It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Putea fi tragic

Adăugat de Soimul
Raportează ca șters! 153

Cand Dorel de la vulcanizare nu-si face treaba. Urmariti BMW-ul negru seria 3 care face stanga.

Clipul NU este filmat de mine. Este brutul dat catre pagubit pentru un eventual proces si pentru asigurari. Este filmat de un coleg care nu are cont aici

Ce mai caută lumea:
  • cum se pun prezoanele
  • mi a sarit roata masinii din mers
  • prezoane slabite

30 comentarii

  1. Nu pot sa pricep cum de-a pierdut roata !!!! prezoane stranse la misto ????? e totusi un BMW!!!

  2. @D4F732 – Si daca „e totusi un BMW” este mai special destul restul masinilor? Fizica nu face diferentiere intre marca, etnie si culoarea, la fel de bine putea pati unul cu dacia.

  3. sictiritul

    „este totusi un bmw”……….. cu alte cuvinte, daca era un trabant, era de inteles sa fii avut prezoanele nestranse, asa la bemveu, cum dreacu sa uite sa le stranga….. poate o fi fost prea impresionat de superba masina si a uitat ce era mai important.

  4. Chestia ca si ala a fost gutuie. O rota nu-ti pica asa pur si simplu daca prezoanele nu sunt bine stranse. In timp ce mergi si ai prezoane slabite, masina fac ca naiba si troncane la roata cu pricina.

  5. @Dino – Troncane ca troncane, dar te scutura de iti rupe coloana.

  6. furia rosie turbo

    De obicei nu se simte nimic si asta din cauza ca:in momentul strangerii rotii este suficient si un mm de joc ca sa patesti asa ceva,din cauza fortei centrifuge marea majoritate nu simt nimic,acel joc se poate obtine si din cauza mizeriei prinse intre janta si tambur,nisip sau pietris destul de fin,acela se macina dupa care roate incepe sa prinda joc,de acolo pana la ce se vede este vorba de km.Se recomanda strangerea cu chei dinamometrica si dupa un timp rulaj verivicarea lor din nou asta ca la carte.Poate fi una din cauze.

  7. @furia rosie turbo – încerci tu s-o dai cu fizica, dar n-o cam pricepi. Forța centrifugă a ….. ? Din cauza forței centrifuge se deformează janta și atunci ține pe prezoane ? Cel mult poate interveni efectul de giroscop, dar și ăla este pur teoretic, și mult mai mic decât forța necesară de a ține o jantă pe care se sprijină niște sute de kg.

    Am pățit și eu să plec cu prezoane strânse la mână, dar pe o bucată de 100 de metri; este imposibil să nu îți dai seama că e ceva foarte în neregulă cu mașina. Domnul cu BMW nu are simț și ureche de mecanico-șofer; nu este jignire .. unii simt imediat ceva în neregulă, alții nu.

  8. Nu inteleg de ce am primit atatea negative !!! „e totusi un BMW” da dragilor am mare dreptate ce spun , este inadmisibil sa se-ntample asa ceva la un BMW(se presupune totusi un mai mare simt de raspundere) ca vorba aia trabantul nu poate atinge viteza bavarezului , vorba vine ca si trabantul tot nemtesc este.

  9. Oricum a pus-o ala de la vulcanizare !!! banuiesc ca bmw-istul si-a schimbat gumele de vara cu cele de iarna , iar nea Gigel a uitat sa stranga bine rotile.

  10. TraficMadrid

    S-au terminat numerele cu BMV si BMW si era liber doar BMU, deci l-a luat. Din cazan s-a transformat in tricicleta :))

  11. ma, invatati sa nu mai generalizati.

    also, rusian style asa, cand se plimba rotile prin diverse directii.

  12. Dorel de la vulcanizare are o durere enorma in cot. Strange prezoanele cum simte el la mana, cheie dinamometrica ai sa vezi rar in vulcanizari. Eu vreau sa-mi cumpar una ca sa-mi verific singur rotile; nu costa mult si ai siguranta ca sunt toate prezoanele stranse egal.

  13. Nici in manometrele lor nu am incredere, m-am trezit cu presiune 3.0 in toate rotile dupa ce a pus dorel cauciucurile de iarna. Oricum, cu tot cu manometru bun, fac presiunea dupa cum stiu ei – 2.2 in toate rotile indiferent ca-i Fiat 500 sau Passat, indiferent ca-s cauciucuri cu balon de 45 sau 65. Lenea mare sa caute sticker-ul de pe masina cu valori, daca le spui sa puna cum scrie pe sticker se uita urat la tine si zic „lasa dom’le ca stiu eu”.

  14. @ Soimul sper sa ne mai dai si alte detalii cand le vei avea.

