It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Prioritate în sensul giratoriu

Adăugat de vla3d@yahoo.com
Raportează ca șters! 71
Ce mai caută lumea:
  • prioritate in sens giratoriu 2 benzi

45 comentarii

  1. robytza_94@yahoo.com

    De remarcat si parcarile celor 2 idioti (cel cu ford si cel cu audi) in sensul giratoriu.

  2. Dumnezeule mare. In ziua de azi daca nu casti ochii si pentru altii e jale mare…

  3. Vad un sens giratoriu cu 2 benzi. Tu esti pe banda 2, vrei sa iesi din sens.
    Nu-mi dau seama daca ai semnalizat intentia de a schimba pe banda 1 (ocupata de idiotul parcat inainte). Daca ai semnalizat (dreapta) schimbarea benzii atunci loganul nu are nici o scuza.
    Altfel, mare atentie pe viitor: schimbarea benzii se face cu semnalizare corespunzatoare si dupa ce te asiguri.

    • Iveco Stralis

      Andule, te iei de autor daca a semnalizat iesirea din giratoriu,cand nici o masina din cele 3 carora le-a dat prioritate nu a semnalizat iesirea.Cred ca doar 25% dintre soferi semnalizeaza corect in giratoriu.

    • Şi dacă autorul nu a semnalizat intenţia Loganul are vreo scuză?

    • Pentru ala cu logan nu ai nicio atentie sa-ti transmiti ? Ala cu loganul nu are nicio scuza nici daca nu a semnalizat 😉

      Sunt sigur ca ala cu loganul s-a asigurat din timp ,voia sa ofere prioriate,dar nu a vazut semnalizarea asa ca si-a vazut de drum:))))))

    • Andu@ Din curiozitate, unde ți-ai luat permisul?

    • ing.tudor

      Ându are dreptate. Uită-te cu atenție pe acest site la forum/ Legislatie sau Reguli de circulatie/ topic sens giratoriu. Acolo se recomanda ceea ce a făcut Loganul, dar nu la viteza aceea și nu in momentul acela.

  4. @Andu :))) haha de asta ala cu loganul nu s-a avut nici cea mai mica intentie sa incetineasca pt ca vezi doamne a vazut ca nu a semnalizat autorul :))))

    La codul rutier scrie destul de clar…se ofera prioritate celor care sunt in sensul giratoriu ! ATAT !

    • Imi aduc aminte de discutiile de acum cativa ani cu TutorialeLogan, care atunci cand astepta sa vireze la stanga era oripilat de cei din fata lui care asteptau sa nu mai vina masini din sens opus (masini care virau pe aceeasi strada), pentru ca el circula pe principiul „daca sunt 2 benzi, avem loc amandoi”.
      Am zis pe vremea aia de 100 de ori: prioritatea nu se acorda in functie de banda. Da, pentru a intra complet sub acoperirea din definitia prioritatii (care zice „in conformitate cu prevederile legale”) ar trebui sa semnalizeze. Dar daca cel care are prioritate vrea sa schimbe banda si are becul de la semnalizator ars chiar in acel moment, nu ai de unde sa stii. Nu e ca si cum autorul vine pe contrasens sau de pe trotuar. Cel putin in momentul de dinainte de intalnirea cu celalalt, este doar un vehicul care circula regulamentar pe drumul cu prioritate, deci e normal sa i se acorde.

    • ing.tudor

      Direcția de mers este cea pe care o indica banda. Nicidecum la un mers drept prin sens, înseamnă și că un conducător auto nu schimba direcția de mers ce o indica marcajul benzii.
      La un drum șerpuit nu e necesara semnalizarea schimbării direcției de mers fiindcă se păstrează paralelism cu banda de mers, se merge pe direcție.
      La o curbă ușoară la dreapta, depășirea unui biciclist care se afla pe partea dreapta, se semnalizează cu stanga, urmează o schimbare a direcției de mers fata de banda, linie, etc. !

      Referitor la „acordarea priorității tuturor vehiculelor aflate pe secțiunea cu prioritate”, ar fi fost mai simplu sa se specifice „celor ce vin din stânga” la intrarea in sensul giratoriu.
      Pentru mine cauza accidentului nu este faptul ca a intrat Logan, ci faptul ca ar fi acroșat de unul care crede ca toate benzile sunt ale lui, de când a intrat cere pe baza legii aplicate Loganului ca în următoarele 2 ieșiri toată lumea sa stea. Nu, esența acordării priorității pt. toate vehiculele nu e treaba autorului, fiind în sens la momentul impactului, ci circulația pe benzi și direcțiile lor. Respecific, niciodată nu se iese de pe un drum prioritar, de pe B2, direct la dreapta 90grade, peste B1, spre un drum secundar. E valabil și aici, trebuia sa fie mai in dreapta, imediat după parcații din sens.

