Camera auto DVR 70mai A500S Dash Cam Pro Plus 2.7K 1944p, IPS 2.0", 140 FOV, ADAS, GPS, Night Vision, Wi-Fi
Produs din oferta Xiaomag.ro
459,00 lei
459,00 lei
Vezi detailii
Prost sa fii, noroc sa n-ai
Clip cenzurat (si ca identitati si ca limbaj.
Nu am putut sa stau pana au venit Politia si Salvarea, eu unul sper sa se termine cu bine pentru toata lumea… Cand am plecat pietonul era cu capul spart, parea baut bine si o persoana ii acorda primul ajutorș motociclistul schiopata si pasagera parea OK fizic.
Motoristul ziceai ca a luat la tinta pietonul 🙁
Daca iei in considerare timpii de reactie, plus faptul ca nu e asa de usor de controlat o motocicleta, intentia a fost buna. Pietonul se deplasa spre stanga, nu a dat semne cum ca se opreste, deci motociclistul a incercat evitarea prin dreapta cat a putut, dar pietonul s-a oprit in ultimul moment.
Invers mai degraba… pietonul mergea la stanga, motociclistul a tras corect in dreapta. Pietonul s-a intors suficient cat sa fie trantit.
Scuterul ala nu va frana niciodata stralucit asa ca incetati cu lipsa franarii+ ca mai bine il iei pe fraier pe roata decat sa te trezesti frecand asfaltul cu curul 30 de metri sub motor.
Batranul ala saracu n-are timp de prostiile voastre 🙂
Se grabea la urmatoarea sticla cu numele lui pe ea 😆
De aia legea limitează viteza în zona trecerilor de pietoni. Clar pietonul nu avea ce căuta acolo, pe roșu, dar dacă motociclistul ar fi avut viteza mai mică, poate că nu l-ar fi lovit.
Da da, știu: nu motociclistul e de vina, spun doar că avea șanse mai mari să îl evite dacă circula cu viteza legală
Ce lege si la cat limiteaza viteza la trecerile de pietoni? Ce viteza avea motociclistul? Cum putea sa il evite?
Te rog sa raspunzi punctual, cu date clare, verificabile altfel iti zic de pe acuma ca mananci din locul gresit si ceve ce ar trebui sa fie ingrasamant.
Mai citește o dată. E posibil să nu fi înțeles ce am scris
Hai sa vedem ce n-am inteles cu citate din tine:
„De aia legea limitează viteza în zona trecerilor de pietoni.”
Ce lege si la ce viteza? Articol, aliniat, continut… orice date de identificare care verifica afirmatia asta.
„Clar pietonul nu avea ce căuta acolo, pe roșu, dar dacă motociclistul ar fi avut viteza mai mică, poate că nu l-ar fi lovit.”
Mai mica decat ce? Ce viteza avea… de fapt ce viteza crezi ca avea ca garantez ca nu ai radar in ochi, de zici ca trebuia sa fie mai mica?
„spun doar că avea șanse mai mari să îl evite dacă circula cu viteza legală”
Aha, deci zici ca nu circula legal dar nu esti in stare sa zici ce viteza avea si care e limita legala.
„Whataboutism” combinat cu mancat de cacat de tipul „motociclistii merg prea repede de aia nu ii putem evita” si alte cacaturi de astea.
Astept sa raspunzi punctual la intrebarile legate de ce ai scris tu… eventual sa te mai uiti o data la clip atent si sa incerci sa nu te crezi Batman in jocuri pe PC cand te gandesti la ce ar fi putut sa faca motociclistul. Poate pana faci asta iti dai seama cat de pe langa vorbesti… nu imi fac sperante totusi.
Nu, nu o să răspund punctual pentru ca e clar ce încerci să faci. Deși e evident cu ochiul liber că motociclistului i-a fost greu să evite impactul, mai ales având în vedere că de la momentul în care intră în cadru până la trecere e ceva distanță, tu o dai înainte cu expertize și alte fantezii.
De asemenea, nu am generalizat, nu am zis că așa fac motocicliștii în general, în schimb tu ai tras concluzia asta
Ai fost agresiv încă de la primul reply, dar ai pretenția la o discuție argumentată.
Filmarea e cât se poate de clară: un pieton trece pe roșu, iar un motociclist NU REUȘESTE să îl evite, deși tu susții că nu circula cu viteză
„Nu, nu o să răspund punctual pentru ca e clar ce încerci să faci.”
Nu stiu ce crezi ca incerc sa fac… clar e ca habar nu ai.
