Cel cu VW putea intra pe a doua banda fara sa incurce pe nimeni, avand in vedere ca cel cu autocamionul avea semnalul stanga si voia sa intoarca..dar, nu a fost asa.
Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un comentariu. Conecteaza-te aici.
18 comentarii
Nou
doctor faust
pfoai ce misto a iesit
Nou
OldSchool
Daca stai sa observi bine,vw a iesit regulamentar,apoi l-a ajuns „racer-ul”.Daca venea regulamentar cel cu Opel se mai auzeau franele????
Nou
M
nenea, regulamentar e sa acorzi prioritate. daca vei cauta articolul despre neacordarea de prioritate vezi descrisa exact situatia de aici.
ala cu opelul a reactionat tarziu si are masina proasta, dar filmul e clar.
M si SP stati jos 4,cand s-a asigurat dreapta”racerul” era departe,nu putea sa stie ca circula cu 100 km/h!!
Nou
IScam
@OldSchool Chiar când virează stânga cel cu VW, Opel-ul e foarte vizibi lângă camion. Eu l-am văzut când era în spatele camionului și se poate vedea și pe filmare..
@OldSchool, vii cu replici de schoolboy si ai pretenția să fii luat în serios.
Domnule profesor, care dai note după bunul plac, cum ai calculat ce viteza avea Opelul si de unde știi cât de temeinic s-a asigurat cel cu VW înainte de a efectua virajul?
Probabil că și în clipul pe care l-am adăugat la comentariul meu anterior poți susține la fel de bine ca eu aveam 300 km/h si ca Fiatul alb nu avea de ce să îmi acorde prioritate.
Verdenpom
Nu formula de calcul era vizata (v= d/t). Problema ramane cu cele 2 repere fixe si distanta exacta dintre ele. Ceea ce vreau sa spun este ca viteza aceea (100 km/h) este doar o aproximare ochiometrica.
Oricum am da-o, tot neacordare de prioritate se numeste.
Stiu dar de exemplu la accidentul meu (inainte de a avea camera) mi s-a depistat usor viteza de deplasare, urme de franare, deformare caroserie distanta pana la urmatorul obiect etc(deh, celalalt a avut cateva pile pana au venit cei de la criminalistica)… deci nu e greu, se poate si oricum in oras daca aproximezi la 10 km/h+- la unul ce avea deja 100 se schimba situatia.
PS: vedeti ca mai sunt cazuri in care speedy gonzales a iesit vinovat nu cel ce nu acordase prioritate
Nou
Serghei
Dar ce frane bine reglate are racerul…
Plus pentru coloana sonora
Oare nu ar trebui un semn „stop” la intersecții de acest gen? Eu cred că dacă e nevoit să oprească cel ce întoarce, ar putea mult mai ușor să observe situația completă din intersecție, inclusiv ca cea din clip, și să estimeze mai bine ce e nevoie să facă (să stea și să acorde prioritate, să intre dar eventual pe B2 și apoi să se asigure ca să treacă pe B1 etc).
Nou
arg
cauciucuri de iarna de 10ani?
Nou
arg
si daca il lovea in spate cine iesea vinovat?
Nou
oskar77adi
oare cine crezi..?Arg 🙂
Nou
Mituc
O fi fost racerul racer, dar eu vad ca buhaiul ala cu imputitvaganul a avut nevoie de 2 benzi pentru un amarit de viraj la stinga. Nu numai ca nu a acordat prioritate, dar e si dobitoc si ocupa tot drumul fara nici un motiv.
18 comentarii
pfoai ce misto a iesit
Daca stai sa observi bine,vw a iesit regulamentar,apoi l-a ajuns „racer-ul”.Daca venea regulamentar cel cu Opel se mai auzeau franele????
nenea, regulamentar e sa acorzi prioritate. daca vei cauta articolul despre neacordarea de prioritate vezi descrisa exact situatia de aici.
ala cu opelul a reactionat tarziu si are masina proasta, dar filmul e clar.
A iesit la fel de „regulamentar” ca cel de aici: https://youtu.be/wtftI-AeWlM
M si SP stati jos 4,cand s-a asigurat dreapta”racerul” era departe,nu putea sa stie ca circula cu 100 km/h!!
@OldSchool Chiar când virează stânga cel cu VW, Opel-ul e foarte vizibi lângă camion. Eu l-am văzut când era în spatele camionului și se poate vedea și pe filmare..
@OldSchool, vii cu replici de schoolboy si ai pretenția să fii luat în serios.
Domnule profesor, care dai note după bunul plac, cum ai calculat ce viteza avea Opelul si de unde știi cât de temeinic s-a asigurat cel cu VW înainte de a efectua virajul?
Probabil că și în clipul pe care l-am adăugat la comentariul meu anterior poți susține la fel de bine ca eu aveam 300 km/h si ca Fiatul alb nu avea de ce să îmi acorde prioritate.
Viteza este usor de determinat pe o filmare. Iti trebuie doar 2 puncte fixe si un numar de cadre…
Verdenpom
Nu formula de calcul era vizata (v= d/t). Problema ramane cu cele 2 repere fixe si distanta exacta dintre ele. Ceea ce vreau sa spun este ca viteza aceea (100 km/h) este doar o aproximare ochiometrica.
Oricum am da-o, tot neacordare de prioritate se numeste.
SP Dap, tot neacordare de prioritate este. Bine ca pana la urma nu s-a lasat cu accident.
Stiu dar de exemplu la accidentul meu (inainte de a avea camera) mi s-a depistat usor viteza de deplasare, urme de franare, deformare caroserie distanta pana la urmatorul obiect etc(deh, celalalt a avut cateva pile pana au venit cei de la criminalistica)… deci nu e greu, se poate si oricum in oras daca aproximezi la 10 km/h+- la unul ce avea deja 100 se schimba situatia.
PS: vedeti ca mai sunt cazuri in care speedy gonzales a iesit vinovat nu cel ce nu acordase prioritate
Dar ce frane bine reglate are racerul…
Plus pentru coloana sonora
Doamne ajuta !
Oare nu ar trebui un semn „stop” la intersecții de acest gen? Eu cred că dacă e nevoit să oprească cel ce întoarce, ar putea mult mai ușor să observe situația completă din intersecție, inclusiv ca cea din clip, și să estimeze mai bine ce e nevoie să facă (să stea și să acorde prioritate, să intre dar eventual pe B2 și apoi să se asigure ca să treacă pe B1 etc).
cauciucuri de iarna de 10ani?
si daca il lovea in spate cine iesea vinovat?
oare cine crezi..?Arg 🙂
O fi fost racerul racer, dar eu vad ca buhaiul ala cu imputitvaganul a avut nevoie de 2 benzi pentru un amarit de viraj la stinga. Nu numai ca nu a acordat prioritate, dar e si dobitoc si ocupa tot drumul fara nici un motiv.