It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Prostie?Inconstienta? Nepasare?

Adăugat de bighi89
Raportează ca șters! 86

Las imaginile sa vorbeasca de la sine.

Eu nu mai am ce comenta prefer sa fiu calm la prostie si indiferenta.

 

ps: 720p.

Ce mai caută lumea:
  • semnaluzarea la plecarea de pe loc
  • cand oleci de pe loc semnalizezi
  • cand poate merge un tir cu avarile puse

22 comentarii

  1. Discordless

    Taximetristu-i prost dar cu tiristul ce-ati avut? A tras pe dreapta si-a bagat avariile. Poate gresise drumul, poate cauta un drum mai scurt/liber/ingust… plm. Plus ca era oprit inainte de o intersectie unde nu e interzis virajul la stanga din ce vad (iar semafoarele erau pe intermitent) plus faptul ca nu a pus in pericol pe nimeni, atat cat s-a putut.

    Plm, baga un Euro Truck Simulator macar sa iti faci o idee cum trebuie sa tragi de magoaia aia.

  2. Eu cred ca problema lui cu tirul nu a fost ca a facut stanga de pe B1 ci ca nu prea s-a asigurat si le-ai iesit in cale lui si celui din fata.

    La ultima faza n-am inteles ce s-a intamplat.

  3. oboseala

  4. Discordless

    Pai tirul a inceput sa traga stanga de pe la 30 si ceva. Poate l-a incomodat putin pe cel cu masina rosie, poate. Ce era sa faca? Sa astept 30 de minute cand mai prinde liber contrasensul? Plm, daca s-ar intampla asta mai des decat ce e zilnic prin Bucuresti as spune mersi.

  5. Nu, as fi asteptat un semnal stanga, altfel ma durea undeva daca sta pe avarii dracu stie ce intentii are.

  6. Cu.pluta.sunt.dus

    @Discordless – a raspuns pe facebook la faza cu tirul: l-a incomodat faptul ca nu a semnalizat stanga, ci ca a stat pe avarii. Daca ar fi semnalizat, ar fi fost ok.

    @Eddie – la ultima faza cel cu focus-ul e parcat langa locurile de parcare, nu pe ele. Pe acolo te intorci prin parcare.

  7. @cu.pluta.sunt.dus nu m-a incomodat deloc, nici pe cel cu albea nu l-a incomodat prea mult, nu era nici un racer prin zona(sigur s-ar fi terminat altfel in cazul asta) dar semnalul cateodata e sfant. Acum ca acum dar in alte circumstante nu se stie daca ala mai apuca sa franeze.
    Faptul ca cineva in masina comenteaza nu vad care e problema prefer sunetul real decat o coloana sonora.

  8. Discordless

    N-a dat semnal stanga pentru ca nu facea stanga de pe o banda pe alta de ex, ci facea o manevra in care e recomandat sa folosesti avariile ca sa te vada TOATA lumea din TOATE partile.

    Tu daca vrei sa parchezi pe o strada circulata cu un loc poate mai ingust care necesita atentie, dexteritate si rabdare ce faci, lasi doar semnal dreapta sau pui avariile sa te vada lumea ca faci o manevra?

    Art. 147. – (1) Luminile de avarie se folosesc când vehiculul a ramas în pana ori a fost avariat si nu poate fi deplasat imediat în afara partii carosabile.

    (2) Luminile de avarie se utilizeaza si în orice alte împrejurari în care vehiculul imobilizat pe drumul public sau care se deplaseaza foarte lent constituie el însusi un pericol pentru ceilalti participanti la trafic.

    Din punctul meu de vedere tirul:
    1 – Era pe un drum public
    2 – Se deplasa lent.
    3 – Constituia un pericol pentru ceilalti participanti la trafic (in special cei care merg fara lumini, cu viteza sau fara lumini si cu viteza mare).

  9. @Discordless

    Ceea ce sugerezi in ultimul comentariu n-are treaba nici cu legislatia, nici cu logica si nici cu siguranta. Ba chiar este o aberatie crunta.

    Mersul inapoi este semnalizat cu lumina alba de marsarier, iar schimbarea directiei si plecarea de pe loc, cu semnalizare stanga sau dreapta.