  5. prioritatea se acorda la intrarea in giratoriu, dupa ce a trecut de linia care macheaza intrarea in giratoriu „golanu” e in giratoriu.
    autorul (colegul nostru) e vinovat de neasigurare la schimbarea directiei de mers.
    p.s. asta e motivul din care in nici un giratoriu nu ma duc la centru.

    • @arg „prioritatea se acorda la intrarea in giratoriu, dupa ce a trecut de linia care macheaza intrarea in giratoriu „golanu” e in giratoriu.
      Corect 🙂 Daca insa ar fi inteleasa corespunzator prima parte cu acordarea prioritatii, n-am mai ajunge la a doua cu „golanu” in giratoriu, unde n-avea ce cauta in acel moment.
      Vezi ce-a scris si dl @DriveTM mai sus: „prioritatea nu se acorda in functie de banda.”, valabil nu numai pentru sensul giratoriu, ci si in alte tipuri de intersectii.

    • @GeluCJ
      normal ca nu se acorda in functie de banda si directie de mers.
      dar o data intrat e intrat si gata, e ca si atunci cand intri de pe un cedeaza. ai trecut de limita (de intersectie) si ai indreptat masina pe directia de mers cu prioritate… asta e, degeaba face scandal ala din spate ca i-ai luat fata.

      99% din soferii din romania se cred in anglia, unde cel de la centru are prioritate in fata celui din margine si a celui care intra.

    • @arg:
      Deci tu crezi ca daca ai cedeaza, reusesti sa te bagi, si te loveste celalalt din spate, esti ok pentru ca „erai deja incadrat”?
      Nu stiu cine te-a invatat prostia asta, dar nu stii bine. Si nu, nu face „degeaba” scandal ala. Face scandal pe buna dreptate, ca ceea ce ai facut tu se numeste in continuare neacordare de prioritate.
      Singurele dubii posibile sunt in situatia in care tu te bagi, el te loveste din spate si nu are camera sa dovedeasca ca tu te-ai bagat, iar tu declari ca erai acolo de mult si circulai deja in fata lui „inca de ieri dimineata”…

      In rest, tu nu ai acordat prioritate si teoretic ti se ia permisul daca te vede politia chiar daca NU va loviti, dar l-ai facut sa isi modifice brusc viteza sau directia ca sa te evite. Si asta e chestie scrisa in lege, nu povesti din popor.

    • @DriveTM
      la intrarea in giratoriu nu ai cedeza. ci la intrare trebuie sa acorzi prioritate celor ce circula deja in giratoriu.
      daca o luam dupa indicatorele de cedeaza inseamana ca toti care intra, intra pe cedeaza si atunci trebuie acordata prioritate de dreapta.

      sper ca ai inteles ca ma refer la intrat complet , ocupat b1 si trecut de intrarea in giratoriu, nu tampenii de genul intrat 1/2, sau piezis pana la centru.

    • @arg „[…] dar o data intrat e intrat si gata,„?
      Presupun ca la fel au zis tipul cu telefonul la ureche (0:29) sau cel cu Audi-ul (1:22) de-aici: 😉
      https://www.trafictube.ro/sensul-giratoriu-dati-permise-tuturor-prostilor-5/
      ca sa nu mai amintesc si de faza finala.

      Daca „o data intrat e intrat si gata” si-l fortezi pe cel care circula in interiorul sensului giratoriu sa se opreasca (de exemplu ai bagat botul sau toata masina pe-o banda), sa-si schimbe directia de mers ca sa te evite sau chiar numai sa-si reduca viteza (sa decelereze sau sa franeze) inseamna ca nu i-ai acordat prioritate de trecere.

      Tin sa precizez ca cel care circula in interiorul sensului, nu conteaza pe care banda/rand, in functie de directia pe care intentioneaza sa o urmeze poate sa schimbe banda de circulatie exact acolo in fata intrarii tale. Daca „ai intrat si gata” riscul de tamponare in aceasta situatie e destul de ridicat. Vezi te rog de exemplu:
      https://www.trafictube.ro/parteneri-trafic-152/ secventa 3:53-4:05.

