi fost vinovat 100%,cu considerentul ca nu ar fi franat cel din fata fara motiv(de altfel,nici in clip nu se vad luminile de stop aprinse cand trece de pe B2 pe B1 si inapoi).Si pe urma,in situatia de aici,cine ar fi tampit sa-si mentina viteza(cel putin) cand are pe unul in fata si ala are viteza mai mica?
      *raspunsul tau:”Vezi ca pentru schimbarea de banda trebuie sa te retragi complet, nu 70%”,mi se pare putin cam exagerat.Cu 70% inseamna ca el era tot pe banda 2 si cu alt 30% pe banda 1.Sau daca ar fi fost 99% pe B1 si 1% pe B2,tot nu era „complet”pe B1,deci trebuia considerat a fi tot pe B2?Cum asa?
      Nicaieri nu este specificat schimbarea de banda sa fie de 100%(completa).
      O schimbare de banda anuntata din timp prin semnalizare si inceputa,nu cu 70% ci si cu 30% chiar,dar anulata prin revenirea la pozitia anterioara in 3-4 metri parcursi,este ceva care tine exclusiv de cel care se joaca de-a schimbat benzile pe autostrada.Adica,zic eu,m-a indus in eroare si mi-a dat peste cap tot planul elaborat in minte dupa evaluarea rapida a factorilor participanti la actiune:,masini in miscare,spatii,viteze,traiectorii,etc.Adica m-a pacalit!

    • tais – legislatia zice clar, semnalizarea se tine pe toata durata manevrei… eu ce inteleg de aici? Si-a termina omul semnalizarea? Nu, implicit nu a parasit banda complet. De ce nu faci un efort si trimiti acest video politiei? Eu unul m-am saturat sa le tot trimit in timp ce altii doar vorbiti unii chiar mai trimit mail-uri.

    • verdenpom
      *chiar in momentul atingerii intre cele doua masini pe B2,semnalizarea lui pe dreapta inca mai functioneaza( o singura data,apoi se stinge).Nu se vede in clip ca ar semnaliza stanga.
      *treaba cu semnalizarea care se tine pe toata durata manevrei (corect!) spre dreapta tocmai a incetat in momentul in care el a inceput a doua manevra,cea de revenire pe banda initiala.
      *altfel spus,eu consider ca a venit din dreapta si s-a aruncat peste mine in spatiul din fata mea,fara semnalizare si mai ales fara asigurare.
      *eu mi-am exprimat un punct de vedere si am incercat sa-l sprijin cu cateva argumente.Daca te-am iritat catusi de putin,imi cer scuze si cred ca esti convins deja ca nu urmaresc sa produc stari emotionale sau conflictuale cu nimeni de pe acest site.Si cu nimeni,de oriunde in general.
      O zi faina sa ai!

  9. Vilbroken

    Lipsa de experienta , daca ai o masina puternica asta nu inseamna ca automat esti si un sofer bun , copita in pedala ti-o baga si unu de 90 de ani !

    Sa-ti fie invatatura de minte si sa zici merci ca ati scapat usor din aceasta patanie. Mult succes data viitoate la acest gen de pressing !

  10. Dar si asta care vine din spate e foarte destept, chiar m-a impresionat. Pe unde dracu’ voia sa treaca din moment ce ala inca era cu jumatate de masina pe banda a doua ?

  11. paul18andrei

    Se putea intampla o mare nenorocire din toata treaba asta. La cum a lasat individul masina pe banda 2 ma mir ca nu am auzit de voi la stiri.

    Oricum insa, eu cred ca tu o sa fi scos ca vinovat pentru ca nu ai pastrat distanta. Pe buna dreptate.

  12. Actiunea pare sa fie din luna mai. E corecta data? Daca da, s-a solutionat cauza? Care a fost concluzia finala?

    • heavy_Trafic

      Amiabila in care cel care a schimbat banda s-a declarat vinovat .

  13. fac pariu ca el nici nu te a vazut, altfel nu mi explic de ce s a razgandit… la fel cum nu mi explic de ce a oprit pe banda 2 pe AUTOSTRADA :O
    avea carnet de conducere? gandea normal omul? :((

    • Vilbroken

      Un meltean si ala , ce crezi ! sunt convins ca l-a vazut pe pressatul asta , problema e ca nu s-a asigurat ca sa treaca pe B1 si s-a speriat , a crezut ca da peste TIR , iar opritul pe B2 este de cartea recordurilor pentru dobi.