    Fac ceva pe „avariile” cuiva pt. ca nu ma ajuta sa-i cunosc intentiile…de fapt nu ma ajuta la absolut nimic.
    Sunt apt din punct de vedere medical ca sa vad luminile rosii din spate, lumina de marsarier cand e cazul si semnalizarea din stanga sau dreapta si nu-mi trebuie metode de semnalizare inventate si fara vreo legatura cu legislatia.

  10. Discordless

    Eu n-am zis nimic de mersul in marsariei, nu vad legatura. Ti-am dat paste din codul rutier si-am spus clar ca punctul 2 se preteaza la imaginile de mai sus.

    Dar probabil era mai simplu ca tiristul sa dea doar semnal stanga. Poate asa cineva din spate credea ca „tiristu vrea sa plece de pe loc”, se baga pe banda din stanga si se pupau la mijloc pentru ca.

  11. Nu stiu de unde e articolul ala pus de tine pt. ca am impresia ca e mai vechi.
    In fine, nu e mare diferenta.
    Am spus de marsarier pt. ca ziceai ceva de parcari si stiu ca cei mai multi folosesc in mod eronat avariile la astfel de manevre cu spatele. Ba chiar unele chinezarii de alarme pornesc automat luminile de avarie cand cuplezi in marsarier.

    Toate masinile se deplaseaza incet inainte de schimba directia intr-o intersectie. Ce-ar fi sa-si puna toti avariile, ca nah, luam babeste ce e scris intr-un articol? Se busesc si se blocheaza toti in intersectii.

    Pana a ajunge sa se deplaseze lent din varii motive, el executa manevrele de plecare de pe loc si schimbare a directiei. Ca doar orice masina este lenta in momentul imediat plecarii de pe loc.
    Nu cred ca trebuie sa ne cumparam dragstere ca sa nu intram sub incidenta acelui articol.

  12. Discordless

    Nu stiu cat nou sau de vechi e, mi s-a cam luat sa caut regulamente pentru ca peste tot sunt diferite. Unde l-am gasit prima data era art 147. Pe trafictube e art 114. In unele locuri e ca pe tt, in altele nu e deloc.

    Cand ziceam de parcari ma refeream situatia in care nu pui semnal si ai tras direct dreapta stanga sa intri in parcare. Nu stiu, eu cand vad oameni care parcheaza (cum ar fi prietena) au avariile puse. Degeaba-ti semnalizez eu dreapta daca prima data trebuie sa ma incadrez sau sa manevrez sa pot face dreapta. Plm, erau niste clipuri puse pe aici cu situatii fix de genul asta. Autorul se ofusca de faptul ca ala care vroia sa parcheze a semnalizat dreapta si a tras de volan stanga cat sa poata intra calumea.

    Iar tu compari virajele in intersectie intre o masina de 2t si una de 20.

    Da, omu putea sa semnalizeze stanga din prima si se puteau intampla multe chestii. Cum ti-am zis mai sus, se putea intampla ca ala din spate sa creada ca tirul doar pleaca de pe loc. Sau se putea intampla ca masina rosie sa nu puna frana si sa intre sub tir. Sau… sau…

    Ma rog, imi dai si eu cu parerea de motoretist care n-are nici tir si nici masina…

  13. clownsinthecity

    „Bighi, la 2 unde te duceai prietene? Daca lasai sa treaca tirul ce se intampla, mureai?” Suna cunoscut? Oameni ca tine o sa existe mereu, problema apare cand crezi ca esti in tabara cealalta. Gandeste de cel putin doua ori inainte sa spui ceva. Te nasti cu ochelari de cal. Da-i jos! Trezeste-te! Iar domnisoara ar trebui informata ca un tir de dimensiunea aia in locul ala nu are cum sa faca stanga de pe B2. Atentie la oglinzi si drumuri bune.

  14. prefer o explicatie de la doamna decat 2 pagini de descriere. 😆

  15. Totul in afara de tir, desi putea sa mai astepte un pic. Unii soferi nu sunt asa de intelegatori cu tiristii in general, deoarece nu stiu cum se conduce un tir. A nu se intelege ca nu sunt si tiristi care merita calcati in picioare la propriu datorita aceluiasi lucru – ii doare in pix cand e nevoie sa previna ceva, se simt i nsiguranta in mastodont …

  16. @clownsinthecity Tot pentru informare, dar de data aceasta pentru Dvs.: daca nu poate vira la stanga acolo din cauza latimii drumului si prefera sa faca manevra direct de pe B1 din cauza dimensiunilor, este obligat sa se asigure, sa-si semnalizeze din timp intentia si sa acorde prioritate celorlalte vehicule aflate in miscare.