      A nu se confunda aceasta intrare pe care cineva urmeaza s-o faca in sensul giratoriu cu cazul in care doua masini ruleaza deja in paralel in sensul giratoriu si cel din interior schimba banda/randul peste cel din exterior pentru a parasi giratoriul la o alta iesire.
      https://www.trafictube.ro/shorts-9-sensul-giratoriu-atentia/

      In practica sunt doua situatii complet diferite si trebuie tratate ca atare.

    • @arg:
      In primul rand, tu insuti ai facut paralela intre sensul giratoriu si cedeaza:
      e ca si atunci cand intri de pe un cedeaza
      Si aveai dreptate…

      In al doilea rand, daca te uiti la clip, participantii la trafic chiar au cedeaza. 🙂

      In al treilea rand, in intersectiile de tip sens giratoriu cu cedeaza la intrare, cercul din „sensul giratoriu” e considerat un drum circular, care are prioritate fata de cele laterale, care au cedeaza. Practic, e un drum lung care merge in cerc, si fiecare intrare e considerata ca o bucata separata de intersectie. Deci nu s-ar aplica nici prioritatea de dreapta. Cel care a patruns in sens parcurge deja o bucata de drum prioritar pana se intalneste cu cel care are cedeaza, deci are prioritate.
      In al patrulea rand, chiar daca nu ar fi avut cedeaza, autorul era deja intrat in sens de mult, deci tot avea prioritate fata de cel care atunci intra.

      Cu alte cuvinte, nu poti sa intri legal in sens daca prin asta il fortezi pe cel care e deja incadrat sa modifice viteza sau directia. Daca era un sens cu lungimea de 900 de metri poti sa intri daca celalalt e in capatul opus, ca nu il fortezi la nimic. Dar aici, sensul fiind mic si prima intrare fiind apropiata, autorul nu a putut sa continue deplasarea nestingherit.

    • ing.tudor

      https://www.trafictube.ro/circulatia-sensul-giratoriu/
      „Dacă aţi observat că autovehiculul de pe banda a doua nu are intenţia de părăsi sensul folosiţvă de banda liberă din dreapta acestuia.”
      http://www.trafictube.ro/wp-content/uploads/2016/05/prioritate-nu.png

    • ing.tudor

      Nimic nu se poate lua ca atare. Sunt fracțiuni de secunda în care vehiculele se pot tampona in locuri din sens și cu indoituri diferite. Pune-te în situația de constatator, unde Loganul e aruncat din sens pe trotuar din cauza vitezei autorului care îl lovește în partea laterala spate. Constata tu din poziția autovehiculelor la momentul impactului (asta apare într-o amiabila, autorul va trebui sa declare schimbare direcție spre dreapta, momentul, in intersecție! nu la intrare) cine e vinovat. Sau poate nu și atunci vinovat e Logan. Poate…E cu șustă.

    • ing.tudor

      Asa cum te uiți când ai cedează, la cel din stânga ce are, asa și în situația prezentata de tine, celalalt are marcaj înainte, și el face dreapta. Dacă face dreapta ilegal, și te acroseaza deasupra benzii aceleia întrerupte de delimitare benzi și în partea laterala stanga a ta, are PV din start. Dacă tu îl acrosezi tu ai PV in locul acela.

  6. ing.tudor

    La secunda 00:18 autorul trebuia sa aibă preventiv o viteza redus și DEJA sa fie cu roata dreapta pe banda din dreapta ca să iasă de pe ea din sens.
    Lucrul acesta este bine specificat pe forumul acestui site In Legislatie/Sensul giratoriu. Schimbarea brusca B2>B1>iesire nu e ok.

    • Totuși vezi că sunt ceva diferențe acolo.
      Situația este în realitate aceasta

      În caz de accident Loganul plătea 100%.

    • ing.tudor

      Din imaginea pe care o pui, ambii sunt în sensul giratoriu, autovehiculul rosu se identifica cu autorul și cu cel care schimba banda.
      Dacă, autorul era pe banda din dreapta, banda 1, atunci Logan se face vinovat atunci când întra în sens fără sa acorde prioritate, după ce întra, nu vad cu ce greșește.

    • Nu lua poza ca atare. Am impresia că interpretezi greșit ghidul acela de pe site. Acolo nu se prezintă momentele când se intră în giratoriu ci doar posibilele traiectorii.