  15. @all: o sa dau detalii cand vorbesc cu colegul maine. nu pot sa-l deranjez azi

  16. Cu.pluta.sunt.dus

    Ati trecut prin asta? Se simte? Oare? Mi-a sarit la 100 kmph roata pe stanga spate, dupa ce facusem in ziua respectiva 300 de km in afara localitatii, plus alti vreo 100 prin oras. Atata de „bine” au strans prezoanele cei de la service. In mai putin de 10 secunde s-a desfacut roata (4 prezoane). Pana atunci, nu a troncanit, nu a vibrat, nu nimic. De atunci, verific de fiecare data prezoanele dupa ce se umbla la roti. Inclusiv cand imi pun rotile de iarna/vara.

  17. Mare grija cu auto variant, sunt pe Petricani in curba. Am fost acum 2 saptamani sa roluiesc jantele si sa pun gumele de iarna, mi-au zis ca-mi inlocuiesc si ventilele (am acceptat), dar dupa cateva zile am gasit-o pe pana. Am umflat rotile si am constatat ca ventilele sunt vechi si pierdea pe la ele.

  18. Eu am patit alta dandana. La revizia tehnica, cu ocazia schimbarii discului de frana, care era aproape la limita uzurii, mecanicul m-a chemat si mi-aratat ingrijorat ca prezoanele unei roti arata ciudat, sunt „frezate” la capete, de parca ar fi fost muscate si rontaite de vreo creatura extraterestra 🙂 probabil din cauza unei presiuni si viteze excesive la o strangere „la pistol” in vulcanizare. Intr-adevar avusesem o pana cu saptamana inainte, si Dorel nu si-a calibrat bine „pistolul”. Am pus prezoane noi, evident, dar ideea e ca nici strangerea „automatica” a prezoanelor nu e lipsita de riscuri.

  19. @amatoru’ – Am patit si eu sa plec cu o roata ce avea 4/4 prezoane slabite. Primii 200-300 de metri am crezut ca se rupe masina la cum mergea („ca pisatul boului”) asa ca am tras pe dreapta si am luat rotile la inspectie.
    PS: eu nu am vazut nici o vulcanizare care sa stranga rotile cu cheie dinamometrica si la cuplul necesar… Ultima oara a trebuie sa il urc pe tata pe cheia de prezoane, eu cu 60 ale mele nu le-am putut desface…

  20. Super Oferta! Schimbat si echilibrat 4 roti 49lei! … pentru ca roti de iarna.

  21. Din fericire totul a fost ok 🙂 Am vazut cazuri de genu care au fost chiar tragice !

  22. Ca incident seamana cu acesta: http://www.trafictube.ro/cand-patru-raman-doar-trei/, tot dupa un viraj la stanga, dar cu problema la roata din stanga-fata.
    +

  23. Pe cuvant de nu am zis ca e caine,apoi cand am vazu „bemveul” schiop de roata stinga spate am realizat ca e de fapt roata 😀
    +

  24. Citeva detalii: La volan era o domnisoara care initial nici nu si-a dat seama ce i s-a intimplat. a tras dreapta pentru ca a crezut ca a lovit ceva. I s-a dat filmarea bruta pe email si asta a fost tot

  25. cheia dinamometrică e sfantă!
    totul e sa stii si cati Nm sunt necesari… dar exista google cred 😀
    Un prieten ajuns in Austria la schi s-a oprit intr-un sat la un mecanic ca ii facea zgomot o roata fata…. binenteles nu fusese strnsa bine.

    pt bucuresteni recomand primatgold! sunt pe barbu vacarescu, sunt foarte multumit de ei, inclusiv geometria o fac f. bine – sunt cativa baieti ok si cativa f. ok! 😉

    120Nm la jante de aliaj.

  26. Mare mi-ar fi mirarea sa aiba chitanta de la vulcanizare, ca sa poata dovedi la care Dorel a facut lucrarea.

  27. nu stiu dece furia rosu turbo mai sus a primit atat negative voturi.in mare are dreptate cu ce a scris dar sint mai multe posibilitati in plus.daca aveti janta de aliaj si stringeti prea tare eventual crapa janta unde tine surub sau piulita,aluminiu nu resista forta ca tabla.daca stringeti cu pistol pneumatic prea tare poate sa rupe si surub si rezultat vedeti ca in film un pic mai tarziu(in plus,cum desfaceti roata la o pana in drum cu cheia de bord daca e strins asa tare).cheia dinamometrica e cel mai bun solutie pt siguranta dar controlati dupa primele 50-100km mai odata.

  28. Ce inseamna sa ai BMW mai nou, nu iti mai raman bani de o vulcanizare mai de soi.

    Eu cu BMW-ul meu din ’90 ma duc la Autosoft, unde te intreaba ce presiune vrei in roti si, basca, iti mai strang rotile si cu dinamometrica.

  29. gata l-am urcat in forum, poate vreun admin ii gaseste un loc mai bun pdf-ului.
    http://www.trafictube.ro/forum/threads/cu-cati-nm-se-strang-prezoanele.2115/

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!