Ghid achizitie camere video auto

It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Se putea lasa cu morti. Si mai grav decat foarte grav!

Adăugat de RzV
169
  1. Femeile si covrigul nu fac deloc casa buna.
  2. Greu cu semnalizarea si benzile
  3. La un pas de moarte ..pentru mine, sau pentru ei. Soferul, un cretin complet iresponsabil, putea face din lipsa de educatie la volan (semnalizare nu!, asigurare nu!) un dezastru de toata frumusetea. Eu, in depasirea mai multor masini care mergeau cu ~50km/h, el, iese din senin in depasire fara sa se asigure si fara sa se oboseasca sa accelereze macar mai repede, in fata mea, cand aveam deja ~120km/h (stiu, multi o sa spuneti ca depasisem limita legala, ca e vina mea, daca mergeam cu 100km/h nu se mai intampla asta, bla bla..dar omiteti esentialul, soferul asta e un adevarat pericol pentru toti). Am incercat sa lungesc la maximum distanta pe care sa franez inainte sa ajung in el tragand de volan stanga/dreapta, initial eram sigur ca nu am cum sa evit coliziunea si ma resemnasem, dar voiam sa ajung sa il ating cu o viteza cat mai aproape de a lui. Din fericire, am scapat cu totii fara nicio problema, dar idiotul nu a inteles nimic, cand am ajuns in dreptul lui si l-am intrebat ce are in cap, facea pe smecherul, ca doar era cu prietenii in masina iar eu eram singur, si el nu gresise cu nimic. Mi-am vazut de drum in continuare, iar apoi am vazut ca pe parbriz avea si semnul de incepator!
  4. Un englez si fratele lui, chioru’ ninja. Pe contrasens, pe smecherie, faruri stinse, noaptea..

19 comentarii

  1. Eu sunam direct la politie si solicitam sa il opreasca in trafic. Aveam dovada video. Sa ii suspende/anuleze dreptul de a mai conduce macar cateva luni si sa primeasca si amenda.

    • Din pacate nu se actioneaza in niciun fel. Daca ma duceam cu filmarea la Politie, am fi primit amandoi un avertisment si un sfat sa circulam mai atenti. Politistii nostri din pacate nu considera periculoase astfel de situatii, desi sunt printre cele mai grave si pot produce accidente grave. Totusi ii inteleg si pe ei pentru ca nu au un cadru legal in care sa atace astfel de comportamente in trafic si sa nu fie apoi contestat si castigat de catre respectivul sofer.

    • doctor faust

      @alexedan – nu au ce sa-i faca nici aici si nici nicaieri. nici in america nici in australia nici in china.
      orice om are scuza de a nu fi atent.nu s-a intamplat nimic, nu se face nimic. masurile care se iau se iau conform legii. nu ca unui agent i s-a parut ceva.

      sa nu pui macar o avarie dupa mizeria asta de faza, sa incetinesti si sa ridic o laba si sa dai din ochi a scuze, macar…jalnic. mai jalnic decat manevra

    • @doctor faust
      Adica neacordarea de prioritate se sanctioneaza doar in cazul unui accident? Ia incearca sa tai calea unei masini de politie, sa vezi ce surpriza o sa ai!
      Sau cand vezi politia la trecerea de pietoni, incearca sa nu acorzi prioritate, si cand te opreste sa zici exact acelasi lucru: „Domnule politist! Uitati pietonul… e ok, nici nu l-am atins! Daca nu s-a intamplat nimic, nu se face nimic!”

      Politistul putea alege tot ce i se parea aplicabil dintr-o multitudine de sanctiuni, conform legii:
      – nerespectarea obligaţiei de semnalizare a manevrei de schimbare a direcţiei de mers;
      – neacordarea priorităţii de trecere vehiculelor care au acest drept;
      – nerespectarea regulilor privind depăşirea;
      -nerespectarea regulilor privind manevra de întoarcere, mersul înapoi, schimbarea benzii de circulaţie sau a direcţiei de mers;
      – etc

    • Eu sunam direct la șefu’ la internet, să oprească comentariile de genu’ ăsta. Am probă cu printscreen.