      Coroborează acea poză cu obligațiile pe care le are conducătorul auto la întâlnirea indicatorului de cedează:
      . La intalnirea acestui indicator, conducatorul de vehicul este obligat sa reduca viteza si sa se asigure ca pe drumul prioritar nu circula vehicule si abia apoi poate sa patrunda in intersectie. Daca pe drumul prioritar circula alte vehicule, conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca pentru a le acorda prioritate.

      Aviz și @arg conform legii la sec 18 Loganul trebuia să OPREASCĂ. O spune legea nu eu.

      Ce zice aici pe site la bune practici, că nu ești nevoie să aștepți eliberarea sensului dacă poți să te bagi în paralel cu acela de pe banda superioară . Pe filmare nu se pune problema de PARALEL căci traiectoriile lor se intersectează.

      Zice la bune practici să ieși mereu de pe b1 tocmai pentru a evita situații celor de acest gen. Oricum aici b1 nu era practicabilă.

    • ing.tudor

      Nimic nu se poate lua ca atare. Sunt fracțiuni de secunda în care vehiculele se pot tampona in locuri din sens și cu indoituri diferite. Pune-te în situația de constatator, unde Loganul e aruncat din sens pe trotuar din cauza vitezei autorului care îl lovește în partea laterala spate. Constata tu din poziția autovehiculelor la momentul impactului (asta apare într-o amiabila, autorul va trebui sa declare schimbare direcție spre dreapta – nu degeaba se semnalizează dreapta la ieșire, adică și asigurare-, momentul, in intersecție ambii! la întrare nu e nimeni la desenul de amiabila sau declaratii) cine e vinovat.

    • ing.tudor

      T. C. cum declari în locul autorului în caz de ceva?
      1. „Rulam în sensul giratoriu, pe banda 2 și am observat un Logan ce întra în intersecție și nu acorda prioritate apoi îmi iasă în cale pe banda 1 ”

      2. „Rulam în intersecție pe banda 2, și când sa trec pe banda 1 m-a lovit un Logan”
      > indoiturile zic altceva

      3. „Rulam în intersecție pe banda 2 și”… continua tu

    • Ciruculam în sensul giratoriu spre direcția (strada cu pricina) când am fost acroșat din partea dreapta de Loganul A care a intrat în sensul giratoriu de pe strada X din dreapta mea.
      NIMIC mai mult.

    • ing.tudor

      Dacă se făcea muci Loganul în partea din fata da, dar lovitura e în laterala la Logan acolo toată ziua, indoiurile vor spune ca autorul a îndoit Loganul și nu invers.
      Pai nu ai specificat banda, locul pe care erai, exact ca la o amiabila în desen. Oricum nu ai scapa ți se va cere lucrul acesta sau se va deduce foarte ușor în ce parte erai fata de Logan.

    • ing.tudor

      Pai dacă declari ca a intrat în sens, și el la fel ca era în sens, de ce sa se oprească IN SENS când e interzisa oprirea? Repet nu te acroseaza el nicicum acolo.

    • Ai mai sus obligațiile celui care întâlnește indicatorul Cedează trecerea.
      Scrie clar:
      Daca pe drumul prioritar circula alte vehicule, conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca .

      Autorul esste pe drumul prioritar . Logan nu oprește = nu acordă prioritate.
      Eu ți-am adus un argument din lege.
      Tu ai un argument pertinent din punct de vedere legal ? Dacă da spune-l!
      P.S.
      Loganul poate să declare ce vrea. Imaginile îl contrazic:

    • ing.tudor

      În caz de ceva, nu ți se cere sa declari legea, ci locul impactului.
      Nu ți se cere nici sa declari în locul celui cu Logan, doar strict ce ai/a făcut tu/autorul, unde erai, cine te-a acroșat, unde vroiai sa mergi pe direcție. Mai mult te „infunzi” dacă declari cum ca l-ai văzut cum intra neacordand prioritate, și mai și dacă se da proba video.

      Cam aici închei, ne cunoaștem opiniile unul la altul, sper sa fie bine. Nu are rost sa o tot lungim, pe mine nu ma interesează ce lege se aplica Loganului, ma pun strict în situația autorului.

    • Deci nu ai niciun argument. Am înțeles.

