It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Primul „incident” in trafic

Adăugat de GH1131
Raportează ca șters! 45

La aproape 5000 de km de cand mi-am luat permisul am dat peste aceasta groapa pe DJ203L, aproape de Pogoanele. Teoretic am incercat sa o ocolesc, practic am intrat in plin in partea nasoala a ei. Aveam in jur de 80 si anvelopa a iesit taiata din incident. La 3 km am dat de o vulcanizare care se pare (din ce mi-a zis tipul de-acolo) traieste in mare parte din cei care isi distrug cauciucurile pe portiunea respectiva. Am ales sa-mi pun un cauciuc de pe stoc (100 ron cu tot cu manopera) pana il schimb cu ceva macar similar cu celelalte trei.

Intrebarea mea de megaincepator: a rezolvat cineva similar pe Casco (in cazul meu Allianz)? Am miercuri programare pentru constatare sperand ca o sa confirme ca janta e OK. Ce probleme as mai putea avea de la o groapa de genul acesta?

22 comentarii

  1. CraiovaTube

    Inca o dovada ca platim degeaba rovignetele… oare ce fac cu banii nostri? Isi umfla salariile?

  2. Andrei Ciocan

    N-are treabă CASCO cu gropile, numai dacă ai o clauză spcială în asigurare !

    • Poti sa-ti repari masina pe CASCO cu regres pe CNAIR.
      Astfel tu iti repari masina rapid, iar asiguratorul da in judecata CNAIR pentru a recupera prejudiciu.

    • adyneamtu

      @davereux In cazul ăsta drumul e in administrarea CJ. Se poate da in judecata Consiliul Județean că n-au fost reparate (măcar semnalizate) gropile pe un Drum Județean ?

      CNAIR și rovignieta n-au treaba pe DJ.

    • doctor faust

      in primul rand regresul e optional, uneori pentru a evita fransiza, altfel nu-l intereseaza la CASCO, mai ales daca are inclus in contract cum zice mai jos. cat despre regres pe CNAIR e ca si cum ai face regres „pe vecinul” care ti-a zgariat portiera.

      pe asiguratul CASCO nu-l intereseaza, astfel, pe despagubit nu-l intereseaza. ca drept potestativ al asiguratorului acesta se poate indrepta impotriva oricui doreste.

  3. Citeste-ti polita Casco si vezi daca ai si rotile asigurate.

  4. De obicei politele casco pot include si despagubirea anvelopelor taiate dar fac asta doar daca si janta are ceva. E posibil sa-mi aduc aminte gresit insa, citeste ce scrie la tine ca mai poate sa difere de la asigurator la asigurator.

    Dupa ce rezolvi roata mergi la un service de mecanica auto care are si stand de geometrie, din astfel de incidente pot aparea tot felul de dude: brate indoite, bielete indoite (de directie, antiruliu), capete de bara fisurate, deplasari ale puntii care trebuie realiniata din suruburi, etc. Iti recomand sa faci asta chiar daca masina sta drept pe drum, volanul nu e deplasat, etc. Mai bine dai 100RON pe o geometrie decit sa ai impresia ca totul e ok iar intr-un viraj luat mai tare sau o incercare de evitare a ceva sa te trezesti ca masina e de capul ei.
    In functie de uzura anvelopelor actuale e posibil sa trebuiasca sa iei doua pneuri noi sa le pui pe aceeasi punte, altfel iese geometria aiurea (ideal ar fi sa le ai pe toate 4, dar asta e).

    • Mersi! Teoretic in polita am si optiunea de „Jante/Anvelope” si pot inlocui pana la 4 pe an. Sunt total de acord cu tine ca trebuie sa ma asigur ca nu e altceva afectat, si sper ca cei de la Tiriac sa-mi zica asta. Anvelopele sunt aproape noi, 5000KM, deci sper sa fie ok daca inlocuiesc doar una/doua.

    • Te duci frumos cu filmuletul la CASCO si ceri sa ti se faca cu regres pe CNAIR. Desi cei de la Allianz e posibil ca in prima faza sa zica ca nu se poate, insista si o sa vezi ca n-au ce sa-ti faca.

    • doctor faust

      daca are polita CASCO se duce si cere sa-i repare prejudiciul fara sa ceara niciun regres pentru ca nu-l intereseaza…da’ tu da-i inainte cu regresul pe CNAIR…

    • Cum sa nu-l intereseze regresul? Fara regres probabil ca o sa plateasca franciza, iar la anul o sa-i cresca valoarea de platit la noul CASCO(in loc sa scada)

  5. Eu am avut casco la Allianz si in urma unei furtuni mi-au cazut niste crengi pe masina, facandu-mi niste puncte pe tabla. Am fost la politie unde am declarat evenimentul si apoi la CASCO, unde s-a facut cu regres, asiguratorul urmand sa dea in judecata primaria pentru ca nu a toaletat copacii.
    Eu mi-am reparat masina rapid si asta a fost 🙂

  6. Avand in vedere ca este un drum cam pacatos, eu in locul tau mergeam putin mai incet , la acea groapa trebuia sa reduci mult viteza , ca sa treci de groapa aceea astfel incat sa nu simti nimic , iti trebuie experienta , trebuie sa cunosti foarte bine distanta dintre roti, adica sa-ti cunosti bine masina .
    Se intampla , data aviatoare sa fi mai atent , asa este la inceput , nu anticipezi pericolele , esti mai vulnerabil la astfel de incidente.Bine ca nu s-a lasat cu suspensie/pivot.planetare stricate.

    • Mersi de input. Imi asum ce ai zis; de la distanta mi se parea o „groapa clasica”, gen cele din primii km de pe A2 – cu maxim 2 cm de denivelare, nu 15-20. Iti dai seama ca la intoarcere am mers mut mai incet si incercand sa ocolosesc cat mai multe din gropi.

  7. Am avut o „experienta” asemanatoare, cu urmari mai nasoale: doua jante distruse, cauciucurile au fost rezistente. Asigurare tot la Allianz, mi-au comunicat ca ma despagubesc (tractarea + inlocuirea jantelor), dar ca nu vor incerca sa recupereze banii de la CNAIR sau CJ (nu au procedura pentru asa ceva, numai pentru accidente cu alt autovehicul). Prin urmare, am platit eu si am angajat un avocat care s-a ocupat de restul problemei, cu rezultate foarte bune as putea spune.

  8. Era indicator cu drum denivelat? Daca era s-ar putea sa nu mearga cu regres la CJ…

  9. Am fost la casco si au decis sa mi se inlocuiasca anvelopa + janta (desi eu nu vedeam nici macar o zgarietura) + geometrie sa ateste ca nu mai e nimic avariat. Au fost super ok, in afara de video nu au avut nevoie de nimic altceva.

    • Tu nu vezi dar e destul sa fie ovalizata pe stand de testare si pa pa. Pe casco se schimba si nu are ce repara la capitolul roti, sa vezi ce dosar amuzant am vazut cu casco si cfr. Aproape 10 000 de euro despagubire pentru 2 jante si anvelope pentru un bmw, ca na, jante incepand cu r2 si anvelopa subtire

    • Am mers peste 300Km cu janta respectiva, m-as fi asteptat sa observ ceva (ar fi culmea sa ma plang ca mi se schimba). Mie imi era frica sa nu se lege de faptul ca am preferat sa merg 2/3 km pe pana vs. sa pun roata de rezerva.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!