masina plina, o fi avut si aerul pornit… canci putere, daca nu te dai la ea nu pleaca de pe loc, ce sa mai vb de accelerare. stiu ca erai pe dreptul tau dar nu ai avut ocazia sa te bagi pe b1?
cand va aud cu AC pornit de parca ar lua nu stiu cat, de fapt la 3-4kw 1200rpm e posibil sa ia jumate din putere, oricum ar fi cand te bagi in genul asta ii dai un pic de fum la masina nu extrem da macar 4000 presupunand ca e benzina sau a 1a lung si banda Ia.In orice caz „gigel” se vede ca e meserias ca i se cam duce in nas masina. E bine sa ai ochii deschisi pt fenomene dinastea
Puteai sa te bagi pe banda 1 imediat ce ai trecut de papuc. Nu zic ca a facut bine Logan-ul ca s-a bagat, dar tot in lege zice ca trebuie sa stai pe b1 ori de cate ori ai ocazia.
@silviubc – ne contrazicem ca sa imi dai dreptate? eu unul am 1.4, daca nu am aerul pornit se infige acceptabil, daca am aerul pornit trebuie sa ma dau serios la 4k rpm ca sa fiu undeva pe aproape de accelerarea fara.
La motoare mari nu se observa ac-ul pornit,dar la astea mici e ca si cum ai pleca cu frana de mana trasa.Sa pornesti cu 4000 ture e pur si simplu taranesc chiar si pentru benzina, ii omori ambreiajul degeaba.
@DeeQ tu macar citesti ce scrie omul ala acolo?daca era microbuzul langa el pe banda 1,cum crezi ca a ajuns(microbuzul) pe banda 1?era in spatele lui (foxx),daca se baga pe 1 dupa papuc,microbuzul nu era in aceeasi situatie cu foxx?
@florin ok iti dau dreptate nu stiu ce si cum(personal am condus diesel si poate cuplul mai mare a suplinit AC)dar macar daca se baga in halul ala trebuia sa ii dea „rosu” daca avea AC pornit ca sa suplineasca consumul ac.
@ionel era vorba de plecat undeva fortat apoi lunga in 4-5 mii nu neaparat cu 4000 din ambreaj; exact cum ai zis tu omori ambreajul dar totusi daca te bagi ca ciobanu arzi un pic ambreajul si apoi ii dai in goarna.
Cat despre foxx ca era ca nu era pe banda 2 nenea nu avea voie /legal/ sa-l incurce cu nimic atat timp cat trebuia sa-i ofere prioritate.
S-a bagat cu tupeu de idioten. Next time daca-l accelereaza un pic TIR-ul sa vezi daca mai are ce povesti la nepoti.
Ma gandesc ca poate avea si ceva probleme de vedere. Sa vada doar cu 1 ochi. Astept stirile de la 5 sa-l vad pupat de tren.
@All, atat va certati pe AC.. eu cand stiu ca trebuie sa ma infig, gen situatia asta, tai AC-ul si gata. E greu? Stii ca nu-ti trage masina cu aer? Apai opreste-l nene si da-i blana. Nu cred ca te topesti 20 de secunde fara el :D.
@vulpea, la ce intrare de pensionar a facut m-ar mira sa-l duca capul sa taie acu, oricum avea masina plina; tin sa cred ca nu l-a interesat ca incomodeaza, chiar cred ca era atat de nesimtit
@justesc daca as avea timp si chef poate nu las ierta nici eu dar in genereal dupaaia iti dai seama ce puteai face, conservarea e totusi ceva acolo. Cat despre taiat AC..am o impresie vaga ca nici AC nu are dar sa zice ca i sa dus in nas masina de la AC si na mai tras
pt astfel de exemplare le doresc soferi de tipul PCT.
sa nu ai suferinta de tabla si sa ii inveti minte.
vorbesti la telefon si tai calea unuia? paf
sari ca testoasa (nu ninja) in fata masinii? paf
fortezi depasirea coloanei ca ai ML? paf
mergi pe linia de tramvai ca nesimtitul? paf
Aveai timp sa treci cu tiru pe banda 1…microbuzul era in spatele tau, preventiv dupa dacie treceai, mai ales ca nu aveai 100/h. te prinde noaptea daca astepti sa se elibereze toata soseaua sa iesi cu o masina, de pe o straduta.
Atat de mult trage AC-ul pe Logan? Eu am Fiesta, 1.2, benzina, si nici nu-l simt daca-l las (AC-ul) in treapta 1 sau 2 (din 4). Poate doar daca il dau la maximum sa-mi manace simtitor din putere…
ce nu-i suport p-astia care se baga ca mortii.
masina plina, o fi avut si aerul pornit… canci putere, daca nu te dai la ea nu pleaca de pe loc, ce sa mai vb de accelerare. stiu ca erai pe dreptul tau dar nu ai avut ocazia sa te bagi pe b1?