    • @ing.tudor Spre deosebire de cineva care e pus in situatia de a da o anumita solutie avand la indemana doar o serie de dovezi indirecte: urme pe masini, poze de la fata locului, resturi pe asfalt, declaratii ale celor direct implicati in eveniment sau ale unor martori mai mult sau mai putin credibili noi avem avantajul ca privind imaginile postate ne putem face o idee mai clara asupra locului desfasurarii evenimentului rutier si dinamicii acestuia.
      Prin urmarea suntem undeva mai aproape de adevar privind ceea ce s-a intamplat acolo si respectiv cum s-a intamplat 🙂

      Pe langa aceste aspecte o potentiala incalcare a unor reguli de circulatie si sanctionarea corespunzatoare a vinovatului se poate face si prin observatie directa la fata locului din partea celor abilitati sa aplice legea. Nu e nevoie neaparata de-un accident, urme pe masini, declaratii etc. sa ramai fara permis de conducere. Daca de exemplu in spatele colegului autor sau in apropiere era o masina de Politie, iar dansii ar fi observat faza si doreau sa aplice legea, il opreau pe soferul Loganului si-l lasau pieton pentru neacordare de prioritate autorului care circula in interiorul sensului giratoriu. Repet ce-am scris mai putin sus: „cel care circula in interiorul sensului, nu conteaza pe care banda/rand, in functie de directia pe care intentioneaza sa o urmeze poate sa schimbe banda de circulatie exact acolo in fata intrarii tale„.

      Explicatia dlui TC: „Pe filmare nu se pune problema de PARALEL căci traiectoriile lor se intersectează.” este una foarte simpla si potrivita.
      Daca ai intrat in sensul giratoriu in timp ce altcineva circula acolo, dar traiectoriile voastre nu se intersecteaza, nu e nicio problema pentru ca nici nu intra in discutie acordarea/neacordarea prioritatii de trecere.
      Daca insa ai intrat aiurea interpretand gresit intentiile celui din sens si-ai traz lozul necastigator cu intersectarea traiectoriilor care duce la crearea unui punct de conflict … atunci intr-adevar gata cum spune dl @arg mai sus, esti vinovat de neacordare de prioritate.

      P.S. Lasand la o parte toate aceste detalii ideea principala este sa invatam cat de poate de multe din aceste situatii prezentate, sa le tratam corespunzator si sa ne ferim pe cat posibil sa le repetam in practica atunci cand suntem pe drumuri.

    • ing.tudor

      @GeluCj

      Foarte ok ce spui „ideea principala este sa invatam cat se poate de multe din aceste situatii prezentate”.

      Rămânem cu opinii diferite, dar numitorul comun este ca filmarea dovedește ca ambii șoferi nu au respectat prevederile cu privire la acordarea priorității.
      1. Logan la intrare,
      2. Autorul la schimb brusc și deodată, de banda spre ieșire, cu risc de accident.

      La aglomerații în sens, la felul cum iese autorul, are un unghi mort spre dreapta spate, și imposibilitatea de a se asigura la un motociclist ce vine pe marginea dreapta a sensului. Ieșirea brusca de pe B2 spre B1 și iesire, ca regula, nu mi se pare ok.

      !! E… ca si.. cum… faci la dreapta de pe B2 in intersecție normala și ai pretenții de la unul ce e pe drum proaspăt întrat pe B1, în timp ce tu ești cu 1 intersecție mai spate pe B2.
      Și acolo, același indicator de cedeaza specifica același lucru ” la tot ce e pe drumul prioritar”.
      Dar și in exemplul acesta… unde vorbesc de un sens giratoriu desfășurat, legea e la fel, dar prisma e diferita.

    • @ing.tudor Aici ai dreptate, opiniile noastre sunt in continuare putin diferite 😉
      Filmarea arata ca doar unul dintre cei doi participanti la trafic nu a respectat regulile de circulatie privind acordarea prioritatii de trecere vehiculelor care circula in sensul giratoriu si acela e soferul Loganului.
      Autorul nu are nicio obligatie in acest sens, deoarece nici macar nu se pune problema de acordare de prioritate din partea acestuia. E o confuzie care din pacate se face adesea intre acordare de prioritate si respectiv manevra de schimbare a directiei de mers / benzii de circulatie.

    • ing.tudor

      Autorul are obligația de a păstra direcția de mers pe banda, dacă vrea prioritate. Specific și aici, ca la un drum șerpuit nu se semnalizează schimbarea direcției de mers, fiindcă nu se schimba direcția de mers a drumului respectiv. Doar la ieșirea, ocolirea a ceva, de pe banda drumului la stanga, ori la dreapta. Degeaba e cineva pe B2, și tine volanul drept, fiind drum în curba schimba direcția de mers a benzii, drumului de aia e marcata sa arate o direcție a drumului, și drumul, un DN de exemplu, arata o direcție care se păstrează fata de câmp. Uneori sunt săgeți pe indicator, ce indica ca drumul are o curbă, acolo nu se schimba direcția de mers, prin virajul efectuat, ci doar dacă se tine drept și nu se efectuează virajul, direcția drumului e schimbata, în loc sa se meargă la Alba-Iulia cum era indicatorul precedent, direcția e lac ori altceva decât un drum rutier.

