It seems javascript is either disabled or not supported by your browser.

Radeti cu gura pana la urechi

Adăugat de Nero
Raportează ca șters! 57
Ce mai caută lumea:
  • an ce viteza urci o panta cu2 persoane pe transalpina?
  • Treapta viteze urcare transalpina
  • cu ce viteza se urca o panta abrupta

24 comentarii

  1. nu ai reusit sa urci acolo..
    restaurantul din valea doftanei… veverita bate`o vina…

  2. 🙂 Daca inainte de urcare nu am verificat in ce viteza eram. La jumatatea rampei murea motorul.

  3. @Nero : Pai ai fi oprit si ai fi pus prima viteza, iar mai apoi iti continuai drumul. E drept ca mai greu intr-o panta ca aceea, dar se putea. Am incercat. 😀 😀 Sa vezi ce fain e sa urci cu masalierul… :))))

  4. pinguinu nuclear

    eu cred ca esti sofer bun, doar masina e slaba. E pe gaz, nu? (beau tuborg, ok?) 🙂

  5. Eu am incercat manevrele acelea aici : http://goo.gl/RqVvk

    Din vedere, inclinatia nu pare mare, dar este foarte mare. 🙂 Un pic mai sus, devine si mai inclinat.

  6. Vezi daca nu te-ai uitat la clipul asta inainte:

    http://www.trafictube.ro/nu-schimba-viteza/

  7. Ursul Grizonat

    De data asta radem, dar cand dam peste unul cu masina AWD de-i moare pe serpentine ca s-a dus omul pe Transalpina sau pe la Bran, ce sa-i zici ? Ala din spate te injura pe tine, samd.
    Ce curiozitate , ce masina / motorizare / tractiune.

  8. Puteai folosi bordura ca sa te proptesti usor in ea.

  9. @Ursul : Eu cand am fost prima oara pe Transfagarasean, aveam cam aproape (9 luni) un an de condus. M-am bucurat de priveliste iar drumul pana sus/jos a fist o placere si nu un chin. 🙂 Deci se poate.

  10. Diesel rulz! 🙂

    @portocala: no offense dar chiar nu ii asa de mare panta (si o stiu). Is pante mai abrupte in oras in Deva… dar venind de la Timisoara iti inteleg lipsa de pregatire 🙂

  11. + pt coloana sonora!
    frumoasa proprietate!

  12. E mai greu de urcat decat pare, am fost acolo.
    Sa vezi veselie cand e ud pe jos si pierzi aderenta pe pietrele alea.

  13. Ce motor ai? Nu pare asa abrupt din film.

  14. @pinguinu Si mai vrei una ? 😀

  15. Aia e panta?
    Incercati panta de la ferma de scoici Dalboka din Bulgaria. Pentru senzatii tari adaugati o masina din sens opus, asfaltul e lat doar cat o masina.
    http://goo.gl/maps/lGiXO

  16. Masina este Sandero, pe benzina, 1,4

  17. @jonutzu – korekt, o stiu pe aia de la Dalboka. Culmea e ca, usor neatent (vorbeam cu cei din masina) am incercat sa urc panta aia in viteza a 2-a. Curios e ca aproape mi-a iesit. Mai aveam vreo 3 metri cand mi-am dat seama ca nu mai pot urca si ca eram in viteza nepotrivita. Dar chiar si asa, am pus frana de mana, am bagat-o in viteza 1, am accelerat nitzel pana sa se ridice kurul masinii si am eliberat scurt frana de mana accelerand usor. Au cam suierat rotile din fata pana sa prinda nitizca aderenta, dar a mers.

    De altfel nu inteleg de ce Nero n-a putut face la fel. Pe panta aia ( o stiu si pe aia, am urcat-o vara trecuta), mai ales acolo unde a oprit el, nu trebuie decat sa faci la fel: bagi in viteza 1 cu frana de mana trasa si faci cum ai invatat la scoala de soferi : plecarea din rampa 😉

    Iar daca aveti de-a face cu inclinatii si mai mari, daca nici in viteza 1 nu merge, intoarceti masina la baza dealului si incercati in marsarier. E ca si cum ati avea tractiune pe spate, iar asta e mult mai potrivita pentru urcat in rampa abrupta.

    PS. Nu, nu am o masina puternica. Ford Fiesta, 1242 cm3, benzina, 86 CP, fo 1200 kg cu mine si nevasta cu tot 🙂

  18. AragazCuBuleDeAer

    am vrut sa zic eu ca „esti pe benzina”, aici isi spune cuvantul diesel-ul.

  19. Kor. De ce Nero n-a putut face la fel? De tantalau, eram convins ca sunt in a II si am vrut sa o bag in I a, dar nu mi-am dat seama ca am intrat din DN cu a III a si stand de vorba, nu am realizat treptele. Si normal cand dai maneta in sus ( din a IIIa) nu se duce. Am nimerit fix pe cativa bolovani din aia, si fugea masina cu frana trasa. eram si dupa 4 ore de colindat pe drumuri forestiere, prin pietroaie, si-mi tremurau picioarele de oboseala.

  20. @Nero – stai, ca n-am dat cu piatra. Nici eu nu m-am descurcat prea bine in Muntenegru, mai pe la inceputurile soferiei, cand sa urc o panta a draq de abrupta spre pensiune. Noroc ca la jumatatea pantei era o parcare intermediara si am reusit sa intru in ea inainte sa ma opresc de tot. Norocul meu, pentru ca, daca alunecam la vale, la baza pantei ma astepta soseaua pe care era un trafic destul de sustinut. Si era si in curba 🙂

    Altfel trebuia sa pun nevasta sa se dea jos si sa descarce bagajele in mijlocul pantei, ca sa pot sa urnesc masina.

    Si da, tot asa, instrasem pe allee din obisnuinta cu viteza a 2-a. Tura urmatoare mi-am invatat lectia si am luat panta de la inceput in viteza intâi.

    Stii cum se zice: Omu’ din greseli invata 🙂

  21. Poti sa dai si cu piatra. Da-o incolo, asta e a doua patanie de genul asta, prima data am fost la pescuit (dar aveam un an de condus), pe niste coclauri, si pe niste movile inalte cu iarba, nu am stiut sa bag in viteza optima, si a luat-o masina cu spatele la vale, pe iarba si cu frana de mana trasa, m-am oprit abia jos. Si in spatele meu mai veneau niste prieteni. Noroc ca erau mai la distanta si cand au vazut ca vin inapoi au luat-o si ei cu spatele. Dupa 5 ani nu mai aveam voie sa fac asa greseala.

  22. @Nero – turometrul si urechea iti sunt de ajutor in situatiile astea. Cum vezi sau auzi ca motorul pierde din suflu, ai si schimbat viteza intr-o treapta inferioara. Dar tre s-o faci repede, ca la raliu, altfel e de rau 🙂

  23. Poate nu l-ati vazut pe X urcand pante cu DTI-ul 😀

  24. Bine ca @Nero n-a patit ca asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=6nNM0l__uFA
    I-au cedat franele in panta si, pe drumul de coborare fortata cu spatele a mai agatat, cica, alte 3 masini. Jos a ajuns doar cu una 🙂

Adaugă un comentariu

Pentru a posta un comentariu pe Trafictube.ro, trebuie să te autentifici. Nu ai cont? Înregistrează-te!