@florin , l-as fi evitat pe banda 1 dar aveam un microbuz langa mine , cred ca si acesta franat prudent intuind ca pot intra pe sensul lui.
cand va aud cu AC pornit de parca ar lua nu stiu cat, de fapt la 3-4kw 1200rpm e posibil sa ia jumate din putere, oricum ar fi cand te bagi in genul asta ii dai un pic de fum la masina nu extrem da macar 4000 presupunand ca e benzina sau a 1a lung si banda Ia.In orice caz „gigel” se vede ca e meserias ca i se cam duce in nas masina. E bine sa ai ochii deschisi pt fenomene dinastea
Puteai sa te bagi pe banda 1 imediat ce ai trecut de papuc. Nu zic ca a facut bine Logan-ul ca s-a bagat, dar tot in lege zice ca trebuie sa stai pe b1 ori de cate ori ai ocazia.
@silviubc – ne contrazicem ca sa imi dai dreptate? eu unul am 1.4, daca nu am aerul pornit se infige acceptabil, daca am aerul pornit trebuie sa ma dau serios la 4k rpm ca sa fiu undeva pe aproape de accelerarea fara.
La motoare mari nu se observa ac-ul pornit,dar la astea mici e ca si cum ai pleca cu frana de mana trasa.Sa pornesti cu 4000 ture e pur si simplu taranesc chiar si pentru benzina, ii omori ambreiajul degeaba.
ceva de genu am patit si eu cu un logan, pe varianta in Constanta, unde limita e 70, si dupa ce ca se baga ca …., nici nu o calca
@DeeQ tu macar citesti ce scrie omul ala acolo?daca era microbuzul langa el pe banda 1,cum crezi ca a ajuns(microbuzul) pe banda 1?era in spatele lui (foxx),daca se baga pe 1 dupa papuc,microbuzul nu era in aceeasi situatie cu foxx?
@florin ok iti dau dreptate nu stiu ce si cum(personal am condus diesel si poate cuplul mai mare a suplinit AC)dar macar daca se baga in halul ala trebuia sa ii dea „rosu” daca avea AC pornit ca sa suplineasca consumul ac.
@ionel era vorba de plecat undeva fortat apoi lunga in 4-5 mii nu neaparat cu 4000 din ambreaj; exact cum ai zis tu omori ambreajul dar totusi daca te bagi ca ciobanu arzi un pic ambreajul si apoi ii dai in goarna.
Cat despre foxx ca era ca nu era pe banda 2 nenea nu avea voie /legal/ sa-l incurce cu nimic atat timp cat trebuia sa-i ofere prioritate.
PCT nu-l rata!! 🙂
(+) pt prezenta de spirit.
de la secunda 0 pana la 10 pentru logan
http://www.youtube.com/watch?v=RVtapIMHTXs =)
S-a bagat cu tupeu de idioten. Next time daca-l accelereaza un pic TIR-ul sa vezi daca mai are ce povesti la nepoti.
Ma gandesc ca poate avea si ceva probleme de vedere. Sa vada doar cu 1 ochi. Astept stirile de la 5 sa-l vad pupat de tren.
@All, atat va certati pe AC.. eu cand stiu ca trebuie sa ma infig, gen situatia asta, tai AC-ul si gata. E greu? Stii ca nu-ti trage masina cu aer? Apai opreste-l nene si da-i blana. Nu cred ca te topesti 20 de secunde fara el :D.
Imi pare rau… dar, alt prahovean!
@vulpea, la ce intrare de pensionar a facut m-ar mira sa-l duca capul sa taie acu, oricum avea masina plina; tin sa cred ca nu l-a interesat ca incomodeaza, chiar cred ca era atat de nesimtit
@justesc daca as avea timp si chef poate nu las ierta nici eu dar in genereal dupaaia iti dai seama ce puteai face, conservarea e totusi ceva acolo. Cat despre taiat AC..am o impresie vaga ca nici AC nu are dar sa zice ca i sa dus in nas masina de la AC si na mai tras
ce urat s-a bagat…
Nu pot sa zic decat atat..Bulgaroaica 4×4 adevarat + bullbar serios si bari modifcate ..am vazut ieri una prin targ. Si aparea Loganul hatchback ….
pt astfel de exemplare le doresc soferi de tipul PCT.
sa nu ai suferinta de tabla si sa ii inveti minte.
vorbesti la telefon si tai calea unuia? paf
sari ca testoasa (nu ninja) in fata masinii? paf
fortezi depasirea coloanei ca ai ML? paf
mergi pe linia de tramvai ca nesimtitul? paf
Aveai timp sa treci cu tiru pe banda 1…microbuzul era in spatele tau, preventiv dupa dacie treceai, mai ales ca nu aveai 100/h. te prinde noaptea daca astepti sa se elibereze toata soseaua sa iesi cu o masina, de pe o straduta.
Dupa ce ai depasit dacia papuc de ce nu te-ai retras pe B1???
toate au un rost … nu-i tin partea celui cu loganul , chiar teai abtinut , dar din cate stiu eu limita-i de 50 km/h in bucov .
Atat de mult trage AC-ul pe Logan? Eu am Fiesta, 1.2, benzina, si nici nu-l simt daca-l las (AC-ul) in treapta 1 sau 2 (din 4). Poate doar daca il dau la maximum sa-mi manace simtitor din putere…