      In sens direcția de pe indicatorul aferent arata direcția de mers, roata-roată. Autorul schimba direcția de mers specificata dacă tine volanul drept ca să iasă!

    • @ing.tudor „Autorul are obligația de a păstra direcția de mers pe banda, dacă vrea prioritate.„?
      Am scris mai sus, dar mai dau inca o data acest exemplu de faza:
      https://www.trafictube.ro/parteneri-trafic-152/ secventa 3:53-4:05.
      Cel care circula in sensul giratoriu (stop-cadru la 0:58) a schimbat directia de mers de pe banda a doua pe prima (4:02-4:04) indreptandu-se spre iesire.
      In caz de accident cred ca nu convingeam pe nimeni ca respectivul trebuia sa-si pastreze banda daca ar fi vrut prioritate si vinovatul era doar unul singur 😉

    • ing.tudor

      @Gelu

      secventa 3:53-4:05.

      Ai obligația sa te oprești clar. Dar dacă erai 3m mai in fata CA SI LOGANUL nu avea ce comenta celalalt. Direcția lui de mers o indica indicatorul la intrare, și cum zice ordinea, apoi marcajele. Aici e chestie ca esti la intrare și e cu totul altceva.

    • @ing.tudor Daca eram cu trei metri mai in fata, nu conteaza daca foloseam prima iesire sau urmatoarele si nu se producea vreo tamponare as fi zis c-am avut mult noroc sau
      m-a ferit el 🙂
      Uite de exemplu ce inseamna sa fii cu cativa metri mai in fata decat trebuie la momentul nepotrivit:
      https://www.trafictube.ro/parteneri-trafic-148-lumina-farurilor-2/ 3:03-3:17
      sau
      https://www.trafictube.ro/parteneri-trafic-146-sensurile-giratorii/ 2:28-2:45 si 2:51-3:02.

    • ing.tudor

      3:03-3:17

      In cazurile astea sa nu dai filmarea în caz de ceva , accelerezi… Nu înțelegi noțiunea de la intrare și în sens.
      Tu fiind în sens abuzezi de faptul ca ai prioritate, uiți ca îți poate fi în fata, în sens, în fracțiuni de secunda. Ști bine ca te va încetini dar insiști degeaba, peste o săptămână același face la fel tot în fata ta. Nu rezolvi nimic.

      Acolo strict pe lege, prioritate la toți vitezomanii, nu ieși degrabă, poluează toți aerul acolo.

      Nu ma pot uita la videourile tale ca în multe depășești limita de viteza, accelerezi aiurea sa ai unde frana, ești impulsiv.

      Ma ambitionezi sa îți arat cum se merge cursiv și fără probleme, nu suntem la curse.

    • @ing.tudor Multumesc pentru amabilitate, dar nu e nevoie sa-mi arati cum se merge cursiv etc. Mi-au aratat altii mai buni, iar asta s-a intamplat acum mult timp 😉
      In alta ordine de idei cred c-ar fi totusi nevoie sa te lamuresti putin mai bine cum e cu circulatia in sensul giratoriu, inclusiv cu intrarea in acesta si cu ce se intampla in acea zona atunci cand sari in fata cuiva care are dreptul prin regulament sa treaca primul, iar asta nu inseamna c-ar abuza de ceva.
      P.S. Daca nu te poti uita la filme, nu e nicio problema si nu ma deranjeaza. O vor face altii care pot si care doresc sa inteleaga ce trebuie de-acolo 😉

  7. @GeluCJ, avem pe forum un thread cel mai bun comentariu. .
    Propun să-l desființăm și să punem linkul la commentariul de mai sus. – le bate pe toate de acolo.

    • @T.C. N-am nimic impotriva 😆

    • ing.tudor

      Deci acesta e obiectivul…. Din păcate legile de circulatie se vor mai schimba și complecta și completa. Camerele video mai e de lucru cu ele pana se aproba oficial, nu e simplu. Cui i-ar conveni sa dea tot calupul de video la asigurări sa se studieze, și extrasa doar faza pe care o cere autorul pentru politie. Tot timpul, fiecare, indiferent ca e pe prioritate are și obligații.

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!