    • @Vladescu: care comentarii „de genul asta”? Care au pretentia sa isi faca cetatenii si Politia datoria, la fel ca in alte tari? Nu cred ca e deloc cazul sa ma ironizezi, mai ales cu exprimarea aia de doi lei, de vreme ce eu mi-am expus opinia civilizat.

      Cat despre „proba cu print screen”, s-a mai explicat deja de 100 de ori ca toata chestia cu „nu e omologata camera” e un mit. Se iau in considerare filmari si poze, daca sunt cumulate trei conditii:
      1. nu e invocata VITEZA DE DEPLASARE. Aceasta este cea care are nevoie de aparate de masurare care au trecut prin omologare.
      2. politistul sau judecatorul sa aiba CHEF de lucru si sa cunoasca procedura, ca sa nu te trimita la plimbare.
      3. celalalt conducator implicat sa nu nege imediat veridicitatea filmarii, ceea ce nu va vrea nici un cocalar sa faca dupa ce i se explica faptul ca in justitie se poate ajunge la o expertiza scumpa, pe care va trebui sa o plateasca tot din buzunar cand se dovedeste ca filmarea e originala si nealterata.

    • @ Draiv TeMe: boss, mă refeream la luptătoru’ dă pă internet care a lăsat primul reply.
      Tu esti ăla de comenteaza la comentarii la comentarii la post?
      Gluma cu printscreenul nu ai prins-o, nu-i așa? :)))

    • @Vladexus: Ok, sa explicam cum functioneaza un forum sau comentariile de pe Internet:
      Cand tu bagi un raspuns ambiguu sau interpretabil dupa ce vorbeste un om, ceilalti nu au de unde sa stie la cine te referi. Cam ca in trafic… atunci cand tu nu semnalizezi, dar te astepti ca ceilalti sa iti citeasca gandurile.
      Sau ca intr-o discutie din viata reala, cand tu te bagi peste alti 3 care vorbeau si vorbesti fara sa te uiti la vreunul din ei (sau sa scrii @numele_celuilalt).

      Oricum, @alexedan avea dreptate referitor la ce ar fi fost normal sa faca autorul, din spirit civic. Nu e vorba de a fi luptator din spatele tastaturii, ci doar de a incerca sa facem cu adevarat ceva ca sa reducem numarul criminalilor de pe sosele.

      PS: care era gluma cu „printscreen-ul”? Ca se pare ca e atat de funny incat e greu sa te prinzi de ea… 🙂 alexedan zicea practic in comentariul lui ca politistul avea toate premisele sa il sanctioneze pe idiot, cu dovada video la care ne-am uitat cu totii.

    • doctor faust

      @DriveTm
      nu, nu putea, pentru ca nu avea calitatea de agent constatator. iar filmarea si poza „neomologate” nu sunt un mit, dar in instanta.
      daca i tai calea unei masini de politie sau te vede la trecere, constata contraventia prin propriile simturi.

      e ca si cum ar cere un vecin de al tau, pe baza unei poze cu masina cu o roata pe linia continua ca tu sa ramai fara permis.

      daca patesti ca un alt autor intr un clip mai recent sa nu fie contact dar dintr o cauza stabilita ca fara dubiu imputabila altui participant la trafic, in cazul unui litigiu poti incerca sa obtii despagubiri inclusiv cu astfel de probe.