  14. Ca un om care a fost în situata autorului filmării și a fost găsit vinovat de politie într-o situație 90% identica ( eu nu am păstrat distanta și cel din fata a frânat odată cu coloana după răzgândirea schimbării de banda ) sunt aproape sigur ca în fata legii autorul va fi vinovat .
    Moral este alta situație .

  15. 50-50 pe baza faptului ca vehiculul din fata inca era pe B2 cand soferul a decis sa revina (de ce ? de prost cel mai probabil, dar asta e).

    Oricum e hilar sa citesc chestii de genul :
    „crima cu premeditare”- pe baza caror dovezi ? din unghiul respectiv cred ca nici nu si-a dat seama ca e cineva in spate.
    „Asa ceva intr-o tara civilizata se lasa cu caz penal. ” – ba chiar nu. Cel mai probabil de mai la vest (ce nu e sinonim cu „civilizatia”) cel care a lovit este si el acuzat de Conducere Neglijenta „https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_without_due_care_and_attention”

    • Vilbroken

      Intr-o tara civilizata cel ce venea lansat ar fi pastrat distanta pana cand cel din fata lui elibera complet banda.

    • @Vilbroken asa este, dar la noi cel ce face pressing din spate si vine lansat, mai ales incepator cum e autorul, mereu e nemulțumit ca cei din fata nu dispar pur si simplu din fata lor si nu se vor da pe B1 pentru ca risca apoi sa fie depasit de altul iar el REGELE șoselelor nu poate sa permita așa ceva :)) si atunci calc-o, 2 secunde sa incetinesti pana vezi intenția celui din fata este deja exagerat!

    • @alexbnc
      Acuma ce sa zic, am mers si eu odata pe linga Hamburg si am calcat pedala pina la fund vreo 100km, sa vad, crapa masina sau nu (doar o cumparasem si era pe garantie) si ghici… mereu aveam 300 metri liber in fata, fara flashuri sau claxoane, toti degajau imediat. Bine, cind venea din spate cite unul cu Audi sau BMW, undeva peste 200km/h degajam si eu. Deci aia cu dormitul pe B2 nu prea tine..

  16. OK.. poate hilar, insa tind sa cred ca il loveai si daca nu trecea si frana cand ca nu era complet trecut pe b1. Aici problema e una singura ce crezi ca va face versus ce face, singurul baraj pana la poc fiind pedala de acceleratie. Deci, cand ai dubii iei piciorul de pe acceleratie …castigi 1-2 secunde pretioase. Din filmare se vede clar ca s-a razgandit pentru ca nu a accelerat si i se parea prea aproape TIR-ul, insa eu zic ca trasul de volan fara asigurare = neasigurare, deci vinovat. Are si el ceva de invatat, cand revii in fata cuiva (in cazul acesta un TIR) accelerezi un pic, nu doar tragi de volan. Oricum chiar si presat din spate trebuie sa apreciezi daca manevra de repliere e posibila in siguranta, altfel ignore, clar!

    • Vilbroken

      Repet , lipsa de experienta , pentru ambii , ca vai , are 31 de ani de condus autorul clipului , sunt multi care conduc prost de ani de zile.
      Ar trebui introdus curs de mers pe autostrada si adaugata ca proba in obtinerea permisului de conducere , fix pe asa ceva ! Anul acesta am avut cred cele mai multe accidente pe A2 , in sezonul estival , cred ca nu a fost wk sau zi in care sa nu auzi de un incident pe A2 , majoritatea dintre ele soldate cu cel putin un mort.
      Un exemplu , am prins la sfarsit de luna august pe A2 dinspre Constanta catre Bucuresti, o aglomeratie infernala , majoritatea mergeau pe B2 cu viteza mare si „lipiti” intre ei , era suficient sa puna frana unul si gata accident de toata frumusetea , ca drept dovada am prins accident in fata mea in zona podului de la Cernavoda , de se formase un ambuteiaj pe cel putin 15 km , iesise lumea la picnic pe B1/b2 pe autostrada , nu se mai inainta deloc pret de 2-3 ore.
      Romanu nu stie sa mearga pe autostrada si nici nu vrea sa invete ! trebuiesc introduse multe masini de politie , si aplicate amenzi mari , cand o sa-i aplice unuia amenda pentru pressing de vreo 4000 de lei pai va zic eu ca ala nu mai face asta cat o fi el , viceversa si pentru cel care doarme pe B2.

  17. Fara filmare nu avea aveai ce face. Filmarea poate schimba totul, nu conteaza ca el nu a schimbat banda 100% .

  18. Naspa, sunt sigur ca amandoi o sa fie mai prevazatori pe viitor.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!