    Ceea ce a facut soferul de TIR la 0:40 reprezinta neacordare de prioritate la plecarea de pe loc, iar daca se lasa cu accident ramanea fara permis 60 de zile, cat ar fi el de pro, vezi art. 101, (3), a).

    Mai mult decat atat, aviz amatorilor de neacordari de prioritate, in astfel de cazuri trebuie sa sustii un test de verificare a cunostintelor rutiere, asa-numitul „13 din 15”, vezi art. 106, (1), a) si (2) in combinatie cu art. 219, (3), (4) si (5). Nu-l promovezi sau esti absent, ai timp sa mai studiezi inca 30 de zile 🙂

  17. Cu.pluta.sunt.dus

    @bighi – nu stiu ce si cum e cu sunetul, ca eu am vizionat clipul la birou, cu sunetul oprit 🙂

  18. Marius Buz

    La prima fază se iese din dreapta imaginii de pe o străduţă cu indicator obligatoriu dreapta, cel cu taxiul a mers practic pe contrasens cîţiva metri ca să ajungă acolo. Been there, done that (once 😛 ).
    La faza cu TIRul şi eu cred că semnal stînga era cel mai potrivit. Doar pleca de pe loc, nu ? Putea foarte bine să mai aştepte un pic să se elibereze traficul sau să scoată mîna pe geam să le facă semn să oprească. Incertitudinea e mai deranjantă ca oprirea.

  19. clownsinthecity

    @GeluCJ, sunt de acord cu tine in totalitate. Nu am spus ca nu are nicio vina. Subliniam faptul ca si daca dadea semnal si astepta sa treaca Bighi si cel din fata lui, tot din locul in care era putea sa faca stanga. Nu prea ai de ce sa te iei de tir ca face stanga de pe B1 sau dreapta de pe B2 sau B3. Intr-adevar trebuie sa astepte si sa execute manevra in siguranta si cu semnal.

  20. Astharoth

    @Bighi – pt ultima faza iti recomand centura in 3 pct. Prietenii stiu de ce 😀

  21. @clown domnisoara nu are permis. Cand o avea sau o sa dea o sa explic ce si cum.
    In al doilea rand veneam de la buzau spre bucuresti.
    In al treilea rand am spus doar ca m-a deranjat lipsa semnalului, aveam 60 pe limitator, m-as fi oprit in mai putin de 20 sau 10 de metri nu aia a fost problema. Faptul ca tir-ul a aproximat gresit viteza cu care ne deplasam se putea sa o aproximeze gresit in cazul unuia care nu respecta viteza in localitate, care nu mai putea evita nimic.
    Cand vezi pe unul pe avarii pe marginea drumului te gandesti direct, asta e tir si face stanga,nu?
    Ehh, eu cand vad pe unul pe avarii pe drum incerc sa circul cat mai aproape de ax, pentru ca nu am de unde sa stiu daca e avariat si mestereste la masina sau nu.
    Vad ca multi se iau de comentariile din masina, cu ce te deranjeaza ca unul care nu are permis si nu stie cu ce se mananca covrigul(iaurt sau ceai) comenteaza si date fiind imaginile nu ai de unde sa stii ce a intrebat dupa, si slava domnului are intrebari destule.

  22. Eu ii dau dreptate lui @bighi. Cand vezi o masina cu avariile puse: faptul ca ar putea sa faca imediat un viraj la stanga si sa-ti taie fata – e ultimul lucru la care te astepti. Altfel spus, nu faptul ca TIR-ul a intors din scurt la stanga e de blamat. O fi gresit omul drumul, si, de altfel, hai sa zicem ca n-a facut-o chiar atat de riscant, avand in vdere vitele reduse ale celorlalti. Dar avarile alea ar fi putut duce in eroare pe altcineva mai neatent si care ar fi avut viteza mai mare, cu rezultate nu tocmai fericite

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!