  2. Cocalar cu număr cu „w”

  3. Daca nu vreti cu politie, trebuia sa faci in felul urmator. Il opreai tu in trafic si ii spuneai asta:
    :))
    https://www.youtube.com/watch?v=kskLrLgKsww

    • Mai in gluma mai in serios, as fi mers la Politie daca nu as fi stiut cum se trateaza astfel de cazuri din experienta, nu din povesti cu articole extrase de pe net. Da, putea sa il amendeze in cel mai rau caz pt nesemnalizare, neasigurare, etc…dar putini dintre politistii de la rutiera fac asta cand te duci la ei cu o filmare de genul. Si pentru un 10% posibilitate de a primi ala o amenda de 200 lei nu am vrut sa-mi omor o ora sau doua pierdute pe la Politie pentru declaratii.
      De oprit in trafic nu se pune problema, cu atat mai mult cu cat ei erau 5 in masina, eu singur :))

  4. 1. Ai semn ma stop si circuli pe contra sens. Reclamatie la politie pentru aia care parcheaza acolo pe trotuar si lipsa marcajelor pe carosabil. E cam la comun culpa
    3. DE CE TRAGI DE VOLAN LA VITEZA AIA?! Ai experienta mare si control avansat al unui autovehicul la limita sau extrem de panicabil/-a?!
    Sansele sunt mult mai mari sa cauzezi tu accidentul extrem prin tampenia de a exagera reactiile, precum in film.
    Daca in schimb masina a pierdut directia tu tinand de volan, du-te la service urgent, ca ai defect grav,si iar, vina mare in terenul tau.
    Ala e un imbecil si nenorocit, nu dicutam, dar din filmare se vede ca nu e singurul.

    • Unde trebuie să oprești atunci când întâlnești indicatorul „STOP”? 🙂

    • tomita, ai niste probleme serioase….
      Uite ca eu in filmare vad doar un „imbecil si nenorocit”, nu mai multi. Daca ar fi sa adopt acelasi ton cu tine, mai vad inca un „imbecil si nenorocit” in comentarii.
      Autorul a controlat foarte bine masina, situatia, si a avut reflex impecabil. Nu a „exagerat reactiile”, nu a facut nici o „tampenie”.
      Parerea mea este ca vorbesti fara sa gandesti!

    • @tomita, dupa logica ta, te opresti exact in fata semnului STOP, indiferent ca ai vizibilitate sau nu ca sa te asiguri, asa e?

    • Nu cred ca are rost sa ma mai obosesc sa-ti explic, au facut-o altii deja si le multumesc.
      Am masina asta de noua, am peste 130 mii km cu ea, facuti in multe conditii, e foarte intretinuta, nu are probleme cu nimic, piesele sunt schimbate cu mult inainte sa prezinte probleme care afecteaza siguranta MEA in primul rand, iar pe final iti spun ca da, chiar o cunosc atat de bine incat mi-am permis sa fac stanga/dreapta ca sa pot lungi distanta pe franare. Daca nu trageam ajungeam si mai aproape de el sau poate chiar intram in el.
      Experienta cu siguranta am mai multa decat tine din moment ce ai postat comentariul de mai sus, pe langa cea de pe strada, am si ceva cursuri de condus la activ (si nu ma refer la cele de la scolile de soferi de 2 lei de la noi).
      Zici ca am bruscat prea mult frana si daca nu o faceam era mai safe, nu? Pai din clipa in care l-am vazut ca iese, am calcat frana pana la fund, deci aia a fost cam maximum din ce puteam obtine pe o franare. Daca nu franam la maxim, ai senzatia ca aveam vreo sansa sa nu intru in el? Nu, nu astept niciun raspuns de la tine. Mai bine ignora ceva ce nu intelegi..mai bine taci si lasi impresia ca esti prost decat sa deschizi gura ca sa confirmi.

  5. 4. Si pe contrasens.

  6. @RzV 0:40 Dap, alt idiot care intra in depasire fara sa se asigure deloc, sa semnalizeze si tragand de volan ca pe tarla. 0:41-0:42 Si asta e o metoda destul de buna pentru a mari putin distanta de franare si a reduce cat de cat viteza de apropiere fata de cel care iti sare in fata 🙂
    0:57-1:03 Din pacate unii soferi cred ca daca circula „numai putin” pe sens opus opus nu e absolut nicio problema. 60 de zile pe bara pentru asta i-ar pune putin pe ganduri.
    +

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!