„Deși e evident cu ochiul liber că motociclistului i-a fost greu să evite impactul, mai ales având în vedere că de la momentul în care intră în cadru până la trecere e ceva distanță, tu o dai înainte cu expertize și alte fantezii.”
Hai sa vedem cata distanta… poate inveti si tu sa dai niste raspunsuri educate sau sa pui intrebarile corecte. De exemplu: cat de larg e unghiul camerei? (se poate afla, pentru ca am pus modelul in taguri… si daca ai stii putina optica de clasa a 12-a ai stii ca distantele par mai mari la lentilele cu unghi larg – sau distanta focala mica daca vrei – de aia se folosesc la facut poze de imobiliare la vanzari de garsoniere sau apartamente cu camere mici); unde e locatia? (sa aflam lungimiile liniilor alora de pe asfalt).
Linia aia continua are 15 metri conform Google Maps: https://goo.gl/maps/yRGfZUggaQKs3uUr9 (locatia, masoara singur). Daca pui ca eu sunt la cam 7-8m (distanta intre liniile intrerupte e 6m in orase) in spate nu e o distanta foarte mare… cu maxima indulgenta vre 25 de metri de cand apare in cadru pana la trecere. Franeaza de cand ajunge la linia continua. O masina, cu 4 roti pe asfalt si fara riscul de a te arunca peste ghidon cu pasager cu tot opreste in 8-10 metri de la 50 la zero in franare de urgenta (daca e intretinuta, asfaltul e OK, cauciucurile OK, franele OK si aici includem si masini de performanta, nu cred ca sunt cat degetele de la o mana cele care franeaza in sub 8m si sunt masini de serie.
„un pieton trece pe roșu, iar un motociclist NU REUȘESTE să îl evite, deși tu susții că nu circula cu viteză”
Circula cu viteza, clar… fara viteza stai pe loc. Discutia era daca viteza era peste limita legala sau nu… limita pe care tu habar nu o ai. Hai sa vedem de ce nu reuseste sa il evite… sa fie pentru ca are viteza prea mare sau sa fie pentru ca pietonul se intoarce in directia in care motociclistul s-a hotarat sa il evite? Eu zic ca a 2-a varianta si la fel zic si cei care s-au uitat la clip si au gandit macar cateva secunde situatia… dar e mai usor sa scrii tampenii din fotoliu fara argumente, apoi sa zici ca nu dai argumente ca sunt agresiv 😆
Pretentia de discutie argumentata e o asteptare normala si cand incepi o discutie (pentru ca tu ai scris comentariul la clipul postat de mine) ar trebui sa aduci din start argumentele. Ce am fost eu se cheama rabdator, nu agresiv.
Da, l-a lovit pentru ca pietonul s-a întors, dar dacă nu ar fi avut viteză ar fi avut timp să evite sau să îl treacă pe lângă el la o distanță mai mare.
Când o să întelegem că un stil de condus defensiv e soluția pentru reducerea accidentelor, nu căutatul explicațiilor după ce s-a produs boacăna, atunci o să ne fie mai bine
Perseverezi. A avut 50 la ora… limita acolo e 50 la ora, dar chiar administratorul drumului iti recomanda sa circuli cu 60 la ora: https://i.imgur.com/YtVoOio.png
Defensiv nu inseamna incet la fel cum nu inseamna nici rapid inseamna corect. Cand cineva face ceva imprevizibil fara sa dea timp celuilalt sa reactioneze nici mama condusului defensiv nu te protejeaza. Argumentul cu condusul defensiv cand cineva beat trece pe rosu si se arunca in fata ta cand incerci sa il eviti e o imbecilitate. Daca era o masina in locul motocicletei il asamblam pe pieton ca pe Lego ca sa il recunoastem dupa accident… si sa nu uit, era si cu soarele in ochi motociclistul.
Astept sa imi explici aici cum puteam sa conduc defensiv sa evit accidentul: https://www.trafictube.ro/%f0%9f%8e%b6de-craciun-fii-mai-atent-%f0%9f%99%82/
Sau aici: https://www.trafictube.ro/acum-masina-mi-e-simetrica/
„Perseverezi”
Da, ai dreptate. Ar fi fost mai înțelept din partea mea să nu mai continui.
Multă baftă să ai! Sper să nu mai fii implicat și în alte accidente
Merci! La fel si tie… cel mai bine e sa argumentezi afirmatiile.
N-ai cu cine dorine, n-ai cu cine
verdenpom: speranta moare ultima 🙂